KeljuKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
TäNks.
ei vaa :)

.........

Jos parantelisi itseään vielä päivän...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Aamun tunnit peruttu. Jotain koulun eteen kuitenkin tehty. :P

Tämän päivän omistan itselleni. Jos vaikka veisin itseni kattomaan tuota Kaurismäen pätkää.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Paska, siellä on niin upea ilma, ja minä kipeenä kotona niiskutan. Pah ja pöh.
Kittys

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mä hippasen nuuskuttamaan yhtä pikkumiästä :h:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tähän ei moni pysty: leikkasin kyynärpäähäni haavan pitsaleikkurilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Exsat

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

slam kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
TäNks.
ei vaa :)
Emmää toisissani. :mrgreen:

Lintuhoitsu kävi, ny pääsis kauppaan.
Kid

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kityssä on yhtä hiljasta kun mun duunissa...
Tekis mieli ruveta riehuu, et edes jotain tapahtuis :twisted:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

hebuli kirjoitti:Pitäisi paremminkin olla Ketkujen Kiinteistövälittäjien Keskiviikko.
Kun tuossa taannoin jouduin asioimaan enemmänkin kiinteistönvälittäjien kanssa, alkoi minua ihmetyttää oikeastaan koko ammattikunnan olemassaolo. Ainakin pääkaupunkiseudun pienten asuntojen kohdalla asuntomarkkinat ovat jo pitkään olleet sellaiset, että välittäjien ei tarvitse vaivautua tekemään oikeastaan mitään palkkionsa eteen. Kunhan vaivautuvat näyttöön, niin joku ostaa kumminkin heti ja selvittää itse tarvittavat asiat isännöitsijältä jne. Markkinointikin tapahtuu netissä. Todella helppoa rahaa. Ilmeisesti ihmiset pelkäävät vastuukysymyksiä niin paljon, että maksavat mielellään näille turhakkeille palkkion. Vaikka oleellisen säännöstön selvittämiseen tuskin kuluisi paria tuntia pidempään. Hullua.

Erityisen epämiellyttävää tämä on siksi, että kodin ostaminen ja myyminen nyt on monille paitsi taloudellisesti niin myös henkisesti elämän isoimpia päätöksiä. Ja sitten asiaa hoitavat nämä velmut, jotka eivät vaivaudu paneutumaan asiaan juuri lainkaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
slam

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
Emmää toisissani. :mrgreen:

Lintuhoitsu kävi, ny pääsis kauppaan.
rök,
ElanorRaven

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Bluntly kirjoitti:Tähän ei moni pysty: leikkasin kyynärpäähäni haavan pitsaleikkurilla.
:shock:

Kerro lisää.
slam

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Rök, olen lähes miehuuteni kunnossa jälleen! :) Huomenna ilmeisesti vielä paremmassa... Hope sou huomenna on lauha keli! Yksi miinusaste pakkasta tilaukseen... :)
Patz

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lounas syöty. Loppupäivän voikin sitten lintsailla töistä. Ihan kuten aamunkin.

Hokasin juuri että viikonloppunahan on Salpauselän kisat. Löytyykö Lahteen lähtijöitä?
sinkkumatti

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Patz kirjoitti:Hokasin juuri että viikonloppunahan on Salpauselän kisat. Löytyykö Lahteen lähtijöitä?
Muah. Sinne menis oikein kisajunakin. Mutta ei. Ei saatana. ei Lahteen.
Patz

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

sinkkumatti kirjoitti:Muah. Sinne menis oikein kisajunakin. Mutta ei. Ei saatana. ei Lahteen.
Äläs nyt, se on vallan mainio kaupunki kisojen aikaan. Naisetkin on anteliaita! Tjeu!
ninnithequeen

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ukko lähti kauppaan hakemaan ranskalaisia. Mikähän siinä on, etten sairaana pysty syömään kuin hapankorppuja ja ranskalaisia? No, pääasia että jotain saa edes vähän alas. Tänään on siis "ei lasketa hiilareita"-päivä...En kyllä saisikaan alas lihaa tahi kananmunia juuri nyt, yyh.
Pentuna äiti antoi aina jäätelöä, kun olin kuumeessa. Miksiköhän? Luuliko se kylmän jätskin alentavan kuumetta vai mitä?
Kid

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Pentuna äiti antoi aina jäätelöä, kun olin kuumeessa. Miksiköhän? Luuliko se kylmän jätskin alentavan kuumetta vai mitä?
Jos se vaan halus piristää mieltä?
ninnithequeen

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Pentuna äiti antoi aina jäätelöä, kun olin kuumeessa. Miksiköhän? Luuliko se kylmän jätskin alentavan kuumetta vai mitä?
Jos se vaan halus piristää mieltä?
Ei kuulosta mun äidiltä kyllä tuo :lol:
Kid

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä muuten revin kohta pelihousuni ja vedän ranteet auki. Pomo ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin. Mä otan kohta perjantain (ja ehkä huomisen) vapaaks duunista. Ei täällä mua tarvita. Messuilta vielä ylityötunteja sisällä...Alkais viikonloppu sit nopeemmin...
Kid

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Ei kuulosta mun äidiltä kyllä tuo :lol:
Kuin? Eikö äitien tehtävä oo parantaa myös olotilaa ja mieltä?

Mä vieläkin soittelen äiteelle jos on paha mieli jostain. Oon äitin tyttö. :D
hebuli

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

hebuli kirjoitti:Ai niin joo Kabukiin syömään tänään. Kivaa nähdä pitkästä aikaa siskoa. :wink:
Voi helvetti menin sitten syömään työpaikan ruokalassa kalaa, kun muut vaihtoehdot olivat vieläkin huonompia. Ja illalla sitten samaa raakana. :barf:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kid kirjoitti:Mä muuten revin kohta pelihousuni ja vedän ranteet auki. Pomo ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin. Mä otan kohta perjantain (ja ehkä huomisen) vapaaks duunista. Ei täällä mua tarvita. Messuilta vielä ylityötunteja sisällä...Alkais viikonloppu sit nopeemmin...
Voi sua. Tuu tänne mun seuraks taittelee papereita ja tilailee takseja! :) Päivä kuluu mitä rattosammin. Tämä lisäksi olen taiteillut YHTÄ hemmetin sanaa paperille wordin avustuksella, eikä vieläkään onnistu.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Patz kirjoitti:Hokasin juuri että viikonloppunahan on Salpauselän kisat. Löytyykö Lahteen lähtijöitä?
Ajattelin eilen että oisin soittanut sulle tuonne kisoihin menemisestä, mutta muistin että mulla on systerin koira ja pilkkikisat lauantaina. :?

Patz kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:Muah. Sinne menis oikein kisajunakin. Mutta ei. Ei saatana. ei Lahteen.
Äläs nyt, se on vallan mainio kaupunki kisojen aikaan. Naisetkin on anteliaita! Tjeu!
Totta, viimeksi kun olin salpurinkisoissa niin minäkin sain! ;)
Kid

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

sipsi kirjoitti: Voi sua. Tuu tänne mun seuraks taittelee papereita ja tilailee takseja! :) Päivä kuluu mitä rattosammin. Tämä lisäksi olen taiteillut YHTÄ hemmetin sanaa paperille wordin avustuksella, eikä vieläkään onnistu.
Kuulosta yhtä hehkeeltä kun mun duuni :lol:
Tosin mä saan kuunnella tän tekemättömyyden lisäks vie turkkilaisen huutoa koko päivän. Autuasta.
hebuli

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Ukko lähti kauppaan hakemaan ranskalaisia. Mikähän siinä on, etten sairaana pysty syömään kuin hapankorppuja ja ranskalaisia? No, pääasia että jotain saa edes vähän alas. Tänään on siis "ei lasketa hiilareita"-päivä...En kyllä saisikaan alas lihaa tahi kananmunia juuri nyt, yyh.
Pentuna äiti antoi aina jäätelöä, kun olin kuumeessa. Miksiköhän? Luuliko se kylmän jätskin alentavan kuumetta vai mitä?
(Kerron tämän saman varmaan kymmenennen kerran Kityn historiassa :draama:)

Äitisi oli varsin viisas, koska toipilaalle pitää tuputtaa nimenomaan proteiineja ja rasvaa. Kermajäätelö sisältää molempia, entisaikaan samaa virkaa ajoi esim. rasvainen kanasoppa, jota tarjoiltiin toipilaille toipumisen edistämiseksi.

Kuumeessa kehosi käyttää paljon enemmän energiaa (jostakin se lisälämpö on otettava), ja jos se ei saa sitä ravinnosta, aletaan sitä ottaa lopulta elimistöstäsi, aina sydänlihastasi myöten. Pelkkien hiilihydraattien (ranskikset ja korput) syönti tuossa tilassa on vihoviimeisintä touhua.

Joten kiltisti vaan munakokkelia väsäämään, possunkyljykset uuniin ja rasvainen kermajäätelöpurkki auki. Se on sitä oikeaa ravintoa kuumepotilaalle, vaikka ei nälättäisikään.
Viimeksi muokannut hebuli, 01.03.2006 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hebuli kirjoitti: Pelkkien hiilihydraattien (ranskikset ja korput) syönti tuossa tilassa on vihoviimeisintä touhua.

Joten kiltisti vaan munakokkelia väsäämään, possunkyljykset uuniin ja rasvainen kermajäätelöpurkki auki. Se on sitä oikeaa ravintoa kuumepotilaalle.
Jaa. Kiitos tiedosta. En mä kyllä ole ennenkään moiseen ruokavalioon sairaana kuallu. No mä yritän syödä kaapista löytyvää kanakeittoa ja vähän pihviä tuossa sivussa sitten. Ja Trio-jäätelöäkin löytyy. Harmi ettei kipiänä vaan jaksais mässätä yhtään :?
Vastaa Viestiin