Maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Alkaa jo pikkuhiljaa päässä suriseen.. se on tuo kahvi varmaan. Pitäis saada happea, mutta ulos ei jaksais lähteä. Jos vaan työntäis pään hetkeksi akkunasta ulos.. Ainiin, onhan mulla parvekekin.
hebuli

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Niba kirjoitti:
. Huomenna tai ke voisi harkita vihdoinkin pankissa laina-asiantuntijan luona vierailemista, jos vaikka tänään varaisi ajan.
Mä varasin täks päiväksi ainoostaan hair cut -ajan, enhän päätä hirttosilmuun viittisi veivata..
Ottaa vaan sen verran kuin tarvitsee ja pystyy maksamaan takaisin olosuhteiden muuttuessakin...

Ps. Joko kaikki mun tuomat nuuskat ovat menneet? Tarvitseeko hetiperään mennä uudelle hakureissulle? (itse asiassa ollaan menossa lähiaikoina työpaikan kanssa risteilylle, kuulemma ajellaan jollain mönkijöilläkin tuolla Tallinnassa).
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Minusta on tuntunut koko päivän niinkuin olisi pahassa krapulassa. Ja mä en sentään eilen juonut yhtään olusta, enkä lauantainakaan montaa. Heti lätkäpelin jälkeen eilenkin nukkumaan. Silti aivan karsea olotila.
Aikalailla sama fiilis ja aikalailla samoin keinoin. Nokitan vielä sunnuntai-illan sählypelillä juuri ennen kiekkopeliä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kid

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Juma, koneet tilttas melkein kaheks tunniks. Kerkesin sitten ihan rauhassa juoda pari kuppia kahvia, käydä tupakilla ja tarjoustalosta hakee hammastahnaakin.
Mukavastihan tää päivä on sittenki menny vaik aamusella kovasti kiroilin.
Elukka

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Niba kirjoitti:sit voi työmies vetstä työrukkaseen? :o
Emme suosittele.
Aika karkea tahi muuten epämukava(n näköinen) pinta on useimmissa työrukkasissa. :?
tonttu

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Päivää! Duunista kotiuduttu ja massu täysi. Voisi rantautua tv:n ääreen ja katsella kurlinkia. Epätavallinen maanantai kun ei ketuta yhtään mikään, ei edes naistenpäivät. Pitäisköhän mitata kuume. :shock:
1108

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

Jumalalla on huumorintaju sittenkin!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pläääh. En tiedä sittenkään onko koko päivän kotona olo hyvä asia.. Alkaa alakulo ja (slamia lainatakseni) paskoottinen fiilis saavuttaa nyt jo sietokyvyn rajat. Miksi perkuleessa pittää olla aina niin yksin?

Ps: Tein äsken kiisseliä vadelma- ja appelsiini-Fun Light-sekoituksesta. Tiedoksi vaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Saippuaprinssi klo 18.15 Kinopalatsissa. Suraa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Starflare

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Puhelin on päräjinyt toinen toistaan ihmeellisemmistä numeroista koko päivän, ja huipentui taas siihen että kun vastaan niin klik. Vittu, tuohon toimintaan on mennyt hermo jo niin pahasti että hankin kohta uuden numeron ja pistän sen salaiseksi kun ei tuo halvatun häiriköinti tunnu loppuvan :evil: .

EDIT: Typo.
Viimeksi muokannut Starflare, 20.02.2006 16:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:hankin kohta uuden numeron ja pistän sen salaiseksi kun ei tuo halvatun häiriköinti loppuvan :evil: .
Minäkin laitoin numeroni salaiseksi kuukausi sitten. Alkoi tulla sellainen olo, että nimi alkaa olemaan liian monessa samassa paperissa kaiken maailman pohjasakan kanssa ja on vaan ajan kysymys, kun ensimmäinen päättää alkaa vainota mua. Plus se fakta, että yläkerran mielenterveysongelmainen huutajamies soitti minulle. Numeroa en viitsinyt vaihtaa, mulla on ollut sama numero jo vuodesta 1995 saakka ja olen kiintynyt siihen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Enthu

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Puuh..eka työpäivä takana... työnantaja olisi tämän aamun "sitten kun palkataan" lauseen perusteella valmis ottaa mut vakkariksi sinne...
pitkästä aikaa sellanen paikka joka ottaa työnhakijan tosissaan+
perehdyttää assarin tehtäviin ajan kanssa.Huhkin nasta laudassa duunia
koko sen 6 h ... en taidakaan olla niin toivoton tapaus :roll:
Starflare

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:Minäkin laitoin numeroni salaiseksi kuukausi sitten. Alkoi tulla sellainen olo, että nimi alkaa olemaan liian monessa samassa paperissa kaiken maailman pohjasakan kanssa ja on vaan ajan kysymys, kun ensimmäinen päättää alkaa vainota mua. Plus se fakta, että yläkerran mielenterveysongelmainen huutajamies soitti minulle. Numeroa en viitsinyt vaihtaa, mulla on ollut sama numero jo vuodesta 1995 saakka ja olen kiintynyt siihen.
Auttaako se jotain jos sen vain muuttaa salaiseksi? Pistin juuri ihan uuden härpäkkeen tilaukseen, enkä enään anna sitä mihinkään ellen tiedä satavarmasti mihin se oikein menee, sillä koko ajan mulle ollaan joko kauppaamassa jotain hemmetin hevosharjoja tai lyömässä luuria korvaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:Auttaako se jotain jos sen vain muuttaa salaiseksi? Pistin juuri ihan uuden härpäkkeen tilaukseen, enkä enää anna sitä mihinkään ellen tiedä satavarmasti mihin se oikein menee, sillä koko ajan mulle ollaan joko kauppaamassa jotain hemmetin hevosharjoja tai lyömässä luuria korvaan.
Eihän se oikeasti auta tuo minun systeemi. Samalla tavalla lehtimyyjät soittelee kuin ennenkin. Mutta vastedes jos joku haluaa minun numeroani tiedustelusta kysellä, niin ei löydy. Täytyy tosiaan olla myös tarkkana mihin sen numeronsa lykkää, ei enää mihinkään kilpailuvastauksiin ja arvontalipukkeisiin eikä mihinkään mihin ei ole pakko.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Patz

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Halusin tulla heti tähän Lolitan alle!
Kid

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tissinikki kirjoitti:Halusin tulla heti tähän Lolitan alle!
Oottekin melkein ku kaks marjaa. Äkkiseltään menee helposti sekasin :lol:
1108

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tissinikki kirjoitti:Halusin tulla heti tähän Lolitan alle!
:rofl:

Yhteensä taidetaan olla kaksi paria keskikokoisia tissejä.



Mutta nyt, rakkaat runkkarit, lähden kohti keskustaa ja kahvilaa ja siitä sitten leffaan. Jos joku haluaa liittyä seuraan, soittaa tai saapuu paikalle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Runkkis

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lolita kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Auttaako se jotain jos sen vain muuttaa salaiseksi? Pistin juuri ihan uuden härpäkkeen tilaukseen, enkä enää anna sitä mihinkään ellen tiedä satavarmasti mihin se oikein menee, sillä koko ajan mulle ollaan joko kauppaamassa jotain hemmetin hevosharjoja tai lyömässä luuria korvaan.
Eihän se oikeasti auta tuo minun systeemi. Samalla tavalla lehtimyyjät soittelee kuin ennenkin. Mutta vastedes jos joku haluaa minun numeroani tiedustelusta kysellä, niin ei löydy. Täytyy tosiaan olla myös tarkkana mihin sen numeronsa lykkää, ei enää mihinkään kilpailuvastauksiin ja arvontalipukkeisiin eikä mihinkään mihin ei ole pakko.
Jos olet joskus tilannut jonkun lehden, niin olet sen firman "potenttiaalinen" asiakas "aina". Sama koskee kaiken maailman kilpailuja... Tosin Erkon firmalle voi antaa suoramarkkinointikiellon. Itselläni ainakin toimi. Ilmoitin yhdelle puhelinmyyjälle, että voitko pistää mulle suoramarkkinointikiellon. Ei ole sen jälkeen Roope Setä-myyjät soitellut...

tosin nyt kaipaisi, että edes joku soittaisi..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sain itseni ulostettua pikku kävelylenkille. Motivaattorina toimivat täpötäyden biojäteroskiksen ulosvientipakko sekä tärkeän kirjeen postituspakko. Samalla tuli reippailtua varttitunnin verran edes.
Kid

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kohta kotiin. Kanasalaattia ja fetaa odotellen. Tää ainakin uskaltaa lintuinfluenssankin uhalla kanaa syödä. Eiks se niin menny et kunhan kypsentää kunnolla? Lukemani perusteella ainaskii..
Nälkä jo vaivaa.
nypari

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Alkaiskohan tämäkin työpäivä olla taputeltu. Huomenna onkin sitten vapaapäivä lusitun viikonlopun jäljiltä. Urheiltukin tänään jo on, joten ei tartte kuin syödä ja katsella kisoja... ja kityillä(sori sponsorin edustajat, jäi viime tippaan)
Dumari

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HERRANJESTAS! Nyt kyllä ei ole piuhoja lukuunottamatta varmaan enää yhtään osaa auton käynnistysjärjestelmästä mitä ei olisi huollettu/vaihdettu. Stanan lukkopesää piti viilata tänään, vittu että siinäkin oli projektia.

Nyt vois olla tehokas ja käyttää kiukun siivoamiseen, juup näin tehdään.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:tosin nyt kaipaisi, että edes joku soittaisi..
No hitto soikoon joo! Välillä pitää ihan tarkistaa, että onko tuo puhelin rikki tai akku loppunut, kun on niin perin hiljainen päiväkausia koko paskavekotin.. Pitäisköhän ruveta leikkiin puhelinmyyjiä? Siinä vois samalla kehitellä kaikkia tylyjä vastausmalleja. Tai vois soitella takas niitten puhelinmyyjien numeroihin ja kaupustella niille kaiken maailman erotiikan maailmoja.
hebuli

Re: Maanantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Runkkis kirjoitti:Jos olet joskus tilannut jonkun lehden, niin olet sen firman "potenttiaalinen" asiakas "aina". Sama koskee kaiken maailman kilpailuja... Tosin Erkon firmalle voi antaa suoramarkkinointikiellon. Itselläni ainakin toimi. Ilmoitin yhdelle puhelinmyyjälle, että voitko pistää mulle suoramarkkinointikiellon.
Sitä mä en tajua miksi monet puhelinmyyjät vaikuttavat melkein närkästyneiltä kun totean melkein heti alussa ystävällisellä äänellä "Kiitos, mutta ei kiinnosta.". Sieltä tulee takaisin kaikenlaista "Äh, vai niin. No hyvää illanjatkoa vaan sitten teillekin!". Eikö ole ihan hyvä että säästän molempien aikaa? Sen verran kuitenkin omaan käytöstapoja etten laita suoraan luuria korvaan. Töitäänhän hekin vain tekevät. No need to be rude, now.

Sen olen jo oppinut etten koskaan sano "Mulla ei olis nyt aikaa..." tms., koska sieltä tulee aina ehdotus josko soittavat vaikka puolen tunnin kuluttua uudestaan.

:on: Salilta bäks työpaikalle. Työpaikan salilla on ollut viimeaikoina varsin nätti ja sorja pikku blondiini harjoittelemassa juuri samoihin aikoihin. Kyllähän sen tietää kun koko salilla oli vain hän, pari seipäänniellyttä insinööriä, ja minä, niin kipinät lentelevät silmistämme toisiamme kohti. :D (mukana hieman liioittelua) Yhden kerran taisin epähuomiossa päästä hänen kanssaan jopa jutteluasteelle, mutta ei siinä mitään uutta, olen minä joskus ennenkin naisen kanssa jutellut.

Kiva että on joskus vähän silmäniloakin tuollaisessa nörttiluolassa, mutta tuo vaan mieleen pitäisikö näin kevään kynnyksellä sittenkin vääntäytyä läheisille kaupallisille saleille, kun siellä tätä naiskauneutta olisi enemmänkin? Tuntuu vaan että kannattaako pelkästään siitä ilosta maksaa kaupallisten salien ylirasvaisia hintoja?

Toisaalta, kun edellisen kerran kävin kaupallisella salilla, tulin valinneeksi työpaikkani läheltä tosi hevipaikan, joka oli täynnä ärjykörmyjä, hevirokki soi tosi kovaa, ja paikan ainoa nainen nosti penkiltä saman verran painoja kuin minä, silloin kun minä roikuin edelleen painonnostotangossa kiinni.

Tämä täältä tällä erää.
Vastaa Viestiin