Tilava Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ainaskii täällä.
Kotosalla ja siivousta ja you know...

Kuis muilla?

EDIT: otsikkoa vaihdettu Slamin innoittamana...
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 02.03.2006 0:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

rollo tomasi
tonttu

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

12h:n työpäivä. Ei kummempia.
Starflare

Re: TolloTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:Ainaskii täällä. Kotosalla ja siivousta ja you know...

Kuis muilla?
Ajattelin mennä nukkumaan kun on joka paikka niin turkasen kipeänä.
slam

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Painun petiin... nähtäillään, jaksellaan ja naatiskellaan eLÄMÄSTÄ.
ninnithequeen

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tilavalta näyttää tuo peti joo, kun mies on töissä ja tyttökin kömpi omaan petiinsä. Ihan issekseni saan siis sen kohta vallata.
Kittys

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Sängyssä ainakin on ahasta. Kuin joku tykkää nukkua asennossa X? Häh? :shock:

Pj vietti päivän maalla. Ei siel ollu kuulemma leijonaa, lehmiä ja koiria vaan. Kovin haisee paska meiän alakerran kylppärissä ja tuulikaapissa. Yyh. Tietää aamuksi byykkihommia. Mä en kestäis (asua) ainasessa navetan hajussa :? Niin, eikä hajussa ees kasva.. pituus ainakaan.
Runkkis

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Olipa päivä: Työpaikalle siinä yhden jälkeen. Hieman papereiden pyörittlyä ja siiten ykdelle oluella... ....syömään ja leffaan katsomaan Munchen.. Ihan hyvä vaikkakin tämän jalan kanssa puuduttavan pitkä...

Kivaa, että on ollut näin muutama päivänä jotain ohjelmaa, mutta kyllä tämän vammaisen jalka hieman rasittui... Hierontaa?
Kittys

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Runkkis kirjoitti:Hierontaa?
Joo, kelpais mulle.
Faghag

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Huomenta :)

Tänäänkin on hyvä päivä, tosin en näköjään vieläkään saa nukuttua täyttä yöunta. Eilen tuli keilattua uusien työkavereiden kanssa. Olin toista kertaa hohtoilemassa ja tulokset olivat aika jees, kun ottaa huomioon, että olen a) nainen ja b) huono pelinainen.

Perjantaina tyttökamujen kanssa Klaus Kurjen skumppabaariin avaamaan kevätkausi. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, olen kotona viimeistään puolen yön aikaan. Ei ole enää fägähägä-tädistä radalla olijaksi ja hyvä niin.

Mielenkiintoisia elokuvia teatterit täynnä, joten nyt on taas aika hankkia sarjalippuja sekä harjoittaa leffahulluutta.

Tennispalatsissa Helsingin Kaupungin Taidemuseossa aukeaa tänään mielenkiintoinen näyttely:
http://www.taidemuseo.fi/suomi/tennispa ... intia.html
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="Faghag"][/quote]

Luin vuosia sitten avatarhenkilöstä MD kertovan muistelmakirjan ja sen perusteella hän ei oikein kait ymmärtänyt miesten päälle. Kuuluu sanoneen jotain siihen tapaan, että minä en kyllä ymmärrä miksi ne miehet aina yrittää sohia sillä kalullaan, ei kivaa tms.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Dumari

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! EKA TPK :D
AarneAnkka

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Masentaa ja tekee pahaa. :cry: Mutta kyl kai tää tästä lopulta.

Tänään minun on muuten tarkoitus mennä lääkäriin ja minusta tehdään kyborgi. Minuun kiinnitetään vimpulat jotka mittaavat hengitystäni ja pulssiani kun nukun. Tarkoitus on selvittää kuorsausongelmani ja katsoa auttaisiko esmes kita/nielurisaleikkaus.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Toka TPK! Huomenia vain. Kahvia tarttis, et pääsis käyntiin..mut ei auta, ainakin vartti on viel sinniteltävä..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RolloTomasi

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

masentuneet ja elämän hakkaamat, älkää luovuttako. valittaa saa ja kirota, mutta ei luovuttaa.

hyvää torstaita.
Kid

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Torstaipa hyvinniin. Jos hyvä tuuri käy, niin mulla on huomenna vapaapäivä. On todellakin aika miettiä tätä duunijuttua.. Pomon piti eilen tulla tällä toimistolla käymään, ei näkyny, ei kuulunu. Ei vastannu soittoon eikä meiliin. Hmph!
Ja jos eilinen toistaa itseään, mä surffailen netissä ja ravaan tupakalla. Siinähän sitä hommaa kerrakseen.
Kaikesta narinasta huolimatta, mukavaa päivää kaikille.
slam

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Moron. Koittakaahan nyt selvitä elämästänne kunnialla!

Taidan lähteä paukuttamaan rinteelle, jos siinä 11-12 maissa ehtisi mäjelle asti...
1108

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TPK ja armoton väsymys.
sinkkumatti

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Dumari kirjoitti:NYT OLLAAN KUSESSA!
Oikeessahan ne on. Suomalaisen naisen pukeutuminen kyllä on tiedossa. Miksi näyttää naiselta, kun äijämäisissä rytkyissä on kivempi olla..
Patz

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Musta on tullut kummallinen torkuttelija. Mitä tapahtui sille patzille joka oli tikkana pysyssä kellon soidessa? Tänäänkin meni puoli tuntia nappia painellessa ja sitten tietysti vasta yhdeksältä töihin. Ja kun olisi niin kiva olla ajoissa töissä niin pääsisi ajoissa, valoisaan aikaan kotiinkin. Ja voisi mennä luistelemaan. Tai hiihtämään. Tai jotain.
slam

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Oikein mukavaa, kun ei tarvitse mennä töihin koko viikolla. Nauttikaa työelämästänne, jos siihen pystytte. Viime viikkoiset kaksi työyötä olivat jo tarpeeksi. Joskus myöhemmin taas lisää, jos soittelevat satunnaisuuksia. Yhtenäinen rekkatyömiespaskannus vie elämästä ilon. Yhtä tylsään on varmasti ajaa trukkia kervalla, ellei jopa tylsempää...

Taidan mennä naatiskeleen laskemisesta. Hope sou auroora suo ilonsa taivahalta.
Patz

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

sinkkumatti kirjoitti:Miksi näyttää naiselta, kun äijämäisissä rytkyissä on kivempi olla..
Ja miksi näyttää mieheltä, kun tennareissa, huppareissa ja löysissä farkuissa on kivempi olla.

Anteeks nyt vaan mutta kyllä tässä asiassa pata kattilaa soimaa...
Dumari

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sinkkumatti kirjoitti:
Dumari kirjoitti:NYT OLLAAN KUSESSA!
Oikeessahan ne on. Suomalaisen naisen pukeutuminen kyllä on tiedossa. Miksi näyttää naiselta, kun äijämäisissä rytkyissä on kivempi olla..
Vastalause joka kohtaan. Mulle kyllä riittää nykyinen Suomi-neidon pukeutumistyyli, tosin subjektiiviset havaintoni rajoittuvat pääosin pääkaupunkiseudulle. Maakunnisskaan harvemmin pyörtyilen naisten pukeutumistyylin takia.

Lopetan tähän ettei mene täysin offtopikiksi :D
sinkkumatti

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Dumari kirjoitti: Vastalause joka kohtaan. Mulle kyllä riittää nykyinen Suomi-neidon pukeutumistyyli
Käyhän kääntymässä suomen rajojen ulkopuolella, niin saattaapi olla, että muutat mielipiteesi :P
Vastaa Viestiin