PesäPerstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mulla ei ole selkeitä muistikuvia mitä olen viimeisen puolen tunnin aikana helppariin soittaneille vastannut. Toivottavasti en mitään fataaleja neuvoja ole jakanut... aivan koomassa.

Huomenna pääsee veteen! O'Jea!
AarneAnkka

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Joku piripää oli sytyttänyt tuon alakerrassa olevan ravintolan naistenvessan paperitelineen palamaan
Hmm, olikohan tossa takana ilkivalta vaiko huolimaton tupakointi?
Patz

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

AarneAnkka kirjoitti:
Patz kirjoitti:Joku piripää oli sytyttänyt tuon alakerrassa olevan ravintolan naistenvessan paperitelineen palamaan
Hmm, olikohan tossa takana ilkivalta vaiko huolimaton tupakointi?
Ilkivalta, näkyy kyllä kuvanauhalta. Ja se roihusi ihan kunnolla, onneksi itse teline oli rosteria...
Elukka

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Patz kirjoitti:Joku piripää oli sytyttänyt tuon alakerrassa olevan ravintolan naistenvessan paperitelineen palamaan
Hmm, olikohan tossa takana ilkivalta vaiko huolimaton tupakointi?
Ilkivalta, näkyy kyllä kuvanauhalta. Ja se roihusi ihan kunnolla, onneksi itse teline oli rosteria...
:shock: No on meitä kanssa moneen junaan, ja osa jää vielä asemallekin... :doh:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mitäköhän ohjelmaa sitä keksisi omalle pesälleen tälle viikonlopulle huomisen keikan lisäksi. Huomenna Oikeutta Eläimille järjestäisi mielenosoituksen keskustassa, siihen voisi osallistua, jos vaikka törmäisi johonkin komeisiin poliiseihin ja pääsisi sellaisen kopeloimaksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Patz

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lolita kirjoitti: törmäisi johonkin komeisiin poliiseihin ja pääsisi sellaisen kopeloimaksi.
Mä yritin tätä tänään jo kaks kertaa ja aina sain pakkasta.

EDIT: ettei tule vääriä käsityksiä, niin yhtä yritin heruttaa silmäpelillä ruuhkissa (oli iso, kalju ja komee, ehkä se bylsii sen naisparia :/) ja toista tietysti ton tulipalon yhteydessä puhelimessa.
Nighthawk

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Kävin äsken labrassa otattamassa veriarvot. Huh, meinasi tipahtaa silmät päästä, kun vilkaisin tuloksia. Hemoglobiini 170. WTF. Ei muuten, mutta viimeaikaisen ruokavalion perusteella multa ei olisi pitänyt löytyä punasoluja ollenkaan. :)
sinkkumatti

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Suomen huolehtivan alkoholipoliitiikan innoittamana kävin pitkäripaisessa, ja mukaan tarttuin mäyräkoira, pari punkkua, jallua ja minttuviinaa.

On se hyssälä huolehtivainen emo, kun osasi näin sopivasti muistuttaa.

Ne ottaa joilla on!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Alkavan hiihtoloman takia mulla on illalla töitä normaalin neljän sijasta 1 tunti... VOi hitsi ja harmi. ;) Viikonlopuksi säntään estekurssin pitoon ja omat valmennukset taas myös, aika mukavaa :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

sinkkumatti kirjoitti:Suomen huolehtivan alkoholipoliitiikan innoittamana ...
Mä en ollut uskoa korviani kun tätä tänään radiossa tiedotettiin. Melkein tekis mieli mennä ja hamstrata omaan kaappiin muutama mäyris.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Pitäisköhän saarenmaata ja vettä naukkailla... Jos ny vaikka menisi lepään takaisin ensin.
Feiz

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Lolita kirjoitti: Huomenna Oikeutta Eläimille järjestäisi mielenosoituksen keskustassa, siihen voisi osallistua, jos vaikka törmäisi johonkin komeisiin poliiseihin ja pääsisi sellaisen kopeloimaksi.

Toivottavasti ne antaa koko köörille pamppua. Siis polviin ja päähän, ei muualle. No kyl keskivartaloonkin voi antaa.
ElanorRaven

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Minä alan nyt valumaan juhlapaikalle, ettei vieraat ehdi ensin :) Hauskaa iltaa koko Kityväelle, älkäähän ryypätkö liikaa :wink:
Dumari

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ElanorRaven kirjoitti:Minä alan nyt valumaan juhlapaikalle, ettei vieraat ehdi ensin :) Hauskaa iltaa koko Kityväelle, älkäähän ryypätkö liikaa :wink:
Onnea vielä synttäreiden johdosta, mä lupaan olla kiltisti ainaski :D
Starflare

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Feiz kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Huomenna Oikeutta Eläimille järjestäisi mielenosoituksen keskustassa, siihen voisi osallistua, jos vaikka törmäisi johonkin komeisiin poliiseihin ja pääsisi sellaisen kopeloimaksi.

Toivottavasti ne antaa koko köörille pamppua. Siis polviin ja päähän, ei muualle. No kyl keskivartaloonkin voi antaa.
Milloin ne antaa vesitykillä huutia koko köörille? luulis tekevän gutaa tässä pakkasessa.
Starflare

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

PALJON ONNEA ELANORILLE!!! :D
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ElanorKaimalle onnea :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Enthu

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huomenna jos sais ruhonsa suht ajoissa ylös...niin vois lähteä katsastaa
Kiasman Ars:in... josko siellä ois mtn yhtä shokeeraavaa kuin vuonna 1996
erilaisia Spermamyllyjä tai tukehtuvia nukkeja :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mulla onkin tänään treffit yhden kityläisen kanssa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Onnea Elanorille, tuolle pikkukalalle!
Kikkelis kokkelis.
Starflare

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Otanpa tästä Elanorin synttäreiden kunniaksi muutaman oluen.
1108

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Otanpa tästä Elanorin synttäreiden kunniaksi muutaman oluen.
HEIL!

EDIT: Ja onnea teinihevarille!
Starflare

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Otanpa tästä Elanorin synttäreiden kunniaksi muutaman oluen.
HEIL!

EDIT: Ja onnea teinihevarille!
HEIL! itsellesi Kuva.

PS. Se on teinikuutti.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä olin tänään Suomenlinnaan johtavassa tunnelissa! Oli muuten pirun kostea paikka.. Sieltä jatkoimme olusille ja kohta lähden luistelemaan. Ajattelin olla koko viikonlopun tosi kiltisti.
nypari

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Jahas, perjantai, mulle pitkäperjantai eli viikonloppu töissä. Alkuviikko meni väsymyksessä ja puolittaisen lupauksen vallassa, että tipattomuus ois se mun juttu. Nyt vois poiketa parilla, mut toisaalta aamutyöt. Kyl se on useimmiten on tai off - kaikkea ei voi saada.

Mitähän sitä jaksais tehdä... pitäisköhän sitä käydä vielä Kaupissa hiihtämässä, kunhan ruoka hieman laskee... vai meniskö sitä elokuviin... kaiken lisäksi mulla on levoton nuoren miehen mieli, hmmm... näen rintoja joka puolella...
Vastaa Viestiin