Kyrpäkeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Faghag

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

brona kirjoitti:HALOO POROT! Kipin kapin ilmoittautumaan Kabukilistaan, kele.
Nam nam, söin ystävän kanssa eilen Kampin Ichibanissa ISON sushiannoksen. Teki hyvää, nam nam *suu napsaa* Pakko ostaa tuota wasabia kotiin, siihen jää niin koukkuun. Maistuu muuten hyvältä keitetyn kananmunan kanssa :-D
Runkkis

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Jos sitä kiskaisi kengät jalkaan ja klenkkaisi kauppaan ja kioskille, niin saisi jonkun leffan jota tuijottaa.. Kun tässä ei muutakaan tekemistä ole...
ninnithequeen

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Runkkis kirjoitti:Jos sitä kiskaisi kengät jalkaan ja klenkkaisi kauppaan ja kioskille, niin saisi jonkun leffan jota tuijottaa.. Kun tässä ei muutakaan tekemistä ole...
Siis TÄH?? :shock:

Sieltä alkaa just Suomi-Usa. Oletko sä joku omituinen otus, kun et lätkää seuraa?
Runkkis

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

ninnithequeen kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Jos sitä kiskaisi kengät jalkaan ja klenkkaisi kauppaan ja kioskille, niin saisi jonkun leffan jota tuijottaa.. Kun tässä ei muutakaan tekemistä ole...
Siis TÄH?? :shock:

Sieltä alkaa just Suomi-Usa. Oletko sä joku omituinen otus, kun et lätkää seuraa?
Olen vähän kahden vaiheilla. Lätkää on tylsää tuijottaa yksin ilman kunnon kisakatsomoa... Muutenkin olen boikotoinut koko vitun kisoja...
Starflare

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Täh?! monelta se alkaa?

EDIT: Ilmeisesti alkanut jo. Oiva hetki painella salille joka on toivon mukaan tyhjä.

EDIT2: Tyhjä my ass! Täynnä porukkaa ja selostukset pauhasi kympillä!
Viimeksi muokannut Starflare, 22.02.2006 20:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turbohaltija

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Kolme on jo ryhmä.
Joukossa ryhmyys tiivistyy.
-vanha viidakon sanonta
Mutta jos ryhmässä on Turbohaltija, ryhmä ei ole kovin tyhmä.
Hih! No tuota... mä voin tuoda hillittyä charmiani ryhmään! :wink:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Suomihan pelaa mukavasti, samoin kuin tietokoneeni, jonka arvelin jo siirtyneen tietokoneiden autuaimmille näpyttelymaille. Lepo teki koneelle hyvää.
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kahvia ja leipää.. Ja parit pillerit, joskohan loppuis tää humina :roll: . Ihan sukasta.
Edith

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Että mä tykkään mun avatarista. Ja nexiestä. Nyt huomasin kanssa, että kohta multa pääsee tuhannes viesti. Ja sen oliskin sitten syytä olla jotain tähdellistä.

Mutta hei, hei taas yöksi. Kauniita unia & Uusiksen kuvia!
Elukka

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti:Että mä tykkään mun avatarista.
Juma! :shock: Sä olet kiteyttänyt molemmat in & pop -ilmiöt samaan avatariin. Todellinen trendsetteri. 8)
Vastaa Viestiin