TupanderiLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:Nii ja huomisen elokuvailtaman (jos olen krapulasta toipunut) vaihtoehdot alustavasti olisivat:

http://www.imdb.com/title/tt0120184/ (tykkäsin kovasti ainakin 10v sitten)
http://www.imdb.com/title/tt0384806/ (en ole kattonu)
http://www.imdb.com/title/tt0281686/ (en ole kattonu, kovasti kehuttu)
http://www.imdb.com/title/tt0371724/ (hyvä)
http://www.imdb.com/title/tt0166924/ (hyvä)

Jos joku on tulossa niin äänestäköön. Jos olen vain itse, äänestän suljettuna lippuäänestyksenä.
Toka vois olla hyvä, ekakin varmaan.

Mut en tiiä pitäiskö olla kotona ja söpöillä äijän kanssa? Eilen illalla en söpöilly kun nukahdin sohvalle kukalliset kalsarit jalassa tukka pystyssä jo toisella erätauolla.

Heräsin siihen että mun niskaa hierottiin :h:

Aamulla karkasin tallille kuudelta. Hmm. Leffa siis harkinnassa. Saisit tänään rauhassa raapia niitä munias kun eilinen ei onnistunut.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Itku meinaa päästä kun katsoo olohuonetta kisastudion jäljiltä.

No, pahemmastakin on selvitty!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elukka

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

aasi kirjoitti:Itku meinaa päästä kun katsoo olohuonetta kisastudion jäljiltä.

No, pahemmastakin on selvitty!
Äijäiltamat? :D
Runkkis

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Jumppatuokio ohi. Nyt suihkuun ja aamiaista/lounasta väsäämään.. Jos sen jälkeen klenkkaisia vaikka Cuplaan kahville...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Elukka kirjoitti:
aasi kirjoitti:Itku meinaa päästä kun katsoo olohuonetta kisastudion jäljiltä.
Äijäiltamat? :D
Voittopuolisesti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
slam

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Täytyy nyt lepäillä ja huomenna aamusta lähteä paukuttamaan rinteeseen. Olisin lähtenyt viskoon tänäänkin, mutta lihasten palauttelu pitää hoitaa ja univelat poies.
nypari

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Hiihtämässä käyty. Nyt ei tartte kuin tankata iltaa varten. Nähdään illalla, kerrankin kotikentällä, runkut!

Oho, liioittelin, lupasin itselleni siivota... no imurointi ja pölyt ja lehtikasat pois.
Pikku-Akka

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Mummu ja pappa kaappasivat meijän pikkumiehen hoitoon jo päivällä. Nyt pällistellään ton Isännän kaa kaksin kotona. Mitähän sitä tekis? Kuskikin olis jo valmiiksi kysyttynä. Mitä Oulussa vois tehä näin lauantai-iltana? Sinne olis tarkoitus matkata saunomisen jälkeen.
bedlam

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti: Mut en tiiä pitäiskö olla kotona ja söpöillä äijän kanssa? Eilen illalla en söpöilly kun nukahdin sohvalle kukalliset kalsarit jalassa tukka pystyssä jo toisella erätauolla.
Ihan miten vaan. Mulla on ainakin tällä hetkellä ihan JÄRKYTTÄVÄ krapula. Hieman säikähdin aamulla kun huomasin, jotta kaveri nukkuu lattialla sängyn vieressä. Toisen kerran heräsin klo 15 kun tajusin, että porukkaa on enemmänkin ja ovat lähdössä pois.

MUTTA 4-0!!!!!1111
Elukka

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ihminen, joka ei ole haistanut eltaantunutta sianpaskaa, ei tiedä, mitä tarkoittaa "paha haju". :barf:
slam

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Elukka kirjoitti:Ihminen, joka ei ole haistanut eltaantunutta sianpaskaa, ei tiedä, mitä tarkoittaa "paha haju". :barf:
Olen käynyt sikalassa ja se todellakin haisi. Navetta eli lehmälä ja kanala haisivat hieman paremmilta. :)

Kyl, se yleensä tiedetään hajusta kylätielle asti, jos sikoja on talossa. ;)
Elukka

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

slam kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Ihminen, joka ei ole haistanut eltaantunutta sianpaskaa, ei tiedä, mitä tarkoittaa "paha haju". :barf:
Olen käynyt sikalassa ja se todellakin haisi. Navetta eli lehmälä ja kanala haisivat hieman paremmilta. :)
Tästä tulikin mieleeni vitsi.
Haluatteko kuulla?
Ei se mitään, kerron sen silti:

K: Miten saa navetan hajun pois vaatteista?


V: Kulkemalla sikalan ohi tuulen alapuolelta.
ninnithequeen

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tulin kertomaan, että asuntomme muistuttaa pyykkitupaa/kuivaushuonetta, ja että minulla on äärettömän tylsää.
slam

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Univelat alkavat olemaan maksetut ruumiilleni, mutta taidan silt jatkaa lepäilyä ja voisi tehdä kirjoituskurssi tehtäviäkin joskus... Pitäisi jaksaa lukea tuota selosteopasta. Lukiessaan tuollaista "kevyttä opusta ilman syvällisyyttä tulee mieleen jatkuvasti ajatus; "tämän olisi voinut kirjoittaa; kuka tahansa" En pääse sellaisesta ajatuksesta irti, koska ideat tuntuvat arkipäiväisiltä. Olisi hauskaa lukea jotakin kirjaa asiasta, jota ei olisi itse voinut koskaan tietää... hmm. Ihmisen kirjoittaessa toiselle asiat "on puoli tuttuja aina" mut onhan se hauskaa, että ymmärretään toisiamme :)
ElanorRaven

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Tulin kertomaan, että asuntomme muistuttaa pyykkitupaa/kuivaushuonetta, ja että minulla on äärettömän tylsää.
Komppaan tuota viimeistä pätkää.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Ihan miten vaan. Mulla on ainakin tällä hetkellä ihan JÄRKYTTÄVÄ krapula. Hieman säikähdin aamulla kun huomasin, jotta kaveri nukkuu lattialla sängyn vieressä. Toisen kerran heräsin klo 15 kun tajusin, että porukkaa on enemmänkin ja ovat lähdössä pois.

MUTTA 4-0!!!!!1111
Hyvähän se on jos kaveri on nukkunut sängyn vieressä eikä sen alla ;)
joo 4-0!!! jee!!! kyllä mä levollisin mielin nukahdin kun silloin oli 3-0. Musta tuo Suomen varavaravara maalivahti on ollut ihan loistava.
En mä tuohon söpöilyyn nyt päätynyt mutta me ajateltiin tehdä jotakin.
Siis ihmisten ilmoilla. Kai se on olusella käyntiä sitten kun Matin viimeinen näytös on puolentunnin päästä, äijä ei oo nälkänen enkä saa sitä houkuteltua keilaamaan. Pöh.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tulin kertomaan, että asuntomme muistuttaa pyykkitupaa/kuivaushuonetta, ja että minulla on äärettömän tylsää.
Komppaan tuota viimeistä pätkää.
mene baariin! 8) Onhan turus muutama mesoamismesta?
ElanorRaven

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

slam kirjoitti:mene baariin! 8) Onhan turus muutama mesoamismesta?
Onhan niitä, mutta kaikki oman vakipaikan tutut on just tänä viikonloppuna jossain muualla :?
slam

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:
slam kirjoitti:mene baariin! 8) Onhan turus muutama mesoamismesta?
Onhan niitä, mutta kaikki oman vakipaikan tutut on just tänä viikonloppuna jossain muualla :?
Jaa-a. Sellaisiakin on ihmisillä. Minä tunnen lähinnä vakibaarien henkilökunnan ulkonäöltä. Ja joskus pistää silmään baariyleisöstä muutama tuttu naamari, joka oli mestalla joskus samaan aikaan, kun miekin...

Siinä sitten seison yksin nurkassa, eli en jaksa ainakaan tänään moiseen ryhtyä... nou wei, minä lepään petissä :)
Pikku-Akka

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kunhan nuo laskee tuolla torontossa mäet loppuun, niin me startataan Öylyyn. Sarjassamme amatöörikeilaus.

Edit. Torinossa...
Viimeksi muokannut Pikku-Akka, 25.02.2006 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tulin kertomaan, että asuntomme muistuttaa pyykkitupaa/kuivaushuonetta, ja että minulla on äärettömän tylsää.
Komppaan tuota viimeistä pätkää.
Eipä täälläkään kauheasti häppeningiä ole. :?
ninnithequeen

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tulin kertomaan, että join juuri 12 cl punaviiniä, ja että menen nyt saunaan, ja että minulla on edelleen äärettömän tylsää.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja alja »

ilmottaudun olevani pian kännissä
ja hengissä
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
ninnithequeen

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tulin kertomaan, että koivu- ja tervalöylytuoksut sekoitettuna on ihan parhautta, ja että minulla on edelleen äärettömän tylsää.


EDIT: niin siis en mä niitä juo.
Runkkis

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Pizza tilattu ja sitä tässä odotellaan... Ohjelmassa lauantai illan paskoja ohjelmia ja ryytymistä...


Hajooon....
Vastaa Viestiin