Pieniä, ikäviä asioita

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ann kirjoitti:Mut Feiz onkin äijä! Paskoo kettinkiä ja sillee..
Ainiijoo, olikin faktat päässy unohtumaan.
AarneAnkka

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mikä äsken ärsytti? Aina kohdalle sattuva, niinsanottu rosvosektori kassajonossa. Tarkoittaa sitä että pitkän jonotuksen jälkeen juuri edelläsi olevalla asiakkaalla on ostoskärryssään joku yksi tuote joka aiheuttaa kassalla noin 10 minuutin säädön kun soitetaan sisäpuhelimella sinne ja tonne, vanhempi myyjä saapuu paikalle ja sitten ihmetellään yhdessä kunnes maaginen numerosarja löytyy.

Säätö kestää yleensä juuri saman verran kuin jos siirtyisit uuden jonon hännille ja jonottaisit uudestaan joten on yksi hailee odotatko vai vaihdatko jonoa. Ja se on nimenomaan se viimeinen asiakas ennen sinua, eli olet joutunut jonottamaan mahdollisimman pitkään. Et voi kuin niellä sappea ja kiroilla partaasi.

Jos joku nero keksisi kassajonojen rosvosektori-ilmaisimen niin ostaisin semmoisen välittömästi. Kunhan sitä ei tarvitse jonottaa.
Nowaysis

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

mustanikki kirjoitti: Tällä hetkellä olen taas siinä pisteessä, ettei minulla ole yhtään naispuoleista ystävää, siis sellaista, jonka kanssa voisi hengailla missä sattuu, miten sattuu. Eli sinkkua (että vihaankin tuota sanaa, mutta parempaa en keksinyt!!).
Älä huoli, mä voin alkaa sun ystikseksi! Voidaan hengailla menemään ihan miten sattuu :) En usko et tuottaa ongelmia jos et oo siis kovin pitkä etkä komee(sanomasi mukaan). Mä saatan kyllä joskus ihastua mun kaveripoikiin mut se menee ohi parissa viikossa, eikä vaikuta ystävyyteen muuta kuin korkeintaan vahvistavasti. Et yyveetä kehiin, kamuseni!1

(Ja Feizille tsemiä)
Yönmustaritari

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti:- perkeleen kipeä finni kaulassa
Eipä nenässä jos siellä sisällä.
Kittys

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja Kittys »

- Menkat; muutaman vuoden päästä ilomielin luopusin kohdustani, johan loppuis noi hilloviikotkin. Oksetus!
MarthaFocker

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Vaola kirjoitti:V*ttu.
Pitääkin valita liikkeestä se "en voi hengittää" -koko ja tehdä kyykkyyn ylös- liikettä himassa.
hermine

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja hermine »

Leilah kirjoitti: Ootsää sekstaillu????!!
Jotenkin niin vaan pääsi käymään. Jos musta on kiinni, ei kyllä pääse enää toiste...saa tää seksihurjastelu (eli kerran kuussa) riittää tän vuoden osalta.

Mua ärsyttää keittiössä (ainakin hajusta päätellen) blossoa polttava syljeskelevä hopparilauma. Veltosti liikehtivät aina sekaisin olevat mongertavasti puhuvat isohousuiset teinipojat etenkin suurina joukkoina on pelottavuudessaan niin ärsyttävä ilmiö että mun tekisi mieli ilmiantaa ne jonnekin ihan vain siksi että ne on hoppareita. Voi kun mulla olisi kunnon tätiauktoriteettia mennä karjahtamaan että jumaliste jos vielä nään teidät loisimassa täällä yhteisissä tiloissa niin käräytän teidät poliisille (ihan niinkun poliisia kenenkään kannabiksenkäyttö kauheasti kiinnostaisi) mutta nyt mulle vaan naurettaisiin. Eilen sentään saatiin savustettua ne ulos tv-huoneesta sitkeästi katsomalla jotain paskaa leffaa niiden pahasta mulkoilusta huolimatta. Ihan niinkuin se olisi joku kauhea rikos että haluan katsoa periaatteessa omassa olohuoneessani telkkaria.

Mua ei tosiaankaan häiritse se, että muut naapurit viettää aikaa keittiössä tai tv-huoneessa koska yhteisiä tilojahan noi on, mutta kun noi tekee sen sellaisella teiniuhoasenteella niinkuin kyse olisi jostain heidän yksityisalueestaan eikä puhettakaan että esim. tervehtisivät ja musta tuntuu että suurin osa noista ei edes asu täällä. Helvetti yhtälailla tää on minunkin koti.
Bliss

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Nakkivesi.
Siis se ällö rasvansekainen makkaran kudosneste, jota lorahtaa paketista, yleensä lattialle :?
Samaa tavaraa löytyy myös leikkelepaketeista. Stana, siirryn irtomyyntitiskien asiakkaaksi!!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vaola kirjoitti:Strech-farkut, jotka ovat kaupassa täydelliset, mutta venähtävät käytössä heti.
Tästä tuli mieleen, kun pari kuukautta sitten kokeilin ihan samaa farkkumallia ja kokoa, minkä olin syksyn alussa ostanut; ei mennyt enää päälle ollenkaan :shock:

Onneksi ne venyy.
Nyt penikseni on fantastinen!
Edith

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mua surettaa, kun Valion asidofilus-mustikkarahkaa ei enää näe kaupoissa. Onkohan ne lopettaneet sen jo ihan näin tuoreeltaan, kun vastahan se tuli myyntiinkin?
hermine

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja hermine »

Pieni, ikävä asia on ettei tämä ketju ole ikiliikkujissa. Tän kuuluisi ehdottomasti olla samassa paikassa kuin pienten ja suurten ilojen ketju jotta voisi huomattuaan kuinka paljon hitaammin jälkimmäinen täyttyy, korjata asennettaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Se, kun on päissään laittanu hyvän pullan (muka) tyhjään (kebab)pussiin pöydältä säilöön. Näin krapulakahvin kera korvapuusti majoneesilla ja tulisella kastikkeella ei oo ihan sitä kuuminta hottia aina..
RolloTomasi

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

irmelianneli kirjoitti:korvapuusti majoneesilla ja tulisella kastikkeella
mun täytyy joskus kokeilla tota! :D
ElanorRaven

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

hermine kirjoitti:Pieni, ikävä asia on ettei tämä ketju ole ikiliikkujissa. Tän kuuluisi ehdottomasti olla samassa paikassa kuin pienten ja suurten ilojen ketju jotta voisi huomattuaan kuinka paljon hitaammin jälkimmäinen täyttyy, korjata asennettaan.
:komp:

Ikävä asia on myös se, miten talvella käsien ja kasvojen ja koko kropan iho kuivuu, eikä mitkään rasvamäärät auta, varsinkaan näihin käpäliin. Kämmenselät kuin hiekkapaperia.
RolloTomasi

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

- ihmiset jotka syyllistävät
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja HotPants »

:h:

Nyt siihen jäbään on iskenyt jokin virus tai jotain. Puhun postimerkkeilijästä siis.
Se mököttää mulle jostain, ei vastaa puhelimeen tai jos vastaa niin pistää soimaan sieltä jonkin hemmetin "What Is Love"-biisin.
Kaikki tää sai alkunsa kait sillon pari päivää sitte, Gimulipäivänä. Sillon se antoi mulle karkkia ja neilikoita, mut mä annoin ne neilikat yhelle vastaantulevalle nyykerötytölle jonka tyyliin ne musta paremmin sopi. Tein epäitseggäästi ja kaikkee, mut postimerkkeilijä suuttui.
Ja Haloo!?! Kenen täs oikeen olis pitäny suuttuu: Mun! En tykkää neilikoista ja oon kerran 5 kuukautta sitten sanonu sen yhes virkkees sille jäbälle kun se kuunteli musiikkejaan. Jos se oikeesti ragastais mua, se ei tekis noin tökeröjä jutskia.
Anyways, nyt se jäbä siis mököttää. Mulle!! Puhuin tästä keissistä mun frendin kaa ja se sanoi että mä en tajua postimerkkeilijän herkkyyttä ja etä mun pitäis miettiä asioita kunnolla. Mitä meinaax?!
Viimeset sanat jotka postimerkkeilijä heitti mulle sen neilikkakeissin jälkeen (olin just tyrkänny ne kukat sen nysvätytön käsiin) oli että " Sun kanssa.. Mietitkö yhtään mitä teet ja miten toimit?? Toivotonta! Toivotonta! Olet hirveä tyttö."
Mä kyl sanoin sille tohon että "Mitä meinaax? Kuiteskii sanot mua Kiiltsikkatytöks kuten aina ennenkin.. Sano taas.."
"Painajainen, olet painajainen. Kuvajainen, painajainen.. Painajainen.." Ja nämä jäi sen vikoiks sanoiks mulle. Se mumisi niitä otsa rypyssä kun lähti meikkiksen luota dallaamaan jonnekin. Mikä sillä on.. :?:

En tajuu tällaisia postimerkkeilijöitä. (Frendi tod. sano mulle, että siinä jäbäs on "Runoutta" ja herkkyyttä ja kaikkee sellasta, jota en snaijaa ja että ois parempi vaan että se ei enää puhuis mulle. Niiku sen kannalta.)

What Is Love??
<3
AarneAnkka

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pikkuärsytys: maalaat ja copytät sähköpostista linkin jonka pastetat exploreriin / Suorita -komentoon. Tulee pelkkä tyhjä rivi. Tiätty, koska copytit myös rivin lopussa olevan rivinvaihtomerkin. Pitää maalata se alue yhden merkin tarkkuudella, koko rivin valitseminen ei vaan toimi.

:tiistai:

Toinen pikkuärsytys: Olet parhaillaan kirjoittamassa näppiksellä. Yhtäkkiä esiin pomppaa jonkun ohjelman juoku dialogi-ikkuna jossa kysytään jotain. Koska kirjoitat, tulet painaneeksi jotain nappia, ja dialogi katoaa saman tien. Ja luultavasti jotain tuhoisaa tapahtuu koska valitsit vahingossa sen huonomman vaihtoehdon.

Koska Windowsiin rakennetaan semmoinen "Älä häiritse mua dialogeilla kesken typetyksen" -toiminto?

:tiistai:
Sannu

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja Sannu »

- kun tulee kotiin väsyneenä ruokakassien kanssa, niin avaimet on kassin pohjimmaisena.

- YTV:n reittiopas, jonka aikataulut ei ole pitänyt kuin kerran (käytän säännöllisesti)

- haisevat pultsarit ratikassa

- pienet kivet, jotka jää housun taitetun lahkeen väliin ja putoilee lattialle housuja viikatessa.

- Hesari, jonka postinjakaja on tunkenut luukusta niin, ettei sitä saa ulos kuin menemällä käytävän puolelta sitä repimään.

- Kun kiireessä jonottaa ostamaan junalippua, niin eiköhän se edelläoleva ala siivoamaan lompakkoa siinä tiskillä!!!

- Ylipirteät myyjät vaatekaupassa: "voinksmä auttaa" "sopii sulle tosi hyvin" ihan sun väri" "istuu kivasti"

- Naiset jotka meikkaa niin paljon, että ympärillä leijuu sellainen vaniilininen ällö Lumenehaju.

- Kuukautissiteet, jotka eivät pysy paikallaan jättäen lakanaan kivan Japanin lipun.

- Ihmiset, jotka bussin täyttyessä jäävät seisomaan siihen etuoven eteen eikä tajua siirtyä pidemmälle, jotta muutkin mahtusivat!
obah
Kitinäaddikti
Viestit: 57
Liittynyt: 13.10.2005 0:36

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja obah »

Leilah kirjoitti:- Paperin tekemät viiltohaavat sormissa
- Sukkien kärjen sauma, joka sattuu hiertämään varpaita

No ehkä väärä topic tähän, mutta maailmassa on oikeitakin ongelmia.
Voi herranjumala.
vittu mä tähän mitään laita
Starflare

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja Starflare »

obah kirjoitti:
Leilah kirjoitti:- Paperin tekemät viiltohaavat sormissa
- Sukkien kärjen sauma, joka sattuu hiertämään varpaita

No ehkä väärä topic tähän, mutta maailmassa on oikeitakin ongelmia.
Voi herranjumala.
No voi vitu oikeesti vai? ja niinku nälänhätä vai?
ninnithequeen

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

obah kirjoitti:
Leilah kirjoitti:- Paperin tekemät viiltohaavat sormissa
- Sukkien kärjen sauma, joka sattuu hiertämään varpaita

No ehkä väärä topic tähän, mutta maailmassa on oikeitakin ongelmia.
Voi herranjumala.
Kas kun tämä topikki on tarkoitettukin pienille ikäville asioille. Onko se niin vaikeaa ymmärtää ystäväiseni?

Aiheesta:
- tummanruskea lankamatto kaninhäkin vieressä. Vaaleat purut häkissä. Imurointi toivotonta. Argh!
Kid

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: tummanruskea lankamatto kaninhäkin vieressä. Vaaleat purut häkissä. Imurointi toivotonta. Argh!
Miten jos siirrät mattoa tai häkkiä :roll:
:lol:
ninnithequeen

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: tummanruskea lankamatto kaninhäkin vieressä. Vaaleat purut häkissä. Imurointi toivotonta. Argh!
Miten jos siirrät mattoa tai häkkiä :roll:
:lol:
Noukänduu, häkki ei muualle mahdu eikä mattokaan. Nyt se on 10 senttiä häkin reunasta, joten kaikki purut eivät sentään lennä matolle asti...Minkähänlainen puru pysyisi häkin sisäpuolella vaikka jussi kuinka tumpsuttelisi?
ElanorRaven

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ikävästi lohjennut kynsi. Siis siten, että se lohkeama päättyy jonnekin tuonne kynnen sivuun niin, ettei sitä lohjennutta suikaletta saa kiskaistua irti verta vuodattamatta.
Kid

Re: Pieniä, ikäviä asioita

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:Minkähänlainen puru pysyisi häkin sisäpuolella vaikka jussi kuinka tumpsuttelisi?
Ei minkäänlainen. Meillä oli hamsteri kun olin pikkunen ja jopa se sai sen purun lentämään pitkin ja poikin huonetta.
Vastaa Viestiin