TupanderiLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voitto tuli!!!!!!!!!
Ja tuparit tänään. Lol. :lol:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

1108 kirjoitti:Ja tuparit tänään. Lol. :lol:
Montakohan kakkosta tai kymppiä sielä jaetaan? Käytösrangaistuksia luulisi ainakin tulevan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

HAAHAAA!
Ketkähän stadilaisista runkuista joutuu ajamaan krapulassa tuhatta ja sataa kotia päin sunnuntaina sieltä Tampereelta, sillä Olympiafinaali alkaa jo klo 15.
Alkometri mukaan pojat!
Elukka

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hop.
Illan scifitarjonta katsastettu, kohta :krooh:.
tonttu

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Me päästiin siniviivan yli ja voitettiin tää peli!!!! :cheer:
Ehanaa!
Pikku-Akka

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Peli "katottu" ja vieraat puhuteltu.
Yllätysvieraat on parhaita vieraita :o .
Elukka

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Höh. :shock: Mites tässä nyt käy nuGGuun kun toi koiruus03 on vallannut sängyn? Makaa kutale vielä poikittain keskellä petiä. :?
Kittys

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Elukka kirjoitti:Höh. :shock: Mites tässä nyt käy nuGGuun kun toi koiruus03 on vallannut sängyn? Makaa kutale vielä poikittain keskellä petiä. :?
Oh, toi on niin tuttua. Tääl toi yleensä nukkuu viel kaikkien peittojen tahi puoliks mun päällä. Kokoa ja painoaki on jo ihan tarpeeks.
Dumari

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tidi-didii!!
Tänä iltana ei sa(a)da pakkeja!
Hyvä Suomi, Hyvä Jellonat!
Kittys

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Dumari kirjoitti:Tidi-didii!!
Tänä iltana ei sa(a)da pakkeja!
Pelimiäs! :jouden:
Elukka

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kittys kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Höh. :shock: Mites tässä nyt käy nuGGuun kun toi koiruus03 on vallannut sängyn? Makaa kutale vielä poikittain keskellä petiä. :?
Oh, toi on niin tuttua. Tääl toi yleensä nukkuu viel kaikkien peittojen tahi puoliks mun päällä. Kokoa ja painoaki on jo ihan tarpeeks.
Toi on tommonen about 37-kilonen syli-fifi. :mrgreen:
(Punnitsin justiin ensin itteni ja sitten itteni ja koiran henkilövaa'alla :lol: )
Elukka

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:piru: :n "Päivän Linkki"-ketju... :lol: Ei meinaa taas nukkumaan menosta tulla mitään.
No niin, nyt :krooh:. Oikeesti. Aikuisten.
ninnithequeen

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja kello on sit noin paljon.
Nyt nukkumaan, että jaksaa herätä viim. yheksältä mukelon kanssa. Pulkkamäkeen ois tarkotus mennä heti aamupuulon jälkeen.

Ööt nussut.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kohta alkaa matkani kahdella junalla ja yhdellä autolla kohti Tamperetta. Vähän jännää. Juomat on pakattu reppuun ja kohta pannullinen kahvia juotu. Automatkalla lupaan kitistä "Mua pissattaa" ja "Koska ollaan perillä? Mulla on tylsää". Enemmän olen innoissani tuon "uuden" kityläisen tapaamisesta kuin noista bileistä, sori vaan.

Tulipas paljon lainausmerkkejä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

On sellainen syyllinen, nolo ja katuva olo, sellainen että on tehnyt itsestään toisen ihmisen edessä täyden idiootin. Ei helvetti. Haluaisin ottaa kännit, tai edes juoda pullollisen punaviiniä. Mutta hei! Mikä estää? Jääkaapissa on vielä kaksi jäljellä ja huomenna saa kaupasta lisää... :D

Siis ryyppäämään, ryyppäämään... :beer:

ja onpa mulla vielä pieni pullo salmariakin... Jee! :cheer:

Toisaalla... katsoin leffan Timantit ovat ikuisia ja tuli sellainen olo, että haluaisin katsoa kostoleffan Licence to Kill niin pian kuin vain ehdin...

Hyvää lauantaita.
Dumari

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Diu Diu, muutama tunti koisattu, kohta autoa ajeleen.
ElanorRaven

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomentapäivää.
Mitä järkeä tässä mitään lomaa on pitää, tänäänkin heräsin jo klo 8 vaikka olisi ihan rauhassa saanut nukkua viäl... Kun ei nukuta, niin ei nukuta. Ja siitä on tullut ihan jokaöinen rutiini, että se kisu herättää mut aamuyöstä lehdenjakajan saapuessa rappukäytävään. Höh.
Nowaysis

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

No eikkai täs, kotskuviikonloppu vaihteeksi, jee! Muksu lähtee mummolaan niin saan rauhassa lukea ja kirjottaa. Kävelyllä vois käydä tai juoksemassa kun on niin hyvä ilima.

Näin unta että kiinalaiset tai japsit hyökkäs punasilla helikoptereilla ja sit Norja ja USA ja ehkä Natokin alotti vastahyökkäyksen ja mä kattelin ikkunasta. Sitten mesetin Christian Balen(mm. American Psychon uusin versio) kans ja kysyin ehtiikö se tulla moikkaan mua ennen kuin sen mutsi ja kaks sen pikkusiskoa tuli hakeen sen mageella avoautolla pois kun se sota oli siis loppunu jo. Christianilla oli vaaleensininen t-paita ja hienot silmälasit ja se näytti oikeen freshiltä, vastakohtana mulle kun olin koko yön valvonu ja ihan räjähtäny(ei kuitenkaan kirjaimellisesti)noitten pommitusten jäljiltä.

No, ainakin mun unissa on vauhtia ja vaarallisia tilanteita 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vainooja taas tekstaili yöllä, ja soitteli aamulla. Mutta pääsinpähän ylös nyt, ja pannullinen kahavia oottelee. Aurinko paistaa niinq ois keskikesä. Tänään pitäis vielä vähän shoppailla illaksi päällepantavaa, ja ehkä vähän siivoilla.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kahvia perkele.

Kohtapuolin kai munkin tarvi lähteä suunnistamaan kohti tuota Näsijärven ympärille kyhättyä asutuksentapaista.
Kunhan nyt ekaks katon ampumahiihdon. Puurunen kolmen ammunnan jälkeen neljäs.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:Puurunen kolmen ammunnan jälkeen neljäs.
Jösses!
Pitää mennä katsomaan, onko mahdollista, että se on niin korkealla (ja kuinka kauan...)
Elukka

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hohhoi. Sängystä ylösnoustu ja teekin on tulilla, mutta hitaastipa alkaa päivä muuten. :swirl:
Tänään olis tiedossa sikalan siivousta ja muuta ihanaa hommaa. :barf:
Runkkis

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tulipas taas nukuttua huuonosti tai sitten liikaa. Vieläkin heränneen pöhkö olo. Jaksaisiko tehdä pienen aamujumpan ennen aamiaista vai ei? Kun ei ole oikein vielä herännyt... Puoli pannua kahvia varmaan auttaisi?

Äh, mitä muuta sitä tekisi tänään?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Puurunen kolmen ammunnan jälkeen neljäs.
Jösses!
Pitää mennä katsomaan, onko mahdollista, että se on niin korkealla (ja kuinka kauan...)
Loppuun asti :shock: Kuinniotettava suoritus
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kittys

Re: TupanderiLauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Elukka kirjoitti: Toi on tommonen about 37-kilonen syli-fifi. :mrgreen:
(Punnitsin justiin ensin itteni ja sitten itteni ja koiran henkilövaa'alla :lol: )
Toi painaa abaut 32 kiloo ja lisää tulee viel vaikka kuinka. Hah, ens talvena taidan luistella narun perässä, jos se ottaa jalat alleen. Koomista :mrgreen:

Kahvia, kahvia, kahvia. Ois fantsuu saada vapaailta tänää. Yksin-kotona-yksin :think:
Vastaa Viestiin