Kyrpäkeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Starflare

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bluntly kirjoitti:Vetämätön olo jatkuu, onkohan anemia iskenyt? Ei kai auta kuin pureskella pari 8" naulaa pahimpaan raudanpuutteeseen.

Kahvit naamariin ja hakemaan autoa huollosta. Paluumatkalla taidan käydä kuuntelemassa vittuilua katsastusasemalla.
Jos siellä salilla veivaat, niin koita syödä paremmin?
Kittys

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Topicin nimeen viitaten, naapuri ainakin sai. Ois silleen fiksua pitää se tuuletusräppänä kiinni, kun jotkut voi viettää aikaa terassilla. No, sielä paNtiin ainakin viimeiseen hengenvetoon asti.. ainakin äänestä päätellen. Iuh.

Nyt rykäseen tunnin lenkki. Virtaa ku piänes kyläs :wink:
hebuli

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Huoment. Kahvii ja töihin. Palelin taas koko saakelin yön. Ärh. Tulis jo kevät. Tää asunto vaan on niin kylmä. Patterit ilmattu ja täysillä mut eih :?
Patterit kuitenkin kokonaan lämpiminä? Kiertoon pitää muistaa välillä lisätä vettä kun sitä poistuu/haihtuu sieltä ajan kuluessa. Yhden omakotitalon sain tuossa pahimmilla paukkupakkasilla lämpimäksi kunhan ensin kekkasin mistä sitä vettä sinne kiertoon sai lisättyä, sitä ennen useimmat patterit olivat osittain tai kokonaan kylminä vaikka kuinka yritti ilmata. Ei se ilmaus auttanut jos ei ollut järjestelmässä tarpeeksi korvaavaa vettä. :wink:

Huomenta. Pientä vitutuksenpoikasta juuri tänään ilmassa, tai muotoillaanko näin että harmittaa aika helvetisti kuinka eräs joskus erittäin läheinen ihminen ei näytä ottaneen opikseen aikaisemmin tekemistään virheistä, vaan näyttää edelleen tekevän harkitsemattomia suuria päätöksiä elämässään välittämättä juurikaan seurauksista? Mielestäni kannattaisi ensin yrittää saada elämäänsä edes jotain tolkkua ja varmuutta ennen alati vaihtuvien suurteen haavekuvien toteuttamista. Melkein kuin katselisi vierestä väistämätöntä junaonnettomuutta, ikävä kyllä mukana myös sivullisia.

No vittu. Tuosta hyvästä pitkitän lounastaukoani ja käyn katsomassa yhtä kämppää puoliltapäivin, ja het töiden jälkeen klo 17 toista.

Ps. Mistä päin kotoisin olevan hyypiöt toistelevat aina "Kyl kyl.", kun myötäävät toisen sanomisia? Onko ne Laheeest vai mistä? Meinaan vaan kun se yhden näppärän kämpän kilpaostaja toisteli sitä, toosi ärsyttävää. Puhuisi oikeaa suomea eli kirjakieltä kuten me pääkaupunkiseutulaiset.
Viimeksi muokannut hebuli, 22.02.2006 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tonttu

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Hereillä jälleen ja vahvaa teetä. Kyllä ne silmät pitäisi niin saada auki. Tämän päivän kun jaksaa niin voi olla tyytyväinen.
On muuten ihqa kun aurinko pilkahtelee ainakin välillä pilven takaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Töissä ollan ja kohta opask..pastaa pureskelemaan..
Tänään oli eiliniltaisten olusian jälkeen vaaaiiketa nousta + järjettömät univelat, saiskohan paremmin asiit pydee jos malttas nugugsii, ehken.. :?
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kid

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tekis mieli vetää tänään kalsarikännit vitutukseen. Salille en flunssan takia uskalla lähteä rehkimään...
Keksiikö joku vaihtoehtoja?
Patz

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Dumari kirjoitti:Uusiksen fanisivut
Wanha!
Dumari

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

kid kirjoitti:Tekis mieli vetää tänään kalsarikännit vitutukseen. Salille en flunssan takia uskalla lähteä rehkimään...
Keksiikö joku vaihtoehtoja?
Soomi-Jusa, puet paidan päälle ja lähdet känniääliöimään. Tai sitten teet kuin minä eli nappaat kotona hiukan punaviiniä (pikkusormi pystyssä) ja luet muotikatalogit läpi :P
Kid

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti: Soomi-Jusa, puet paidan päälle ja lähdet känniääliöimään. Tai sitten teet kuin minä eli nappaat kotona hiukan punaviiniä (pikkusormi pystyssä) ja luet muotikatalogit läpi :P
Eli kotikännit mutta vaihdan punkun suomalaiseen keskihappamaan valkoviiniin, jota juodaan suoraan pullonsuusta.
Runkkis

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Huoh! Suihkussa käyty ja housut/tuki taisteiltu päälle. Nyt olisi vielä sukkien vuoro. Se vaatiikiin hieman taistelua. Sitä ennen voisi syödä aamiaista ja käydä tiskien kimppuun... Taas tylsä päivä edessä...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Runkkis kirjoitti:Huoh! Suihkussa käyty ja housut/tuki taisteiltu päälle. Nyt olisi vielä sukkien vuoro. Se vaatiikiin hieman taistelua. Sitä ennen voisi syödä aamiaista ja käydä tiskien kimppuun... Taas tylsä päivä edessä...
Piristääkö yhtään, jos kerron että sä oot mun uus lemppari palstalla jostain syystä? 8)
Lisää juttuja. Kiitos.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
safi

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Ikävä päivä..hevonen on tullut kipeäksi ja huomiseksi sain klinikalle ajan.
Luultavasti joudun laittamaan sen kuoppaan ja todella toivon, että voin jättää sen sinne klinikalle hävitettäväksi. Tänne rivitalon pihamaalle, kun on hevosen kokoista raatoa hiukan hankala hukata.
ninnithequeen

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:Ikävä päivä..hevonen on tullut kipeäksi ja huomiseksi sain klinikalle ajan.
Luultavasti joudun laittamaan sen kuoppaan ja todella toivon, että voin jättää sen sinne klinikalle hävitettäväksi. Tänne rivitalon pihamaalle, kun on hevosen kokoista raatoa hiukan hankala hukata.
Voi itku, mikä sille tuli?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä oon täynnä hormooneja! Näin kaksi viehättävää ihmistä aamulla, mikä on enemmän kuin jonain toisena aamuna. Ensimmäinen oli sametti-ihoinen, musta, kyömynenäinen myyjäpoika lähikaupassa, on varmaan jostain Eritrean, Etiopian tai Somalian suunnalta. Toinen oli puolalainen nuori nainen, joka tuli tapaamaan minua töiden merkeissä.
Kikkelis kokkelis.
safi

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

ninnithequeen kirjoitti:Voi itku, mikä sille tuli?
Etujalkojen kanssa on ollut jo pitempään aikast pahoja ongelmia. No huomenna saadaan kuvattua ne kintut ja ollaan jo paljon viisampia.
sinkkumatti

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

hebuli kirjoitti:No vittu. Tuosta hyvästä pitkitän lounastaukoani ja käyn katsomassa yhtä kämppää puoliltapäivin, ja het töiden jälkeen klo 17 toista.
.
Pikkuvinkkinä. Jos Pajamäki passaa duunimatkojen puolesta, niin suosittelen kyllä kyseistä paikkaa. Alue on vasta heräämässä vilkkaimpaan myyntiin, kun liput heiluvat puolitangossa harva se viikko.
Kannattaa ehdottomasta tsekata kämppiä sieltä. Todella edullisia sijaintiinsa ja ympäristöönsä nähden. Kahden vuoden kokemuksella erittäin hyvä paikka asua.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vi**n Helsinki.
Mä haluan lähteä Kaliforniaan. Mieluummin mahdollisimman pitkäks aikaa.
(Hebuli, sano vuokrasopimukses irti ja muuta mun kämppään..?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Runkkis

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

sipsi kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Huoh! Suihkussa käyty ja housut/tuki taisteiltu päälle. Nyt olisi vielä sukkien vuoro. Se vaatiikiin hieman taistelua. Sitä ennen voisi syödä aamiaista ja käydä tiskien kimppuun... Taas tylsä päivä edessä...
Piristääkö yhtään, jos kerron että sä oot mun uus lemppari palstalla jostain syystä? 8)
Lisää juttuja. Kiitos.
Ai, sitä nauretaan vammasille vai?!?!11 Hä!11!!

Aamianen kuitenkin popsittu ja Hesari luettu, mutta puolipan antnullista kahvia estää vielä ryhtymässä töihin. Täytyy helliä vatsalaukkua kunnolla parkkihapoilla ennen aherrukseen ryhtymistä. Pieni närästys piristää kummasti iltapäivää. Mahahappojen suloisen karvas maku antaa tunteen, että olen elossa. Toimii aina eikä ole yhtä sotkuista touhua kuin itsensä viiltely. Suosittelen.

Unohtakaa kuidut, säännölliset elämäntavat, liikunta, terveellinen ravinto. Kahvia tyhjään vatsaan, vähintään aski savukkeita päivässä, runsaasti alkoholia/muita päihteitä, liian vähän unta ja liikuntaa, päälle hitunen stressia ja ainekset ovat valmiit. Missio: vatsahaava ennen kuin täyttää 30 v
Sannu

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Mä itseasiassa eilen mietin, että oiskohan sulle siis "isä runkulle" pitänyt käydä kaupassa tai hakea jotain, kun tässä lähellä asustellaan. No tänään on myöhäistä kun pitää jo lähtee duuniin.

Kävin jumpassa jee!
Viimeksi muokannut Sannu, 22.02.2006 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Runkkis kirjoitti:
Ai, sitä nauretaan vammasille vai?!?!11 Hä!11!!



Unohtakaa kuidut, säännölliset elämäntavat, liikunta, terveellinen ravinto. Kahvia tyhjään vatsaan, vähintään aski savukkeita päivässä, runsaasti alkoholia/muita päihteitä, liian vähän unta ja liikuntaa, päälle hitunen stressia ja ainekset ovat valmiit. Missio: vatsahaava ennen kuin täyttää 30 v
*superreps*
Eikä naureta vammasille!!11 Toi oli kyllä rumasti sanottu!!!11!!
Tän siitä taas saa, ku yrittää viattoman hottistsiksimäisesti piristää klenkkaavia potilaita. Sisar hento sipsimäinen hiljenee ja murjottaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Runkkis kirjoitti: Unohtakaa kuidut, säännölliset elämäntavat, liikunta, terveellinen ravinto. Kahvia tyhjään vatsaan, vähintään aski savukkeita päivässä, runsaasti alkoholia/muita päihteitä, liian vähän unta ja liikuntaa, päälle hitunen stressia ja ainekset ovat valmiit. Missio: vatsahaava ennen kuin täyttää 30 v
Tätä mäkin harrastan...
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja shue »

Faghag kirjoitti:Mitä kettua!!!!

Vähän aikaa on pois Kitystä ja suurinpiirtein KAIKILLA on pingviini avattarena. Mit vit????? Oon taas niin out :-D
Onhan sulla sentään frakki, melkein sama asia ;)
Runkkis

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

sipsi kirjoitti: Eikä naureta vammasille!!11 Toi oli kyllä rumasti sanottu!!!11!!
Tän siitä taas saa, ku yrittää viattoman hottistsiksimäisesti piristää klenkkaavia potilaita. Sisar hento sipsimäinen hiljenee ja murjottaa.

No, minä olen tälläinen kiukkuinen marttyyri vammainen, joka huutaa kaupassa pudotettuaan hernekeittopurkin. "Ei tarvi auttaa!!! Kyllä minä tästä!" Ja purkkia nostaessani pudota puolet viereisen hyllyn sisällöstä. Tämän jälkeen onkin itkuraivareiden vuoro.

Täytyy pysyä valitsemallaan tiellä myös täällä netissä...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kyrpäkeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

safi kirjoitti:Ikävä päivä..hevonen on tullut kipeäksi ja huomiseksi sain klinikalle ajan.
Luultavasti joudun laittamaan sen kuoppaan ja todella toivon, että voin jättää sen sinne klinikalle hävitettäväksi. Tänne rivitalon pihamaalle, kun on hevosen kokoista raatoa hiukan hankala hukata.
:( :( :(

Lääkäri määräsi loppuviikon saikkua, ja kuulemma pitää vaan pysyä kotona ja mieluiten makuuasennossa. Voihan pylly, ensinnäkään täällä ei oo mitään tekemistä ja toisekseen kukakohan liikuttaisi ponia :?:
Vastaa Viestiin