Tilava Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hebuli

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

urpiainen kirjoitti:Juu, luulen, että asumiseni keskustassa vaikutti - isovanhempien ja vanhempien perinnöllisten sairauksien ohella - siihen, että kuolen todistettavasti vähän aiemmin kuin olin ajatellut.
Joo-o, on se kumma mitä ne kaupunginisitkin välillä varoittelevat kantakaupungin kovin kehnosta ilmanlaadusta, ja suunnittelevat jopa liikennerajoituksia pahimmiksi päiviksi. Minkä ihmeen takia? Eihän sillä pitäisi olla juuri mitään merkitystä millekään tai kellekään.
Viimeksi muokannut hebuli, 02.03.2006 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

sinkkumatti kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Äiti pakattu junaan. Nyt sitten vaan pankkiin papereita kirjottelemaan.
Myit äitisi?
Juu :D Ja halavalla meni!

Onnellinen osakkeenomistaja (ja velkavanki) ilmoittautuu!
ninnithequeen

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haahaa, mä kuolen sunnuntaina 13. joulukuuta 2054, 77-vuotiaana. Asiallista.
RolloTomasi

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuolen 16. huhtikuuta 2047.
Pitkää elämää lupasi siis.
Kuolen alle 70-vuotiaana. Hyvin todennäköistä.
ElanorRaven

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Pääsin töistä kotiin, ja huominenkin menee töiden parissa. Syntymäpäivä töissä, oi kuin ihanaa! Nyt matkaan kaupunkiin, lupasin lähteä pikkuveljen henkiseksi tueksi kun ottaa elämänsä ensimmäiset korvakorut :D
Kid

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Eipä tää ny sit meekkään syömään ja leffaan. Ei oikein löytyny sopivaa kellonaikaa ja leffaa. Ens viikolla sit uus yritys.
Mulla vähän paska fiiliskin, ei oikein jaksa mitään. Hmph!

Edit. tein muuten ton kuolontestin eilen. Päivää en muista mut 87 oli ikä. Huippua.
ninnithequeen

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä ainaskii meen illalla pelaa bilistä ja juomaan pari tuopposta. Nii perkele. Mut aikasin nukkuu et jaksaa herätä ennen seiskaa töihin :?

Saakutti, seuraavan kerran nukun mieheni vieressä vasta sunnuntai-yönä :cry:
Typerä Espoo, ja typerä Vaasa :tiistai:
ninnithequeen

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Tunnin päästä pitäisi lähteä tungokseen, hartaasti toivon että löydettäisiin mesta, jossa tytöt edes vilauksilta näkisivät suosikkinsa, ilman että teinit runnovat heidät. Tänään on muutenkin ihan OK päivä, hakemukseeni opintojeni pitkittämisestä tuli myönteinen päätös, ja menin sitten lupaamaan siitä hyvästä tytöille hampurilaiset... Toivottavasti löytyy joku mesta missä mahtuu syömäänkin. :?
Oikee päivä! Oikee päivä!

:hep:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja cardic »

hip hop himaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voikin olla mies väsynyt, ei jaksa kuin möllöttää turtana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Meikäläisen D-day olis sitten näköjään marraskuun 9. vuonna 2051, 74 vuoden iässä. :shock:
Kid

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tähänkin risukasaan paistaa joskus aurinko. Mulla on huomenna vapaapäivä ja tukka saa myöskin uuden värin. Minkä, se päätetäkköön vasta kaupassa. Asiaa!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Soitanto, laulanta ja miedosti alkoholipitoiset juomat kiinnostaisivat juuri nyt, mutta pitää olla huomisaamuna taas oikeudessa. Oli muuten tämänpäiväisessä oikeudessa pahaa kahvia, melkein puklasin lipitellessäni sitä tuomarin päydän alla maatessani.

Mieleen on myös hiipinyt myönteisiä mielikuvia siitä kun on naisihminen lähettyvillä pysyväisesti. Hitto, kun semmoisten eläväisten pyydystäminen on vain niin julmettu homma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bluntly kirjoitti: tuomarin päydän alla maatessani.
Mitä SÄ siellä???
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: tuomarin päydän alla maatessani.
Mitä SÄ siellä???
Töitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Starflare

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bluntly kirjoitti:Soitanto, laulanta ja miedosti alkoholipitoiset juomat kiinnostaisivat juuri nyt, mutta pitää olla huomisaamuna taas oikeudessa. Oli muuten tämänpäiväisessä oikeudessa pahaa kahvia, melkein puklasin lipitellessäni sitä tuomarin päydän alla maatessani.

Mieleen on myös hiipinyt myönteisiä mielikuvia siitä kun on naisihminen lähettyvillä pysyväisesti. Hitto, kun semmoisten eläväisten pyydystäminen on vain niin julmettu homma.
Hui saatale, ei puhuta tuollaisia tai tulee taas varaslähtö viikonloppuun. Noissa naisjutuissa käytin itse sellaista metodia että jos joku sattuu tarpeeksi lähelle niin tarraat voimakkaasti kiinni ja olettaen että kestät helvetillisen riepotuksen niin eiköhän se väsähdä ennen pitkää. Jopa minäkin olen katsos onnistunut :D .
Kid

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bluntly kirjoitti:
Kid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: tuomarin päydän alla maatessani.
Mitä SÄ siellä???
Töitä.
Kuulostaa sangen mukavalta.
tonttu

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Jaaha, viikonlopusta tuleekin sitten aika tiukka noin niiq töitten kannalta. Tapan itseni töilläni, taas vaihteeksi. Miksei meillä oo tarpeeksi henkilökuntaa! :?
Enthu

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Onneks huomenna alkaa viikonloppu :)
Kittys

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Ah, oon ihan liian ahkera vaimoke. Voisin adoptoiduttaa itteni jollekin rikkaalle sisäköksi :mrgreen:

Ja pitkää ikää, 83vee (tahi päivä pari ennen 80v synttäreitä).
Nim. "Ajetaan auringonlaskuun rollaatoreilla"
Viimeksi muokannut Kittys, 02.03.2006 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nonni, olen palannut kotiin kyborgina. Aamulla nämä härpättimet pitää viedä takaisin sairaalaan jotta tohtorit voivat tutkailla tuloksia.

Autossa on nyt uudet talvirengakset, nasta-kitkayhdistelmät (Noksu Hakka kakkoset). Pykälää edellisiä korkeammat eli aikamoiset jyryt, hyvä kun mahtuvat lokasuojiin. Mutta meno on tasaista ja pito mahtava. Niin, ja se tytinä ei johtunutkaan mistään vanteen vääntymisestä, vaan niinkin yksinkertaisesta syystä että vanteen sisäpuolelle oli kertynyt jäistä tykkylunta. No kappas perkelettä.

Tein korjaamolla aika komean Jackass-stuntin kun korjaaja pyysi avaamaan autosta rattilukon, ja auto oli jo nostettu korjaustelineelle. Alas kavutessani astuin tyhjän päälle ja tein komean kuperkeikan kuraiselle betonilattialle. Kyynärpäähän, polveen ja egoon sattuu mutta hitpointseja ei menny melkeen yhtään. Hoplaa! :oops:
Kid

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

AarneAnkka kirjoitti:Nonni, olen palannut kotiin kyborgina. Aamulla nämä härpättimet pitää viedä takaisin sairaalaan jotta tohtorit voivat tutkailla tuloksia.
Herranjumala mitkä tsysteemit. Ja tuotatuota, miksi? Mä oon tainnu taas missata jotain...
AarneAnkka

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kid kirjoitti:Herranjumala mitkä tsysteemit. Ja tuotatuota, miksi? Mä oon tainnu taas missata jotain...
Ne seuraavat hengitystäni, pulssiani ja veren ja hengitysilman happipitoisuutta nukkuessani. Liittyy siihen kun menin lääkärille kuorsausongelmani kanssa.
Kid

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

AarneAnkka kirjoitti: Ne seuraavat hengitystäni, pulssiani ja veren ja hengitysilman happipitoisuutta nukkuessani. Liittyy siihen kun menin lääkärille kuorsausongelmani kanssa.
Tän mä ymmärrän. Aikamoiset vehkeet.. Toivottavasi vaiva selviää, saat rohdot/muut keinot vaivaan ja ongelma poistuu :)

Edit: Ja tää lähtee kaupan kautta kotiin! Vi ses!
AarneAnkka

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kid kirjoitti:Toivottavasi vaiva selviää, saat rohdot/muut keinot vaivaan ja ongelma poistuu :)
Sitä miäki, kiitosta. :) Veikkaanpa että joudun lähitulevaisuudessa nielurisaleikkaukseen...
Vastaa Viestiin