Maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hebuli

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

irmelianneli kirjoitti:Mukavahan se olis valmiiseen muuttaa, mutta.. Kannattaa katella rauhassa!
Just näin teen, pää kylmänä vaan. Asuntoja tulee ja menee. Kilpailevalla asiakkaalla tuntui olevan enemmän kiire, kun oli ilmeisesti tulossa Hesaan töihin ilman asuntoa. Voi raukkaa. :paijaa: Siksi oli niin kovasti myös kyselemässä kuinka pikaisesti nykyisen vuokralaisen saisi sieltä pois...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Nakuna?
No, jos ei nyt ihan nakuna, niin puolialastomana ainakin. No, on mulla farkut..
Tyhmä päivä. Niin näyttää vissiin olevan muillakin. Mut pitäis ajatella positiivisesti, ei kai tää maanantaikaan voi ikuisesti kestää. Onneks illalla voi istua telkkarin ääressä tekemättä yhtään mitään. Siivousta ei pysty edes harkita. (Ninni, miten sä aina jaksat..??)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Siivousta ei pysty edes harkita. (Ninni, miten sä aina jaksat..??)
Ku se on pakko :D

Tosin en tikkua ristiin ole vielä tänään laittanut, paitsi pyykkiä pessyt. Ei kauheesti kyl huvittaiskaan siivoilla just nyt :tiistai:
AarneAnkka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

kid kirjoitti:Voi parkaa. :paijaa: Se on vaan maanantai, ei sen vakavampaa. Eihän?
Kiitos lohdutuksista. No, eiköhän tästä hyvillä yöunilla selvitä.
Patz

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

AarneAnkka kirjoitti:Kiitos lohdutuksista. No, eiköhän tästä hyvillä yöunilla selvitä.
Mikäs Ankan päätä potkii?

Mua ei just nyt nappais nää duunit tippaakaan. Olen kyllä ollutkin poikkeuksellisen ahkera aamupäivän, mutta kummasti aina tossa lounaan jälkeen iskee lorvikatarri. Täytyy varmaan alkaa käyttämään jotain piristeitä...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä juon vasta aamukahvia..
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Mä juon vasta aamukahvia..
Niin miekiii, tosin jo toinen pannullinen valumassa, kun tuo miekkonen vihdoin heräs. Ei jaksais tosiaan yhtään siivoilla nyt. Löhötä vaan sohvalla urheilua katsoen, ah.
Elukka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:No ja pah, Lilokin lähti täältä sitten.
:( :( :(
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mä juon vasta aamukahvia..
Niin miekiii, tosin jo toinen pannullinen valumassa, kun tuo miekkonen vihdoin heräs. Ei jaksais tosiaan yhtään siivoilla nyt. Löhötä vaan sohvalla urheilua katsoen, ah.
Hyvä ajatus. Voishan tuota keitellä lissää. Litrahko (maitokahvia) varmaan menikin jo. Ei oikein haluais eikä jaksais tehä mitään. On tämä niin tätä.

*lähtee valuttamaan*
Viimeksi muokannut irmelianneli, 20.02.2006 13:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ilmoittaun TPK-3-4-jotain..
Raskaat huvit kantaa rankat veronsa..
Pitää kuitenkin vielä filmi palauttaa, muuten tyylimimmi Magyynissa töissä..ihan tiedoksi otettava..
Ei hassumpaa enklanniksi katsella, kun mumisevat suunpieleen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja cardic »

ilmoitan kiinnostukseni hipovan pohjalukemia. hoihoi...
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Elukka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Niin joo nythä mä hokasin että sehän on hyvinpitkälti TPK.
Väsy ja v*tutus on kans. Ehkä ne jotenkin kuuluu maanantaihin? :tiistai:
(Toisaalta vituttaa kyllä myös se kissasysteemi edelleen.)
Runkkis

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tulipa otettua pienet nokoset... Nyt jos vaikka kävisi ulkona pyörähtämässä...
Kittys

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tunti huhkittu sovituskopissa. Yksin pervåt! Kääpiö oli sentään makutuomarina.. ja myyjä kans. Kivat farkut löytyi :wink:

Hetken hiljasuus.. Kahvia.. Ja myöhemmin maton pesua.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sain vaatteet päälleni! Pitäisköhän ihan kertakaikkiaan pitää vaan totaalinen rokulipäivä. Ei lähtis kotoa yhtään mihinkään. Lukis ja nettailis. Ja söis vaan herkkuja, kuten ihanata kaalipataa, ja pullaa :mrgreen: Uuni on jo päällä. Miten lie.. leviäisköhän tuo pälli? Vedin mä kyllä varalta jo urheilurintsikat tonne alle valmiiks, että JOS yhtäkkiä tulis semmonen tunne että salille vois vaikka..... hieman skeptinen olen kyllä sen asian suhteen
safi

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja safi »

Kevät on ilmeisesti saapunut Saloon, kun raksaduunarit alkavat osoittaa kiinnostumisen merkkejä ohi kulkevia tyttösiä katsellessaan. Viheltelyä ja perään huutelua heh, heh ehanaa.

Nyt koiruuksien kanssa lenkille ja sitten kaffelle ystävän luokse. Samalla tietty pakko vaklata entisen kotini uudistumista uusien asukkaiden toimesta. Naapurissa, kun ovat. Pihalle asti en taida viitsiä mennä, vaikka mieli tekisi ja illalla salille rehkimään. Eiköhön siinä yhdelle päivälle ole taas riittämiin ohjelmaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Enpä ole aikoihin ollut maanantaina näin pahasti koomassa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aasi kirjoitti:Enpä ole aikoihin ollut maanantaina näin pahasti koomassa.
Minusta on tuntunut koko päivän niinkuin olisi pahassa krapulassa. Ja mä en sentään eilen juonut yhtään olusta, enkä lauantainakaan montaa. Heti lätkäpelin jälkeen eilenkin nukkumaan. Silti aivan karsea olotila.
Elukka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

bedlam kirjoitti: Minusta on tuntunut koko päivän niinkuin olisi pahassa krapulassa.
Mullakin on ollu tommonen olo koko aamun. :? Enkä mä edes ole juonut yhtikäs mitään alkoholipitoista koko viikonloppuna. :shock:
:swirl: "Kofeiinia... kofeiinia..."*zombi-äänellä* :swirl:
Sannu

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Hii, mun lentoliput tai no varmistus tuli tänään postissa!!!

:D

Opinnäytetyö ei edisty kun olen kokoajan töissä :(

pakko olla töissä kun opintukilautakunta perii tukia takas...
1108

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

safi kirjoitti:Kevät on ilmeisesti saapunut Saloon, kun raksaduunarit alkavat osoittaa kiinnostumisen merkkejä ohi kulkevia tyttösiä katsellessaan. Viheltelyä ja perään huutelua heh, heh ehanaa.
Tähän ilmiöön mitään kevättä tarvita. Se on fakta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

sit voi työmies vetstä työrukkaseen? :o
Pyyhin Netikettiin..
hebuli

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

1108 kirjoitti:
safi kirjoitti:Kevät on ilmeisesti saapunut Saloon, kun raksaduunarit alkavat osoittaa kiinnostumisen merkkejä ohi kulkevia tyttösiä katsellessaan. Viheltelyä ja perään huutelua heh, heh ehanaa.
Tähän ilmiöön mitään kevättä tarvita. Se on fakta.
Noh noh, ovathan ne ilmatkin jo lämmenneet sen verran että ohuempien talvitakkien ja -haalarien alta alkaa jo erottaakin jotain muotoja. Kyllähän noita tynnyrinmuotoisia kävelijöitä on jo nähtykin kaduilla tänä talvena. :D Ihmisten talvimasennus muuttuu vähitellen kevätpanetukseksi, se on jokavuotinen juttu.

Mutta joo, jos alkaisi vähitellen miettiä salille pinkaisemista, pari työjuttua vielä ojoon. Huomenna tai ke voisi harkita vihdoinkin pankissa laina-asiantuntijan luona vierailemista, jos vaikka tänään varaisi ajan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sannu kirjoitti:Hii, mun lentoliput tai no varmistus tuli tänään postissa!!!

:D

Opinnäytetyö ei edisty kun olen kokoajan töissä :(

pakko olla töissä kun opintukilautakunta perii tukia takas...
Etä tällänen tappaus? Niin jos sitä lentää pyrähtelee tipunen niin ei se ihme oo ett' laskut lankeaa tai takaisinperintä vaivaa?
Tai sitten tässäkin on kyseessä salainen matematiikka. :shock:

Miksei mulla oo yhtää maksuhäiriömerkintää?
. Huomenna tai ke voisi harkita vihdoinkin pankissa laina-asiantuntijan luona vierailemista, jos vaikka tänään varaisi ajan.
Mä varasin täks päiväksi ainoostaan hair cut -ajan, enhän päätä hirttosilmuun viittisi veivata..[/quote]
Viimeksi muokannut Niba, 20.02.2006 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Pikku-Akka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Sen verran luita jomottaa ja päässä suhisee, että päätin jättäytyä tämän päivän jumppatunnilta pois. Ei yhtään kivaa, kun niin odotin tätä päivää.. Mutta parempi se on levätä kotosalla. Tai no, taidan kuitenkin pestä sen pyykkivuoren pois odottamasta.

Ai porukkaa on bannissa? Ei oo silti yllätys, kun eilinen keskustelu oli niin tulikivenkatkuista..
Vastaa Viestiin