pussailusunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:Moi rollo. Sua mun pitikin pussata tänään. *pussaa* :h:
Moi Ninni :D Kiitos. Pussaan takasin. *pussaa* :h:
Starflare

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

AarneAnkka kirjoitti:Huomenta. Päätä särkee. Telkussa pyörii Avara Luonto. Pitäiskö käydä lenkillä...? Meinasin eilen että pitäisi, mutta nyt on tosi ponneton olo.
Sama täällä, ja oksettaa edelleen vaikka kävin jo aikamoiset määrät pönttöön kiskasemassa. Ei jumalauta, nytkö se vatsatauti piti kehittää? Kauan tämä painajainen kestää?

Jää jumaliste pussaamiset väliin :( .
1108

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enthu kirjoitti:Vkonloppuna nukuttu jo 22h varastoon...tänään nukkuu 20.30 et jaksaa pompata huomenna pystyyn 4.30.

Varaan tarpeeks aikaa työmatkaan lakon takia jotta
ehdin laittelemaan muille pösilöille kahvia 7.15..8.00 pakko olla valmista.
Tässä sulle kahvikuppi että voit sisäistää sen oikeaoppisen käytön:
Kuva

Ja ei muutakuin harjoittelemaan.
1108

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

:twisted:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jee jee. Lottovoitto! 12.90e. Täältä tullaan Bahama.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ElanorRaven

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Töistä kotiin. Piiiiiiiiiiiitkä (tylsä) päivä vielä edessä, ja huomenna pääsee (sarkasmia) taas kouluun! Nyt vähän nälättäisi, kaipa sitä pitää jotain vatsantäytettä lähteä kehittelemään.
tonttu

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huooh, ihan kuin oisi jyrän alle jäänyt. Menee tämä päivä palautuessa töistä. Jospas taas tonne ulos valoa ihmettelemään...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

tonttu kirjoitti:Huooh, ihan kuin oisi jyrän alle jäänyt.
Veit jalat suustani.

Koko viikonloppu ulkoiltu erämaassa. Taisi tulla raittiinilmanmyrkytys, mutta nyt kun on kotiutunut, syönyt, käynyt pitkässä lämpimässä suihkussa ja korkannut oluen olo on taivaallinen :dream:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Elukka

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sunnuntaita kityilijät! :yo:
Mä näin ihan vinksahtaneen unen viime yönä:
Olin keksinyt aikakoneen, jonka avulla piti estää jonkun tulevan suurkatastrofin syntyminen. Aikamatkalle lähtiessäni tapasin aikakonelaboratoriosta tunkeilijan, jonka ammuin hengiltä tietämättä että se olikin minä itse tulevaisuudessa. Näin tulin paitsi tehneeksi maailmanhistorian omituisimman itsemurhan myös estäneeksi itseäni estämästä sen katastrofin. :shock:
Runkkis

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tylsistyminen uhkaa taas mielenrauhaani... Tekisi mieli lähteä lenkille, mutta ei oikein pysty. Tiskata pitäisi, muttei sitten millään kiinnostaisi... Potkun perseelle kaipaisin...
Angita

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Itkettää, sattuu, pää on pumpulipallo. Kelaan vanhoja päättymättömällä kasetilla. Käperryn peiton alle piiloon. Haluan unohtaa. Haluan pois.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Angita kirjoitti:Itkettää, sattuu, pää on pumpulipallo. Kelaan vanhoja päättymättömällä kasetilla. Käperryn peiton alle piiloon. Haluan unohtaa. Haluan pois.
:boohoo: :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elukka kirjoitti:Mä näin ihan vinksahtaneen unen viime yönä:
Olin keksinyt aikakoneen, jonka avulla piti estää jonkun tulevan suurkatastrofin syntyminen. Aikamatkalle lähtiessäni tapasin aikakonelaboratoriosta tunkeilijan, jonka ammuin hengiltä tietämättä että se olikin minä itse tulevaisuudessa. Näin tulin paitsi tehneeksi maailmanhistorian omituisimman itsemurhan myös estäneeksi itseäni estämästä sen katastrofin. :shock:
Jumalauta että nauratti!!! Kiitos ja kumarrus, juhlistan tilannetta oikein kuvalla:

Kuva
nypari

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Jahas, työpäivä voiton puolella, seisova pöytä syöty pöydittä ja ajatukset salireenissä. Jos toi työkaveri tossa lähtis mukaan, niin sais extraboostia reeniin. Sit vois, edelleen työaikana, käydä saunassa... ja tuplapalkalla. On niitä jotain hyviäkin puolia tässä ammatissa :D
RolloTomasi

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

päätin sittenkin ruveta kuuntelemaan madonnaa. :nuts:

jaksamista elämän kolhimille. :paijaa: :boohoo:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Jälleen kerran sekä lauantaina että sunnuntaina luistelemassa muutamia kilometrejä Taivallahden retkiluisteluradalla. On se vaan hienoa. Vain omat vanhat jääkiekkoluistimeni harmittavat; olisi hienoa painella muiden tapaan oikeilla retkiluistimilla sauvojen avustuksella. Tällä kertaa selvisin jopa nolaamatta itseäni kaatumalla ihanien, punaposkisten ulkoilijanaisten edessä. Sen sijaan suoritin ilmeisen viikottaisen nolojen tilanteiden mies -kaatuiluperformanssini lauantaina varsin mittavan bussipysäkkiyleisön edessä. Liukkailla kengillä ensin vauhdikas steppausesitys, joka huipentui kunnon slapstick-tyylin kaatumiseen: jalat korkealle ilmaan ja takapuolelleeni/selälleni hankeen. Oli ihmisillä taas naurussa pitelemistä. Kaiken lisäksi takamus ja olkapää olivat tänään aamulla tästä hölmöilystä vähän kipeät. Taidan olla niin vanha, että hölmöilyt kostautuvat ihme jomotuksina.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Oon itsekin nyt käynyt tuolla Taivallahdessa luistelemassa, ihana paikka! Ainoa vaan et mun jalat joutuu varmaan kohta amputoimaan, kun ei sitä luistelua raaski lopettaa ajoissa.

Tänäänkin koko päivä ulkoiltu :cheer:
Patz

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jessus että voi ihmisen jalat olla rikkipoikkikatki. Tapetit on seinissä ja muttotarkastusta odotellaan tiistaille, toivotaan että menee läpi. On kaikkensa antanut olo, taitaa uni tulla helposti silmään...
Starflare

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Olihan tuosta velimiehestäkin apua, kun poeka toi kipeälle jaffaa :) . Olokin on hitusen parempi kuin aiemmin, mutta eipä tässä vielä tanssiksi uskalla laittaa.
Dumari

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tarvis kyllä jonkun jota pusutella.
Asiasta: tylsää on ja leffakin loppui.
aimohaiku

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Juon Karhua.
Viimeksi muokannut aimohaiku, 05.03.2006 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Haluaisin pussailla, anyone?
AarneAnkka

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Camilla kirjoitti:Tänäänkin koko päivä ulkoiltu :cheer:
Heh, mä oon ollut aivan päinvastaisella linjalla. Olen sisäillyt koko päivän lukien lehtiä, katsoen digiboksiin kertyneitä ohjelmia ja pesten pyykkiä. Kaikkein uloimpana olin tänään, kun kävin parvekkeella laittamassa tuikkukynttilän lyhtyyn. Pitäisköhän käydä edes viemässä roskat että saisi vetäistyä keuhkoon Espoon ulkoilmaa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä haluaisin pussailla ja käpertyä jonkun kainaloon. Lisäksi Patzin avatar herätti halun puristella tissejä.

Aika turha sunnuntai ollut, mitään muuta en ole tehnyt kuin käynyt ostamassa karkkia Anatolin Marketista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: pussailusunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä meen nyt pussailemaan omaa rakasta miestäni, joka selvisi kuin selvisikin ehjin nahoin Vaasan reissusta.

Toisin kuin eräs ei selvinnyt Espoon reissustaan, kuolemaa tein tänään töissä, ei hyvää päivää....:lol:
Vastaa Viestiin