Suomen Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ainakin toivottavasti. Kultaa perkele!!!1!!1!!

Missäs katsotte matsin, arvon runkut?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joutuu tunnustaan ett en oo hirveesti seurannu, mut huomenna tä'ytyy äipän painostuksesta asentaa kanava oikeelle asemalle, ku hää asettautuu pohjosen junaan ja missaa poloinen koko mittelön. Pitää sille väliaikatietoja välittää vissiii
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

JA olipa pirskeet taas hittovie! puitteet kuninkaalliset suorastaan, ja ruokaa ja kaikkee. Ja boolia kans. Mutta mikä niihin ihmisiin on menny?? Vanhat pierut!! Juhlivat saakeli kolmekymppisiä, ihimisen parasta ikää, ni lähtevät kotiin nuks!!!! Mä en enää pysy mukana tuon nykynuorison meiningeissä, vai onko ne vaan hulluja!? No, mä yritin tottakai lapioida pohjanmaan kautta ne niitten boolit, (ja onneksi täten säästin yhden oman lonkeron kotsaan plus tänkskood täällä oli vielä sitä uhtä glögijuttua)
ninnithequeen

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas, jos yrittäis nyt mennä nukuksimaan jo. Ei tarvii kukkua ylhäällä yli kolmeen niinq eilen :roll:


Mie haen huomenna kaupasta leikkishamppanjaa. Sitä jotain Elyseetä mitä lie, 4.7 % :D
Saas nähä kuohautetaanko riemuun vai suruun sitten.

Ööt nussukat :h:
nokkaelain

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Pitäisi lähteä sorvin ääreen.. öh. siis baariin. Ei kiinnostaisi tänään, mutta pari seuraavaa viikonloppua on varattu parempiin tarkoituksiin.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Oliskohan jollain viinasukkien ohjetta?
Neljäs päivä menossa nyt kuumeessa ja noi antibiootitkaan ei näytä purevan..
RolloTomasi

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

ei aamupahoinvointia vaikka ryyppäsinkin

hyvää sunnuntaita
RolloTomasi

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Camilla kirjoitti: Neljäs päivä menossa nyt kuumeessa ja noi antibiootitkaan ei näytä purevan..
yritä jaksaa ja parantua :boohoo:

pikaista paranemista sulle
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kiitos sulle Rollo. Taidan mennä tästä unille..
RolloTomasi

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Suomen sunnuntai?

:cheer: Hyvä Suomi! Jee! :cheer:
slam

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Hyva Suomi! vaikka hopea onkin häpeä 8)
safi

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

Sunnuntai ja perkele että tyttö on juovuksissa ja oikein kirjoitus on tod hankalaa.. Aamulla herätys ysiltä ja tapetointinnin jatkamista. Öitä kaikille tää menee nuQ ny..
Elukka

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:shock: Kylläpäs on aika rientänyt... Kait tästä pitäis unille käydä kohta.
ElanorRaven

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenta Kitykansa. Nälättää, täytyypä veivata jotain aamiaista itselleen.
RolloTomasi

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

I have a bad feeling about this...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Nams, oltiin sittenkin intialaisessa syömässä ja snookerissa olusella. Ihan jees. Tosin kotona oli paras meininki ;)
Tarvis vissiin tällätä ja laittaa tukkaa useammin, sitähän näytti ihan ihmiseltä. Säikähin aina kun peiliin katoin.

Tänään ohjelmassa hankikahlailua Touhon kans kunhan tuossa vähän lauhtuu. Kaupassa pitää käydä ja sit pitäis soittaa pari hankalaa puhelua :? Toivottavasti kaikilla juhlineilla on ollut kivaa ja ei kovin paha darra :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RolloTomasi

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

miten voi vaikuttaa parhaiten omaan aivotoimintaansa, saada aivot lopettamaan sellaisen asian suorittaminen, mitä ne ovat parhaillaan suorittamassa?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

RolloTomasi kirjoitti:miten voi vaikuttaa parhaiten omaan aivotoimintaansa, saada aivot lopettamaan sellaisen asian suorittaminen, mitä ne ovat parhaillaan suorittamassa?
No ainakin jos haluaa nukahtaa ja aivot raksuttaa niin auttaa kun ei anna silmien liikkua. Yleensä ajatustoimintaan liittyy silmien liike. Kun keskittyy siihen että silmät eivät liiku puolelta toiselle (siis suljettuina) lakkaavat ajatukset ainakin hetkeksi pyörimästä päässä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RolloTomasi

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Georgina kirjoitti:
Ei, en minä nukkumista kaipaa. Haluaisin hallita omia tunteitani. Tappaa ne. Jäädyttää ne. Kylmentyä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

RolloTomasi kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Ei, en minä nukkumista kaipaa. Haluaisin hallita omia tunteitani. Tappaa ne. Jäädyttää ne. Kylmentyä.
Se on vaikeaa. Lähes mahdotonta. Itse olen kyseisessä onnistunut vasta saatuani turpaan oikein perusteellisesti. Silti olen sortunut noihin petollisiin tunteisiin kun en ole pitänyt varaani.

Onnea matkaan :paijaa:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Aamulla oli niin samperisti pakkasta (15), että ei jaksanut heti lähte... nyt olen puoli tuntia myöhässä. have to go!
ninnithequeen

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olipas kivaa kun muksu antoi nukkua kymmeneen asti. Kahvia koneeseen ja sitten pitäisi piipahtaa tuossa lähikaupassa. Hieno ilma ulkona.
millivanilli

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Aika hyvän päivän valitsin kouluhommille. Ulkona on niin kaunis ilma, että tekisi mieli lähteä kävelylle ja napsia muutamia valokuvia. Ei auta itku markkinoilla, kun olen siirtänyt ja siirtänyt erinäisiä projekteja ja töitä...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja cardic »

yle-teemalta ainaki tulee hyvii ohjlemii, just katoin statalinin sodat -sarjan osan 7/10. nyt pitas teha jotain aamupalaa. nukuin hyvin.
mitenkohan se eilinen action patka paatty ku nukahdin kesken kaiken. tai no, ei kai sillakaan mitaan valii oo.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suomen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Soitin ihan tosi hankalan puhelun. Selvisin eikä toinen edes loukkaantunut. Huhhuh.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin