TorveloTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti: Meillä muuten on käsinmaalattu "leikkitakka", jonka yläosa avautuu baarikaapiksi. Se on aikast makee. Miepä isken kuvan siitä galleriaan kohta...Pitäisi jostain saada semmonen koristelamppu, joka esittää nuotiota. Ois varmaan pähee tossa.
Ostakee sähkötakka!
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Meillä muuten on käsinmaalattu "leikkitakka", jonka yläosa avautuu baarikaapiksi. Se on aikast makee. Miepä isken kuvan siitä galleriaan kohta...Pitäisi jostain saada semmonen koristelamppu, joka esittää nuotiota. Ois varmaan pähee tossa.
Ostakee sähkötakka!
Nääh, toi on niiiiin kiva. Kuva on nyt galleriassa, mutta vähän on huono kuva :? Korkeutta tuolla on muuten 2 metriä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti: Nääh, toi on niiiiin kiva. Kuva on nyt galleriassa, mutta vähän on huono kuva :? Korkeutta tuolla on muuten 2 metriä.
Hauska kuva. Ja Nitsku on niin söpö! Ja sä olet aika hemaiseva siinä läskihuorakuvassa, siis ihan oikeasti.
Kikkelis kokkelis.
Runkkis

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Keikaus kirjoitti: Sitten tosielämään. Mun kotitietsikkaan tuli eilen virus. Sellainen, missä ruudulla heilui äijä levittelemässä persreikäänsä, joku nigger-niminen virus . vastaan.
Jotenkin en ihmettele yhtään, että juuri sinä olet saanut tuon nimisen viruksen....
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Torstai on toivosta tyhjennetty.. No ei vaineskaan. Täälläkin kevättä pukkaa ihan vakavasti, kun aurinko noin kilottaa ja plusasteita näyttää mittari. Jaa-a siitäköhän tämä minun blues (ja älytön v ä s y m y s!) johtuukin.. Ei meinaa puoli yhdeksältä kyetä nousemaan ylös, vaikka puolilta öin viimeistään nuks ois mennykkin. Lähden aamuaerobiset vetämään pacen muodossa kohta, sitten onkin tyhjää loppupäivä.
AarneAnkka

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tulin tänään aika aikaisin töihin. Olo on hyvin harmaa ja päässä kohisee. :| Kai tässä päivän mittaan piristyy.
AarneAnkka

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Meillä muuten on käsinmaalattu "leikkitakka", jonka yläosa avautuu baarikaapiksi. Se on aikast makee.
Tutullani Irlannissa on aika jippo, nimittäin piano joka onkin baarikaappi.

Joku hänen vieraansa kerran avasi pianon koskettimiston luukun ja yritti soittaa, mutta koskettimet eivät liikkuneet mihinkään. Hän meni ihan kalpeaksi luullen kai rikkoneensa vehkeen ja sulki kannen vaivihkaa. Oli tosi helpottuneen näköinen kun tuttuni myöhemmin avasi pianon päällysluukun ja käänsi etupaneelin alas baaripöydäksi. :lol:
Runkkis

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Taas tuli torkuttua sohvalla yö. Selkä jumissa ja pää myös. Ei kuitenkaan viitsi enään mennä petiin vaan pysyä ylhäällä. Ehkä pienet päikkärit voisi ottaa.

Arrgghhh: Kaveri oli vaihtanut radioaseman Yle-X:ään... Mä en kestä tuota akkaa, joka siellä paasaa "arkipäivän tapahtumista" opettavasti..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Runkkis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Sitten tosielämään. Mun kotitietsikkaan tuli eilen virus. Sellainen, missä ruudulla heilui äijä levittelemässä persreikäänsä, joku nigger-niminen virus . vastaan.
Jotenkin en ihmettele yhtään, että juuri sinä olet saanut tuon nimisen viruksen....
Niinpä. Voisiko joku kuitenkin neuvoa minua tässä asiassa joko tässä ketjussa tai tuolla tekniikka ja nörtteily -osastolla... Bliis.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kummitytön kanssa töissä. Ollaan oltu täällä vajaa 2 tuntia ja nyt sillä alkaa jo olla tekeminen loppu ja kärttää lounaalle. Kestäkööt vielä tunnin.

Lintuinfluenssa teettää töitä ja olisi yksi pieni painotyö taas odottelemassa. Mä tarvitsen työpaikan missä voi vaan surffailla neitssä ja olla tekevinään töitä! Ai mut mullahan on sellanen jo...
AarneAnkka

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tissinikki kirjoitti:Lintuinfluenssa teettää töitä
Kana-ale kuulemma uhkaa. Ilmankos meidänkin työläismuonittamossamme on ollut viime päivinä pelkkiä kanaruokia...
Turbohaltija

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Deittinetti yllättää jälleen:

olen korviani myöten rakastunut! mutta mies on väärä.

voitko auttaa minut pääsemään tästä yli?

t: juuri yksin sänkyyn jätetty kaunis (muidenkin kun isän mielestä), pitkä ja hoikka blondi


Mitäs tuohonkin nyt sanoisi? Rakkaus on julmaa? :perse:

Pökkelö olo herätessä, mutta ei johtune eilisistä juomingeista (= kolme pulloa ykkösolutta), vaan yli 12 tunnin syömättömästä jaksosta. Nyt aamupuuron, kahvin ja kolmen piparin jälkeen elämä hymyilee jälleen! :) Mitähän haasteita kehitän itselleni tänään? Lukemista olisi paljon, koiria voi lenkittää ja ja... Siinä se taisi ollakin. No, ei hassumpaa. Aurinkokin paistaa! :cheer:
Runkkis

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

[quote="Tissinikki"][/quote]

Onpas hypnoottinen avatar...
hebuli

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Sitten tosielämään. Mun kotitietsikkaan tuli eilen virus. Sellainen, missä ruudulla heilui äijä levittelemässä persreikäänsä, joku nigger-niminen virus se oli.
Okei, putosin. Todellinen täsmävirus, joka etsii otollisia kohteita jotka eivät halua virusta pois koneeltaan. Tai sitten kyseessä on uusi kameleonttivirus joka muuntautuisi vastaavasti Gattacan koneella revaansa repiväksi teinipystytisuksi, tai minun koneellani vaikkapa James Randin puhuvaksi pääksi.

Mutta asiaan. Huomenta. Eilinen vitutus on alkanut laantua, vaikka kaiken muun pahan lisäksi vielä yksi kivensiru aiheutti jälleen yhden reiän tuulilasiin. Pitäis varmaan käydä paikkaamassa ne pois ennenkuin ne lähtevät leviämään.

Eilen ärsytti lisäksi se klo 17 tarkastamani pikku kaksio Vantaalla: sijainti, huonejärjestelyt, siisteys, liikenneyhteydet, säilytystilat, astianpesukoneen mahtuminen keittiöön, rappu siisti, muut asukkaat ilmeisesti eläkeläisiä, ja muut tekijät erittäinkin passeleita minulle, varsinkin kun ottaa huomioon yllättävän halvan hinnan, mutta sitten piti tietenkin löytyä se stoppi: pitkään mutta kapeaan pesuhuoneeseen ei taida oikein millään ilveellä saada mahtumaan pientäkään pyykinpesukonetta. :doh: Aloin siinä kovasti mittailla jos vaihtaisi pesualtaan minikokoiseen ja siirtäisi sen ihan vessanpöntön viereen, sitten EHKÄ juuri ja juuri mahtuisi 40cm leveä pyykinpesukone niin että suihkuun jäisi tilaa yhdelle tuulen nussimalle vinkuheinälle, joka ei liikuta käsiään ollenkaan. Perkele! Niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana...

No oli siinä toinenkin jutska, eli putkiremppa oli vasta tulossa mahdollisesti tänä vuonna, eikä lainaa oltu vielä otettu. Se pitää huomioida arvioidessa tuota hintaa. Joo, huomaan etten nykyisin paljon muusta kirjoitakaan kuin tsekkaamistani asunnoista, mutta se nyt vaan sattuu olemaan ajatuksissani päällimmäisenä.

Mutta illalla taas salille vääntämään rautaa mutkalle...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Missäs neiti oli eilen? Ja kenen kanssa? Ja miksi ihmeessä!!??
Tiedät-kyllä-missä olin eilen. :)
Kai..muisti pätkii hieman.. Koko homma lähti tosin eräässä toisessa ravintolassa liikkeelle, ku piti syödä ja ottaa ruokahalua kiihottavia tequiloita. (Äh, miten sana tequila taipuu? En ossoo.)
Näin yhen "mammafrendin", jota ei oo näkyny ikuisuuksiin. Se oli hauskaa, vaik en taas muistakaan juuri niin yhtään mitään.
"Ja miksi ihmeessä!!??" Toi oli paras kysymys. Ei niinku minkäänlaista hajua.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perkele, mun parhaat talvikengät hajos. Siis semmoset paksupohjaset, joissa 7 sentin korko. Ei oikeen löydy moisia kaupoista, kun eivät ole muodissa enää. Paska. Nyt moon taas lyhyt julkisesti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumari kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Darra-TPK. Huomenia. Nyt jos ois Dumiksen duunin puhallustestit kehissä, saattais olla et puhaltaisin miljoonia.
Ei ikinä enää tällästä.
Mitäs sä luulet että mä puhaltaisin? Olin eilen kello kuudesta puoleen yhteen SportPub Chelseassa :roll:
Joo, on ihan vidun kooma olo.
Haa! Kohtalotoveri! Sympatiaa sinnekin.
Tää oli vaan ja ainoastaan puoli tuntia myöhässä duunista.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Mitäs sä luulet että mä puhaltaisin? Olin eilen kello kuudesta puoleen yhteen SportPub Chelseassa :roll:
Joo, on ihan vidun kooma olo.
Haa! Kohtalotoveri! Sympatiaa sinnekin.
Tää oli vaan ja ainoastaan puoli tuntia myöhässä duunista.
Mä myöhästyin vain vartin, sekin sen takia kun en ollut kotona yötä.
Rapulasympatiaa sinnekin, aamusta/yöstä popsittu burana ja reipas aamulenkki pakkasessa pelasti mut suuremmalta karpulalta.
tonttu

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Kurkku kipee, dääm. Ja muutenkin "kipee".
Exsat

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti:..sitten onkin tyhjää loppupäivä.
Keitäkkö kahvit jos tuon pullat?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:..sitten onkin tyhjää loppupäivä.
Keitäkkö kahvit jos tuon pullat?
Pullat uuniin, taikina nousee, kohta meillä leivotaan.. Heitän hiivat tosta vaan! Lalilai...
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Keikaus kirjoitti: Pullat uuniin, taikina nousee, kohta meillä leivotaan.. Heitän hiivat tosta vaan! Lalilai...
Olen kaupungin tavoitelluin ukkomies?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Pullat uuniin, taikina nousee, kohta meillä leivotaan.. Heitän hiivat tosta vaan! Lalilai...
Olen kaupungin tavoitelluin ukkomies?
Ehei, sinä olet kaupungin tavoitelluin akkanainen! Arvaa, soiko toi biisi taas kerran (ylä)päässäni.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jaahans...nälkä pukkaa päälle. Kanaa ja riisiä sekä salaattia. Nam.
Kiusaan itteäni vielä hetken.. Mulla tahtoo tossa aina kolmen neljän aikaan tulla kuitenki taas nälkä. Pitäis varmaan kaupasta hakee jotain, omenaa tai banaania iltapäivän varalle.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mahtava ilma! Aurinko lämmittää oikein mukavasti tuolla ulkona... Kohta on KESÄ! :hep:
Vastaa Viestiin