TiukkaTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Eilinen kanasalaatti maistui taivaalliselta ja innolla odotan jo safkista. Otin jämät mukaan. Normiflunssa jatkuu ja tänään joutuu menee vie gynelle. Plaah.
Mutta jos hyvä tuuri on niin duunin jälkeen pääsee kampaajalle :cheer:
aimohaiku

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kun haluaisi auttaa, mutta ei osaa.
Kun ystävä loittonee ja ote irtoaa.
Kun hiljaiseen huoneeseen jää tyhjä sänky ja unen tuoksu.
Hyvät muistot, toiveet, ystävyys
ne vaihtuvat pelkoon siitä
Koittaako huominen molemmille?

:(
Dumari

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

hebuli kirjoitti:Huom. Auto katsastettu, vasen parkki pimeänä mutta ei ollut läpimeno siitä kiinni. Mikä siinäkin on että aina ne ovat niin myhäileviä päästömittausten aikana että mulle meinaa tulla kylmä hiki, mutta mitään ei löydy?
Kikka-kakkonen: vie auto johonkin pajalle (EI kallis merkkipaja) ennen katastusta ja pyydä siellä pakokaasumittaus. Saat tietää tuloksen ennen katastusta ja tarvittaessa siellä pajalla voidaan heti pureutua mahdollisiin ongelmiin. Tuskin luulisi mittauksen hinnan olevan kovinkaan paljoa korkeampi kuin katsastuksen ja säästät hermoja samalla :wink:
hebuli

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Dumari kirjoitti:Kikka-kakkonen: vie auto johonkin pajalle (EI kallis merkkipaja) ennen katastusta ja pyydä siellä pakokaasumittaus. Saat tietää tuloksen ennen katastusta ja tarvittaessa siellä pajalla voidaan heti pureutua mahdollisiin ongelmiin. Tuskin luulisi mittauksen hinnan olevan kovinkaan paljoa korkeampi kuin katsastuksen ja säästät hermoja samalla :wink:
No joo, mutta onhan se ollut määräaikaishuollossakin jokin aika sitten, joten oletin ettei mitään ihmeempää pitäisi löytymän. Vaikka mistä sitä aina tietää noiden päästömittausten kanssa.
Dumari

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

hebuli kirjoitti:No joo, mutta onhan se ollut määräaikaishuollossakin jokin aika sitten, joten oletin ettei mitään ihmeempää pitäisi löytymän. Vaikka mistä sitä aina tietää noiden päästömittausten kanssa.
Juu, vinkki oli kaikille, ei ainoastaan sinulle :D
Ja se pajan ottama pakokaasumittaus on käypä katastuksessa, josse oli otettu... hmm... olikosse viikon sisään.
millivanilli

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Nyt on töissä hieman tylsää, ei ole oikein tekemistä.

Täytyy lähteä ruinaamaan lisää töitä.
ninnithequeen

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii muruset.

Nyt loppu tuo avatarten vaihto! Mä meen ihan sekasin kun kaikki on pingviinejä perkele!

Ohjelmassa - kyllä - siivousta, pyykkiä ja ruoanlaittoa. Nyt kahvia koneeseen ja urheilua katsomaan sänkyyn väsyneen yötyöläisen viekkuun. (tuleehan sieltä jotain urheilua heti näin aamusta?)
EDIT: Juu, lähetys alkaakin vasta klo 11:45...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt loppu tuo avatarten vaihto! Mä meen ihan sekasin kun kaikki on pingviinejä perkele!
Tribuuttini pingviineilylle.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Turbohaltija

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mikä tämä pingviinivillitys on? Mä en ala, olen löytänyt sisäisen siilini!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Helekatin pingwiinit, lopettakkee jo!

Jokohan tuo darra(?) olis nukuttu pois.. Tänään meni kymmeneen, voi mahotonta. Tänään yritän olla hieman aktiivisempi kuin eilen.

Pompsahtikohan se tuo vero% muka ihan itsestään 3%-yks. ylöspäin vuodenvaihteessa.. ja jos, niin miksi perhanassa?! Tuli kolmekymppiä vähemmän liiton päivärahoja :(
ninnithequeen

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nyt loppu tuo avatarten vaihto! Mä meen ihan sekasin kun kaikki on pingviinejä perkele!
Tribuuttini pingviineilylle.
Reps...

Oikeatsaan, minunkin avattaressani on pingviini. Mie itse siis, eli Ningviini....(joksi mua on oikeasti joskus kutsuttu)
Turbohaltija

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

irmelianneli kirjoitti:
Mulla ei ole darraa, mutta muuten on puulla päähän lyöty olo. Ei oikein kiinnosta tänään tämä elämän toiminta. Teen vastaiskun ja lähden koirien kanssa lenkille ja sitten kuntosalille.

Vero nousi tosiaan ja samalla tiputtivat lisäprosentin tulorajaa alas. Köyhät kyykkyyn!
hebuli

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

irmelianneli kirjoitti:Pompsahtikohan se tuo vero% muka ihan itsestään 3%-yks. ylöspäin vuodenvaihteessa.. ja jos, niin miksi perhanassa?!
Tietenkin sen takia jotta saadaan lisää rahaa terveydenhoitoon, taiteen tukemiseen, kirjastoille ja muihin sellaisiin ihQuDaa pehmeisiin arvoihin. Olemme kaikki samassa veneessä, jonka pohja vuotaa. Kenellä oli se äyskäri perkele?
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

tissit
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Sain nukuttua ihanasti klo 10.30 asti, kun mies heräsi aamulla viemään koiran ulos, ruokkimaan ja tekemään koulutehtäviään :h:

Odottelen puolen päivän jälkeen vanhempien kuntopyörää, sen jälkeen imurointia (rottiksesta lähtee jumalaton määrä karvaa kahdessa päivässä), yleistä siistimistä, ja sen jälkeen vanhempia odottelemaan telkun eteen.

Iskä pyys miestä pilkille torstaina, mutta toisella on töitä. Mukana olis ollut faijan kaksi parasta kaveria; kaikki kolme on yli 190cm pitkiä ja n.100kg painavia.. Heh, Hunis oli varma että nyt on kyseessä se kuuluisa "vävypoikatesti". Eipä olis ollut, olisin itse voinut mennä jos omaisin munan :( *tahtoo pilkkimään muualle kuin ravintelin pöytään*
The great club outshines the individual, always and forever.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja shue »

Oijoi, Elanorilla on uusi ava, ihana! :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Unohdin kertoa itseäni eilen naurattaneen tekstiviestin Isältä:

"Eilen huomas ettei olla stadissa, astuin ulos junasta Treella ja sytytin tupakan. Nuorempi mies tuli viereen ja sanoi reippaasti "hei, et satu olemaan niin rikas mies että möisit yhden savukkeen?". Joko se oli kohtelias, tai halus jotain mitä mä en vaan tajunnut."
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elppis kirjoitti:
*reps* :rofl:
Patz

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

cardic kirjoitti:tissit
Kutsuitte?
Exsat

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ihanaa, pinkkuja kaikkialla! :h:
Kid

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tiukka tiistai tosiaan. Gynellä käyty ja eipä se niiin kamalaa ollutkaan ko muistin. Kuin sitä aina vaan jänskää levitellä haaroja tuossa tilanteessa :?
Nälkä vaivaa, mutta kiusaan itteäni vielä tovin ennen herkuttelua.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nyt pitäis ehkä oikeesti ruveta tekemäänkin jotain.. Jos aloittais vaikka pukeutumisella. Sit salille ja kauppaan. Vielä jos kävisi noissa kauemmissa marketeissa, ni tulis päivän aerobinen siinä..
Sannu

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Teen opinnäytettä. Mulla on semmonen sääntö, että kaksi tuntia pitää puskea tekstiä ja sit voi käydä vähän Kityilemässä. :shock:

Ruoaksi on tänään luomu jauhelihapihvejä...jotenkin niiden syömisestä (Luomun) tulee aina tuplanautinto syömiseen. Ostaisin muutenkin vain ja ainoastaan luomua jos se ei olisi niin helvetin kallista...niin paljon esim antibiootteja eläimillekin nykyään annetaan.

Urheilu taitaa jäädä taas väliin...no huomen sitten..eiku huomen onkin iltavuoro..
Exsat

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Meinasin siivota, mutta jostain syystä vanha imuri jollotti edelleen siivouskomerossa, vaikka sen jo sunnuntaina piti vaihtaa paikkaa varastossa olevan kanssa. Taisi juuri siivousvuoro siirtyä sille, joka oli vaihdosta vastuussa.
bedlam

Re: TiukkaTiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Exsat kirjoitti:Meinasin siivota, mutta jostain syystä vanha imuri jollotti edelleen siivouskomerossa, vaikka sen jo sunnuntaina piti vaihtaa paikkaa varastossa olevan kanssa. Taisi juuri siivousvuoro siirtyä sille, joka oli vaihdosta vastuussa.
No kun ei se halunnu lähtä. Meinasin käydä sen vaihtamassa, mutta jostain syystä en sitten käynyt. Käyn tänään.
Vastaa Viestiin