Tilava Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Angita

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Bluntly kirjoitti:
Kid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: tuomarin päydän alla maatessani.
Mitä SÄ siellä???
Töitä.
*Hätistelee Poliisiopiston innoittamaa mielikuvaa päästään*
Elukka

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Starflare kirjoitti:Noissa naisjutuissa käytin itse sellaista metodia että jos joku sattuu tarpeeksi lähelle niin tarraat voimakkaasti kiinni ja olettaen että kestät helvetillisen riepotuksen niin eiköhän se väsähdä ennen pitkää.
:lol: Aika osuva kuvaus tapahtumasta kaikenkaikkiaan.
Elukka

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Angita kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Kid kirjoitti:
Mitä SÄ siellä???
Töitä.
*Hätistelee Poliisiopiston innoittamaa mielikuvaa päästään*
Töissähän se Poliisiopiston punapääkin oli siellä päällikön pöydän alla. :twisted:
Mulli75

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

En odottanutkaan mitään huikeita lukuja.

Elän 83%:n todennäköisyydellä 75-vuotiaaksi tai vanhemmaksi.

Nykyisillä elintavoilla kuolen 81-vuotiaana 12.4.2056

Ja sekunnit juoskoon.
Mulli75

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

sinkkumatti kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Äiti pakattu junaan. Nyt sitten vaan pankkiin papereita kirjottelemaan.
Myit äitisi?
Yleensähän se menee niin että vanhemmat myy tyttärensä jollekin vanhemmalle miehelle.
Kid

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kotonakotonakotona.
Hitto, tuntuu hassulta kun en oo täällä vapaa-aikanani pyöriny, töistä vaan :shock:
Hiusväri päässä ja kohta tuoretta kahvia kurkusta alas.
Elukka

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mulli75 kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti: Myit äitisi?
Yleensähän se menee niin että vanhemmat myy tyttärensä jollekin vanhemmalle miehelle.
"Vaihtelu virkistää, sano kissa, kun mummolla pöytää pyyhki."
-Mikko Alatalo
Enthu

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kuolet 5.12.2044 .

* Elät vielä 40 vuotta.
* Painoindeksisi on 22.
1108

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voi vittu!!!!

"Nykyisillä elintavoillasi kuolet 66-vuotiaana torstaina 6. elokuuta vuonna 2043"

:rofl: :twisted: :rofl:
AarneAnkka

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:tein komean kuperkeikan kuraiselle betonilattialle. Kyynärpäähän, polveen ja egoon sattuu mutta hitpointseja ei menny melkeen yhtään
Vedetääs tota vähän takaisin. Vasta keittiöön kävellessäni kun kyynärpää hipaisi nurkkaa tajusin kuinka kipeä käteni nyt onkaan. :x Tuleekohan sählystä huomenna mitään...
Kid

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Töissä oli tylsää ja kotonakin on tylsää. Onpas taas tylsää. Hiuksissa uus väri ja naamassa vaikuttamassa naamio.
Huomenna moikkaa iskää ja sit itkseen ostoksille. Tulispa se yks idiootti jo kotiin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Uusi Kampin kauppakeskuskierretty ja herätelty kiinnostusta vaatteiden ostoon. Ilokseni huomasin, että siellä on pari kauppaa, jotka myyvät tarpeeksi lyhyitä hameita minun makuuni ja tarpeeksi leveitäkin ovat. Kunhan alan rikastua ja lakkaan köyhtymästä, käyn vähän shoppailemassa. Ehkä Kampissa on väkikin vähentynyt siihen mennessä. Luonnollisesti koin tuskallista kiihottumista kenkäkaupassa, mutta selvisin alennuksista huolimatta ilman ostoksia ulos.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hebuli

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Angita kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Kid kirjoitti: Mitä SÄ siellä???
Töitä.
*Hätistelee Poliisiopiston innoittamaa mielikuvaa päästään*
Tähän on pakko laittaa tollainen hymiö => :rofl:
1108

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

Keu keu...
hebuli

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Hyssst! 24 alkoi just. Lost menee digiboksille talteen, mutta on arvatenkin taas tosi paska.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Höh.
<3
tonttu

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Töihin sitä pitää tässä sitten taas itsensä raahta. Ei jaksa, ei kiinnosta. Ois jo se loma! :tiistai:
Ainiin ja se Lost, missaan siitä puolet. En jaksa katsoa ollenkaan.
Murjotustorstai. Pöh.
ElanorRaven

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ui, ostin vaan uuden suihkuverhotangon ja -verhon, ja koko kylppäri on kuin uusi! Tulin hyvälle mielelle :) Kohta nukkumaan, että jaksaa aamulla töihin herätä.
1108

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kaiken tämän pingviini hömpän keskellä:

Kuva
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

1108 kirjoitti:Kaiken tämän pingviini hömpän keskellä:
Kuva
Oot taaaaaaas mogannu!! Sitä kuvaa ei näy!
<3
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Torstain nakkikertymä on ollut luvattoman suuri. Napsahduksia tapahtunut sekä työrintamalla että virka-ajan ulkopuolella. Mitenköhän sitä oppisi kieltäytymään kunnialla n:nestä ylimääräisestä pikku puuhasta? Tai kunniatta, mitäs mie sillä oikeastaan teen :think:
Don't Panic!
nypari

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Jos odotatte jotain mielenkiintoista, tulette pettymään. Ensiksi Ipa voitti, toiseksi kyseessä oli ns. kuuden pisteen matsi, kolmanneksi mun varpaat on vieläkin kylmät sm-hiihtojen seuraamisesta, neljänneksi ja lopuksi nyt mättöö suuhun, oon nälkäisenä vihainen... ja vaarallinen.

...ei vielä, vittu mä tartten akan, hetkonen... mä ansaitsen akan, jotenkin tämäkin asia on ollut tänään kovin pinnassa, vittu!
slam

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Epähuomiossa yksi new school hiitäjä päästi kapulan minua kohden. Ei se kaveri ainakaan yhtään katsonut minne se ankkuri lentää. Osui laudan pohjaan, kun olin poistumassa takakantin varassa samaan aikaan hissistä hieman ylempänä. Eipä se onneksi kimmahtanut minua naamaan. Kyllä se hieman vittutti ja totesin vain, että "ai kiva." En tiedä kuuliko edes minun mutinaani, mutta sen jälkeen vedin ainakin omat päivän isoimmat airit pipestä. :lol:
1108

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

HotPants kirjoitti:Oot taaaaaaas mogannu!! Sitä kuvaa ei näy!
No voi hellanlettas sentään, hömpsönpömpsön ja lettuja päälle. Tiidataaba ja banaania poskeen niiiq, tieksä niiq että hottis tarvii olla että nägee sen kuvan. Hilipatihippan ja poks päks pöks, susta q ei oo hottixseksi q oot niin plösö q vedät mäkissä kamaa aina. Q se on syy et sule ei niiq näy!!!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tilava Torstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

nypari kirjoitti:
...ei vielä, vittu mä tartten akan, hetkonen... mä ansaitsen akan, jotenkin tämäkin asia on ollut tänään kovin pinnassa, vittu!

:shock:

Mä en nyt kyllä tiedä voinko mä heti auttaa. Kysyntä noiden nalkuttavien akkojen osalta on ollut sen verran hiljaista, ettei taida varastosta löytyä. Ranskalaisia sisäkköjä ois toki ollut, mutta ne eivät aja ihan samaa asiaa.
Don't Panic!
Vastaa Viestiin