Maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hebuli

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ann kirjoitti:Lueskelin vanhoja ketjuja ja kas, täällähän on ollut joku metakka..joka oli suureksi surukseni poistettu.

Nyt rupesi jopa vähän harmittamaan.
Mä olisin halunnut nähdä mitä se Gattis iloitsi bännistään tuolla Shrink-puolella, mutta taisi olla sekin poistettu.

(Luki ylipidon äksöneitä:) Juhuu! IP-bannia IP-bannia! Hyvä Hämis! Luu kurkkuun vaan. Aasiko laittoi IP-osoitteen palomuuriin, vai miten se onnistuu noin niinku teknisesti?
Viimeksi muokannut hebuli, 20.02.2006 23:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ElanorRaven

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Klo 23.14. Päätän vaihtaa esitelmän aihetta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niin rasittava ja typerä kuin Gattaca niiden kommenttiensa kanssa onkin, niin ei kai Kityn taso vaan laske nyt, kun ei ole Gattia, jota vastaan sotia? Unohtamatta Gatin panosta asiakeskusteluille ja PetriFuckBuddylle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hebuli kirjoitti:
Ann kirjoitti:Lueskelin vanhoja ketjuja ja kas, täällähän on ollut joku metakka..joka oli suureksi surukseni poistettu.

Nyt rupesi jopa vähän harmittamaan.
Mä olisin halunnut nähdä mitä se Gattis iloitsi bännistään tuolla Shrink-puolella, mutta taisi olla sekin poistettu.
Miepä kerkesin näkemään. Törkeyksiä lateli lähinnä Hämikselle. Todella ala-arvoiseen tyyliin...
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Meik »

Suvinen kirjoitti:Pitkästä aikaa sunnuntai-ilta töissä, oikein kuuli kun raha kilisi tilille kuuden jälkeen :D
Pyydä palkankorotus, jos sunnuntalisän palkka on vielä kilinää. Kahisevaa sen pitää olla :p:
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas, jos kokeilis nukkumista vaihteeksi. Meni viime yö vähän niinkuin valvoessa.

Kiitos vaan Kity, en muista milloin viimeksi on saanut repeillä näin paljon päivän annille.
Elukka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti:Mua hämmästyttää tää pingviinijuttu.
"Me ollaan pingviineitä kaikki, kun oikein silmin katsotaan (paitsi Gattaca, se on kookaburra), me ollaan pingviineitä elämän, ihan jokainen."
(J. Karjalaista mukaillen)

Siis kumpi hämmästyttää, se että mistä tää oikein lähti vai se että näinkin tyhmä ilmiö yleensäkään lähti liikkeelle?
Elukka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti: Kiitos vaan Kity, en muista milloin viimeksi on saanut repeillä näin paljon päivän annille.
Osakomppaus tälle. :komp: Kyssäriketjulle vars. repeilin, vaikka ennen lukemista oli armoton 5tutus päällänsä. :rofl:
Edith

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Elukka kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mua hämmästyttää tää pingviinijuttu.
"Me ollaan pingviineitä kaikki, kun oikein silmin katsotaan (paitsi Gattaca, se on kookaburra), me ollaan pingviineitä elämän, ihan jokainen."
(J. Karjalaista mukaillen)

Siis kumpi hämmästyttää, se että mistä tää oikein lähti vai se että näinkin tyhmä ilmiö yleensäkään lähti liikkeelle?
Että mistä tää lähti. Lienee kai jokin nussiva maailma -versio kumminkin?
Elukka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti: Että mistä tää lähti. Lienee kai jokin nussiva maailma -versio kumminkin?
Gattaca kehitteli vertauksen, jonka mukaan (Mr. G.) itse on kookaburra naureskelemassa meidän laumahenkisten, muka-yksilöllisten (pah, samoja lutkapingviinejä ne on kaikki!) kitypingviinien kaakotuksille ja lutkailuille jostain kaukaa ylhäältäpäin käsin.
Edith

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Elukka kirjoitti:
Edith kirjoitti: Että mistä tää lähti. Lienee kai jokin nussiva maailma -versio kumminkin?
Gattaca kehitteli vertauksen, jonka mukaan (Mr. G.) itse on kookaburra naureskelemassa meidän laumahenkisten, muka-yksilöllisten (pah, samoja lutkapingviinejä ne on kaikki!) kitypingviinien kaakotuksille ja lutkailuille jostain kaukaa ylhäältäpäin käsin.
Juu, kiitos, jotain tuollaista arvelinkin.
ElanorRaven

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Liityn Kitypingviineihin.
Elukka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:Liityn Kitypingviineihin.
Tere tulemas. :yo:
hebuli

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Kiitos vaan Kity, en muista milloin viimeksi on saanut repeillä näin paljon päivän Annille.
Ja mitähän päivän Ann tänään tarjoileekaan? :roll:
Vastaa Viestiin