Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nypari kirjoitti:Mulla olikin postilaatikossa kirje, jossa ilmoitettiin, että kahdeksan vuotta valtion/kunnan palvelusta on täyttynyt 28.2.2006. Suomeksi sanottuna palkankorotus eli ensimmäinen kokemuslisä. Meillä kun ei enää ole niitä ikälisiä. Hitto moon wanha, pitäisköhän sitä ihan tosissaan opetella laiskottelemaan? Mä kun vieläkin vikerrän pääosin kovin innostuneena.
Hmph. Mä oon kymmenettä vuotta samassa rumassa kapakassa töissä (siinä välissä oli kyl syrjähyppyjä niinsanotusti) enkä mä saa mitään ikälisiä. Perkele. Etuja toki on. Tosin en tiää onko elinikäinen piikki ja henkilökunnan hinnat laillisia :vihelt:
Exsat

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Terveisi Eestist! Hotellissa on merinakoala parvekkeelta, harmi vaan etta se meri on jaassa. Hiekkarantakin kuulemma loytyy, pitaisko kayda testaamassa *tahan kysymysmerkki*

Hankalat nappaimistot nailla virolaisilla, ihme kun puhuvatkin niin poljasti!
ninnithequeen

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perkele, tulkaa sättiin ihmiset! Mulla on tylsää!
Yönmustaritari

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Hitsipitsi. Valvoin hiton myöhään ja heräsin silti aikaiseen. Piti alkaa heruttaa pilluu netistä mutta kun en vaan osaa. Taidankin sen sijaan tappaa pari kourallista liitoutuneiden puolulaisia DOD:ssa.

Ketä ryyppää tänään? Pitäiskö vetää pikku tumut sano vai meneekö kalsarikänneiksi kuulokkeet päässä. Sniperin ura katkeaa yleensä viimeistään siinä neljännen kaljan tietämillä ja siirtyy helpommin lähestyttävään assault-moodiin.

Mun deitti-ilmo sai vastauksen, joka vissiin oli kännissä kirjoitettu. Ainakin kirjoitusvirheellinen se oli ja aamuyön tunteina oli postitettu. No minäpä siihen sitten vastaamaa, että mikäs kun ei baarista lohjennut niin sitä otetaan sitten netistä viimeisiä vaihtoehtoja vai?? No ja läppäähän minä vaan heitin mutta eipä sitä sitten mitään enää kuulunut. Olen tässä pikkuhiljaa alkanut virittelelemään yksinelon autuuteen eli expertin AV-järjestelmiin tutustuminen alkaa justiinsa. Vedän tänään kännit ja avaudun sitten suhteet-palstalle tuosta yksinelon alkamisesta.
Enthu

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

En mä taida jaksaa lähtee kaupungille mitä eilen vielä vähän uumoilin...
räpläis jotain koneella ja kävis ulkona kävelyllä,josko illalla tulis vielä
jotain telkustakin... heräsin tänään jo 8:30 mut meninkin eilen jo 21 nuQ...
ns normaali/oikea päivärytmi pikkuhiljaa löytymässä sen 2,5 v jälkeen
Runkkis

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Exsat kirjoitti:Terveisi Eestist! Hotellissa on merinakoala parvekkeelta, harmi vaan etta se meri on jaassa. Hiekkarantakin kuulemma loytyy, pitaisko kayda testaamassa *tahan kysymysmerkki*

Hankalat nappaimistot nailla virolaisilla, ihme kun puhuvatkin niin poljasti!

Muistakaa tuliaiset Mäyris Viru Kangea ja lehmäkarkkeja...
killkill

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Tosin en tiää onko elinikäinen piikki ja henkilökunnan hinnat laillisia :vihelt:
Vahva ehkä että ei.
Oi niitä aikoja... 90-luvun puolivälissä meidän klubilla oli YYA-sopimus yhden keskustan pubin henkilökunnan kanssa. Pääsivät aina jonon ohi sisään ja vedet ilmaiseksi. Vastaavasti heillä käydessämme saimme dokata sisäänostohinnoin. Markka-aikana iso siideri ja jägermeister kympin luokkaa :D Sekin laulu loppui lyhyeen kun pubin omistaja sai tietää ja potki koko hölökunnan kerralla pihalle..
Avatar
Tätsy
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 24.08.2005 11:31

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Tätsy »

ninnithequeen kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kakskymppisenä. Laske ite 49-29 :D
Aikas nuorena :wink:
Juu, ja faija on 58. Kohta 30 vuotta ovat olleet onnellisesti naimisissa. Ja mun rakas pikkuveljeni täyttää ens keskiviikkona 18. Niin se aika kuluu...
Ja tätis on niin pirun nuori :ohyeah:
kaikkimulleheti
sinkkumatti

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Call Of Duty 2 putosi juuri xboxiin.. Merde! sehän oli ranskankielinen. :twisted:
ninnithequeen

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tosin en tiää onko elinikäinen piikki ja henkilökunnan hinnat laillisia :vihelt:
Vahva ehkä että ei.
Oi niitä aikoja... 90-luvun puolivälissä meidän klubilla oli YYA-sopimus yhden keskustan pubin henkilökunnan kanssa. Pääsivät aina jonon ohi sisään ja vedet ilmaiseksi. Vastaavasti heillä käydessämme saimme dokata sisäänostohinnoin. Markka-aikana iso siideri ja jägermeister kympin luokkaa :D Sekin laulu loppui lyhyeen kun pubin omistaja sai tietää ja potki koko hölökunnan kerralla pihalle..
No meillä on herra itse töissä ja päättää näistä. Joo vedet on aivan varmasti ilmaisia, henkilökunnalle, se pätee kyllä joka paikassa. Niin ja henkilökunnan hinta on se happyhour hinta ;)
Nyt uskaltaa kertoo, varsinkin kun baari meni myyntiin :cry:
Ottaapi päähän. Noh, onhan toi jo vissiin viides omistaja kellä oon ko. paikassa töissä :lol:
ninnithequeen

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tätsy kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Juu, ja faija on 58. Kohta 30 vuotta ovat olleet onnellisesti naimisissa. Ja mun rakas pikkuveljeni täyttää ens keskiviikkona 18. Niin se aika kuluu...
Ja tätis on niin pirun nuori :ohyeah:
On se. Nuorekas, kaunis ja juuri sellainen, joksi haluan isona tulla ;)
1108

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huutakaa K
Huutakaa R
Huutakaa A
Huutakaa P
Huutakaa U
Huutakaa L
Huutakaa A

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Hellässä oli hauskaa *kai* Gissa oli kännissä *kai* tulin kotiin *kai* joko a)taksilla b)kävellen. Ei osaa sanoa, mutta känninen gootti(tyttö) ja venäläinen on tappava yhdistelmä.

T: Nimimerkki "Melkein turpaan saanut"

EDIT: Ei, en ole venäläinen.
Runkkis

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Pitäisi vissiin tiskata ja jotain pientä siivoilua harrastaa... Mutta ei jaksaisi millään... Kahvia ensin ja sitten mietitään....
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tuli sit jorattua, ryypättyä ja joku hiton salarakaspaskakin nähtyä. Nyt rapulointia ja pienimuotoista siiderinnauttimista, toistaiseksi.
RolloTomasi

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

McJanne kirjoitti: Perjantain piristysruiske oli kun veimme exän kanssa Pirun lopetettavaksi Tikkurilassa.
Otan osaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nypari kirjoitti:Mulla olikin postilaatikossa kirje, jossa ilmoitettiin, että kahdeksan vuotta valtion/kunnan palvelusta on täyttynyt 28.2.2006. Suomeksi sanottuna palkankorotus eli ensimmäinen kokemuslisä.
Sä olet wanha! Mulla ei ole kasassa kuin reilut kuusi vuotta, vaikka aloitin urani nuorena tyttönä.


Tänään pitäisi sitten jaksaa imuroida kukkamullat (jälleen kerran) lattialta ja pestä ja kuurata tuo nurkka, mihin Pekka pissas (jälleen kerran). Mieluummin lähtisin Itäkeskukseen lamppukauppaan etsimään hienoa lamppua olohuoneeseen. Voinko mä jättää tän kämpän vielä yhdeksi päiväksi törkyiseen kuntoon?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Huomenia.
Oonk mä tylsä ihminen kun ei o ollenkaan krapulaa[1] enkä ole vielä tänään tehny yhtään mitään heräämisen lisäksi?
[1]Koska istuin eilisen illan hanisen kanssa kotona möllöttämässä telkkua.
Jannelle sympatiat, :paijaa: tiedän hyvin minkälaista se on viedä oma lemmikki lopetuspiikille. :(
RolloTomasi

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti:Mieluummin lähtisin Itäkeskukseen lamppukauppaan etsimään hienoa lamppua olohuoneeseen. Voinko mä jättää tän kämpän vielä yhdeksi päiväksi törkyiseen kuntoon?
Voit, jos saat sen lampun sinne mahtumaan. Siitä tulee kuitenkin luultavasti pakkausjätettä, joka jälleen sotkee kämpän. Saat huomenna kaiken siivottua samalla kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on ihan paska olo. Lääkeavusteinen yöuni ei oikein piristänyt ja minua vituttaa, mutten osaa sanoa mikä. Miksi v*tussa minun pitää olla niin aikava, ettei siivous, Itäkeskus ja illan keikka mahdu samaan aikatauluun vaan jotain pitää jättää tekemättä. Se imurointi olisi kova sana siinäkin mielessä, että Pekka rikkoi yhden tuikkulyhdyn. Keräsin kyllä kaikkki näkyvän lasinsirpaleet pois ja olen tassutellut täällä paljain jaloin ilman haavoja, mutta eihän niistä sirpaleista koskaan tiedä.

Ehkä mä lähden itään, kun imuroida ehtii huomennakin, mutta kaupat on silloin kiinni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti: Voinko mä jättää tän kämpän vielä yhdeksi päiväksi törkyiseen kuntoon?
Voit...jos siivoat meikäläisen keittiön.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RolloTomasi kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mieluummin lähtisin Itäkeskukseen lamppukauppaan etsimään hienoa lamppua olohuoneeseen. Voinko mä jättää tän kämpän vielä yhdeksi päiväksi törkyiseen kuntoon?
Voit, jos saat sen lampun sinne mahtumaan. Siitä tulee kuitenkin luultavasti pakkausjätettä, joka jälleen sotkee kämpän. Saat huomenna kaiken siivottua samalla kertaa.
Kiitos Rollo, sä pelastit mun päivän järkevällä kommentillasi :h:

Siispä viimeinen kuppi kahvia naamaan, vaatteet ylle ja matkaan.

Edit: Mulla ei kyllä ole varaa ostaa sitä lamppua... Visalle kai vaan, on sillä ennenkin ostettu. Taidan saada Visa-velan maksettua samaan aikaan asuntolainan kanssa eli viiskymppisenä.

Bluntly: Tuletko sä sitten imuroimaan ja peseen lattiat tänne, jos mä siivoan sun keittiön? Voin heittää kaupanpäälle vielä sun vessan pesunkin.
Viimeksi muokannut Lolita, 04.03.2006 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti:Mulla on ihan paska olo.
Koita jaksaa :boohoo:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti: Bluntly: Tuletko sä sitten imuroimaan ja peseen lattiat tänne, jos mä siivoan sun keittiön? Voin heittää kaupanpäälle vielä sun vessan pesunkin.
Houkutteleva vaihtoehto. Vessa olisi pakko luututa kun ensiviikolla kosteustarkastus. Toisaalt selkä ei kestä lattian kuuraamista juuri nyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joku todella håttiksen näköinen nuorimies on vietellyt minua Cityssä :shock:

Missä on virhe? Selvä väärinkäsitys. Pitääks mun vastata sille? Vähänks noloo, kun se on kuitenkin tarkoittanut sitä nuorta pimatsua, jolla on hieman samanlainen nicki.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: Lutka, lutkempi, lutkin, kookaburra-lauantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti: Kiitos Rollo, sä pelastit mun päivän järkevällä kommentillasi :h:
hiphei :h:
Vastaa Viestiin