TorveloTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sinkkumatti

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

hebuli kirjoitti:mutta sitten piti tietenkin löytyä se stoppi: pitkään mutta kapeaan pesuhuoneeseen ei taida oikein millään ilveellä saada mahtumaan pientäkään pyykinpesukonetta.
Mulla oli sama tilanne omassa kämpässäni. Onneksi kuitenki kylppäristä seuraava huone on vaatehuone, joten tein noiden huoneiden väliseen seinään reiän ja vedin viemäröinnin ja tulovesiputket siitä läpi. Sähköt sai näppärästi otettua vaatehuoneen jakorasiasta. Nyt vaatehuoneessani on täysikokoinen pesukone ja vaatehuone muuttui yhditetyksi vaate ja kodinhoitohuoneeksi.
Koko urakka putkineen, sähkötarvikkeineen ja hiltivuokrineen tuli maksamaan pari sataa euroa.

Toimii.
Runkkis

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Huoh! Aamupala nautittu, Hesari selattu ja nörtteiltykin hetkinen. Laitoin jopa yden deitti-ilmoituksen, jos vaikka saisi muutaman vastauksen ja niihin vastaamalla saisi hieman aikaa kulumaan. Taidan olla tosissaan epätoivoinen. Mitäköhän minusta tulee muutaman viikon päästä? Gattaga?

No, kohta on edessä urheilusuoritus; suihkussa käyminen ja vaatteiden pukeminen päälle. Muuten varmaan jättäisin väliin, mutta ajattelin klenkata työpaikalle katsomaan mitäs sinne kuuluu ja selaamaan viikon postit.. ettäs sillei...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Huonekaverini puolivuotias kultainennoutaja on tänään töissä mukana. Söpö kuin mikäkin, mutta jännitys oli liikaa ja ripulikakat tuli lattialle. Lämpimässä huoneessamme ei ole koskaan ollut moisia aromeja, vaikka aika monissa liemissä marinoituja kuulusteltavia täällä on känyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Runkkis kirjoitti: No, kohta on edessä urheilusuoritus; suihkussa käyminen ja vaatteiden pukeminen päälle....
Joo, tuo on vittumaista, tiedetään. Mulla oli ihan täysi urheilusuoritus päästä aina kylpyammeeseen suihkuttelemaan, yhdellä jalalla se ei ole kovinkaan helppoa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sinkkumatti kirjoitti: Mulla oli sama tilanne omassa kämpässäni. Onneksi kuitenki kylppäristä seuraava huone on vaatehuone, joten tein noiden huoneiden väliseen seinään reiän ja vedin viemäröinnin ja tulovesiputket siitä läpi. Sähköt sai näppärästi otettua vaatehuoneen jakorasiasta. Nyt vaatehuoneessani on täysikokoinen pesukone ja vaatehuone muuttui yhditetyksi vaate ja kodinhoitohuoneeksi.
Koko urakka putkineen, sähkötarvikkeineen ja hiltivuokrineen tuli maksamaan pari sataa euroa.

Toimii.
Äijä on Puuha-Pete ja isäntä! Miten on mahdollista, ettet ole vielä naimisissa? Vai elätkö kaksoiselämää? Päivisin kunnollinen sinkku, illalla paheellinen isäntämies?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

hebuli kirjoitti:mutta sitten piti tietenkin löytyä se stoppi: pitkään mutta kapeaan pesuhuoneeseen ei taida oikein millään ilveellä saada mahtumaan pientäkään pyykinpesukonetta.
Muistan nähneeni kaupassa edestä täytettävän pesukoneen jonka syvyys oli luokkaa 40cm. Mallia en muista, mutta se oli LG:n jokin Direct Drive malli. Muistan tämän koska suunnittelin ostavani samantapaisen kunhan saan aikaiseksi toteuttaa tuon kylppärirempan.
Elukka

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TeePeeKoo vaan täältäkin.
Näyttäis äkkiseltään olevan semmonen ihan tavallinen päivä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Huonekaverini puolivuotias kultainennoutaja on tänään töissä mukana. Söpö kuin mikäkin, mutta jännitys oli liikaa ja ripulikakat tuli lattialle. Lämpimässä huoneessamme ei ole koskaan ollut moisia aromeja, vaikka aika monissa liemissä marinoituja kuulusteltavia täällä on känyt.
Voi pikkuista!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti:
hebuli kirjoitti:mutta sitten piti tietenkin löytyä se stoppi: pitkään mutta kapeaan pesuhuoneeseen ei taida oikein millään ilveellä saada mahtumaan pientäkään pyykinpesukonetta.
Muistan nähneeni kaupassa edestä täytettävän pesukoneen jonka syvyys oli luokkaa 40cm. Mallia en muista, mutta se oli LG:n jokin Direct Drive malli. Muistan tämän koska suunnittelin ostavani samantapaisen kunhan saan aikaiseksi toteuttaa tuon kylppärirempan.
Voitte sitten pestä sillä kahdet stringinne.. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

hebuli kirjoitti:mutta sitten piti tietenkin löytyä se stoppi: pitkään mutta kapeaan pesuhuoneeseen ei taida oikein millään ilveellä saada mahtumaan pientäkään pyykinpesukonetta. :doh: Aloin siinä kovasti mittailla jos vaihtaisi pesualtaan minikokoiseen ja siirtäisi sen ihan vessanpöntön viereen, sitten EHKÄ juuri ja juuri mahtuisi 40cm leveä pyykinpesukone niin että suihkuun jäisi tilaa yhdelle tuulen nussimalle vinkuheinälle, joka ei liikuta käsiään ollenkaan. Perkele! Niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana...

No oli siinä toinenkin jutska, eli putkiremppa oli vasta tulossa mahdollisesti tänä vuonna, eikä lainaa oltu vielä otettu. Se pitää huomioida arvioidessa tuota hintaa. Joo, huomaan etten nykyisin paljon muusta kirjoitakaan kuin tsekkaamistani asunnoista, mutta se nyt vaan sattuu olemaan ajatuksissani päällimmäisenä.
Samikset. Pudotin juuri tuollaisen kämpän heti kärkeen laskuista, mutta tsuumailtuani kymmenet muut, palasin takaisin lähtöpisteeseen. Pyykkikone laitetaan keittiöön remontin yhteydessä. Putkiremppa tulee kun on tullakseen, se on sen ajan murhe. Arvoa se vaan nostaa, eli loppupeleissä se on minulle plussaa (kun kämppää joskus myyn). Putkirempattuja taloja tuntuu olevan harvassa, ja jos sellaisesta kämpän löytäisi, hinta olisi hupsista vaan jotain ihan muuta!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Keikaus kirjoitti:Voitte sitten pestä sillä kahdet stringinne.. :wink:
Saa olla aika iso pjärse, jos kahdet stringit täyttää kokonaisen pesukoneen. :think:
Kid

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Masu täynnä ruokaa ja kupponen kuumaa kaffetta nenän edessä.
Jänskättää, että selviikö mun työkuviot tänään vai ei. Jos ei, niin shit happens ja meikä kiroo jälleen kerran.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:..sitten onkin tyhjää loppupäivä.
Keitäkkö kahvit jos tuon pullat?
Keitän! :) Täytyy vaan ensin käydä ostamassa kahvia, ja siihen menee jonkin aikaa, kun tukka on vielä märkä ja oon ihan alkutekijöissä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt se kakkas taas. Oikea sinappikone. Haisunäätä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kotona, Touholla lepari. Lueskelen tässä parin päivän juttuja ja on täällä kityssä kyllä pari ihan sairasta tyyppiä, ei hyvää pyhää.

Taidan tehdä ruokaa, ottaa tirsat ja illaksi taas töihin.

Edit: laihkarista huolimatta söin 2 mantelitäytteistä laskiaispullaa, oliko pikkusen hyvää!
Viimeksi muokannut Georgina, 23.02.2006 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Lolita kirjoitti:Nyt se kakkas taas. Oikea sinappikone. Haisunäätä.
Puhutko itsestäsi kolmannessa persoonassa? :shock:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

irmelianneli kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:..sitten onkin tyhjää loppupäivä.
Keitäkkö kahvit jos tuon pullat?
Keitän! :) Täytyy vaan ensin käydä ostamassa kahvia, ja siihen menee jonkin aikaa, kun tukka on vielä märkä ja oon ihan alkutekijöissä.
Toisaalta, tuolla on niin iiihaana ilma että voisko ajatella että lähtis kaupungille? Vaikka Bisqetiin kahville? Mun pitää joka tapauksessa käydä kattelemassa pikkutytsylle jotain tuliaista meidän äitiltä, siis sen puolesta :) Mutta ihan kuin vaan, meitsille passade anything, as usual!

Ps. Olen antanut itselleni kertoa että etelässä olis muka pakkasta! Ei täällä vaan, lällällieru. Lämpöasteita ja aurinkoa ja räystäiden lorinaa vaan!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei vanha enää muista kuinka rusetti solmitaan.

Eikun salille hajottamaan niveliä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Exsat

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti: Toisaalta, tuolla on niin iiihaana ilma että voisko ajatella että lähtis kaupungille? Vaikka Bisqetiin kahville? Mun pitää joka tapauksessa käydä kattelemassa pikkutytsylle jotain tuliaista meidän äitiltä, siis sen puolesta :) Mutta ihan kuin vaan, meitsille passade anything, as usual!
Juu sopii. Olen nyt miehekkeen työpaikalla, soittelen kun tulen takaisin keskustaan päin.
hebuli

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

sinkkumatti kirjoitti:
hebuli kirjoitti:mutta sitten piti tietenkin löytyä se stoppi: pitkään mutta kapeaan pesuhuoneeseen ei taida oikein millään ilveellä saada mahtumaan pientäkään pyykinpesukonetta.
Mulla oli sama tilanne omassa kämpässäni. Onneksi kuitenki kylppäristä seuraava huone on vaatehuone, joten tein noiden huoneiden väliseen seinään reiän ja vedin viemäröinnin ja tulovesiputket siitä läpi. Sähköt sai näppärästi otettua vaatehuoneen jakorasiasta. Nyt vaatehuoneessani on täysikokoinen pesukone ja vaatehuone muuttui yhditetyksi vaate ja kodinhoitohuoneeksi.
Kuinkas sattuikaan, aivan sama tilanne oli tuossa huoneistossa ja tuli ihan sama mieleeni. Kävin katsomassa mitä peräseinän takana on, ja vaatehuonehan siellä. Koska siellä oli toinenkin vaatehuone eteisessä, sanoinkin välittäjälle että olisivat voineet mieluummin käyttää makkarin vaatehuoneen neliöt kylppäriin poistamalla väliseinän. Väliseinä oli kantava. (EDIT: tuli mieleeni että se toinenkin vaatehuone on kylppärin vieressä, toisella seinällä)

Mutta sitten tuollaisten viritysten ongelma: käsittääkseni kotivakuutus ei yleensä korvaa vesivahinkoja, jos ne aiheuttaa kylppärin tai muiden kosteiden tilojen ulkopuolella oleva pyykinpesukone. Joten pysyttele pyykinkoneesi lähellä kuivien rättien kanssa siltä varalta jos se päättääkin laueta... :wink: Käsittääkseni tästä syystä Suomessa harvemmin näkee esim. keittiössä olevia pyykinpesukoneita, toisin kuin UK:ssa tai Jenkkilässä. Kävi myös mielessä pyykinpesukoneen jättäminen eteiseen klinkkerilattialle, ainakaan se ei pelästyisi pienempiä allelaskettuja vesimääriä.

Siitä en ole varma miksi pyykinpesukoneet olisivat tuollaisessa erikoisasemassa astianpesukoneisiin verrattuna, mutta kai tuo on vain yksi lisätapa vakuutusyhtiöille pienentää omia riskejään.

Jaahas, kesken kirjoittelun pankista just soitettiin lainaneuvotteluihin, lupasivat rasvata sen köyden hyvin. Ei sen puoleen, oon mä tänään tehnyt myös rahaa! Kävin jättämässä myyntitoimeksiannon kaikista kertyneistä optioistani, joten nyt mä olen rikas! (saan niistä yhteensä abouttiarallaa 1000 euroa, kovin on arvo tipahtanut. :P Pankkineitikin naureskeli kun laitettiin joillekin optioille myyntihinnaksi 0.01 euroa... No, rikka rokassa, rahaahan sekin on ja menee hyvään tarkoitukseen.).
Viimeksi muokannut hebuli, 23.02.2006 14:24. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Runkkis

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Nyt on ankka puhdas ja sukatkin saatu jalkaan melko helposti.... Nyt työmaalle käymään ja kuuntelemaan heidän huoliaan...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Exsat kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Toisaalta, tuolla on niin iiihaana ilma että voisko ajatella että lähtis kaupungille? Vaikka Bisqetiin kahville? Mun pitää joka tapauksessa käydä kattelemassa pikkutytsylle jotain tuliaista meidän äitiltä, siis sen puolesta :) Mutta ihan kuin vaan, meitsille passade anything, as usual!
Juu sopii. Olen nyt miehekkeen työpaikalla, soittelen kun tulen takaisin keskustaan päin.
Nyt mua vituttaa kun pitää mennä aina illaksi töihin. Mä haluaisin teidän mukaan!

Näillä näkymin mulla on kesällä joillain viikoilla semmoiset työajat että ne ei oo illalla. Ja kaikki tunnit yhteen putkeen eikä tämmösiin osiin jaettuna, miettikää mitä luksusta! :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Voi kerpele. Eilen pomo sano et aamulla selvii tsysteemit. Tossa se äskön pokkana pyöri toimistolla puol tuntii sanomatta mulle sanaakaan. Hemmetti, se urpo ei siis vieläkään tiiä mistään mitään. Ei oo jumalauta mun asiani käydä vähän välii kysymässä, et missä ja mitä huomenna. ARGH!

Messuilta onneks tuli ylityötunteja. Pitäsköhän huomenna pitää vapaata..
Dumari

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Voi kacca! Mä oon ihan homeessa, tahtoo kotiin. Jossitä jaksaa, niin käyn vuokraan leffan illalla ja katon sen jonka jälkeen voin nugahtaa onnellisesti ja nukkua aamuun saacca... juu juu, ihan varmasti noin käy!
ninnithequeen

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Voi kacca! Mä oon ihan homeessa, tahtoo kotiin. Jossitä jaksaa, niin käyn vuokraan leffan illalla ja katon sen jonka jälkeen voin nugahtaa onnellisesti ja nukkua aamuun saacca... juu juu, ihan varmasti noin käy!
Vitut käy. Joku kaveris soittaa sut yhelle, ja päätät vähän loiventaa. Siis ihan yhellä vaan. Loppujen lopuksi konttaat kotiin klo 3:30 ja aamulla myöhästyt töistä kaksi tuntia, ja siun pomo odottaa sua alkometri kädessä ovella.

*manailee* :paavi:
Vastaa Viestiin