Suosiollinen Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onhan saanut tänään paljon aikaiseksi. Vielä kun paperisodan saisi kadotettua pöydältä niin voisi köllähtää sohvalle ja olla tekemättä mitään lopunpäivää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Runkkis

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

No, niin nyt ovat huolestuneet vanhemmat käyneet tervehtimässä invaliidi poikaansa.. Mites nyt sitä huvittaisi itseään?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Herätty vihdoin ja viimein krapulasairauden jälkeen. Heräsin kyllä ekan kerran jo yhdeksältä, mutta silloin piti vaan käydä oksentamassa. Päähän sattuu vieläkin.

Pitänee käydä kyseleen eläinkaupasta onko niillä semmosta kissanpissanhajun neutraloitsijaa. Luin semmosesta aineesta yhdeltä jenkkifoorumilta. Tuntuu, että mun tavallinen lattianpesu ei oikein riitä desinfioinniksi. Kuuraampa sen nurkan nyt huvikseni vielä krapulaisenakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelis. Ensimmäistä kertaa elämäni aikana pystyin koskettamaan sormilla varpaita koivet suorina. Alkaako rautakanki olemaan läpiruostunut ja uhkaa katketa kohta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nypari

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tänäänhän menen hiihtämään, niin loppuu laiskottelu. Tiistaina ois sit firman joukkuesprinttihiihtojubinat, rata on muuten sama kuin tulevissa SM-sprinteissä. Muuta yhtämäkohtaa on turha hakea. Jos tämä työpäivä on muutoin ollutkin saamaton, niin sainpa ainakin erikoiskurssin ennakkotehtävän tehtyä. Tulen muuten pariksi viikoksi 6.3. alkaen häröilemaan Espooseen tuon kurssin merkeissä.
Turbohaltija

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Herätty vihdoin ja viimein krapulasairauden jälkeen. Heräsin kyllä ekan kerran jo yhdeksältä, mutta silloin piti vaan käydä oksentamassa. Päähän sattuu vieläkin.
Minä oksensin jo yöllä. Osa meni jopa vessanpönttöön, muuten tulikin sitten kylppärin lattialle hienot roiskemosaiikit. Tosi eksoottinen tuoksu. Siivosin vähän aikaa sitten. Se on muuten outoa, että siinä tuotoksessa oli aika paljon riisiä, jota olin syönyt 12 tuntia aikaisemmin. Olisin luullut riisin menneen jo eteenpäin suolessa tai sitten mä olen vaan sairaan lahjakas norjan professori.

Niin, shakkipelin jälkeen ystäväni värväsi minut yllätysvieraaksi Finnish Metal Expoon. Ihan perinteisellä tyylillä missattiin kaikki musiikkiesitykset kun se kaljan juominen on niin innostavaa, näinhän se kuuluu tehdä. Kaveri selitti avioliitostaan, huolestuin vähän. Toivottavasti se ei tee mitään hölmöä vaikka onkin tylsää.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Täytetty sukusosiaalisia velvoitteita pikkuveljen kihlajaiskahveilla ja nyt tarkoitus kruunata sunnuntai siivouksella ja jääkaapin sulattelulla. Siihen päälle kenties rästiin jääneitä koulutöitä, minkä jälkeen lähden taloyhtiössä tehtäviä remonttihommia evakkoon. Uhkaavat vesikatkoilla nääs.
Don't Panic!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miten joku voi olla noin onnellinen pienestä palasta pakastekalaa :h: :h: :h:

Tuhma kalanpala on tapettu jo vaikka kuinka monta kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Taivaalle kiitos etnisestä lähikaupasta, joka myy karkkia, limua ja sipsejä! Sipsit jätin ostamatta, mutta karkkia ja limua on pahinpiin krapulatuskiin.

Kolminkertainen hurraa-huuto Anatolin marketille!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

pumps tallentava dvd osettu..
iltaavantoon mars..
kiits vaihtelevalle eilisilta suralle!
mutta..
tänään suomi-kanukit! 22.00
Pyyhin Netikettiin..
Patz

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Verhot ommeltu, silitetty ja ripustettu, tulipa samaan syssyyn uusi pöytäliinakin. Muutama kierros imurin kanssa ja kupu ravittu. Loppuillan voikin viettää hyvillä mielin persus nojatuoliin liimattuna. Hyvä minä! Hyvä pikkuoravat! Hyvä Suomi!
Runkkis

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kylläpäs sukkien laittaminen jalkaan käy urheilusuorituksesta, kun toista jalkaa ei voi taivuttaa yhtään... Hikeä pukkaa...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Uijui. Vastoin ennakko-oletuksiani olen paitsi tehnyt läksyjä ja putsannut jenkkikaapin (siivousvälineitä käyttäen, en syömällä), myös edistynyt siivoushankkeessani muutaman puhtausasteen verran :cheer:
Don't Panic!
tonttu

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Silmät ihan puolitangossa. Nyt jos menee nukkumaan, niin herään sitten joskus yöllä eikä enää väsytä.
Miten kummassa tässä pysyisi hereillä vielä muutaman tunnin? *etsii tulitikkuja*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kotona, huh! Perkuleellinen darra. En juo enää ikinä. Vainoojakin on vainonnut taas kiintiön täyteen.. :roll: Reppanahan se tietysti vähän on. Mutta ei jaksa. SÄNKY! Ich komme!
Sannu

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Iih, mun työpäivä alkaa lopuskella..tai no yövuoro tulee kohta laskemaan kotiin. Sit taas kello 12 takasin. Irmelianneli oon henkisesti sun viekussa ens yön sillä toi sun olo kuulostaa just siltä että Jurassic Parkiin ollaan liskoja menossa tapaamaan :wink:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sannu kirjoitti:Irmelianneli oon henkisesti sun viekussa ens yön sillä toi sun olo kuulostaa just siltä että Jurassic Parkiin ollaan liskoja menossa tapaamaan :wink:
TÄNKS! <3 Juuri sitä se tulee olemaan, otaksun vahvasti.. :demoni: :apuva:
ElanorRaven

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Augh... Olen silmät ristissä yrittänyt valmistella 15 minuutin kirjallisuusesitelmää tiistaille, ei vaan tunnu enää tulevan mitään siitäkään hommasta, joten parempi ehkä mennä vaan nukkumaan. Huomenna on vielä aikaa taistella esitelmän parissa.

Hyvää yötä Kity.
Starflare

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Augh... Olen silmät ristissä yrittänyt valmistella 15 minuutin kirjallisuusesitelmää tiistaille, ei vaan tunnu enää tulevan mitään siitäkään hommasta, joten parempi ehkä mennä vaan nukkumaan. Huomenna on vielä aikaa taistella esitelmän parissa.

Hyvää yötä Kity.
Ötyjä, ahkeroi maanantaina sitten rauhassa.

Ei ole sunnuntai suosiollinen, koko ajan tuntuu siltä kuin näkisin valveunta. Silent Hill Soundtrackit saattavat ehkä hieman tehostaa tätä vaikutelmaa. Nyt odotan vain että armollinen uni tulisi ja kestäisi pitkään.

np: Akira Yamaoka - Rain of Brass Petals "Silent Hill 3 Original Soundtrack"
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tuike »

Mä tulin pari tuntia sitten töihin -koko yö pitäis jaksaa valvoa, vaikka päivällä en saanut kovasta yrityksestä huolimatta nukutuksi silmällistäkään. Vielä ei tosin väsytä, se hyökkää sitten myöhemmin...
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Runkkis

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Muutama olut lähipaikassa.. Teki hyvää päästä neljän seinän sisältä pois... Jospa sitä pikkaisen nörtteilisi ja sen jälkeen leffa pyörimään...
Vastaa Viestiin