TorveloTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mmm, joku kehui joku päivä näitä tällaisia Mars Delight -suklaapatukoita. Ei kovin kummoista mun mielestä, mutta mielumminhan tätä syö kuin pakkaa tavaroitaan muuttoa varten tai oikolukee jotain halvatun tanskaa. Sen verran tekemistä, ettei tiedä, mistä aloittaisi.

Mutta suklaansyönti sentään sujuu. Jos Cornerin miitissä jaetaan "Lihonut reippaimmin sitten viime näkemän" -palkintoja, niin mä olen kyllä melko varma voittaja. :cheer:
Viimeksi muokannut Edith, 23.02.2006 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exsat

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kahviteltu, ostettu juttuja joihin ei oikeasti olisi rahaa "mutta kun halvalla sai..", ja laitettu muusi tulolleen. Illalla juNppaan ja huomenna pitkän viikonlopun viettoon ensin Jyväskylään ja sitten alkuviikoksi Tampereelle.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Nyt mua vituttaa kun pitää mennä aina illaksi töihin. Mä haluaisin teidän mukaan!

Näillä näkymin mulla on kesällä joillain viikoilla semmoiset työajat että ne ei oo illalla. Ja kaikki tunnit yhteen putkeen eikä tämmösiin osiin jaettuna, miettikää mitä luksusta! :h:
Jeee!! Luxury! Sit voidaan mennä vaikka joka ilta kahville (=kaljalle!) :)
hebuli kirjoitti:Käsittääkseni tästä syystä Suomessa harvemmin näkee esim. keittiössä olevia pyykinpesukoneita, toisin kuin UK:ssa tai Jenkkilässä. Kävi myös mielessä pyykinpesukoneen jättäminen eteiseen klinkkerilattialle, ainakaan se ei pelästyisi pienempiä allelaskettuja vesimääriä.

Siitä en ole varma miksi pyykinpesukoneet olisivat tuollaisessa erikoisasemassa astianpesukoneisiin verrattuna, mutta kai tuo on vain yksi lisätapa vakuutusyhtiöille pienentää omia riskejään
Ovatko ne erikoisasemassa? Varmasti?

Minä puolestani olen viime aikoina nähnyt enemmän kuin koskaan pyykkikoneita keittiöön sijoitettuna.. (mulla tulee olemaan laattalattia köökissä kyllä)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pikkuloman kunniaksi missähän sitä ottais olusensa..huomen vabaata!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kahviteltu, ostettu juttuja joihin oli rahaa, kun halvalla sai.. (neljä asiaa vain 5,95€!), ja laitettu kaalipata tulolleen. Mukavasti hurahti päivä kuin huomaamatta.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Marsu sairastaa, sillon pakki sekasi. :/

[16:19] <Lapitii> kiva aamukahvikeskustelu. "huomenta ****, onko sulla vielä marsu? toisitko huomenna mulle sen papanoita?"
[16:26] <Lapitii> mietin vaan et miten saan ne syötettyy. liotan veteen kai ja ruiskulla suuhun
[16:26] <T> sehän saattaaa syödä ne ihan vaistomaisesti
[16:27] <Lapitii> saattaa se niinkin tehdä juu
[16:28] <Lapitii> kyllä useempikin katto et tolla ei varmaan nyt mee ihan hyvin. siis sellaset jotka tuli siihen myöhemmin
[16:29] <Lapitii> "mitä ihmettä sä aiot tehdä ****n marsun papanoilla?" "noo, jos liottelis veteen ja tekis sellasta puuroo, laittais vaik vähän kurkkua sekaan"
[16:29] <Lapitii> illaksi tiedossa kakkaleikkejä siis
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Kittys

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Liikettä nivusiin. Mä hippasen leNkille.

Tääl on muuten kiva kierrellä ja tutustua uusiin paikkoihin.. niin kauan kuha ei eksy.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Viimenen viisuri lähti; verta, hikeä, terästä, mutta NO PAIN!! Ugh.

Editlisäys: Tää itsehuijaush toimii luultavashti tashan yhtä kauan kuin puudutushkin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumari

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

tonttu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pakko kertoa teille, jotain täysin utopistista, mitä tänään näin.

Mustalaismiehen työkkärissä. :shock:
Mie oon joskus muutama vuosi sitten nähny mustalaisnaisen työkkärissä. Nämä 2 varmaan edustaa vähemmistöä heissä?
Meillä on kaksi töissä, on se kurjaa kun ne jaksaa pilata muiden huolella hommaamaa mainetta.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Dumari kirjoitti:
tonttu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pakko kertoa teille, jotain täysin utopistista, mitä tänään näin.

Mustalaismiehen työkkärissä. :shock:
Mie oon joskus muutama vuosi sitten nähny mustalaisnaisen työkkärissä. Nämä 2 varmaan edustaa vähemmistöä heissä?
Meillä on kaksi töissä, on se kurjaa kun ne jaksaa pilata muiden huolella hommaamaa mainetta.
Meillä oli pari asiakkaana toissa viikolla. Ihmeellinen auto niillä oli. Sellainen sini-valkoinen paku missä luki poliisi ja kuskikin löytyi.... tai ainakin sellaisella ne lähti puljusta lopulta pois.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
tonttu

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mojo kirjoitti:
Meillä oli pari asiakkaana toissa viikolla. Ihmeellinen auto niillä oli. Sellainen sini-valkoinen paku missä luki poliisi ja kuskikin löytyi.... tai ainakin sellaisella ne lähti puljusta lopulta pois.
:rofl:
ElanorRaven

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

tonttu kirjoitti:
Mojo kirjoitti:
Meillä oli pari asiakkaana toissa viikolla. Ihmeellinen auto niillä oli. Sellainen sini-valkoinen paku missä luki poliisi ja kuskikin löytyi.... tai ainakin sellaisella ne lähti puljusta lopulta pois.
:rofl:
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Noidannuoli tai joku iski. Ei pysty olemaan muuten kuin roikkumaan rekkitangossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Turbohaltija

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kohta tulee vieraita, pitää nyt kityillä tässä suuna päänä kun vielä ehtii! :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt olis sille akalle käyttöä, levittämään Mobilaattia selkäänkun itse ei taivu.

Kai toi töhnä on ihan kelvollista vaikka viimeinen käyttöpäivä oli 2001?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
hebuli

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

irmelianneli kirjoitti:
Siitä en ole varma miksi pyykinpesukoneet olisivat tuollaisessa erikoisasemassa astianpesukoneisiin verrattuna, mutta kai tuo on vain yksi lisätapa vakuutusyhtiöille pienentää omia riskejään
Ovatko ne erikoisasemassa? Varmasti?
Kannattaa varmistaa omalta vakuutusyhtiöltä. En tiedä onko eri yhtiöillä eri käytäntöjä, tai käytännöt muuttuneet.

Noita kämppiä Oikotiellä tutkaillessani silmiini on tähän mennessä osunut kaksi, joissa pyykinpesukone oli keittiössä. Niin ja isoveljeni rivarinpätkässä Espoossa pyykkäri taitaa olla eräällä käytävällä jossain kolossa. Että on tämä käytäntö ilmeisesti jonkin verran Suomeenkin levinnyt. Mitäs tekevät niin surkean kokoisia kylppäreitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Siis täh? Äsken huusin suoraa huutoa kieli isovarpaassa kun yritin kääntyä kylkiasennosta selälleni ja nyt yhtäkkiä kipua ei tunnu enää yhtään.

Enkä nauttinut/sivellyt/työntänyt rektumiin mitään lääkitystä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Runkkis

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Työpaikkalla käyty ja hieman duunareidn riitoja setvitty... Tappelevat kuin lapset jos ei ole paikalla.. perk...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

[20:39] <Lapitii> jotenkin alan tajuun nuorten äitien vauvankakkakeskusteluja, itekin olin ku tulin himaan et jee, marsu on vääntäny papanan häkkiin! ja heti tutkimaan sen koostumusta lähemmin
[20:43] <Lapitii> hoho, söin viiliä ja mustikkasoppaa täs, en muistanutkaan et leuka on puudutettu ennen ku vessan peilistä äsken =P

Vizit meil on kyl ihq koti-ilta kahden tääl.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
safi

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja safi »

No jo oli taas päivä. Aamulla lähdin ja nyt olen vasta kotona. Tuottavaa työtä en ole ehtinyt tehdä yhtään hyvistä aikeista ja tiukasti suunnitellusta aikataulusta huolimatta. Liian vähäisestä kahvin juonnista alkanut päänsärky lähti kyllä tehokkaasti salilla, jossa innostuin kevyen? (75min) alkulämmittelyjumpan jälkeen repimään vielä treenit punttiksella.

Polle sai pitää henkensä ja syykin huonoon liikkumiseen selvisi heti, kun kuvat kintuista sain käteeni. Paikallisen kenkääjän ja eläinlääkärin kanssa sitten yhteistuumin pähkäiltiin sopivaan kengitystä ja väkräiltiin sille pajalla erikoiskengät jalkaan. Siihen se päivä sitten menikin..hohoijaa.
ninnithequeen

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti: Polle sai pitää henkensä ja syykin huonoon liikkumiseen selvisi heti, kun kuvat kintuista sain käteeni. Paikallisen kenkääjän ja eläinlääkärin kanssa sitten yhteistuumin pähkäiltiin sopivaan kengitystä ja väkräiltiin sille pajalla erikoiskengät jalkaan. Siihen se päivä sitten menikin..hohoijaa.
Hienoa, että pollen henkikulta säilyi!
Toivottavasti erikoiskengitys tekee heposesta vielä käyttökelpoisen.

Tääl tultiin just saunasta ja mie kattelen Lostia. Ukko nukuttaa muksua, ko tietää et mä haluan kattoa tuon sarjan :)
Huomennakin vapaapäivä. Mennee asioilla ja ulkoillessa. Pulkkamäkeen varmaan ehtii kans. Niin ja siivota ja pyykätä pitää :lol:

Ja sitten illalla tulee kauhujen lätkämatsi....Iiik....
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Voi Jartsa minkä teit, ja vielä suorassa lähetyksessä! Okei onhan tota kaapista ulos tulemista odotettukin "muutama" vuosi.. :D Huomenna kaikki mummot itkee, kun lukee lööppejä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Joku oli laittanut Oululehteen ilmoituksen ruusut osastolle jossa kehuttiin mua ja mun pomoa :) Vähänkö tuli ihan älyttömän hyvä mieli. :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Starflare

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Camilla kirjoitti:Voi Jartsa minkä teit, ja vielä suorassa lähetyksessä! Okei onhan tota kaapista ulos tulemista odotettukin "muutama" vuosi.. :D Huomenna kaikki mummot itkee, kun lukee lööppejä.
Tä?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Starflare kirjoitti: Tä?
Jartsa sanoi, ettei se varmaan kenellekään yllätys ole, että se henkilö joka hänet jätti, oli mies.
Vastaa Viestiin