Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Runkkis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Päiväkahvilla käyty ja takaisin neljän seinän sisälle... Pitäiskö aloittaa tekstiviesti rumba siitä kuka haluaisi tulla viihdyttämään mua?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Joo, töihin se on lähettävä, Perkeles.

Moro! Hauskaa viikonloppua kaikille :) Varsinkin teistä ihanimmille, you know who you are ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Se ois niinku työpäivä lopuillaan. Mukavaa viikonloppua kaikille ja palataan asiaan maanantaina :P Hei hei.
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Mokoman
Orkesterin laulaja bongattu tänään Tampereen rautatieasemalla. Komea parta. En pyytänyt nimmaria.
Kieh, kieh.

Jannu asuu alakerrassani. Tästä kerrostalokyttääjän ura urkenee.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Mokoman
Orkesterin laulaja bongattu tänään Tampereen rautatieasemalla. Komea parta. En pyytänyt nimmaria.
Kieh, kieh.

Jannu asuu alakerrassani. Tästä kerrostalokyttääjän ura urkenee.
Hei, mennään vetää sitä parrasta huomenna!

Mä oonkin nähnyt Daft Punkin laulajan ilman naamiota. Se asuu samassa talossa kuin yksi yönmustan tuttu. Tämä tapahtui kyllä jo kesällä, mutta kai siitä voi tässä päiväketjussakin mainita.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Pöh!
<3
Runkkis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

HotPants kirjoitti:Pöh!
itselles...
Kittys

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Safkaa ja sit hibbasen saunaan. Tuli suunnitelmiin muutos, kivakiva.
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Itiksestä kotiuduttu, ja päästiin taas muksun kanssa lempipaikkaamme eli eläinkauppaan. Voe mahoton niitä pikkupupuja ja tipuja, iiiih!! Ja edelleen siellä oli se 599-, maksava kissojen kiipeilyteline. Kolme metriä leveä ja korkea, täynnä tasoja ja piilopaikkoja. *tahtoo*

Täälläpä paistetaan kohta sisäfilepihvejä! Minä saan pihvin ja punaviinilasillisen, mutten perunaa, koska olen hiilaripannassa nyt jonkun tovin. Ja vitut mä mitään siivoo tänään, pesen pyykkiä vaan. Hah! Olen laiska paska!!! :D
killkill

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Jannu asuu alakerrassani
Ottaen huomioon musamakusi voitaneen todeta, että jäbällä on käynyt mäihä naapuriarpajaisissa. Ajattele jos siä bunkkais joku teknohörgö tai kansantanhu-entusiasti. Voisi olla naapurisopu koetuksella.

Offtopi: Sie käsittääkseni harrastat tuliaseita. Onko Tampereella enää paikkaa, jossa maallikko voisi käydä paukuttelemassa vuokra-tussarilla pahviukkoihin reikiä noin niinkuin virkistysmielessä?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Huomenna myös mahdollisuus elokuvastudiolle, jos tarpeeksi huonoja leffoja löytyy.
Jos on jotain tosi huonoja niin ilmoa tähän suuntaan!
Mulla on huomenna jotkut hienot 30-vuotissynttärit jollain hienolla mökillä Sanginsuussa (wherever that is..) mutta kukaan niistä vanhoista tylsimyksistä EI LÄHE baariin!!! Ihme porukkaa. Emmäkään sit viitti sinne ees mitään alkoholia ottaa mukaan, ku hukkaanhan ne ny menis. Vähävarainen ja humalahakuinen nuori nainen kun sitä on.. Toisaalta, ei mun muutenkaan välttis järkevää ois mitään kunnon koomia vetääkään, kun mutsi tulee sit sunnuntaina.. että olis sen verran elossa, että kykenis asemalle vastaan, ja pari lausetta jutteleen.
AarneAnkka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Star Wars: Empire at War asentumassa koneelle. Jumankekka kun kestää. Useat DVD-asemat lukevat DVD-dataa hitaammin kuin CD-dataa näköjään, ja ironista kyllä jos peli olisi tullut CD:illä se olisi asentunut nopeammin levynvaihtopasianssista huolimatta. Ainakin näin MuTu.

Ainakin demon perusteella vaikutti ihan hupaisalta Tähteiden Sotapeliltä. Siinä taistellaan toimintanaxutellen niin maalla kuin avaruudessakin, ja välillä taktikoidaan galaksin kartalla planeettoja vallaten, rahaa rohmuten, armeijoja rakennellen ja katalia / viekkaita (riippuen kummalla puolella pelaa) sotasuunnitelmia laatien. Mukana kaikki tutut hahmot omine erikoiskykyineen, esmes Chewie osaa väkivallata ja ottaa käyttöön vihollisen ajoneuvon.
nypari

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Uusiksen kasetti ei kestä. Vittu!
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Offtopi: Sie käsittääkseni harrastat tuliaseita. Onko Tampereella enää paikkaa, jossa maallikko voisi käydä paukuttelemassa vuokra-tussarilla pahviukkoihin reikiä noin niinkuin virkistysmielessä?
Harrastanhan mie, mutta asia taitaa olla siten että Tampereelle ei ole enään ampumarataa joka vuokraa aseita. Aikoinaan oli Finlaysonilla nykysen parkkihallin tiloissa mutta se lopetti toimintansa kokonaan kun joutui lähtemään tiloista.

Selvittelen asiaa kun menen radalle/kisoihin itse seuraavan kerran.
AarneAnkka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Avasin just Liidelin omenasiiderin ja tulin katsoneeksi tuoteselostetta. "Sisältää rikkidioksidia." :shock: Onko tämä ihan normaalia siidereissä?

*kuuklettaa*

Jaa. Sitä käytetään näköjään säilöntäaineena.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:Avasin just Liidelin omenasiiderin ja tulin katsoneeksi tuoteselostetta. "Sisältää rikkidioksidia." :shock: Onko tämä ihan normaalia siidereissä?
On varmaan. Muistaakseni kuivatuissa hedelmissäkin on sitä. Ne pierettävät ja turvottavatkin mukavasti. Siksi en niitä juuri syökään.
Kikkelis kokkelis.
Runkkis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Valmistauduttu katsomaan kisojen ensimmäinen matsi. Kaupasta neljä Sandelssia ja sipsejä. Vaihdoin jopa verkkarit jalkaan, ettei taas nukahtaisi farkut jalassa sohvalle... Sohvaperunailta tiedossa... Tylsää.. Ei sovi mulle..
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Runkkis kirjoitti:Valmistauduttu katsomaan kisojen ensimmäinen matsi. Kaupasta neljä Sandelssia ja sipsejä. Vaihdoin jopa verkkarit jalkaan, ettei taas nukahtaisi farkut jalassa sohvalle... Sohvaperunailta tiedossa... Tylsää.. Ei sovi mulle..
Tiiän, leimi meno ja kaikkee. Symppaan sua kybällä ja silleen.
Monelta se Suomi-Venäjä-matsi oikeen alkaa?! Tiiäks?
<3
Runkkis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

HotPants kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Valmistauduttu katsomaan kisojen ensimmäinen matsi. Kaupasta neljä Sandelssia ja sipsejä. Vaihdoin jopa verkkarit jalkaan, ettei taas nukahtaisi farkut jalassa sohvalle... Sohvaperunailta tiedossa... Tylsää.. Ei sovi mulle..
Tiiän, leimi meno ja kaikkee. Symppaan sua kybällä ja silleen.
Monelta se Suomi-Venäjä-matsi oikeen alkaa?! Tiiäks?
kai se kypält alkaa?!!11 mul ois tääll myös perryy jos haluut.. tuu tänne tsikaa... voin tehdä myös valkovenäläisii...
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tarkotus oli ihan rauhassa keskenään matsi kattoa munia raaputellen, mutta nyt tänne on joku sikalössi tunkemassa ja osa jää yöksikin. Ei hetken rauhaa.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Runkkis kirjoitti:
HotPants kirjoitti:Tiiän, leimi meno ja kaikkee. Symppaan sua kybällä ja silleen.
Monelta se Suomi-Venäjä-matsi oikeen alkaa?! Tiiäks?
kai se kypält alkaa?!!11 mul ois tääll myös perryy jos haluut.. tuu tänne tsikaa... voin tehdä myös valkovenäläisii...
Mä oon niin out of skenes tänään, ihan väsynyt gimuli, silmäpussit hohtaa pahasti mun pläsistä ja en oo muutenkaa normaalissa iskukunnossani thanx to viikon univelat. Mut en mä heti voi nuqquunka mennä, kukaan alle eläkeikänen ei tekis niin.
Niiku hei huomaat, mul on nyt monii dilemmoja mun laiffis.
<3
Runkkis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

HotPants kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
HotPants kirjoitti:Tiiän, leimi meno ja kaikkee. Symppaan sua kybällä ja silleen.
Monelta se Suomi-Venäjä-matsi oikeen alkaa?! Tiiäks?
kai se kypält alkaa?!!11 mul ois tääll myös perryy jos haluut.. tuu tänne tsikaa... voin tehdä myös valkovenäläisii...
Mä oon niin out of skenes tänään, ihan väsynyt gimuli, silmäpussit hohtaa pahasti mun pläsistä ja en oo muutenkaa normaalissa iskukunnossani thanx to viikon univelat. Mut en mä heti voi nuqquunka mennä, kukaan alle eläkeikänen ei tekis niin.
Niiku hei huomaat, mul on nyt monii dilemmoja mun laiffis.
tsemii... mun systeri kerto, et ne ekat menkat on aika kauheet... ymmärrän sua... kysy vaikka isosysterilt neuvoi.. se varmaan jesaa..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

AarneAnkka kirjoitti:Avasin just Liidelin omenasiiderin ja tulin katsoneeksi tuoteselostetta. "Sisältää rikkidioksidia."
Ideoitiin työkavereiden kanssa kerran että pitäisi lanseerata elintarvikemerkki mainostaen rajusti etteivät tuotteet sisällä esim. raskasmetalleja tai jotain muita tunnetusti haitallisia aineita. Eihän ne muutkaan sisällä, mutta olisipa siinä kuluttajalla mehuhyllyn äärellä ihmetttelemistä..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Runkkis kirjoitti:
HotPants kirjoitti: Mut en mä heti voi nuqquunka mennä, kukaan alle eläkeikänen ei tekis niin.
Niiku hei huomaat, mul on nyt monii dilemmoja mun laiffis.
tsemii... mun systeri kerto, et ne ekat menkat on aika kauheet... ymmärrän sua... kysy vaikka isosysterilt neuvoi.. se varmaan jesaa..
Hö! Pöh! Hö!!!!
Ei oo ekat kun viidennet! Eikä oo ees tänään!! Tiiän kaiken menkoista ja laiffista kuule! En yhtää kaipaa mitää kämäsii neuvoixia!! Tiiän jo!!!

Pyh.
<3
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nii ja huomisen elokuvailtaman (jos olen krapulasta toipunut) vaihtoehdot alustavasti olisivat:

http://www.imdb.com/title/tt0120184/ (tykkäsin kovasti ainakin 10v sitten)
http://www.imdb.com/title/tt0384806/ (en ole kattonu)
http://www.imdb.com/title/tt0281686/ (en ole kattonu, kovasti kehuttu)
http://www.imdb.com/title/tt0371724/ (hyvä)
http://www.imdb.com/title/tt0166924/ (hyvä)

Jos joku on tulossa niin äänestäköön. Jos olen vain itse, äänestän suljettuna lippuäänestyksenä.
Vastaa Viestiin