KeljuKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

No onx vai eix?
hebuli

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Pitäisi paremminkin olla Ketkujen Kiinteistövälittäjien Keskiviikko. Pisti hieman huvittamaan kun sain sähköpostissa kiinteistövälittäjän kirjoittaman ostotarjouspaperin, mikä minun pitäisi allekirjoittaa:

- Esittämääni ostotarjoukseen oli ilmestynyt yksi nolla lisää. Ilmeisesti aikoi myydä mulle samalla kertaa kymmenen asuntoa samasta talosta? Kauppa se on joka kannattaa, ja tyhmä ei ole se joka pyytää...

- Korostin puhelimessa että tarjoukseni on velaton hinta, mutta kas, silti siinä luki tarjoamani (velaton) hinta + velkaosuus. Hyvä vedätysyritys. Tosin ei se velkaosuus ollut kuin 1200€, mutta silti.

- "Kauppakirja laaditaan viimeistään 10.10.2006...". Just. Mitäs kuuta nyt elettiinkään?

Oli siellä lisäksi muitakin mielestäni liian tulkinnanvaraisia juttuja joihin halusin tarkennusta, esim. sanktioiden ja niiden suorittamisen tarkentamista. Siellä kun on edelleen vuokralainen sisällä. Olisi kuulemma lähdössä pois 1.5. mennessä, mutta periaatteessa voisi lain mukaan viivyttää lähtöään heinäkuuhun asti niin halutessaan. Sovittiinpa sitten niin että jos tyyppi ei ole lähtenyt ma 1.5. mennessä, asunnon myyjä maksaa minulle 500€ kultakin alkavalta viivästysviikolta. Tuo voisi olla ihan hyvä diili, pitänee ehdottaa sille vuokralaiselle että viivyttää lähtöään sinne heinäkuuhun asti, annan sille vaikka 100€ jokaiselta viikolta ja pidän itse 400€/vko. Rahantuloa ei voi mikään estää.

Pitäisköhän ruveta kiinteistövälittäjäksi? Kirjoittaisin mielestäni ainakin parempia ja vedenpitävämpiä sopimuspapereita kuin tuo heppuli. Tosin inhottaisi joutua olemaan kaikki sunnuntait kruisailemassa ympäri pääkaupunkiseutua esittelemässä ties millaisia likaisia luukkuja.
slam

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

ou shit... kypsynyt fiilis...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nukkuu nukkuu nukkuu..kiellän kolmasti.
Pyyhin Netikettiin..
tonttu

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Voi sviddan, olen vieläkin hereillä. Unohduin lukemaan vanhoja juttuja. Saipahan taas kunnon naurut. :D

Natinati kityläiset, mie sammun nyt. "Huomiseen".
Dumari

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

EKA TPK!
Mulli75

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

TOKA TPK !

Perhana aamulla n. tunti sitten Kity ilmeisesti jumitti vai jumittiko vaan joku muu ? Tämän takia menetin 1. sijan Dumarille perhana.
millivanilli

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tervehdys!!

Kotona ollaan.. vielä 3h ennen kuin täytyy lähteä töihin. Tosi rankkaa :P Illalla lähden sitten kouluttautumaan alv-kurssille ihan vain kertauksen vuoksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mulli75 kirjoitti:Perhana aamulla n. tunti sitten Kity ilmeisesti jumitti vai jumittiko vaan joku muu ?
Jumitti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kolmas TPK! (aina tulee pronssia...)

Jasso, jos tänään olis ylitehokas ja teksi töitä tosissaan. Omituista kyllä, mulla on nyt sellanen fiilis.
Dumari

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Tervehdys!!
Illalla lähden sitten kouluttautumaan alv-kurssille ihan vain kertauksen vuoksi.
Kerrolle Alville nimppariterkut!
millivanilli

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Tervehdys!!
Illalla lähden sitten kouluttautumaan alv-kurssille ihan vain kertauksen vuoksi.
Kerrolle Alville nimppariterkut!
*tekonaurua*

Jäin äsken jumittelemaan kylpyyn, aamukylvyt ovat ihania.

Kohta taas tämä iso ongelma.. mitä laitan päälleni töihin, tai oikeastaan musta liituraitajakkukokonaisuus housuilla.. vai tummanharmaa jakkujuttu hameella.. vaikeaa.
killkill

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nyt alkaa vituttaa.
Olin viikon lomalla. Sinä aikana pari isoa hanketta, jossa en aikaisemmin ole ollut mukana, nytkähti isosti eteenpäin. Nyt kun kysyn pomolta, mitä haluat minun tälle-ja-tälle tekevän, katsoo asialliseksi haukkua minut sähköpostitse KAKSI KERTAA, molemmilla kerroilla jakelu noin kymmenen henkilöä.

Että KIITTI VITUSTI!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Neljäs TPK!
Miten on voinu taas olla niin kiire koko aamun ettei oo kerenny ees Kityyn?
Huomenia kaikille. Minä juon nyt kahvia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Kohta taas tämä iso ongelma.. mitä laitan päälleni töihin
Ainahan se on.
millivanilli kirjoitti:vaikeaa
Jossei olis, niin ei sua naiseksi kutsuttaisikaan :D
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Laulattaa! Oli kiva herätä, vaikkakin puoli tuntia etuajassa. Kilpurin uudet osat on tullissa, käyn duunin jälkeen hakemassa. Kevättä rinnassa kun saa kohta ruveta rakentamaan sitä kisakuntoon. Sitten vielä paras juttu, sain eilen tietää että minusta tulee eno! :D
RolloTomasi

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

todennäköisesti kelju.

hyvää keskiviikkoa.
Kid

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Mä sain pullaa heti aamusta ku pelmahdin töihin. Nastaa.
Eilen käytiin ostaa sänky ja löysinpä itelleni farkut ja paidankin. Vähänkö mä rakastan palkkapäiviä :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

millivanilli kirjoitti:Kohta taas tämä iso ongelma.. mitä laitan päälleni töihin, tai oikeastaan musta liituraitajakkukokonaisuus housuilla.. vai tummanharmaa jakkujuttu hameella.. vaikeaa.
Mieti tarkkaan, näitä suuria juhlapäiviä on harvassa :)


Mä olen taas järjestellyt muiden asioita; Metrolehdessä oli ilmoitus, että Sita hakee roska-autokuskeja. Siitä siis työpaikka Slamille, vai mitä Slam? Se olis sitten muutto pk-seudulle edessä, mutta eiköhän se järjesty, kun noita vuokra-asuntoja on jatkuvasti tarjolla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olin eilen kyllä aivan paskana. Nyt olo on mukavan levännyt. Tänään olis sit mummulareissu ohjelmassa. Illalla ulos syömään. Ja ehkä vähän juomaankin. Eilen sattui kyllä tosi hyvin, kun päästiin katsastamaan mun tuleva asunto äipän kaa, samalla ku irtisanoin nykyiset asukkaat. Ehti mutsikin nähdä kämpän 'ennen'-kunnossa. Toukokuussa piäsee sit repimään paikan tuhannen päreiks, jes.
millivanilli

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Lolita kirjoitti:
Mieti tarkkaan, näitä suuria juhlapäiviä on harvassa :)
Juu, tänään on varsin erityinen päivä. Päädyin harmaaseen, en jaksa nyt alkaa lyhentää housuja.
ElanorRaven

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huuuuuomenta Kity. Loman kolmas päivä meneillään, tylsäätylsäätylsää... Vai eikö mulla vaan ole elämää? Heräsin kahdeksalta ja vein pyykit koneeseen, toinen koneellinen vielä odottamassa. Sitten pitäisi kai lähteä kaupungille tuhlaamaan vähän rahaa! Jestas, mulla on teini-iän toiseksi viimeinen päivä meneillään.
Dumari

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jumankeikkana, nyt alkaa ankara säästäminen kesälomia varten... Kassoin justiin että 6-13.8 oon Budapestissä ja sitten 17-20.8 Jyskälässä. Vihdoinkin pääsee rallia kattelemaan :ohyeah:
Kid

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kävinpäs lukasemassa ikiliikkujien puolelta iltasatua. Aikas synkkää tekstiä. Ettekö ois voinu kirjottaa jostai ilosesta pikkupunahilkasta jota susi ei pistäkkään suuhunsa tai joitain :P
Mulli75

Re: KeljuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

killkill kirjoitti:Nyt alkaa vituttaa.
Olin viikon lomalla. Sinä aikana pari isoa hanketta, jossa en aikaisemmin ole ollut mukana, nytkähti isosti eteenpäin. Nyt kun kysyn pomolta, mitä haluat minun tälle-ja-tälle tekevän, katsoo asialliseksi haukkua minut sähköpostitse KAKSI KERTAA, molemmilla kerroilla jakelu noin kymmenen henkilöä.

Että KIITTI VITUSTI!
Tuttua tarinaa. Turhaa haukkua toisia jos ei oteta mukaan projekteihin eikä infota ko. henkilöitä. Itse aiheutetuista epäonnistumisista on turha haukkua toisia.

Huomasin viime syksynä kuinka erään projekti oli mensossa metsään ja oikaisin hieman asiaa ja annoin asiallista palautetta virheistä. Minullehan siitä sitten tuli eräs päällikkö rähisemään. Sen jälkeen oli n. 2 viikkoa mykkäkoulua ja rähinäpäällikkö koitti hakea tukijoukkoja ympärilleen. Minä vaan nauroin mielessäni kun tiesin muiden tietävän kuka/ketkä oli oikeita syntipukkeja.
Vastaa Viestiin