KeljuKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kimmen kirjoitti:Sitten vielä paras juttu, sain eilen tietää että minusta tulee eno! :D
Hienoa, siskolles onnitteluja multakin! Ei se sitten ollutkaan lesbo ;)

Mulla on ollut tiukkojen tilanteiden aamu. Ensin piti hötkyillä torkuteltua puoliaamua, sitten kaahata hulluna kohti työpaikkaa, läheltäpitiperäänajo, läheltäpitikylkeenajo ja vihdoin turvallisesti duunin parkkihalliin.

Aamu alkoi muuten kyllä pirteästi, kun koiraa ulkoiluttaessa naapurissa vieraillut roskakuski vihelsi perään ja ajaessaan ohi vinkkasi silmää. Håttista!
Kittys

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tääl on talvi. Haluun kans kelkkailemaan!

Öffftöpikk. Hitto mikä moottoriturpa toi kolmosen visailutyttö. Nostaa karvat pystyyn pelkkä kuuleminen :twisted:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Patz kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Sitten vielä paras juttu, sain eilen tietää että minusta tulee eno! :D
Hienoa, siskolles onnitteluja multakin! Ei se sitten ollutkaan lesbo ;)
Kiitos, välitän terveiset! Vaikkei se lesbo olekaan, niin se taitaa silti olla mies talossa! :lol:
Kittys

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kimmen kirjoitti: Vaikkei se lesbo olekaan, niin se taitaa silti olla mies talossa! :lol:
Asennetta! :oops:
nypari

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nypari »

Liivit päälle, vyö kiinni ja ryskäämään--------->
Kittys

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

nypari kirjoitti:Liivit päälle, vyö kiinni ja ryskäämään--------->
Tuutsä tänne jo? 8)
AarneAnkka

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta kaikki. Uinnin ansiosta olo on voipunut mutta onnellinen. Muuten taas haikea ja surumielinen, pohdiskeleva, ihan muusta syystä.

Ja tänä iltana sitten maistellaan raakaa kalaa Kityläisten seurassa. Nam!
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja shue »

ElanorRaven kirjoitti:Palasin takaisin pingviiniliigaan.
Elanor on erilainen pingu :lol:
hebuli

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

killkill kirjoitti:Olin viikon lomalla. Sinä aikana pari isoa hanketta, jossa en aikaisemmin ole ollut mukana, nytkähti isosti eteenpäin. Nyt kun kysyn pomolta, mitä haluat minun tälle-ja-tälle tekevän, katsoo asialliseksi haukkua minut sähköpostitse KAKSI KERTAA, molemmilla kerroilla jakelu noin kymmenen henkilöä.
Tuo jos mikä vituttaa. Joillakin ihmisillä on sellainen kummallinen tapa antaa negatiivista palautetta ainoastaan megameilijakeluilla, mahdollisimman suuria pomoja myöten. Jopa aivan tavanomaisista asioista, esim. jos jonkin dokumentin säilytyspaikka ei ole kyseisen henkilön tiedossa. Sen sijaan että kävisi kysymässä missä se on, laitetaan hirmuinen jakelu jossa kohkataan kuinka hommat ovat viturallaan kun hän ei osannut löytää sen ja sen tekemää sitä ja sitä dokumenttia. Kai se on olevinaan jonkinlaista itsensä korostamista työyhteisössä toisia alas painamalla.

Kaikkein typerintä tuo on silloin kun henkilö istuu viereisessä kopissa. Kaikkien aikaa tuhrautuu kun antaa oman selityksensä meilitse ja oikoo väärinkäsityksiä.

Pahinta kertomuksessasi on se jos pomo haukkuu alaistaan julkisesti. Vittu mikä urpo. Niin sitä yhteishenkeä kehitetään (yhtä vastaan). Omat kokemukseni ovat sentään vain kahdelta kollegalta.
Viimeksi muokannut hebuli, 01.03.2006 10:54. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Runkkis

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Yritän repiä itsestäni enenrgiaa pientä aamujumppaa varten. Sitten aamiainen ja työmaalle käymään. Tänään kai pitäisi tehdä tuolle tiskivuorelle jotain... Vai saisinko jonkun hottikseksen vammaishoitajan tänne?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Siis mul on kyllä maailman kummallisin tuuri ihmisten/miesten/tuttavien suhteen.
Kuuntelin tosiaan yhen tutun äijän huolia toissailtana, ja vein sen kotiini yöksi (siis nukkumaan, daah!:)), ku se ei halunnu olla yksin..niin nyt helkutti tää tyyppi luulee, etä meil on joku suuremman luokan suhde! Mitä helvettiä, oikeesti?? Ymmärrän kyllä, että joskus voi olla tunne-elämä pahastikin sekaisin, mutta rajansa kaikella. Ahdistaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Exsat

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Päivän niksi:
Laita juuri ennen kampaajalle menoa huulikiiltoa. Saat uuden hiustyylin lisäksi kivat viikset! :oops:
slam

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Tuli mieleen joskin hiljattain näkemäni uni, jossa soittelin ihmisille ja kyselin heidän treffaamistaustoja. Kädessäni oli sellainen kaavake, johon laiton merkintöjä kahdelle kohdalle yhden yönsuhteet ja suuhteet.

Viimeinen jolle soitin oli yksi puolituttu, jota olen nähnyt vuosien varrella muutaman kerran, mutta en ole puhunut. Hänen kanssaan puhuessa puhelu oli kohtuullisen vaivalloista, kun ei meinannut kuulua, mitä toinen puhuu. Hänellä oli ollut suhteita 14, mutta en saanut selville, mihin katekoriaan ne kuuluivat. Kysyin ja kysyin, mutta en saanut vastauksesta selvää... Puhelin vain kohisi ja lopulta pohdin, että katkaisen sen puhelun... Siitä sitten siirryin eteenpäin...

tarinan opetus kity saapui jälleen uniin...
killkill

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kiitos Hebulle ja Mullille sympatioista.

Toinen jatkuva ärsytyksen aihe näissä lite-IT-kuvioissa: jatkuva-vitun-nokittelu tyyliin "ai, etkö sä tiedä että tuo ominaisuus ei toimi versiossa 7.62.3456 vaan 7.62.3457B". Semmosta lapsellista näsäviisastelua ja oman osaamisen alleviivaamista - ei edes magik markerilla vaan maaliruiskulla.

Hauskointa on, että meidän HD:tä pyörittää entinen tarjoilija, joka ei osaa tehdä PC:llä alkeellisimpiakaan juttuja kysymättä neuvoa. Okei, on joitain juttuja joita se osaa, mutta onhan se nyt vitun naurettavaa istua palaverissa ja katsoa peukaloita pyöritellen kun herra ei edes VPN-WLAN-yhdistelmää saa päälle ilman muiden apua...
slam

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:Päivän niksi:
Laita juuri ennen kampaajalle menoa huulikiiltoa. Saat uuden hiustyylin lisäksi kivat viikset! :oops:
haha! olet nolo!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihdoinkin auto katsastettu kun sai katkenneen takajousen korjautettua. Kummalista ajaa kun joka mutkassa ei ole perä rinnalla.

Palkitsen itseni tästä hyvästä poro&cheddar pitsalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
hebuli

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ai niin joo Kabukiin syömään tänään. Kivaa nähdä pitkästä aikaa siskoa. :wink:
tonttu

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Tänään on vapaapäivä ja oishan tässä kämpässä semmonen tilanne että pitäisi siivota. Eriasia sitten on että huvittaako/jaksaako.
Illalla ainakin syöpöttelemään hyvän kaverin kanssa pitkästä aikaa.
On se ihanaa kun on kavereita ja vieläpä semmosia joille voi puhua ja joihin voi luottaa. :h:
Kittys

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Pikkujättis lähti maalle. Vapaapäivä!
Mun pahoinvointi salee voimistuu pj´n kotiutuessa paskanhajuisena illalla kotia. :barf:
slam

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Lihasten parantuminen etenee hyvin. Pääsin ketterästi jopa ylös sängystä.

hyvaa päivän jatkoa teitille immeiset... syödäkin voisi kohta kohtuudella...
Exsat

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

slam kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Päivän niksi:
Laita juuri ennen kampaajalle menoa huulikiiltoa. Saat uuden hiustyylin lisäksi kivat viikset! :oops:
haha! olet nolo!
TäNks.
sinkkumatti

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

killkill kirjoitti:Semmosta lapsellista näsäviisastelua ja oman osaamisen alleviivaamista
Mä olen ratkaissut tuon ongelman näppärästi. Lyöt tilanteessa nyrkin pöytään ja sanot että "on se nyt saatana kumma, ettei tässä yhteisössä pystytä toimimaan tiimissä. Kerrottekos mulla tarvittavat asiat heti, vai pitääkö tätä lapsellista vittuilua kuunnella vielä kauankin?"

Toimii.
ninnithequeen

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Kuumeessa, joten tästä tulikin sairaslomapäivä sitten. Toivottavasti perjantaiksi kunnossa. Mies on myös vähän flunssassa, ja lähtee Vaasaan joten mun ois vähän pakko olla viikonloppu terveenä. Toivotaan nyt, ettei muksukin tule sairaaksi :pliis:
Runkkis

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Aamujumppa ohi. Nyt pyykkäämään Ankka. Se alkaa jo tuoksua hieman juustolle. aamianen ja kohti uusia seikkailuja...
Kid

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Minen jaksa. Taas istuttava töissä tekemättä mitään. Tää on niin perseestä! Tänään ku pomo tulee käymään ni sanon sille et nyt loppuu tää pelleily!!!!!

Mä vaan juon kaffetta ja kityilen. Ja kynsinauhatkin oon jyrsiny ihan vereslihalle.. Pitäs käydä ostaa kynsisakset, ettei ny ihan tuu koko sormia koluttua kynsitikkujen takia..
Vastaa Viestiin