Kusti ei polje

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sannu

Kusti ei polje

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Paskavittuläjä! Kelle voi mennä huutaa ku postinjakaja on tällä viikolla jo kahtena päivänä jakanut postia ihan lottoamalla..ja mä ootan koko ajan yhtä tärkeetä kirjettä saapuvaksi. Nyt se on tietty Kisosen luukussa. Pitäiskö laittaa hissiin lappu?
Runkkis

Re: Kusti ei polje

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Sannu kirjoitti:Paskavittuläjä! Kelle voi mennä huutaa ku postinjakaja on tällä viikolla jo kahtena päivänä jakanut postia ihan lottoamalla..ja mä ootan koko ajan yhtä tärkeetä kirjettä saapuvaksi. Nyt se on tietty Kisosen luukussa. Pitäiskö laittaa hissiin lappu?
Kisonen Perkele!!! Sinne taisi mennä myös mun kaikki rakkauskirjeet ja joululahjarahakuoret. Laita se lappu hissiin, niin minäkin saisin kivaa postia..
Sannu

Re: Kusti ei polje

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Joo, mä itseasiassa jo punasella tinnerillä täytin yhden A4:sen...täytyy käydä myös Kisosen rouvaa tapaamassa...sil on muuten rollaattori, se vois lainata Runkkis sitä sulle...
Elukka

Re: Kusti ei polje

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sannu kirjoitti:Paskavittuläjä! Kelle voi mennä huutaa ku postinjakaja on tällä viikolla jo kahtena päivänä jakanut postia ihan lottoamalla..ja mä ootan koko ajan yhtä tärkeetä kirjettä saapuvaksi. Nyt se on tietty Kisosen luukussa. Pitäiskö laittaa hissiin lappu?
Soita Postin puhelinpalveluun. Kuva
Jakaja on luultavasti joku vastarekrytoitu piruparka, jolla on homma vielä vähän hakusessaan.
Kumma muuten, ettei postin jakamiseen kukaan kiinnitä mitään huomiota muuta kun silloin kun se ei toimi... :roll:
-nimim. erinäisiä joulukortteja jakanut.
Vastaa Viestiin