PesäPerstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ei täällä kuollutta ole, väsynyttä vain, eikä oikeastaan ole mitään sanottavaa.
sinkkumatti

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

MUHAAHAHAHAAHAHHAHAH!

Siitä sait saatanan visvainen paskamulkku. Juuri sinä kusipää joka olet seannut meidän duunejamme viimeiset ½ vuotta. Oliko kiva olla naama punaisena puhuttelussa?
killkill

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Edith kirjoitti:tanskanopiskelut
Erittäin hyödyllinen taito, jos ajattelit matkustaa lähiaikoina Lähi-Itään. Sarjassamme "Kuinka Saan Uusia Pikku Ystäviä Alle Aikayksikön" :mrgreen:

Asiasta kukkaruukkuun: Kuuntelen Rollareiden "Forty Licks 2"-kokista. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eihän nämä jätkät osaa soittaa suurimmassa osassa biiseistä!!! Komppi laahaa, kitarointi kuulostaa kuin ensimmäisellä soittotunnillaan oleva liimanhaistelija tökkää soinnun sinne-tänne - eikä juurikaan kohdalleen.
slam

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Jaha, jos menisi rehkiin asteita pieneen pipeen. Toivottavasti laiskat Tamperelaiset ovat jaksaneet kunnostaa sitä edes hieman. Nyt on hiihtoloma aika, että täytyy luottaa sälleihin, vaikka ovatkin messevästi osoittaneet ihailtavan laiskuutensa vuosien varella kunnostustöiden suhteen. :lol:

Bäk to bäk kaaren hierasu voisi olla kokoelmissani ja temppuvihkossani... :lol:
Viimeksi muokannut slam, 03.03.2006 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kittys

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Vadim kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Nyt ois hyvä aika painella nukuksimaan.

Sutjakka perjantai; aamulla reissuun, kaksoisolento tulee Suomeen ja mutsilla syndet. Niitä odotellessa :vihelt: .
Oh, hottiksella on klooni? :shock:
Jep. Samaa kokoluokkaa, hieman vaaleempi ja vanhempi :roll: Mut mä oon tiätty niinku se hottispottis meistä, hah. 8)
slam

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kittys kirjoitti:
Jep. Samaa kokoluokkaa, hieman vaaleempi ja vanhempi :roll: Mut mä oon tiätty niinku se hottispottis meistä, hah. 8)
valmista itsestäsi clooni ja toimita tänne...
Kittys

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

slam kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Jep. Samaa kokoluokkaa, hieman vaaleempi ja vanhempi :roll: Mut mä oon tiätty niinku se hottispottis meistä, hah. 8)
valmista itsestäsi clooni ja toimita tänne...
Ei se oo myytävänä. Niitä ei voi valmistaa ja lapsitehdas on kiinni.
Viimeksi muokannut Kittys, 03.03.2006 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

sinkkumatti kirjoitti:MUHAAHAHAHAAHAHHAHAH!

Siitä sait saatanan visvainen paskamulkku. Juuri sinä kusipää joka olet seannut meidän duunejamme viimeiset ½ vuotta. Oliko kiva olla naama punaisena puhuttelussa?
Mitä tarkoittaa "seannut"? Tämä ei ole vittuilua tai vinoilua, vaan postauksen pointti menee minulta täysin ohi kun en jymmärrä tuota sanaa. Mutta hyvä että jäi kiinni, mihin olikaan syyllistynyt.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mistä tulee sanonta "tuhannen pillun päreet?"
Ennen oli saunoissa naisia varten aina päreitä lauteilla istuinsuojana. Sitten kerran kun muuan tukkijätkät kaatoivat reippaasti yli 30 metrisen männyn, sanoi muuan savottalainen puunrunkoa kuoriessaan: "Jumalauta. tästähän tulee tuhannen pillun päreet!". :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
safi

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja safi »

Huomenta! Kuumeessa edelleen ja kotia oli pakko tänään jäädä lepäilemään nessupaketin viekkuun. Jotain hyvääkin sentään. Ompelijalta makkariin tilaamani verhot olisivat tänään liikkeestä haettavissa. Näytän kyllä niin hirveältä, etten taida iletä paljon kotoa poistua..
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kittys kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Nyt ois hyvä aika painella nukuksimaan.

Sutjakka perjantai; aamulla reissuun, kaksoisolento tulee Suomeen ja mutsilla syndet. Niitä odotellessa :vihelt: .
Oh, hottiksella on klooni? :shock:
Jep. Samaa kokoluokkaa, hieman vaaleempi ja vanhempi :roll: Mut mä oon tiätty niinku se hottispottis meistä, hah. 8)
Onko siskollakin hoitsu-puku? Olisko teillä aikaa illalla? :jouden: :p:
AarneAnkka

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sähly pelattu. Eipä tuo kipeä käsi ny nimpal kauhiasti haitannut, mitä nyt silloin kun vastapuolen kaveri tönäisi vähän kylki edellä. Aits.

Nyt upotetaan nenu duuniin. Tosin eipä näytä paljoa tekemistä olevan kun juuri se minun huomiotani vaativa osa-alue projektista on tällä hetkellä työkalujen osalta rikki. Peukut pyörii, kas näin.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Patz kirjoitti:Pesä tarjolla, myydään eniten tarjoavalle. Peeäs: halvalla lähtee!
Tarjoo möllille :wink: se maksaa vaikka 20 egee :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Kittys

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kimmen kirjoitti:Onko siskollakin hoitsu-puku? Olisko teillä aikaa illalla? :jouden: :p:
Hmm. Pukua ei, mut hei; se tykkää saappaista ja lyhkäsist hameist. Kelpaako? :D
killkill

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mua muistutettiin juuri, että kolmivuotis-"hää"-päivä ja Hänen Syntymäpäivänsä vaativat toteuttamaan heikkona hetkenä antamani lupauksen "Kunhan tää projekti on valmis, vien sut ulos syömään kaupungin toiseksi parhaaseen ravintolaan ja tarjoan koko illan". Zilviisiin.

Toisaalta tota on hankala lykätä rahasyihin perustuen kun äskettäin käytti yli 400 eskoa uuteen sukellustietokoneeseen :oops:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kittys kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Onko siskollakin hoitsu-puku? Olisko teillä aikaa illalla? :jouden: :p:
Hmm. Pukua ei, mut hei; se tykkää saappaista ja lyhkäsist hameist. Kelpaako? :D
Ai kelpaako? :ohyeah: Nyt voin lopettaa työt tältä viikolta, irstaiden mielikuvien johdosta keskittymiskyky on nollassa.
Kittys

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kimmen kirjoitti:Ai kelpaako? :ohyeah: Nyt voin lopettaa työt tältä viikolta, irstaiden mielikuvien johdosta keskittymiskyky on nollassa.
Silviissiin. :jouden: :pics:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ah raikasta sanasen vaihtoa havaittu, no työt yritän tehdä lounaan jälkeen..
15 sit tsäbää, käviskö harjoittelemassa tänä iltava humaltumistä eläkeläisiä varten? :beer: :beer:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Se on sitte persjantai.. pailupäivä! Saas nähä lipsahtaako huominenkin perään. Mut jos nyt ensin kävis vaikka aamulenkillä, arskakin paistaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

*ultimate total reps* Mä näin äsken, ku kuus (!) myyntiäijää änkes samaan hissiin.
Mul on muutenki taas ihan ratkiriemukasta täällä. Oon esimerkiks lueskellu HotPantsin astrologisia analyysejä. HotPants on muutenki super.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Patz

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Viimeistelin juuri erään eroottisen novellin ja olo on sen mukainen. Taitaa kevät tehdä tuloaan kun alkaa vanhallakin hormoonit hyrräämään siihen tahtiin että joukkoraiskausta tässä pitäisi ihmisten varoa eikä jotain lintuinfluenssaa!

:shock:
sinkkumatti

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Kimmen kirjoitti: Mitä tarkoittaa "seannut"?
Sekaantua. Seata. Emmietiä mikä seon. TULE APUUN AAPISKANA!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Uhhuh, ahhah, hyökkäysharjoitus takana ja kiwaa oli.
No ei oikeasti, mutta sanon niin vaan koska niin kuuluu sanoa. Vähän turhaa seisoskelua suksilla umpiryteikössä kun hyökkäys pysähtyi ja ensimmäinen joukkue ampui tulivalmistelua tavoitteeseen toisen joukkueen jo ollessa siellä. Puhumattakaan muista kommelluksista.
Ai niin, ja en käynyt kakkosella viikkoon. Jännä olo oli vatsanpohjassa. Sitten hajotin maitotölkin ysivitosen taskuun, tuoksuu miellyttävästi vauvanoksennukselle.

Muuten puuha oli hauskaa, järjestelyt vain kusivat hieman.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Faghag

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Hiihaa!

Olen vähän sairas, siis fyysisesti. Ilmeisesti jokin kanalentsu iskenyt minuun: niskat olleet kroonisesti jumissa viikon, kurkku karhea ja eilen yöllä palelsi niin maan perusteellisesti... menin maate jo klo 20, nukuin kaikki vaatteet päällä + täkki + villahuopa ja värisin.

Tosin tänään skumppaamaan Klaus Kurkeen, ainakin hetkoksi, jotta muistaa millaista oli olla radalla ja huomenna DTM:aan. Vähän vaihtelua tähän kurjuuteen....

Indian Express-näyttelyn lisäksi toinenkin näyttely kannattaa käydä katsomassa ---- > Alphonse Mucha Art nouveaun pyörteissä 3.3.-28.5.2006:
http://www.amosanderson.fi/suomi/index.html
sinkkumatti

Re: PesäPerstai

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Mylwin kirjoitti: Ai niin, ja en käynyt kakkosella viikkoon.
Tämä on ehdottomasti suositeltava harrastus. Tarpeeksi kauan kun tuota harrastaa, kakkosesi tekee pussin suoleesi ja sen jälkeen saakin kakkoset kaivaa ulos käsin.

Tämä sopii etenkin niille, jotka tykkäävät nyrkkitouhusta.
Vastaa Viestiin