TorveloTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mitäs tiedossa torstaina?
Elukka

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kohta nucQ ja sitte taas aamulla duuniin. Vissiin ihan beisikki arkipäivä siis. :|
1108

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nukkuun töihin ja siivoon... VITTU. Epänormaalia käytöstä minulta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

bääsiski jo nukkuu..
kai pääsen..
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää Huomenta, eka matafuking-tpk!

Wattu että tuolla ulkona on saatanan kylmä ilman pipoa ja hanskoja. Suomi-paitakin jäi jonnekin stadiin, pitää varmaan käydä hakemassa illalla pois. Ooooooooooooooon muuten aika poikki, nukuin ehkä 2 tuntia.
ElanorRaven

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenta. Skottifolk soi ja yritän valmistautua henkisesti kouluunlähtöön... Ei oikein Analytical Grammar innosta.

Heräsin taas vaihteeksi siihen, kun kissa rymisti sänkyyn ja tunki peiton alle kun pelästyi lehdenjakajan ääntä rappukäytävässä. :roll:
nypari

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tiedossa töitä, salilla vois poiketa ja illalla vois höylätä hölmöiltä irtorahat netti-Texasissa. Nyt väsyttää sillä paljon, notta vois ottaa sohvaunet kotiin joskus illalla päädyttyäni. Mutta nyt, valtio, here I come--------->
safi

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja safi »

Huomenta vaan täältäkin. Koirat lenkitetty, kahvit juotu ja seuraavaksi suihkuun. Sitten auton perään traileri, kopukka kyytiin ja suunta kohti Ypäjän hevosklinikkaa...
Muuten sitten töitä, töitä, töitä ja illalla salille, jos energiaa tuntuu riittävän sinne asti ja sitä kyllä riittää aina. Normi kiireinen päivä siis edessä.
1108

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TPK TPK (Siis toinen)

Väsyttään niin saatanasti, tulis jo kesä ja loma.
Pikku-Akka

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kolmas TPK. Huomenet.
Ei oo vielä oikein aivot auki, mutta eiköhön se taas ala luistamaan.

Illalla kokous ja saunomista luvissa.
Filovirus

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Tänään ei kyllä mitään ohjelmassa kummempaa. Pyykkäystä, ruoanlaittoa ja lääkärissä käynti. Postissakin pitäis käydä hakemassa tilatut kirjat, menee saikkukin sit hiukan vähemmän tylsemmin makaillessa.
Elukka

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Huomentapäivää. :yo:
Työpäivän aamuksi olo on mitä siedettävin. :)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Darra-TPK. Huomenia. Nyt jos ois Dumiksen duunin puhallustestit kehissä, saattais olla et puhaltaisin miljoonia.
Ei ikinä enää tällästä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:Darra-TPK. Huomenia. Nyt jos ois Dumiksen duunin puhallustestit kehissä, saattais olla et puhaltaisin miljoonia.
Ei ikinä enää tällästä.
Mitäs sä luulet että mä puhaltaisin? Olin eilen kello kuudesta puoleen yhteen SportPub Chelseassa :roll:
Joo, on ihan vidun kooma olo.
ninnithequeen

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Darra-TPK. Huomenia. Nyt jos ois Dumiksen duunin puhallustestit kehissä, saattais olla et puhaltaisin miljoonia.
Ei ikinä enää tällästä.
Missäs neiti oli eilen? Ja kenen kanssa? Ja miksi ihmeessä!!??


Huomenii täältäkin, ohjelmassa pyykkiä, siivousta ja Itiksessä käynti. Kiva koko perheen vapaapäivä taas. Mii laiks :h:
Kid

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kaunista huomenta. Eilinen ryyppässessio jäi yhteen kaljaan. Mä olen siis pohjalla, kun olutkaan ei maistu!
Toivoni mukaan tänään on eilistä parempi päivä. Kiukkusin, raivosin ja avauduin eilen nussulle ja äitille tästä duunista. Kyllä helpotti.
ninnithequeen

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Kaunista huomenta. Eilinen ryyppässessio jäi yhteen kaljaan. Mä olen siis pohjalla, kun olutkaan ei maistu!
Voi eih!
Mä olen siis pahempi juåppå, kun join kaksi :D
Kid

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Voi eih!
Mä olen siis pahempi juåppå, kun join kaksi :D
Mä yritän parantaa tapani tänään. Tuleeko sieltä taas illalla niitä Tornion kisoja?
millivanilli

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Viides tpk vissiin.. hommat hoidettu, täytyy odottaa, että esimies tulisi kans töihin, niin selviäisi, että onko mulla tänään enempää töitä.

Eilen käytiin pupun kanssa teatterissa. Seuralainen oli koko matkan teatteriin naama sitruunalla, kun olisi halunnut katsoa Suomen matsin.. no voi voi teatteriliput oli varattu jo neljä kk sitten ja ne olivat lahja äidiltä, joten lätkä sai luvan jäädä väliin. Kyllä se sitten heltyi, kun näytelmä ja näyttelijät olivat erinomaisia.
ninnithequeen

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Voi eih!
Mä olen siis pahempi juåppå, kun join kaksi :D
Mä yritän parantaa tapani tänään. Tuleeko sieltä taas illalla niitä Tornion kisoja?
Tuleehan sieltä, ainakin taitoluistelua ja jottain lumilautailua. Mutta ei vissiin mitään missä suomalaiset voisi pärjätä - kai. Ehtii siis tänään vaikka lenkille, kun ei tarvitse olla koko iltaa nauliintuneena televisioon...
RolloTomasi

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Torstaina tiedossa kouluhommia ja illasta en tiedä, mutta ruokakaupassa pitäisi käydä.

Hyvää torstaita.
ninnithequeen

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti: Eilen käytiin pupun kanssa teatterissa. Seuralainen oli koko matkan teatteriin naama sitruunalla, kun olisi halunnut katsoa Suomen matsin.. no voi voi teatteriliput oli varattu jo neljä kk sitten ja ne olivat lahja äidiltä, joten lätkä sai luvan jäädä väliin.
:shock:
No ei mikään ihme, että oli naama sitruunalla. Mä en olisi suostunut mistään hinnasta lähteä mihinkään teattereihin kun tulee Suomen ratkaisupeli, jösses.
On sulla mies, kun suostui :D
millivanilli

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti:
:shock:
No ei mikään ihme, että oli naama sitruunalla. Mä en olisi suostunut mistään hinnasta lähteä mihinkään teattereihin kun tulee Suomen ratkaisupeli, jösses.
On sulla mies, kun suostui :D
I am just that good :P

Kyllä alkoi muakin harmittamaan matkalla, kun toinen vain murjotti (minähän tosin en anna periksi). Oli muuten hassua, väliajalla kaikki ihmiset alkoivat soitella tutuilleen "mikä tilanne?... 4-2 Suomen hyväksi?.. ai kohta toinen erä loppu... ok".. :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Terska! Näin Ninnistä taas unta. Nainen, olet piirtynyt mieleeni ikuisiksi ajoiksi. Näin että olin kotonasi ja katselin valokuva-albumiasi. Sulla oli iso, linnamainen olohuone, jossa oli takka. Seinät oli vaaleanpunaiset ja kiviseinien koristelistaköynnökset oli maalattu kultaisiksi. Näin myös unta, että ratsastin kamelilla, samassa maneesissa kulkivat hevoset ja norsut. Lienee jotain seksuaalista. Hengailin myös kahden kundin kanssa, jotka käyttivät kokkelia, mutta yritin välttää heidän seurassaan oleskelua, koska arvasin siitä tulevan vaikeuksia, jos poliisi yllättää. Tämä oli siis unta.

Sitten tosielämään. Mun kotitietsikkaan tuli eilen virus. Sellainen, missä ruudulla heilui äijä levittelemässä persreikäänsä, joku nigger-niminen virus se oli. Mua nauratti aika paljon, paitsi sitten kun pistin Elisan tietoturvapalvelun tarkastamaan koneen. Se tarkasti ja tarkasti sitä konetta ja lopulta menin nukkumaan korvatulpat korvissa ja jätin koneen päälle jatkamaan tarkastusta. No, konepa oli jumahtanut yön aikana niin että jouduin aamulla vetämään virtajohdon irti, että se suostui sammumaan. Olisikohan uuden koneen oston paikka vai mitä olette mieltä? Otan neuvoja vastaan.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: TorveloTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Näin Ninnistä taas unta. Nainen, olet piirtynyt mieleeni ikuisiksi ajoiksi. Näin että olin kotonasi ja katselin valokuva-albumiasi. Sulla oli iso, linnamainen olohuone, jossa oli takka. Seinät oli vaaleanpunaiset ja kiviseinien koristelistaköynnökset oli maalattu kultaisiksi.
Jösses. Takka ja kiviseinät kuulostavat kyllä hyviltä, mutta tuo vaaleanpunainen... :barf:
Meillä muuten on käsinmaalattu "leikkitakka", jonka yläosa avautuu baarikaapiksi. Se on aikast makee. Miepä isken kuvan siitä galleriaan kohta...Pitäisi jostain saada semmonen koristelamppu, joka esittää nuotiota. Ois varmaan pähee tossa.
Vastaa Viestiin