KeljuKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jahas, lehdessä oli juttu, että Suomen curling-joukkue hajoaa.
hebuli

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Jaa. Kiitos tiedosta. En mä kyllä ole ennenkään moiseen ruokavalioon sairaana kuallu.
No eipä kai siihen välttämättä kuole, kuten ei tupakkaankaan tai pää edellä rappusiin hyppäämiseen. :) Mutta suurempi energiamäärä ainakin nopeuttaisi kehosi toipumista. Sinänsä ikävä juttu että juuri sairaana ihmisen ruokahalukin yleensä menee, mikä vain pahentaa tilannetta. Mutta ajattele nyt että voit kerrankin syödä suklaatia, kyljyksiä ja kermajäätelöä ihan terveyssyistä. :wink: Tai kuten useita vuosia sitten eräs Marian sairaalan lääkäri neuvoi minua ottamaan viskiä tai konjakkia kovaan kurkkukipuun (desinfioivaksi aineeksi).

Nimim. itseoppinut terveysfasisti
Dumari

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Jahas, lehdessä oli juttu, että Suomen curling-joukkue hajoaa.
Wille Mäkelä (tjsp..) lähtee sutimaan, olis lähtenyt muutenkin, koska uusis ei hyväksy alle 130% omistautumista lajille joukkoetovereiltaan.

Älä huoli, uusis rakentaa varamiehestä voittajan!
hebuli

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Jahas, lehdessä oli juttu, että Suomen curling-joukkue hajoaa.
Eivät kuulemma päässeet yksimielisyyteen siivousvuoroista.
Kid

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

AAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!

Jo nyt on perkele! Ihan justiinsa otan lopputilin ja lähen ovet paukkuen ulos.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kid kirjoitti:AAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!

Jo nyt on perkele! Ihan justiinsa otan lopputilin ja lähen ovet paukkuen ulos.
Niin tuttu fiilis! Tosin mulla se johtuu siitä, että mun pomo naispuoleinen, utelias masokistinatsi, kenelle en todella haluais olla enää päivääkään tilivelvollinen. Meinasin jo sanoa sille, et tartten lääkärivapaata, koska odotan kolmosia. Bitch.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

sipsi kirjoitti:Meinasin jo sanoa sille, et tartten lääkärivapaata, koska odotan kolmosia. Bitch.
Mä taidan pian oikeesti tarvita vapaata - mielenterveyden takia. Se on pööönrnautti pian mulla.
hebuli

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

sipsi kirjoitti:Niin tuttu fiilis! Tosin mulla se johtuu siitä, että mun pomo naispuoleinen, utelias masokistinatsi, kenelle en todella haluais olla enää päivääkään tilivelvollinen.
:rofl:

"Sipsi, olen ollut tänään paha tyttö. Miten ajattelit rankaista minua?"

Voisin mäkin lähteä tuollaisesta työpaikasta kovinkin pikaisesti, jos pomo tulisi koppiini lederbyxorneissa tuollaista selittämään.
Enthu

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kohta 2 vkoa takana ilmaisena työvoimana,kahvin&teen keitto sujuu,
postin jako sujuu,neuvottelutilojen tarjoilut sujuu,yleinen siisteys sujuu,
kaupassa käynti sujuu,käyntikorttikansioiden kokoaminen sujuu...
ichme juttu eilen kaikki meni päin persettä ja tänään ei lainkaan virheitä...
oonpas mä nopea oppimaan (tai sit tulee huomenna paskaa niskaan)
Viimeksi muokannut Enthu, 01.03.2006 16:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tonttu

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Voi napanöyhtä, mun pitäis tiskata ja mä en haluuuuuuuuuu!!!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja brona »

hebuli kirjoitti:Ai niin joo Kabukiin syömään tänään. Kivaa nähdä pitkästä aikaa siskoa. :wink:
:h:
...
1108

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voi vittujen vittu, laskujen maksaminen on niin kivaa että..... Kävi niin sanotusti KATO tilillä.
1108

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enthu kirjoitti:Kohta 2 vkoa takana ilmaisena työvoimana,kahvin&teen keitto sujuu,
postin jako sujuu,neuvottelutilojen tarjoilut sujuu,yleinen siisteys sujuu,
kaupassa käynti sujuu,käyntikorttikansioiden kokoaminen sujuu...
ichme juttu eilen kaikki meni päin persettä ja tänään ei lainkaan virheitä...
oonpas nämä nopea oppimaan (tai sit tulee huomenna paskaa niskaan)
Jä näitä hommia kutsut työksi? Oikea ilmaisu olisi "Askartelu".

Ja on se nyt saatana jos kaupassakäynti, teen&kahvin keitto ja yleinen siisteys EI sujuisi.

Älä vaan ota stressiä, saat pian vatsahaavan. Ei muutakun onnea valitsemallesi tielle...
Kid

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nimensä mukainen keskiviikko. Vitut, mä lähen himaan!
Enthu

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1108 kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Kohta 2 vkoa takana ilmaisena työvoimana,kahvin&teen keitto sujuu,
postin jako sujuu,neuvottelutilojen tarjoilut sujuu,yleinen siisteys sujuu,
kaupassa käynti sujuu,käyntikorttikansioiden kokoaminen sujuu...
ichme juttu eilen kaikki meni päin persettä ja tänään ei lainkaan virheitä...
oonpas nämä nopea oppimaan (tai sit tulee huomenna paskaa niskaan)
Jä näitä hommia kutsut työksi? Oikea ilmaisu olisi "Askartelu".

Ja on se nyt saatana jos kaupassakäynti, teen&kahvin keitto ja yleinen siisteys EI sujuisi.

Älä vaan ota stressiä, saat pian vatsahaavan. Ei muutakun onnea valitsemallesi tielle...
Joo,jos hyvin käy saan sen toimistoassarin paikan mitä muut ehdi tekemään,kyllä se työstä käy ... sisäsiistiä hommoo :P
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Enthu kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Kohta 2 vkoa takana ilmaisena työvoimana,kahvin&teen keitto sujuu,
postin jako sujuu,neuvottelutilojen tarjoilut sujuu,yleinen siisteys sujuu,
kaupassa käynti sujuu,käyntikorttikansioiden kokoaminen sujuu...
ichme juttu eilen kaikki meni päin persettä ja tänään ei lainkaan virheitä...
oonpas nämä nopea oppimaan (tai sit tulee huomenna paskaa niskaan)
Jä näitä hommia kutsut työksi? Oikea ilmaisu olisi "Askartelu".

Ja on se nyt saatana jos kaupassakäynti, teen&kahvin keitto ja yleinen siisteys EI sujuisi.

Älä vaan ota stressiä, saat pian vatsahaavan. Ei muutakun onnea valitsemallesi tielle...

Joo,jos hyvin käy saan sen toimistoassarin paikan mitä muut ehdi tekemään,kyllä se työstä käy ... sisäsiistiä hommoo :P
Jonkun ne on nuokin hommat hoidettava. Ihan hyvä kun teet.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
ninnithequeen

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Puolen tunnin tirsat sain otettua, tyttöraasulla on tylsää kun isi ja äiti vaan makoilee pipeinä sängyn pohjalla :(
Nyt tulis lastenohjelmaa, mutta ei mua enää väsytä niin paljon. Taitaa olla kuumekin laskemaan päin. Ja nyt mun tekee mieli sitä jäätelöä....
slam

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

kohta voisi nauttia pari kaljaa...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kotiuduttu mummulasta. Siellä ne ysikybäset vaan porskuttaa. Pappa ajeli autolla dösäasemalle vastaan oikein. Jaa-a, sitten pitäis ruveta suunnittelemaan sitä illan ohjelmaa. Kylläpä onkin ollut aktiivinen viikko, eikä loppua näy.. pfiuuf. Huomenna asuntokaupantekoa, ja perjantaina sitä, ja vähän muutakin bilettämään pitkän kaavan mukkaan.
1108

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BrianW kirjoitti:Jonkun ne on nuokin hommat hoidettava. Ihan hyvä kun teet.
Normi-miehen taloudessa kuvatut hommat tekee nainen, palkatta. Ottaa poskeen ja hoitaa muksut vielä samaan syssyyn. Mutta että joku oikein tekee noita työkseen.... Ei vittu, sallikaa minun nauraa!!!

*hahahahahahhahahaha* Tekipäs hyvää. *hehehehehehehe* ...Ei pysty lopettaaan..... *hehahahehahehha*

Hauskinta tässä on päivittäinen tilitys kityyn. Yo enttu, lisää raportteihisi vielä että montako kuppia keitit kahvia, monestiko kipasit kaupassa ja montako käyntikorttia lipsahti kansioon. Voidaan reaaliaikaisesti seurata uraputkesi kehitystä. Tämähän se on hauskaa viihdettä, kityn oma marsu häkissä.

*tökkii lyijärillä ja laittaa juomaveteen chilijauhetta*
Kittys

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Moon ihana ja iha puhki. :perseenheilutushymiö:
ninnithequeen

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti: Hauskinta tässä on päivittäinen tilitys kityyn. Yo enttu, lisää raportteihisi vielä että montako kuppia keitit kahvia, monestiko kipasit kaupassa ja montako käyntikorttia lipsahti kansioon. Voidaan reaaliaikaisesti seurata uraputkesi kehitystä. Tämähän se on hauskaa viihdettä, kityn oma marsu häkissä.
Nyt soot kyllä tosi ilkee. Musta on hienoa että Enttu sai töitä, sama sitten mitä töitä ne on. Luetko sä sitten mielummin Gattacan tilitystä kuinka hän ei saa töitä eikä naista?
Enthu

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti: Nyt soot kyllä tosi ilkee. Musta on hienoa että Enttu sai töitä, sama sitten mitä töitä ne on. Luetko sä sitten mielummin Gattacan tilitystä kuinka hän ei saa töitä eikä naista?
hyvin sanottu siellä takana :)
1108

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt soot kyllä tosi ilkee. Musta on hienoa että Enttu sai töitä, sama sitten mitä töitä ne on. Luetko sä sitten mielummin Gattacan tilitystä kuinka hän ei saa töitä eikä naista?
Ruikutusta pillun perään vai perverssiä iloa kahvinkeittämisestä?
Hmm... Let me think.

Valitsen Gattacan itkun pillun perään, jos herra välillä ruikuttaa myös tissien perään.

Sana "työ" merkitsee minulle jotakin aivan muuta. Ei jokapäiväisten asioiden hoitoa johon 6-vuotias lapsikin pystyy. Taksvärkki vertaus ei ollut kaukana, mutta vittu iloitkaa jos aihetta löydätte. Minä en löydä.
ninnithequeen

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuosta Entun työstä vielä: kokemusta se vaan on. Kyllä niitä parempiakin hommia löytyy myöhemmin, aivan varmasti. Pää pystyyn.
Vastaa Viestiin