Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Lontooseen
2
6%
Wieniin
9
25%
Muualle, minne
12
33%
Niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja pysyä siellä
13
36%
 
Ääniä yhteensä: 36

Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

1108 kirjoitti:Jos saan kysyä että mitä vittua itse yrität tehdä näillä viesteilläsi? Niin että *nyyh* meni taas vituilleen heittosi.
Taisit itse vastata kysymykseesi.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
AarneAnkka

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lucky Luciano kirjoitti:Itse en vain ole vielä oppinut aloittamaan jokaista yleisluontoista keskustelunavaustani kaavalla Miten Lucky Luciano ajattelee
Itse aloitin kerran täällä omalla nikilläni otsikoidun ketjun siitä pitäisikö minun ajaa viikseni, gallupin kanssa tottakai. Reagoitko siihen samalla tavalla?
1108

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lucky Luciano kirjoitti:Taisit itse vastata kysymykseesi.
En, pässi, kysyin sitä sinulta.

Wannabe älykkömäistä paskaa jaksat postata mutta et vastata mihinkään.

Paniko koira vai isä sinua perseeseen pienenä? Vai saitko kummaltakin samaan aikaan, vai paniko koira isääsi?

Kerro, mistä napsit juttujesi syyt?
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

AarneAnkka kirjoitti:Itse aloitin kerran täällä omalla nikilläni otsikoidun ketjun siitä pitäisikö minun ajaa viikseni, gallupin kanssa tottakai. Reagoitko siihen samalla tavalla?
Olen huomioinut, että Aito_Johanna aloittaa hyvin usein yleiselle keskustelupalstalle ketjuja, jotka sivuavat ennen kaikkea häntä itseään. "Aito_Johanna tuli takaisin", "Aito_ Johanna mökkeilee seuraavat kaksi viikkoa" ja nyt tämä "Aito_Johanna matkustaa". Mitään ongelmallista tai pahaa ei siinä sen sijaan missään nimessä ole. Lisäksi kyseinen nuori nainen vaikutti IRL oikein mukavalta, joten se tästä aiheesta osaltani.

(Kaikkineen turha tuo osani toki olikin.)
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Lucky Luciano kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Itse aloitin kerran täällä omalla nikilläni otsikoidun ketjun siitä pitäisikö minun ajaa viikseni, gallupin kanssa tottakai. Reagoitko siihen samalla tavalla?
Olen huomioinut, että Aito_Johanna aloittaa hyvin usein yleiselle keskustelupalstalle ketjuja, jotka sivuavat ennen kaikkea häntä itseään. "Aito_Johanna tuli takaisin", "Aito_ Johanna mökkeilee seuraavat kaksi viikkoa" ja nyt tämä "Aito_Johanna matkustaa". Mitään ongelmallista tai pahaa ei siinä sen sijaan missään nimessä ole. Lisäksi kyseinen nuori nainen vaikutti IRL oikein mukavalta, joten se tästä aiheesta osaltani.

(Kaikkineen turha tuo osani toki olikin.)
Mie mietin joskus että rupeaisin puhumaan itsestäni kolmannessa persoonassa. Se olisi hienoa se!

"Mylwin ottaa nyt nokoset"
"Mylwin ottaa nyt oluen"
"Mylwin katsoo nyt urheilua telkkarista ja pieruttelee"
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elukka

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mylwin kirjoitti: Mie mietin joskus että rupeaisin puhumaan itsestäni kolmannessa persoonassa. Se olisi hienoa se!
Tee kuten Uusis ja ala puhua itsestäsi neljännessä persoonassa. :P
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Elukka kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Mie mietin joskus että rupeaisin puhumaan itsestäni kolmannessa persoonassa. Se olisi hienoa se!
Tee kuten Uusis ja ala puhua itsestäsi neljännessä persoonassa. :P
Uusis on pyhä, ei häntä sovi kopioiman.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lucky Luciano kirjoitti:Epäilemättä. Itse en vain ole vielä oppinut aloittamaan jokaista yleisluontoista keskustelunavaustani kaavalla Miten Lucky Luciano ajattelee, nukkuu, meditoi, pohdiskelee uskontoja, puntaroi vakaumustaan, kuuluttaa arvojaan ja analysoi elektroniikkamieltymyksiään. Tai siitä, mitä Lucky Lucianon unimaailma kertoo yleisellä tasolla toimijan x käytänteitä konstituoivasta transaktiokäyttäytymisestä lokaalisten sekä moraalisten sidosten viitekehyksessä.
No siis tätä odotellessa? Lupaan osallistua tuleviin ketjuihisi vähintään yhtä suurella intohimolla kuin tähän!
Aito_Johanna

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lucky Luciano kirjoitti: Olen huomioinut, että Aito_Johanna aloittaa hyvin usein yleiselle keskustelupalstalle ketjuja, jotka sivuavat ennen kaikkea häntä itseään. "Aito_Johanna tuli takaisin", "Aito_ Johanna mökkeilee seuraavat kaksi viikkoa" ja nyt tämä "Aito_Johanna matkustaa".
Hämmentävä huomio, sillä se ei pidä paikkaansa. Tämän voi jokainen todentaa selaamalla viestihistoriaa, jos asia ihan hirveästi kiinnostaa.
RolloTomasi

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti: Tämän voi jokainen todentaa selaamalla viestihistoriaa, jos asia ihan hirveästi kiinnostaa.
City-ajoilta lähtien?
Aito_Johanna

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Tämän voi jokainen todentaa selaamalla viestihistoriaa, jos asia ihan hirveästi kiinnostaa.
City-ajoilta lähtien?
Vaikka, jos asia niin megahirveästi kiinnostaa.
RolloTomasi

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti: Vaikka, jos asia niin megahirveästi kiinnostaa.
On niitä sitten varmaan jotain viisi tai kuusi?
Aito_Johanna

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Vaikka, jos asia niin megahirveästi kiinnostaa.
On niitä sitten varmaan jotain viisi tai kuusi?
Olisiko noin monta? Oletko laskenut? No, viisi tai kuusikin olisi vielä kohtuullinen määrä ja - - aloittaa hyvin usein siis vahvaa liioittelua ottaen huomioon, että esihistoriani CITYssä on pitkä. KITY-ajoilta ei ainakaan ole yhtään itsetehostusketjua, ellei "Pitäisikö Aito_Johanna valita modeksi" -ketjua lasketa.
RolloTomasi

Re: Minne Aito_Johannan pitäisi matkustaa kesälomalla?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti: Olisiko noin monta? Oletko laskenut?
Se oli summittainen, muistin varainen arvaus.

Ja on se aika usein muihin verrattuna.
Vastaa Viestiin