Turapaska Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Ehanaa, mä meen nyt sit luvan kans lusmuilee :D
Hyvä tyttö, niin sitä pitää :P
hebuli

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Turbohaltija kirjoitti:...etsii viehättävä, älykäs, 29-vuotias nainen. Haluaisin sinun / teidän olevan vapaamielisiä, keskustekukykyisiä ja charmantteja, 26-36-vuotiaita herrasmiehiä. Itse olen varattu, joten vakituisempi suhde ei ei tule kysymykseen. Laita meiliä - vastaan jos kiinnostun.

Internet on hulluja täynnä.
Älä ole tuollainen, ole mieluummin tällainen. Kirjoitetaan yhdessä tuolle viehättävälle naiselle, kerrotaan että saa yhden hinnalla samantein kaksi miestä. Tuskin tulee keltään muulta yhtä hyvää tarjousta.
Kid

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mitenkäs se nyt näinpäin on mennyt? Soitin terveysasemalle ja yritin saada soittoaikaa lääkärille. Juu, sainhan mä mutta lääkäri soittaakin mulle x päivänä x:n aikaan :shock:
Eikös se oo niinku väärinpäin? Tosin eikait sillä väliä-säästänpä puhelinlaskussa.
Elukka

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:Mitenkäs se nyt näinpäin on mennyt? Soitin terveysasemalle ja yritin saada soittoaikaa lääkärille. Juu, sainhan mä mutta lääkäri soittaakin mulle x päivänä x:n aikaan :shock:
Eikös se oo niinku väärinpäin? Tosin eikait sillä väliä-säästänpä puhelinlaskussa.
Itsekin joskus hämmästyin, että voikos noinkin päin tehdä... Näköjään voi. Mukavampi se tollai onkin, kun ei tarvitse kirota että "Nyt se ei sitte vastaa puhelimeensa, prkl! :evil: "
RolloTomasi

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Semmonen olo, jota ei kyl ole ollut sitten peruskoulun seiskan tai kasin alun jälkeen. Oisko kellään ohjeita siihen, miten näin outo ja vieras olo tulisi kohdata?
ninnithequeen

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Todistan jälleen tyhmyyteni: Mikä on turapaska? :lol:
Patz

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Todistan jälleen tyhmyyteni: Mikä on turapaska? :lol:
Eiköhän se oo sellanen mitä pitää turata tuntitolkulla. Eli veikkaisin aika kova ;)
ninnithequeen

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Todistan jälleen tyhmyyteni: Mikä on turapaska? :lol:
Eiköhän se oo sellanen mitä pitää turata tuntitolkulla. Eli veikkaisin aika kova ;)
Hehe, aina sitä oppii uusia sanoja...

Taidanpa kysäistä ukolta kun se tulee kotiin että meinaatkos olla turana tänään :rofl:
Kid

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elukka kirjoitti: Itsekin joskus hämmästyin, että voikos noinkin päin tehdä... Näköjään voi. Mukavampi se tollai onkin, kun ei tarvitse kirota että "Nyt se ei sitte vastaa puhelimeensa, prkl! :evil: "
Niin, hyvähän se näin! Menin vaan ihan häpsälleni ja änkytin vaan notta kiitos

:roll:
nypari

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Sihteeri läx just toiselle työnantajalle. Mä sain siltä ketjullisen onnenkiven läksiäislahjaksi, kivassa pikku paketissa. Onpas hän herttainen ihminen. Saas nähdä minkälainen meitin uus sihteeri on? No, toivottavasti ei yhtä kova heruttamaan :D
1108

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hop, kauppaan ja tekeen ruokaa. Tolkuton nälkä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Todistan jälleen tyhmyyteni: Mikä on turapaska? :lol:
Tura=moka, vika
Mun mielestä turapaska kuulostaa ripulille.

Asiasta viidenteen. Olen tehnyt töitä ahkerasti. Se on hyvä, kun tänään on viimeinen työpäiväni tässä paikassa.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti: Asiasta viidenteen. Olen tehnyt töitä ahkerasti. Se on hyvä, kun tänään on viimeinen työpäiväni tässä paikassa.
Ihanaa että edes joku on ahkera. Ja mukavaa viimeistä työpäivää!!!!
Millos meet uuteen paikkaan vai pidätkö lomaa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nypari kirjoitti:Sihteeri läx just toiselle työnantajalle. Mä sain siltä ketjullisen onnenkiven läksiäislahjaksi, kivassa pikku paketissa. Onpas hän herttainen ihminen. Saas nähdä minkälainen meitin uus sihteeri on? No, toivottavasti ei yhtä kova heruttamaan :D
Koskas se virka tulee hakuun? Tampereella oli oikeastaan aika kivaa. Ja mä en heruta, mä piiskaan.
Viimeksi muokannut Lolita, 28.02.2006 16:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kid kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Asiasta viidenteen. Olen tehnyt töitä ahkerasti. Se on hyvä, kun tänään on viimeinen työpäiväni tässä paikassa.
Ihanaa että edes joku on ahkera. Ja mukavaa viimeistä työpäivää!!!!
Millos meet uuteen paikkaan vai pidätkö lomaa?
Ensin otan vähän aikaa lunkisti ja huolehdin brasilialaisesta vieraastani ja teen kaikkea mukavaa, sitten rupean kirjoittamaan seminaaria ja gradua. Kesätöihin ajattelin kyllä tulla tänne, jos ottavat. Epäilen, että ottavat. Muuten ajattelin opiskella enemmän tai vähemmän koko loppuvuoden. Ihanaa, kun stressi laukeaa ja tulee uusia stressejä.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lolita kirjoitti:Koskas se virka tulee hakuun? Tampereella oli oikeastaan aika kivaa.
Mä voin lähtee kans koska tänään mulle tarjottiin sieltä töitä :shock:
Kid

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti: Ensin otan vähän aikaa lunkisti ja huolehdin brasilialaisesta vieraastani ja teen kaikkea mukavaa, sitten rupean kirjoittamaan seminaaria ja gradua. Kesätöihin ajattelin kyllä tulla tänne, jos ottavat. Epäilen, että ottavat. Muuten ajattelin opiskella enemmän tai vähemmän koko loppuvuoden. Ihanaa, kun stressi laukeaa ja tulee uusia stressejä.
Kuulostaa hyvältä. Etkä sitten ahnehdi liikaa hommia, ettei mee naksu päähän just ennen gradun kirjottamista. Uudet stressin aiheet on tylsiä :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kid kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ensin otan vähän aikaa lunkisti ja huolehdin brasilialaisesta vieraastani ja teen kaikkea mukavaa, sitten rupean kirjoittamaan seminaaria ja gradua. Kesätöihin ajattelin kyllä tulla tänne, jos ottavat. Epäilen, että ottavat. Muuten ajattelin opiskella enemmän tai vähemmän koko loppuvuoden. Ihanaa, kun stressi laukeaa ja tulee uusia stressejä.
Kuulostaa hyvältä. Etkä sitten ahnehdi liikaa hommia, ettei mee naksu päähän just ennen gradun kirjottamista. Uudet stressin aiheet on tylsiä :)
En todellakaan. Vältän työntekoa vuoden loppuun asti, paitsi tuota kesätyötä ja ehkä muutamaa superkivaa tapausta lukuunottamatta.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mun xätti toimii sittenkin!
nypari

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lolita kirjoitti:
nypari kirjoitti:Sihteeri läx just toiselle työnantajalle. Mä sain siltä ketjullisen onnenkiven läksiäislahjaksi, kivassa pikku paketissa. Onpas hän herttainen ihminen. Saas nähdä minkälainen meitin uus sihteeri on? No, toivottavasti ei yhtä kova heruttamaan :D
Koskas se virka tulee hakuun? Tampereella oli oikeastaan aika kivaa. Ja mä en heruta, mä piiskaan.
He ovat kumpikin ns. tukityöllistettyjä, joten asuinpaikan työkkäri maksaa palkan. Virkaa ei siis käytännössä ole. Muutenkin koko meitin talo on täysin vajaateholla, toi koulu imee väkee, jolloin kirjavahvuus valehtelee. Mut mä voin suositella sua meitin pomoille. Meillä on sit saunailtoja harva se viikko ja niissä ei katsella tai halailla koivuja... äh kyl sä varmaan tiedätkin. Muista mainita piiska CV:ssäsi :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi hitto, mä oon ihan poikki. Kaikki paikat kivistää, ja aivoissakaan ei liiku mitään. Ne jääty, ja muutenkin vissiin ylikuormittui tänään. Tuli soppailtuakin taas vähät varat vielä vähän vähemmäksi.
hebuli kirjoitti:Tuli tuosta kyllä jotenkin surullinen olo, vuokralaiset puolipakotetaan pihalle jotta saadaan omaisuus realisoitua mahdollisimman nopeasti. Muistuttaa entistä enemmän miksi omistusasuminen on pop, vaikka vuokralaisten etuja seurataankin tarkasti.
Hih, ostin asunnon vuokrattuna, ja tänään kävin tiukkana vuokraemäntänä irtisanomassa kaksi viehkoa opiskelijatypyä sieltä.. Kyllähän nuo hyvin ottivat, sanoin että muutan tähän itse, ja remonttia pitäis päästä tekemään.
ninnithequeen

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi kettu, nyt on tylsää. Tulis se muru jo kotiin :(
isohaara

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Ei kettu, makaroonit palo pohjaan! :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Ei kettu, makaroonit palo pohjaan! :shock:
Ketsupilla siitä selviää. Tai sitten sun on pakko käydä hakemassa hampurilaisateria...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Pimpelipom. Ilmoittauduin tänään ranskan suullisen taidon kurssille, joka järjestetään toukokuun lopussa. Opintosuoritusotettani tutkittuani havainnoin, että olen edellisen kerran harrastellut kyseistä kieltä kirjallisenssa muodossa keväällä 2001, joten pienimuotoinen kertaus ennen kurssin alkua voisi olla hyvästä. Nooh, nöyryytys kasvattaa.
Don't Panic!
Vastaa Viestiin