Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Tänään suunnitelmissa töitä, uuden sängyn metsästämistä ja muuten vaan rentoutumista. Mä rakastan perjantaita!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ohjelmassa pikku aamulenkki tyhjällä mahalla. Ja sitten nuo yhet on tulossa taas kaupunkiin, tyttöä tuomaan lääkäriin vaihteeksi. Että siis soppailua ja sen sellaistahan siitä seuraa. Illalla junps. Mutta nyt minä juon kahvia.
Sannu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

HUomenta, jumppatossut kassiin ja toppia niskaan...ja sit taas kolmeksi töihin...kun tätä työtahtia miettii niin en oikeastaan enää ihmettele, että opintotukikeskus mua mätkytti. Tältä vuodelta olen perunut kaikki tuet...
Elukka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

RolloTomasi kirjoitti:En viitsi avata tälle omaa ketjua, mutta jos joku haluaa, niin siitä vaan.

Vihaan itseäni. Jos joku muukin vihaa minua, voisitko kertoa ja mahdollisesti jopa kaikessa ystävällisyydessäsi solvata? Kiitos.

(Tunnen oloni hyvin yksinäiseksi, jos olen ainoa, joka vihaa minua.)
Valitan, minä ainakin joudun tuottamaan pettymyksen tältä osin. :paijaa:
Elukka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nexie kirjoitti:Kolmas sairastelupäivä. Vesikatko 06:30 - 17:30. Tarvitseeko muuta sanoa?
Kuulostaa tosi fantsulta. :|
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tadaa TPK!

Ja rollo, Haista paska! (helpottiko?)
Patz

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

pehmopöllö kirjoitti:Tänä yönä luen Jorge Luis Borgesin runoja ja katselen Tissinikin avataria.
Mä tykkään susta heti!

Hitto, ehkä ekaa kertaa elämässäni nukuin liki pommiin. Kello soi kyllä klo 7 ja kuvittelin painaneeni torkkua. Heräsin 7:45. Onneksi oli sulat ja tutkavapaat tiet.

Aamulla oli myös jännittävä tilanne kun naapurin amstaffipentu karkasi ja ampaisi ohjuksen lailla Sulon perään. Sulo ei oikeen tykkää sellasista vasikankokoisista nartuista, ja päätti roikkua hampaillaan kaverin korvassa. Oli meinaan aika vaikeaa pidellä pelkäävää ja hädissään räksyttävää koiraa irti lempeästä jättiläisestä. Tilanne selvisi kuitenkin uskomattomien diplomaattikykyjeni ansiosta.
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Päivä alkaa ihqusti Nylonilla. "Viime kesä sateinen, lähti kundifrendikin.."
Hih, sopii jotenkin sulle tuo, mistähän johtuu? :D

Ja huomenia. Pyykkikone pyörii ja nyt mie juon kahvia ja Kityilen. Tyttö katselee vanhoja Aku Ankkoja DVD:ltä ja voisinpa minäkin mennä viereen kohta, on ne niin ihania. Mies on töissä. Kun herra kotiutuu, pistäydytään (taas) Itiksessä asioilla. Ja illalla sitä pelottavaa lätkää...

Mie haluun uuden työpaikan. Baarissa on enemmän hommia taas vasta kesällä, ja toinen duunikin 3-4 kertaa viikossa vaan. Jotain vakituista, ja jostain lähempää kuin 50 kilometrin päästä. Joojoo, olishan täälläkin päin baareja mut mie EN halua tehdä niitä hommia enää. (Paitsi siellä omassa paarissa)
Elukka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

[quote="Tissinikki"][/quote]
Toi sun avatar muuten jotensakin häiritsee Kityilyä, kun sitä unohtuu aina tuijottamaan...
(Mutta älä nyt sen takia sitä vaihda.) :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei se selkäsärky ollutkaan vielä kokonaan häipynyt. Ei taida tänään paljoa tulla liikuttua punkasta. Ollaan siinä rajamailla kykeneenö huomenna liikahtamaan.


PS. jos kykenen, varautukaa siihen, että käyn verestämässä muistoja Plevnan makkaralautasen ja Tillikan spydärin kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Exsat

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Huoment!

Nettitaukoa olisi luvassa varmaan viiden päivän verran. Jyväskylään ja Tampereelle pitäisi siis suunnata. Hyvät viikonloput!
RolloTomasi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

1108 kirjoitti: Ja rollo, Haista paska! (helpottiko?)
Kiitos, kyl se vähän.
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:
1108 kirjoitti: Ja rollo, Haista paska! (helpottiko?)
Kiitos, kyl se vähän.
No mikäs Rolloa nyt painaa?
Ei täällä sua kukaan vihaa, sorry vaan.
RolloTomasi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti: No mikäs Rolloa nyt painaa?
Ei täällä sua kukaan vihaa, sorry vaan.
Onnistuin tänään olemaan mahdollisimman tylsää ja kömpelöä seuraa lähelläni oleville ihmisille. Toivottavasti en sentään loukannut. Vähemmästäkin herää syyllisyydentunteita.
Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jaahas, se ois melkein päivän työt sitten tehty. Mitäs sitten. Tässä ois vielä 6h20min työaikaa jälellä.

Innolla ootan et kello tulee viis, sit pääsee testailee sänkyjä. Oli suomi-soffassa jenkkisängyt hintaan 329€, ei paha. Toivottavasti tarjous on vie voimassa ja sänky hyvä selälle. Ens viikolla sitten vois sen ostaa kun palkka tulee.
Starflare

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tuntuu mahtavalta kun sai yhden isomman riidan sovittua pois häiritsemästä :) .
Dumari

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ahistaa. Pitäs tehä sata asiaa, mutta ei tunnu mitään saavan aikaan. Vitutuslistan ykkösenä se että ei pääse treenaamaan. Ens viikolla menen vaikka väkisin sinne salille.

Printtailin jo karttojakin, mutta ne oli ihan paskoja. Täytyy yrittää uudestaan.
Runkkis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kylläpäs väsyttää. Tuli eilen roikuttua kahteen asti netissä ja nukuttua jälleen kerran farkut päällä. Tämän tuen pois ottaminen on vaan semmoinen show, ettei sitä aina oikein jaksa tehdä vain housujen vaihtamista varten. Enkä oikein tykkää käyttää verkkareita muualla kuin urheillessa.... Pilotti- kolmiiraitaverkkari vaiheeni kävin viime vuosikymmennellä.

Pitäisi vissiin vähentään nyt tuota turhanpäiväistä surffailua ja kaivaa hyllystä joku kirja tai tehdä koneella jotain muuta hyödyllistä. No, nyt aamukahvi ja hesari. Aamiaista ei ole enkä jaksa nilkuttaa kauppaankaan. Syödään sitten lounaaksi maksalaatikkoa. Sitten keppijumppa ja suihkuun...
tonttu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Olin sitten näemmä nukahtanut jossain vaiheessa. :)
Nyt kamat kasaan ja nokka kohti Tamperetta, mutsi tulee iihan kohta hakemaan. Pusnus, se on moro!!
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt masentaa, olisi tiistaina pakko palauttaa yksi tarjous ja sitä siis joudun sunnuntaina krapuloissani laskemaan. Not nice :cry:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Heh, henkistyin eilen illalla. Ostin Berliinistä yhden kirjakaupan tarjouslaarista kaksi new age -henkistä levyä. Ensimmäinen on horoskooppimerkilleni eli skorpionille sopivaa musaa, sisältää syntikkapoppia pan-huilulla säestettynä. Välillä ujeltaa mies. Ekan kappaleen nimi oli Astral. Toinen on Mysterium of Sounds and Silence -sarjan Caravan. Sisältää hauskoja sufi-rytmejä. Oli kyllä aika rauhoittavaa kamaa.
Kikkelis kokkelis.
Starflare

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:Nyt masentaa, olisi tiistaina pakko palauttaa yksi tarjous ja sitä siis joudun sunnuntaina krapuloissani laskemaan. Not nice :cry:
Laske mokoma tänään alta pois niin voi ottaa retrosti sitten sunnuntaina, eikä asia lauantainakaan koputtele takaraivoa.
Runkkis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

No, nyt Hesari luettu ja Nyt-liite jälkiruokana. Ainoa positiivinen asia tässä saikussa on se, että olen ehtinyt lukemaan Hesarin päivittäin rauhassa.

Mitenköhän sitä itseään tänään huvittaisi? Kaupassa pitäisi käydä vai lähettäisikö sitä jonkun toisen ruokakauppaan, sillä nyt jääkaappi on aika tyhjä. Toisaalta voisi tehdä yhteen koulutukseen liittyviä tehtäviä ja polttaa hieman levyjä koneelle. Ja vielä joutuu hieman selvittelemään niitä duunareiden riitoja. Mietin hetken antaisinko olla, mutta kai minä haluan, että kaikilla on hyvä olla siellä työmaalla... Kakarat perkele!
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Laske mokoma tänään alta pois niin voi ottaa retrosti sitten sunnuntaina, eikä asia lauantainakaan koputtele takaraivoa.
Ei tunnit riitä päivässä että saisin tänään valmiiksi. No, tiistaina vasta klo 15.00 palautus. Kait sen kerkeää...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tänään tulee mun hon!!
Ja seuraavan kerran töitä viikon päästä!!
Lomaa ja nussutusta!! :h:

IHANA PERJANTAI!!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin