Kyrpäkeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

kid kirjoitti:Tekis mieli vetää tänään kalsarikännit vitutukseen. Salille en flunssan takia uskalla lähteä rehkimään...
Keksiikö joku vaihtoehtoja?
En keksi, mutta sain kalsarikänneistä omaa olotilaani koskevan idean: auttaisikohan absintti kurkussa pesivään kaktukseen??? Tai edes siihen vitutukseen?
Don't Panic!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nexie kirjoitti:
En keksi, mutta sain kalsarikänneistä omaa olotilaani koskevan idean: auttaisikohan absintti kurkussa pesivään kaktukseen??? Tai edes siihen vitutukseen?
Poltettuna kyllä, muuten tuskin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bluntly kirjoitti:
nexie kirjoitti:
En keksi, mutta sain kalsarikänneistä omaa olotilaani koskevan idean: auttaisikohan absintti kurkussa pesivään kaktukseen??? Tai edes siihen vitutukseen?
Poltettuna kyllä, muuten tuskin.
Keittäkää tuoretta inkivääriä ja lisätkää juomaan hunajaa, niin muuttuu kaktus kodinonneksi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Keikaus kirjoitti:
Keittäkää tuoretta inkivääriä ja lisätkää juomaan hunajaa, niin muuttuu kaktus kodinonneksi.
Tätä on joskus kokeiltukin. Tiukkaa tavaraa ja helpottaa oloa paremmin kuin apoteekin rohdosaineet :)

Mussun kaapista taitaa löytyä jopa ainekset taikajuomaan, miepä alan raastella. Kiitos Keikaus vinkistä!
Don't Panic!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nexie kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Keittäkää tuoretta inkivääriä ja lisätkää juomaan hunajaa, niin muuttuu kaktus kodinonneksi.
Tätä on joskus kokeiltukin. Tiukkaa tavaraa ja helpottaa oloa paremmin kuin apoteekin rohdosaineet :)

Mussun kaapista taitaa löytyä jopa ainekset taikajuomaan, miepä alan raastella. Kiitos Keikaus vinkistä!
Näin on, kurkkukipu lähtee paremmin kuin esim. Strepsilsillä tai Bafucinillä. Ostin myös pari pussillista inkivääri-hunaja -karkkeja Brasiliasta, niitä on vielä jäljellä.. Tosin apteekin Finn-Rexin tai vastaava auttaa tietenkin päänsärkyyn ja väsymykseen ja sen sellaiseen, mihin inkivääri ja hunaja ei.
Kikkelis kokkelis.
Runkkis

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tsemppipuhelu työpaikalle... Kuunneltu hetki heidän murheitaan ja valitustaan. Kiitetty joustamisesta ja toivotettu jaksamista. Eiköhän ne pärjää. Täytyy tosin tällä viikolla käydä lukemassa hieman posteja ja kysellä muidenkin kuulumisia ja leikkiä ymmärtävää esimiestä. Tän viikon panostukseni tiiminvetäjänä olkoon siinä...
Sannu

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannu »

*lähtee tsemppaamaan työpaikalle* tulossa tod. näk. kiireinen ilta, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joo, paskalle ja sit salille. Tätähän tää mun elämä on.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Turbohaltija

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tänään kiinnosti taas niin paljon, että nukuin yhteen asti. Mutta nyt on itse asiassa aika mukava ja levännyt olo pitkästä aikaa. Mietin että josko tuhlaisin viimeiset senttini muutamaan olueen tänä iltana, ehkä jopa ihmisten ilmoilla. Jos vaikka menisi Roskapankkiin möllöttämään jääkiekkoa.
hebuli

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Voi vittujen kevät tosiaan. Mikä ihme kyrpäkeskiviikko tämä oikein on? Ei riittänyt se aamuinen harmistus toisen epäilyttävistä suunnitelmistaan elämänsä suhteen, nyt vähän kolhaisin autoani palatessani asuntoesittelystä. Tosin vain parkkeeratessani sitä, aika sokeassa kulmassa se saakelin taivutettu suojatanko oli. No, ei mennyt pahemmin, puskuriin osui ja tuli vähän jotain "muovivahinkoja", pitää viedä korjattavaksi kun ehtii.

Ei näytä muillakaan menevän sen paremmin. Toivottavasti Safi hevosesi(?) nousee vielä pystyyn, vaikka et näytä siihen enää itse uskovasikaan... (kysymysmerkki oli siitä että muistelen lukeneeni sun myyneen heppasi pois).

Niin ja se asuntokin oli aika paska. Siellä oli nyt vuokralla joku wannabe hevikitaristi, paikat olivat senmukaisessa siivossa. Ehkä siitä jonkinlaisen saisi, vaikka olikin vain (isohko) yksiö, ja halpahan se toki oli. Taidan kuitenkin käydä katsomassa sitä lähempämä olevaa siistimpää ja samankokoista kaksiota. Tuota yksiötä kävinkin lähinnä katsomassa mielenkiinnosta, mitä niin pienellä rahalla saa.

Kiitti SM vinkistä, ans kattoo nyt. Se mukava pikkukämppä oli muuten Konalassa, joka olisi paikoitukseltaan mulle suht passeli. Isoveljeni vielä sattui aikoinaan asumaan viereisessä talossa.
sipsi kirjoitti:Vi**n Helsinki. Mä haluan lähteä Kaliforniaan. Mieluummin mahdollisimman pitkäks aikaa. (Hebuli, sano vuokrasopimukses irti ja muuta mun kämppään..?)
Mitäs se nyt sun Kalifornianreissuas yhtään edistäisi? Vai meinaatko että minä muka maksaisin vuokrat sen aikaa kun olet poissa? :wink:
Viimeksi muokannut hebuli, 22.02.2006 14:03. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Elukka

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nexie kirjoitti:
kid kirjoitti:Tekis mieli vetää tänään kalsarikännit vitutukseen. Salille en flunssan takia uskalla lähteä rehkimään...
Keksiikö joku vaihtoehtoja?
En keksi, mutta sain kalsarikänneistä omaa olotilaani koskevan idean: auttaisikohan absintti kurkussa pesivään kaktukseen??? Tai edes siihen vitutukseen?
Tähän väliin vitsi:

-Aina kun minulla on flunssa, haen Alkosta pullon rommia ja otan sitä teen kanssa. Aamulla se onkin jo kadonnut.
-Flunssa vai?
-Eikun rommi.
Elukka

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti: Näin on, kurkkukipu lähtee paremmin kuin esim. Strepsilsillä tai Bafucinillä. .. Tosin apteekin Finn-Rexin tai vastaava auttaa tietenkin päänsärkyyn ja väsymykseen ja sen sellaiseen, mihin inkivääri ja hunaja ei.
Bafucinilla on muuten sikaärsyttävä sivuvaikutus: kieli puutuu. :?
Finrexin sen sijaan on oivaa lääkettä flunssaoireisiin ja muuhun yleiseen sairaudentunteeseen.
hebuli

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

kid kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: Unohtakaa kuidut, säännölliset elämäntavat, liikunta, terveellinen ravinto. Kahvia tyhjään vatsaan, vähintään aski savukkeita päivässä, runsaasti alkoholia/muita päihteitä, liian vähän unta ja liikuntaa, päälle hitunen stressia ja ainekset ovat valmiit. Missio: vatsahaava ennen kuin täyttää 30 v
Tätä mäkin harrastan...
Ärh! Muista ne paprikat!
Kid

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vittu kaikki on taas paskaa! Missä se peruspositiivinen kid nyt on kun sitä eniten tarvittais?!!111
Mä taidan muuttua päivä päivältä negatiivisemmaks ihmiseks...
Nooh, tämä duuni vituttaa, vaikka tossa kuukaus sitten niin tätä hehkutinkin. Mut jumalauta ko ne ei mulle keksi kunnon duunia. Tuurailen siellä täällä ja teen mitä millonkin. Mut palkattiin kyllä ihan eri hommiin...*huoh*
Laitoinpa sitten meiliä yhteen toiseen duuniin, mistä jo joskus mainitsin täälläkin.. Heti kun sen lafkan toiminta rupee pyörii, olen kuulemma sydämellisesti tervetullut sinne!
Näillä taas mennää.. Omituinen vitutus ja onnen tunne samaan aikaan.

Hebuli: paprikaa oli taas tänäänkin salaatissa!!! Molen kiltti tyttö.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elukka kirjoitti:Bafucinilla on muuten sikaärsyttävä sivuvaikutus: kieli puutuu. :?
Finrexin sen sijaan on oivaa lääkettä flunssaoireisiin ja muuhun yleiseen sairaudentunteeseen.
En minäkään tykkää Bafucinista.

Vai että yleiseen sairaudentunteeseen, hehheh. Siihen mulla auttaa naistenlehtien luku vaakatasossa ja kavereille valitus puhelimitse. Sunnuntaina mua taas vitutti ja siihen auttoi hiihto. Reidet tulivat kipeäksi ja siihenkin auttoi lepo.
Kikkelis kokkelis.
Filovirus

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Aamulla kun mies putsasi autoa lumesta, niin tyssäs siihen. Oli tankki vuotanut bensat maahan. On sitten edessä kanisteri reissu asemalle. Harmitti varmaan mukavasti.

Sairasloman viimeinen päivä menossa, hiukan kuollut olo, huomiseksi onneksi lääkäriaika. Piristi paljon juuri kuultu tieto, että mies saa jatkoa hommiinsa ensi vuoden maaliskuuhun asti, nykyinen sopimus kun oli kesäkuuhun saakka. Ei tarvi sitten sitä stressailla enempää. Kumpa vaan saisi itsekin työharjoitteluun jatkoa heinäkuuhun asti vaikka nyt onkin näitä saikkupäiviä kertynyt hiukan liikaa, se ei voi plussaa olla vaikka syyt ovatkin hyviä, mut hei ei ressaa onhan nyt sentään kyrpäkeskiviikko.
Nowaysis

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

[quote="Keikaus
En minäkään tykkää Bafucinista.

Vai että yleiseen sairaudentunteeseen, .[/quote]

Suosittelen ibuprofeenia, se auttaa kaikkeen :P Sitä pitää sitten vetää jatkuvalla syötöllä, koska jos ei tunne kurkkukipua, puhuu, ja se tietenkin pahentaa kurkkukipua.
Elukka

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Nowaysis kirjoitti: Suosittelen ibuprofeenia, se auttaa kaikkeen :P Sitä pitää sitten vetää jatkuvalla syötöllä, koska jos ei tunne kurkkukipua, puhuu, ja se tietenkin pahentaa kurkkukipua.
No Dexittikin auttaa kaiken maailman kipuihin ja särkyihin ihan hyvin, juu.
Finrexinin etu on lähinnä siinä, että siihen on laitettu kofeiinia mukaan piristeeksi.
Runkkis

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Päivän hyvä työ tehty: Tiskattu ja pesty koneellinen pyykkiä. Mitäköhän muuta sitä tekisi? Nyt tekisi mieli jo seuraa (IRL). Kyllä se taitaa olla maksimissaan se vuorokausi, jonka kestän olla ilman ihmisten seuraa. Ei musta erokkoa saisi...
Kid

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hitto ko osaa taas olla tylsää!!!! Tässä paskalafkassa ei selvii mikäänikinäkoskaan. Jo 2 kk sitten piti selvitä tietyt asiat.. ja siitä asti oon vaan ootellu. Tekis mieli haistattaa paskat, mut millä rahalla me se uus sänky sitten ostetaan?
:evil:
ninnithequeen

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Puuh, töistä kotiuduttu, imuroitu, pyyhitty lattiat ja pölyt, laitettu ensimmäinen koneellinen pyykkiä pyörimään. Moon sairaan nopee. Tänään vielä vessan ja kylppärin pesu ja sit lätkäääääää!!! Mie olin paha ihminen ja ostin meille oikeen sixpäkin Karhua illan jännitysnäytelmää (ja saunaa) varten. Kamala kun ollaan huonoja vanhempia. Soittakaa nyt jo sinne sossuun jooko???!!!11!! :perse:
Kid

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: sixpäkin Karhua..Kamala kun ollaan huonoja vanhempia. Soittakaa nyt jo sinne sossuun jooko???!!!11!! :perse:
Myöpä ostettiin oikeen mäyräkoira. Soittakaa myöskin eläinsuojeluyhdistykseen. Meijän mirrihän jää myös ihan heitteille :P
Elukka

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninni & kid:
*soittaa* :paavi: Katukaa syntiset!
Dumari

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: sixpäkin Karhua..Kamala kun ollaan huonoja vanhempia. Soittakaa nyt jo sinne sossuun jooko???!!!11!! :perse:
Myöpä ostettiin oikeen mäyräkoira. Soittakaa myöskin eläinsuojeluyhdistykseen. Meijän mirrihän jää myös ihan heitteille :P
Ja AA-kerhoon, join just ekan kepun. Kohta mänen kekkustaan juåmaan lisää, apuva!
Filovirus

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Kaaheita alkohoolisteja täällä :!:
Vastaa Viestiin