Tilava Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
Nyt pelottaa, kun lähiÄmmÄ kiroilee. Kasva aikuseks doku.
Sulla on oikeesti varmaan kivaa siellä ATK-luokassa hihitellä näille yli-älykkäille jutuilles.

Vedä välillä sitä punatukkaista tyttöä siinä edessäsi letistä ja hihittele sille.
Vedä sä vaikka mytty naamas ja pidä leipä läpes kiinni :wink:

Mulla on aina kivaa, kun saan kiusata idiootteja:lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
ninnithequeen

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RAM13 kirjoitti: Vedä sä vaikka mytty naamas ja pidä leipä läpes kiinni :wink:

Mulla on aina kivaa, kun saan kiusata idiootteja:lol:
Sun pitäis olla tarkkaavaisempi siellä äidinkielentunnilla, kun nuo yhdyssanat on vähän hakusessa - vähän niinkuin möllillä :lol:

Samoin voisit joskus korvata sanan "idiootti" jollain muulla, alkaa olla hiukan kulunut nimittäin.
Kid

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Voiko kaikki nyt lopettaa muut hommat ja antaa mulle teetä ja sympatiaa?
Kaipaa lohdusta pikku Kid.
safi

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja safi »

Eilen ajattelin, että olin saanut jonkun allergisen reaktion pölystä, kun nenä alkoi vuotaa. Paskan marjat tänä aamuna, kun heräsin huomasin olevani kunnon räkätaudissa. Sen siitä sitten saa, kun liian vähissä vaatteissa piti baarissa vkl:na kekkuloida. Lämpöä ei ole kun 37.2, mutta harvoin kun on kipeänä sekin riittää ja olo on perseestä. *kiukuttelee*
Kittys

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kahvia! Nyt heti tänne pliz.

Kurkku iha tukossa ja niska ja pää ja kaikki. Mutta; mä olen sentään himosiivonnu ja järkänny KAIKKI vaatteet. Vielä ois 100 m2 imuroitavaa ja mopattavaa. Ehanaa.

Kotiorjaa, anyone? :roll:
Viimeksi muokannut Kittys, 02.03.2006 13:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Voiko kaikki nyt lopettaa muut hommat ja antaa mulle teetä ja sympatiaa?
Kaipaa lohdusta pikku Kid.
*tarjoaa kupposen kuumaa vaniljateetä hunajatilkalla*
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:
RAM13 kirjoitti: Vedä sä vaikka mytty naamas ja pidä leipäläpes kiinni :wink:

Mulla on aina kivaa, kun saan kiusata idiootteja:lol:
Sun pitäis olla tarkkaavaisempi siellä äidinkielentunnilla, kun nuo yhdyssanat on vähän hakusessa - vähän niinkuin möllillä :lol:

Samoin voisit joskus korvata sanan "idiootti" jollain muulla, alkaa olla hiukan kulunut nimittäin.

Miten tuo mölli liittyy muhun :? kerro faktaa joskus, koska sulla ei ole mitään aavistusta kuka mölli on :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
RolloTomasi

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kid kirjoitti:Voiko kaikki nyt lopettaa muut hommat ja antaa mulle teetä ja sympatiaa?
*tarjoaa teetä ja sympatiaa*
:boohoo:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Äiti pakattu junaan. Nyt sitten vaan pankkiin papereita kirjottelemaan.
sinkkumatti

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

irmelianneli kirjoitti:Äiti pakattu junaan. Nyt sitten vaan pankkiin papereita kirjottelemaan.
Myit äitisi?
aimohaiku

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Puolen päivän aikaan
iski ikävä niin ikävä
en ennen muista olleen ikinä


Yllättäen lounastunnilla iski hirvittävä ikävä. Ikävöin ihmistä, joka on epävarma tunteistaan minua kohtaan. Olen oppinut elämään tämän toivottoman rakkauden tunteen kanssa, mutta toisinaan kaipaus saa yliotteen. Tänään on toisinaan. :?
Kid

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kiitos Rollo ja Ninni sekä pörröpää sympatioista.

Sen verran vituttaa tosiaan et mieli tekis mennä tonne vessaan itkee.
On se ny kumma kun pomo ei kahteen päivään oo vastannu meileihin eikä puhelimeen, sillon kun mä soitan. Tällä toimistolla toi mun "pomo" on kyllä mun pomon kanssa pununut, eli elossa se ainakin on.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja martza »

"Gary Moore ja George Thorogood " Suomeen, Helsingin jäähalliin, 16.6.2006.
Taas yksi mahtava konsertti nähtäväksi. :hep:
Gary Moorehan on soittanut legendaarisissa "Thin Lizzyssä" ja "Skid Rowssa"
Thorogood ja hänen "The Destroyers" yhtyeensä, on aina soittanut vankaaa hyvää rokkia ja bluesia, josta todella tykkään.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Nimitz

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Patz kirjoitti:[avautuminen]Ongelma, jos tätä nyt sellaiseksi voi sanoa, on oikeastaan kolmen asian summa, eli koira, työ ja muutto maalle.
Onhan tuo hankala paketti. Koira tosiaan vaatii huolenpitoa ja huomiotakin, ettei koiran elämä olisi juurikin sitä sanojen varsinaisessa merkityksessä. En kyllä usko että tässä tapauksessa onkaan. Varmasti Sulolla on kaikki hyvin. :roll:
Onhan tuo työmatka varmasti pitkän tuntuinen ja tiedän sen, koska itselläni on siinä 50km suuntaansa, ainakin tällä hetkellä. Eli aikaa menee ja sitä ei tosiaankaan saman päivän aikana useammin tule juuri kuljettua.
Ja keskittymien ulkopuolella nyt sattuu olemaan asujaimistot kohtuuhintaisia. :roll:
Patz kirjoitti: En voi jäädä suoraan töistä tapaamaan kavereita/leffaan/shoppaamaan/treenaamaan/teatteriin ym. ellen ole etukäteen hankkinut koiralleni hoitajaa. Matka työpaikan ja kodin välillä on sen verran pitkä, että alkaa vuorokaudesta tunnit loppumaan kesken jos menisin suoraan töistä kotiin pissattamaan koiraa ja palaisin sen jälkeen sivistyksen pariin harrastamaan. Lisäksi tällaisesta kärsisi koira.
Juurikin näin. Tuo on tavallaan niin hankalaa, kun kotoa voi olla pois suunnilleen max 12h putkeen, Jos sitäkään (ei perustu missään tapauksessa varmaan tietoon, mutta olen joskus kokeillut käytännössä jotain about 10h). Ja oikeassa olet, että koira varmasti kärsisi, jos yksin pitäisi olla aamusta iltaan. Poikkeuksia joskus on ja näin käy, mutta parempi, jos harvemmin. :roll:
Patz kirjoitti: En siis tapaa juuri muita ihmsiä kun naapureitani ja työkavereitani.
Kukaan ei halua tulla kylään "koska sinne on niin pitkä matka eikä sieltä pääse pois", samaan hengenvetoon kyllä kutsuvat omaan kotiinsa. No, sinnehän on ihan tasan yhtä pitkä maalta minun suunnastani.
:shock: Onks näin, että sinne on muka niiiiiiin pitkä matka? En usko!
Patz kirjoitti: Olen nainen parhaassa iässä, ja kaipaan jo kumppania rinnalle. Ongelma on vaan siinä, etten koskaan voi tavata ketään kun korkeintaan lähikaupan vihannestiskillä.
Tähän ai varmaan tarvi lisätä mitään. Pitkälti totta. :roll:
Patz kirjoitti: Lyhennelmä: olen turhautunut ja tyytymätön nykyiseen tilanteeseen moneltakin eri kantilta, ja jotain tulisi tehdä. En vaan tiedä vielä että mitä. Ehkä kesä näyttää. [/avautuminen]
Toivottavasti. Eihän tuo periaatteessa tarvi kuin sen yhden jutun osua kohdalle, mutta mutta ... Ku oliski niin helppoa, et tilauksesta onnistuis. :roll:
:paijaa: Voimia.
Viimeksi muokannut Nimitz, 03.03.2006 8:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hebuli

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Elukka kirjoitti:Täällä on vähän samantapaista ongelmaa... Työhön + työmatkoihin lohkeaa melkoinen osa arkipäivistä. :? Elukkalauman takia taas mitkään pidempiaikaiset poissaolot eivät luonnistu viikonloppunakaan.
Kun on itsellekin niin ajankohtainen aihe, vaikka pääkaupunkiseudulta etsinkin asuntoa... tärkeimmät kolme seikkaa asunnossa ovat location, location ja location. Kunhan on kohtuullisen hyvät kulkuyhteydet moneen suuntaan, työmatkasta en noin muuten niin hirveästi perusta koska todennäköisesti työpaikka siirtyy muualle vaikka jatkaisinkin samoissa hommissa. Työpaikkoja nyt voi vaihtaa tuosta vaan, jatkuvaa muuttamista ei vaan jaksa. Onhan sitä tullut muutettua jo ööh ainakin kolme kertaa. Eipä silti, kyllä sitä muuallakin Suomessa voisi hyvinkin asua, tosin kovin pohjoiseen tai itään en halua. Kylmä, kato.

Eilen jätin ostotarjouksen pikkukämpästä, takaisin tuli puhelu että jos laitan tonnin lisää, saan sen samantein. Taitaa osoittaa että tarjoukseni oli sittenkin liian korkea kun noin helposti meinaa mennä läpi, mutta silti ihmetyttää miten se voi olla tonnista kiinni? Taitaa olla pelkkää psykologista tahtojen taistelua, myyjä haluaa saada hintaa edes hilkun takaisin pyyntihintaa kohden jotta voi tuntea itsensä voittajaksi.

Taidan pysyä kovana ja pitää nykyisen tarjoukseni, onhan se tonnikin rahaa, ja kaiken lisäksi silmiini osui ainakin yksi toinenkin todella kiinnostava kohde, hieman isompi pikkukaksio muualta Hesasta. Hintaa tosin on parikymmentä tuhatta € enemmän, mutta tosi siisti ja nätti talo, ja mikä parasta, "suosikkilutkani" (johon minulla toki on vain platoninen suhde) asuu melkein naapurissa samanlaisessa talossa. Kiusinkin häntä jo meilillä asiasta, heti tulee takaisin puhelu "Mitä ihmettä oikein tarkoitat ettet ehkä oikein välittäisi törmätä minuun päivittäin?!?". :wink:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kittys kirjoitti:Kotiorjaa, anyone? :roll:
Kyllä kiitos! Kämppä onkin taas aika sotkuinen. Keksin toki muutakin jos puet sellaiset "french maid"-tyyliset hepeneet! :jouden:
Elukka

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:Voiko kaikki nyt lopettaa muut hommat ja antaa mulle teetä ja sympatiaa?
Kaipaa lohdusta pikku Kid.
:paijaa:
ninnithequeen

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
Kid kirjoitti:Voiko kaikki nyt lopettaa muut hommat ja antaa mulle teetä ja sympatiaa?
Kaipaa lohdusta pikku Kid.
:piajaa: mikäs nyt mättää?
HAAHAA!!!
Kirjotusvirhe!!1!!!!1 :prese: eiku :perse:

Joo, mul on tylsää....
Feiz

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Patzin valitusta kuunnellessa pakko todeta, että itsekkin yritin asua landella tuossa jonkun aikaa takaperin. Leppävaaraan asti muutin ja voi jeesus mitä paskaa. Muutin heti takas keskustaan kun tilanne sen salli.
Jos on yli 10 minsan kävelymatka keskustaan niin asuu jo aivan hevonperseessä.
Kittys

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kimmen kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Kotiorjaa, anyone? :roll:
Kyllä kiitos! Kämppä onkin taas aika sotkuinen. Keksin toki muutakin jos puet sellaiset "french maid"-tyyliset hepeneet! :jouden:
Pannaan harkintaan :wink: Täältä löytys hoitsupukua, sopii toki siivoukseen :jouden:
Elukka

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Kid kirjoitti:Voiko kaikki nyt lopettaa muut hommat ja antaa mulle teetä ja sympatiaa?
Kaipaa lohdusta pikku Kid.
:piajaa: mikäs nyt mättää?
HAAHAA!!!
Kirjotusvirhe!!1!!!!1 :prese: eiku :perse:

Joo, mul on tylsää....
Moon naggizormi. :napu: :oops:
hebuli

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Feiz kirjoitti:Muutin heti takas keskustaan kun tilanne sen salli.
Jos on yli 10 minsan kävelymatka keskustaan niin asuu jo aivan hevonperseessä.
Se hyvä puoli kantakaupungissa ainakin on ettei mene rahaa röökiin, kuolee keuhkosyöpään joka tapauksessa jatkuvan katupöllytyksen ja ykkösvaihteella ohi ajavien autojen ansiosta. Erottajan lähellä asuva veljenikään ei oikein tunnu tykkäävän kun hänen autoaan on potkittu ja päältä kävelty lähes joka viikonloppu ravintoloista palaavien nuorten toimesta. Tai Katajanokalla asuvalla kaverillani meni yleensä lähes tunti päästä julkisilla töihin Pitskuun siinä missä itselläni meni Vantaan perukoilta (Koivukylä) 35 min junalla (vaihto Pasilassa). Eikä siellä noita lenkkeily- ja murtsikointimahdollisuuksiakaan ole yhtä hyvin, kuka sitä haluaisikaan pakokaasuissa tehdä.
Patz

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Feiz kirjoitti:Patzin valitusta kuunnellessa...
Hei ku se sun akkaski lähti ni voisinks mä muuttaa tilalle?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

hebuli kirjoitti:Se hyvä puoli kantakaupungissa ainakin on ettei mene rahaa röökiin, kuolee keuhkosyöpään joka tapauksessa jatkuvan katupöllytyksen ja ykkösvaihteella ohi ajavien autojen ansiosta.
Juu, luulen, että asumiseni keskustassa vaikutti - isovanhempien ja vanhempien perinnöllisten sairauksien ohella - siihen, että kuolen todistettavasti vähän aiemmin kuin olin ajatellut. Surukseni on nimittäin ilmoitettava, että urpiainen poistuu ajasta iäisyyteen jo 76 vuoden epäkypsässä iässä 4. päivä toukokuuta 2052.
Viimeksi muokannut urpiainen, 02.03.2006 14:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
millivanilli

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Onpas tänään ollut intensiivistä työntekoa.

Mun sisäinen kello on muuten ihan vinksallaan, jatkuvasti huomaan, ettei nyt olekaan perjantai.
Vastaa Viestiin