Turapaska Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

sinkkumatti kirjoitti:Mikä on kuukuna?
Kuukuna on maamuna, eli se hassu sieni joka poksahtaa ihanasti kun sitä potkasee.
Elukka

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

sinkkumatti kirjoitti:
Patz kirjoitti:kuukunat
Mikä on kuukuna?
Kuukuna on sieni.
[edit]Höh, hidas minä... Mutta mullapas olikin aiheeseen liittyvät linkitkin. :P[/edit]
Viimeksi muokannut Elukka, 28.02.2006 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:
Patz kirjoitti:kuukunat
Mikä on kuukuna?
Kuukuna on sieni.
Känsätuhkelo :rofl:
Kid

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hups, vierähti tovi mesessä :roll: en ees muista millon viimeks käytin kyseistä ohjelmaa. Mut sainpahan ainakin sovittua itelleni treffit ja vieläpä tampesteriin!
millivanilli

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kotona!!

Huomenna on kiva työpäivä tiedossa. Esimies soitteli äsken perään ja ilmoitti, että pitää laittaa ykköset huomenna töihin päälle.. Swiit!
nypari

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Olenpas ollut kiireinen, olkoon tämä samalla huomenet yhteisölle. Aamupäivä meni Parkanossa, tultiin seisovan pöydän kautta sorvin ääreen. Tänään vois illalla poiketa Hakamehtään paikallisvääntöön, lähtisköhän veli messiin?
millivanilli

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Vaola kirjoitti:Heh... :lol:

Sekä meillä, että systerillä ja hänen avokillaan, on tänään vuosipäivä. Oikein romanttinen ilta täytyy ehdottomasti viettää.
Onneksi olkoon :P

Meilläkin tulee lähiaikoina (vajaa kuukausi) kaksi vuotta täyteen.. ihan uskomaton suoritus meiltä, kun miettii mitenkä vaikea alku tällä suhteella on ollut. Varattiin pieni kuhertelumatka Tallinnaa. Laivalla sinne, yö hotellissa.. hieman hierontaa, ruokailua tunnelmallisessa ravintolassa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

Vaola kirjoitti: Sekä meillä, että systerillä ja hänen avokillaan, on tänään vuosipäivä. Tosin meillä se olisi wirallisesti 29.2, mut minkäs teet kun karkauspäivä on vain joka neljäs vuosi.
Voi eiii. Mullakin on tänään juhlapäivä. Virallinen kihlapäivä on 29.2., mutta kuitenkin, kaksi vuotta oltu jo onnellisesti kihloissa. JIPPIIIII
:ohyeah:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Patz

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

nypari kirjoitti:huomenet
Mä vähän kaipailinkin sua jo, koska halusin kertoa käyneeni hyvän ystävättäresi kanssa lounaalla. Lisäksi olemme käyneet kiihkeää sähköpostikeskustelua ja sopineet rikollisista toimista, saattaapa tänään jopa raha vaihtaa omistajaa välillämme. Mietippä sitä! ;)
ninnithequeen

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Myö ollaan oltu kihloissa kesällä 4 vuotta. Kauheeta. Niin se aika vaan kuluu....
Patz

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Myö ollaan oltu kihloissa kesällä 4 vuotta.
Kännissä ja kihloissa on kiva olla!

Tai siis niin on isot tytöt kertoneet...
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

Vaola kirjoitti: Oho, kosiko ystävättäresi, kun karkauspäivänä kihlauduitte?
Tää on hassu stoori kylläkin. Mä kosin edellisenä syksynä jo, mutta silloin ei ehdotukseni ottanut oikein tuulta vastaan. Kas kummaa, kun helmikuu tuli, yht'äkkiä hän sanoi, että mennäänkö nyt kihloihin ja ehdotti juuri tuota 29.2 päivää. En tiädä, mistä hän sai tällaisen päähänpiston ja myöhäisjättöisesti vielä. Huomasiko, että oli saanut kultakalan itselleen vai oliko se naisen tyypillistä jahkailua. Kun ei parempaa saanut niin päätti suostua mun pyyntöön. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
hebuli

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Dumdum...tuli muuten mieleen että kyseessä on asumisoikeus-asunto, ja omaahan sä hait? Vai?
Joo omaa tottakai, kun kerran pystyy. Tulee lopulta halvemmaksi niin. Kolmiota en kyllä tarvitse, pieni kaksio tai yksiö tässä markkinatilanteessa (=hinnat piikittävät ja mahdollisia paineita korkojen hienoiseen nousuun). Pyrin ottamaan varman päälle, laina jonka pystyisin maksamaan takaisin alle kymmenessä vuodessa vaikka korot nousisivatkin 1-1,5%.

Ovat ilmeisesti muutkin huomanneet saman. Yhdet asunnot joita kävin katsomassa Vantaan puolella Vihdintien varrella, Pohjola-yhtiöillä tuntui olla kova kiire saada omistuksensa sieltä myytyä. Olivat irtisanoneet kahden ison kerrostalon kaikki vuokra-asunnot, ja myivät niitä kovalla kiireellä. Suuri osa oli jo myytykin. Suht halpoja kaksioita siellä olisi ollut ja kiva puistomainen seutu ja talot ikäisekseen ihan ok näköisiä ulkoa, mutta sisältä kämpät olivat kyllä siinä kunnossa että olisi pitänyt kaikki rempata uusiksi ennenkuin edes muuttaa sisään.

Tuli tuosta kyllä jotenkin surullinen olo, vuokralaiset puolipakotetaan pihalle jotta saadaan omaisuus realisoitua mahdollisimman nopeasti. Muistuttaa entistä enemmän miksi omistusasuminen on pop, vaikka vuokralaisten etuja seurataankin tarkasti.
Viimeksi muokannut hebuli, 28.02.2006 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
millivanilli

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Vaola kirjoitti:laskiaispullan...
*kuolaa* äsken rapussa tuoksui niin ihanasti tuore pulla. Koska en kaupasta muistanut ostaa pulla, ja koska meillä ei ole uunia (vielä), niin tyydyin omenaan... ei ole kyllä ihan sama asia.. :P
ninnithequeen

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Myö ollaan oltu kihloissa kesällä 4 vuotta.
Kännissä ja kihloissa on kiva olla!

Tai siis niin on isot tytöt kertoneet...
Mä just kelasin että onko miun mieheni kihloissa kun se ei käytä sormusta (pitäs pienentää)?

Ja baarimme vanhan kantiksen sanoin: "Kännis on kätevä olla".
nypari

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Patz kirjoitti:
nypari kirjoitti:huomenet
Mä vähän kaipailinkin sua jo, koska halusin kertoa käyneeni hyvän ystävättäresi kanssa lounaalla. Lisäksi olemme käyneet kiihkeää sähköpostikeskustelua ja sopineet rikollisista toimista, saattaapa tänään jopa raha vaihtaa omistajaa välillämme. Mietippä sitä! ;)
Joukossamme asuu paljon pahoja ihmisiä, hyvin pahoja. Jotkut syyllistyvät jopa rikoksiin. Yhteiskunnan ei tarvitse sietää tuollaista. Ei vais... hauska kuulla, mun onkin tarkoitus tänään riNpauttaa hänelle ja herra hänelle, kun oon tulossa pk-seudulle pariks viikoks.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja martza »

Patz kirjoitti: Kännissä ja kihloissa on kiva olla!
Kankkusessa ja naimisissa, yhtä helvettiä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Patz

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

nypari kirjoitti:hauska kuulla
Äläpä huoli, sun synkät salaisuutes on turvassa mun pikku pikku aivoissa.
Filovirus

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Taisin juuri löytää itsestäni uuden fetisismi puolen :shock:

No jotta, kaikki miespuoliset kumppanit (muutama nainenkin) ovat joko lukeneet tai ovat insinöörejä, ja vielä saman alan insinöörejä.
Turbohaltija

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Päivän deitti-ilmo Cityssä:

Hei sinä kalju mies Ikean ravintolassa lauantaina 25.2. klo 9:30. Kiinnostaisiko lähteä kahville.

-Se punapää homojen kans aamupalalla-


Hyvänä kakkosena tulee tämä otsikolla Satunnaista seksiseuraa:

...etsii viehättävä, älykäs, 29-vuotias nainen. Haluaisin sinun / teidän olevan vapaamielisiä, keskustekukykyisiä ja charmantteja, 26-36-vuotiaita herrasmiehiä. Itse olen varattu, joten vakituisempi suhde ei ei tule kysymykseen. Laita meiliä - vastaan jos kiinnostun.

Internet on hulluja täynnä.
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 28.02.2006 14:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hip hei, mä saan pitsaa!!!! Yippii. Kylläpä ihminen tulee pienestä iloseksi. Ja onpa vielä kinkkuananasta mistä mä niiin tykkään.
Elukka

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Turbohaltija kirjoitti: Internet on hulluja täynnä.
"The Internet makes you stupid."
-Something Awful dot com
ninnithequeen

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun pitäis taas kovasti siivota, mutta kun ei huvita. Tekisi mieli käpertyä sängyn pohjalle Valittujen Palojen kanssa ja hihitellä siinä sivussa tyttären kanssa Pingulle. Voinkohan mä tehdä niin, ja siivota myöhemmin? Voinko? Voinhan? Joohan?
Kid

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:Voinkohan mä tehdä niin, ja siivota myöhemmin? Voinko? Voinhan? Joohan?
AINA siis AINA on aikaa siivota myöhemmin!
ninnithequeen

Re: Turapaska Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Voinkohan mä tehdä niin, ja siivota myöhemmin? Voinko? Voinhan? Joohan?
AINA siis AINA on aikaa siivota myöhemmin!
Ehanaa, mä meen nyt sit luvan kans lusmuilee :D
Vastaa Viestiin