Maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Maanantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Hieno voitto Känädästä!! :cheer:
Hyvää viikkoa!
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nimenomaan, hieno voitto!

Ei muuten kannata ottaa päiväunia. Nyt ei väsyttäis ollenkaan :doh:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kanadaa laitettiin kaksi-nolla,
nyt hajoaa Gretzkyn polla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi kohtapuoliin lähteä ajelemaan turkuseen, toivottavasti poliisisedät on donitsilla huomenissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja tuike »

Mua ei väsytä vieläkään, vaikken edes nukkunut päivällä. Hienoa! Ehkä tämä työyö tästä menee kuitenkin omalla painollaan...
Rauhallista ja hauskaa, sano.
Ja nyt kahville!
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Kittys

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Vois köNpiä kohti sänkyä. Mulla on varmaan joku hullunlehmäntauti tahi lintuinfluenssa. *krooh*
1108

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei väsytä tippaakaan. Heräsin päivällä joskus klo 16.00 ja nyt se kostautuu, pakko kumminkin ryömiä petiin että pääsee aamuksi klo 8.00 duuniin...
hebuli

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Hyvä Suomi! Kattelin vaan kolmannen erän, siinähän se voitto ratkaistaan...

Neljä asuntoa käyty tarkastamassa tänään (EDIT: eiku siis eilen su. Saatan nyt viikolla käydä katsomassa myös kahta, Myyrmäessä muka olisi joku tosihyvä täysin rempattu talo tasarahalla 100000€, voishan sen käydä tarkastamassa). Olipas kirjavan tasoisia, kaksi eivät oikein miellyttäneet joko itse asunnon tai asuinympäristön vuoksi. Yksi sitten olikin sellainen että olisin voinut muuttaa sinne vaikka heti. Tosin se oli katsomistani kämpistä pienin, mutta tosi hyvin käytetyt neliöt, iso parveke etelään, ja siellä oli hienosti laitetut peililiukukaapitkin, koska edellinen omistaja oli kuulemma myynyt sellaisia työkseen. Oli jopa Helsingin puolella, ja mielestäni yllättävän halpa tasoonsa nähden (esim. Kannelmäessä tarkastamani samankokoinen kämppä oli kaikintavoin surkeampi, ja silti maksoi 8000€ enemmän...). Mutta se saattaakin mennä samantien, paikalla oli toinen Hesaan töihin tullut nuorimies joka oli käynyt katsomassa jo aiemminkin samaa asuntoa, ja tuntui myös tykästyneen. Jos laittaisi pyyntöhintaan 5000 eukkaa lisää jos vaikka sillä saisi napattua itselleen... :wink:

Oli siellä toinenkin välttävä vaihtoehto, vajaa 50 m2 kaksio. Keittiö oli sen verran vanhanaikainen että pitäisi rempata, ja kaikilla seinillä kauheat kasariboordit joten maalaus-/tapetointihommiksi menisi. Lattia sentään oli ok.

Kolmessa kohteessa neljästä taisin olla ainoa kävijä. Olikohan olympialaisilla tekemistä asian kanssa?

Joo, pitäisköhän mennä nukkumaan? Työpaikalla tyhjää, kun niin monet ovat hiihtolomalla. Omani pitänen pääsiäisen aikoihin, saa melkein kaksi viikkoa oltua töistä poissa.
Viimeksi muokannut hebuli, 20.02.2006 9:45. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No ja pah, Lilokin lähti täältä sitten.Saatanan jätkät kun ette osaa käyttäytyä :evil:

Pitäisköhän sitä kattoo joku leffa, jos vaikka tuliski uni siinä vahingossa...
Elukka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Iltaliikunnaksi oli ohjelmassa hilpeä kissajahti -ylläripylläri. :evil:
Voi Väsy Ja Vitutus sanon mä. :tiistai:
mustanikki

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Taidanpa avata kylmän kaljan ja ripustautua siihen. Kuin huomista ei olisikaan. (Ei ole.)
Elukka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

maan :maanantai: antai.
Joo. Nukkumaan kait.
Exsat

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti: nyt hajoaa Gretzkyn polla.
Eikä vaan sen. :tiistai:

Aasilla todettiin tarttuva loppusointuiluvitsaus
Leviämisen syynä lienee virusturvakitsaus

Valvoessa menee tämä yö
huomenna haastattelu aiheesta työ

Nukkumaan en kerkiä aamulla
toivottavasti en silti sanoissa sekoa
Turbohaltija

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tänään ei ole onneksi kiirettä mihinkään. Lukemista ja ulkoilua tiedossa vapaassa tahdissa.
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Turbohaltija kirjoitti:Tänään ei ole onneksi kiirettä mihinkään. Lukemista ja ulkoilua tiedossa vapaassa tahdissa.
Moon kateellinen sulle. Itse en edes tiiä pittääkö mennä töihin vai nou :think:
Toivottavasti ei, sillä uni ei taida ihan heti tulla....:tiistai:

Jokatapauksessa, oli sitten töitä tai ei, niin kiire päivä kuitenkin. Sarjassamme siivousta ja pyykkiä, osa 4587...
Turbohaltija

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ei kannata olla kateellinen, noi mun kirjat on aika tylsiä... Alan lukea seuraavaan tenttiin, puuh.
Dumari

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jeps, hyvä voitto Jellonilta. Niittymäki seivaa :ohyeah:
Nyt nuqumaan että herää tuossa parin tunnin päästä taas pirteänä.
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti: Nyt nuqumaan että herää tuossa parin tunnin päästä taas pirteänä.
Mä just ihmettelin, että mitäs sie hereillä teet vielä tähän aikaan. Äkkiä petiin siitä ni pääset huutelee ekaa teepeekoota sit :D
Dumari

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Nyt nuqumaan että herää tuossa parin tunnin päästä taas pirteänä.
Mä just ihmettelin, että mitäs sie hereillä teet vielä tähän aikaan. Äkkiä petiin siitä ni pääset huutelee ekaa teepeekoota sit :D
KYLLÄ ÄITI!
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Nyt nuqumaan että herää tuossa parin tunnin päästä taas pirteänä.
Mä just ihmettelin, että mitäs sie hereillä teet vielä tähän aikaan. Äkkiä petiin siitä ni pääset huutelee ekaa teepeekoota sit :D
KYLLÄ ÄITI!
En moo sun äiti. Elppa on.
Dumari

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:En moo sun äiti. Elppa on.
En sanonutkaan että olisit mun äitee!

edit: öitä
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Pitkästä aikaa sunnuntai-ilta töissä, oikein kuuli kun raha kilisi tilille kuuden jälkeen :D

Nyt nukkumaan! Huomenna saan uuden sohvam kotiin, jei!!!
Mä oon aina halunnu päästä sanoo tän:
Sulle on @

JEE!!!! :hep:
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti: Eikös tullutkin tärkeä olo :D
Kjylläh! Kerkisit jo vastaamaankin, asiallista (meil on siis suhe)

Nyt vois oikeesti rupee väsyttelemään pikkuhiljaa. Mutku EI. Saakeli sentään. Tylsä Manalakin jätti mut sättiin yssikseen. Tai no onhan hämis siellä, mut ei se mitään puhu. Pöh. Päivittäiskö sitten vaikka blogiaan? Ja kertois lauantaisesta tulvasta baarissamme? Juu, eikai täs muu auta.
ninnithequeen

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

01:57:08 [ninnidamamah] voi reps :D
01:57:47 [kathriiina] ninni ..olisko kuitenki parempi et pidät turpas kiinni kun et mun asioioist mitään tiedä ...
01:57:55 [kathriiina] perkele
01:58:00 [Mr_Anala] noh noh. älä nyt suutu!
01:58:11 [kathriiina] Vituttaa tollaset saatanan paskat
01:58:25 [Mr_Anala] oo vähän enemmän pehmee, niin kuin kolminkertaiset vessapaperit
01:58:36 [Mr_Anala] mitä paskaa ninnissä nyt on?
01:59:11 [kathriiina] Mä luulen pikkusen et niin paljon et palstatila loppuis kesken jos alkaisin luetteleen ...
01:59:37 [Mr_Anala] tunnettekste vai?
01:59:41 [kathriiina] Nä en tartte sun paijaustas
01:59:56 [Mr_Anala] no et tartte et, selviit sä hengissä ilmankin, mut et ehkä olis noin kiukku
01:59:56 [kathriiina] enkä kenenkää

Tämmöstä lystiä oli tuossa äsken. Ainoa, mitä koko hommaan sanoin, oli siis tuo "voi reps". Joo, mul on tylsää.
Nimet muutettu :rofl:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvää ötyä van kaikille..
DVD testattu ja toimii + koodissa..
Onkohan tämä näin että anmattivehkeet menee miinuksella ja käyttäjän koneen plussalla,,
Niin se miinus oli suomen valinta TV koodiksikin muualla sitten plus mitenhän tossa taas kävi noin miinus kuulemma tarkempi..
Nörtteilyihin kiits!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin