Muanantae.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vittu joo. Sama paska duunissa jatkuu. Pomo ei taaskaan vastaa puheluihin eikä meiliin.
Vittu tätä kestä. Tekis niin mieli ottaa loparit!

Laittaisin työhakemuksia meneen pilvinpimein mut cv:kin hävinny kotikoneelta. Nyt pitäs kaivaa (kunhan pääsee kotiin) paperiversio jostain esiin ja näpytellä uus..
Voi itku!

Jotain positiivista, saadaanki sänky jo huomenna eikä torstaina!!!111
Elukka

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TeePeeKoo.
Blääh, nyt ei taas tuu duunihommista yhtään mitään. :|
Kittys

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Pilkkaava, itsekäs, dominoiva, laskelmoiva, kylmä. Jääräpäinen, masokisti, empatiakyvytön, jäinen. Narttu. Eikä hävetä sitten niinq yhtään!


Mulla on hyvä fiilis! :cheer:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hyvä minä! Olen ollut häkellyttävän reipas nuori nainen täällä, ottaen huomioon kuinka kovin heikkona olen. Hävitin todellakin sen uskomattoman tiskivuoren. Siis ihan tiskaamalla. Kyllä joku musta vielä kunnon vaimon ja perheenäidin saa.
Kittys

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

irmelianneli kirjoitti:Hyvä minä! Olen ollut häkellyttävän reipas nuori nainen täällä, ottaen huomioon kuinka kovin heikkona olen. Hävitin todellakin sen uskomattoman tiskivuoren. Siis ihan tiskaamalla. Kyllä joku musta vielä kunnon vaimon ja perheenäidin saa.
:jee:

Tänne voisit tulla jatkaan pyykkäystä. Oon ollu ite taas ihan liian ahkera. 100m2 siivottu ja petivaatteet ja matot lojuu ulkona.
Nyt kahvia, pakko saada.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rockroad näyttää olevan nopia verkkokauppa räteille. Joskus viikonloppuna tilasin paidan ja tänään tippui postiluukusta.

On tuo Fruit of the Loomin XL-koko vain aika sanotaanko ruumiinkaaria mukaileva.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kittys kirjoitti: Tänne voisit tulla jatkaan pyykkäystä. Oon ollu ite taas ihan liian ahkera. 100m2 siivottu ja petivaatteet ja matot lojuu ulkona.
Nyt kahvia, pakko saada.
Joo, täällä on kans pyykkiä ja imuroitavaa. Petivaatteet pitäisi pestä, samoin taas jälleen kerran kissojen kusema sohvanpäällinen, jne. jne.

Mutta hah, mie istun nyt tässä ja siivoilen vasta ruoan jälkeen, hahhaa. Itsekäs hutsu oikeen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kukas haluaa pestä kaikki meikäläisen matot?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vittu että menee käämit. Lupauduin toimimaan yhdysmiehenä ja buukkaamaan keväälle IANTD Cavern-luolasukelluskurssin tunnetulta kouluttajalta. Nyt sitten neljän osallistujan kesken ei saada millään muka päivämääriä sovittua. Näemmä parasta kun jokainen hoitaa kurssinsa itse ja thats it.
ElanorRaven

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Johan venyi myöhäseen lähtöni, mutta NYT lähden tuhlaamaan rahaa!
Kittys

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti: Itsekäs hutsu oikeen.
Hyvähyvä! :wink:
Kittys

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Narf, muhun on iskeny joku intokärpänen. Ja tääl on upee ilma! Jess, kevät tulee!
Elukka

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Elukka kirjoitti:Blääh, nyt ei taas tuu duunihommista yhtään mitään. :|
Ah, no nyt rupes vihdoin viimein tuleen jostain jotain... Työkalut konffattu viimeinkin toimintakuntoon, nyt koodataan!
Faghag

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Vaola kirjoitti:Täällä tuntuu suruja ja masennuksia ja hätää olevan yhdellä jos toisellakin. Koettakaa jaksaa! :paijaa:
Surut kuuluvat elämään, ilman niitä ei osaisi erottaa niitä iloisia hetkiä. Ei ole kehitystä olemassa ilman luopumisen tuskaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kittys kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Hyvä minä! Olen ollut häkellyttävän reipas nuori nainen täällä, ottaen huomioon kuinka kovin heikkona olen. Hävitin todellakin sen uskomattoman tiskivuoren. Siis ihan tiskaamalla. Kyllä joku musta vielä kunnon vaimon ja perheenäidin saa.
:jee:

Tänne voisit tulla jatkaan pyykkäystä. Oon ollu ite taas ihan liian ahkera. 100m2 siivottu ja petivaatteet ja matot lojuu ulkona.
Nyt kahvia, pakko saada.
Eieiei, kyllä tuo yksi voimainponnistus sai riittää tälle päivälle. Nokkaani en arvaa kyllä tämän vuorokauden puolella ulos kämpästäni pistää. Sängyt on levällään, ja äitin viimeviikkoisen vierailun jäljiltä vielä vuodesohvakin auki. Nukuin siinä viime yön. Haisevilla baarivaatteilla noissa on kyl pyöritty. EN vaihda lakanoita tänään, en. Olkoot mokomat.
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

:cheer: :cheer: :cheer:
:miitti: :miitti:

voitaisko me saada uusia palleroita tonne kityn omaan valikoimaan entisten seuraksi?
ninnithequeen

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti::cheer: :cheer: :cheer:
:miitti: :miitti:

voitaisko me saada uusia palleroita tonne kityn omaan valikoimaan entisten seuraksi?
Joo, ja mun rakas :axe:ni takaisin kiits.
Kid

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tulihan se - itku. Tosin salaa, ettei kukaan nähny.

Tän toimiston pomo (turkkilainen) rupes vääristeleen mun sanoja mun omalle pomolle ja kun mä sanoin että sä olet nyt käsittänyt väärin, niin se rupes huutaan mun pomolle että "tää tyttö lähtee vaihtoon nyt, en tommosta epäkunnioittavaa käytöstä hyväksy".
Meni naksu päähän ja lähin röökille. Ja soitin mun pomolle ja rupesin selittää asiaa. Ihana mies, sanoi vaan et lähe tyttö hyvä kotiin ja katotaan huomenna tilanne. Oli kuullut mun sanovan ihan nätisti ja ihmetteli mitä toi "pomo" rupes huutaa.
Huomenna pitäs silti tulla taas tänne toimistolle, kuulemma ton kusipääturkkilaisen mieli muuttuu kuitenkin ja huomenna kaikki on hyvin. Pah. Mä en halua enää!!! Mä haluan takas tonne missä olin vielä reilu viikkositten. Ei tästä tuu mitään.
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kid kirjoitti:Tulihan se - itku. Tosin salaa, ettei kukaan nähny.
:paijaa:
Yritä jaksaa. Itkeminen kuulemma helpottaa, niin ainakin sanovat.
aimohaiku

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kid kirjoitti:Tulihan se - itku. Tosin salaa, ettei kukaan nähny.
:paijaa:

Toivottavasti löydät pian arvoisesti työpaikan. Ei tuollaista kohtelua tarvitse kenenkään sietää.
Elukka

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:Tulihan se - itku. Tosin salaa, ettei kukaan nähny.
:paijaa: *komppaa aimohaikua* :komp:
Kid

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kid »

aimohaiku kirjoitti: Toivottavasti löydät pian arvoisesti työpaikan. Ei tuollaista kohtelua tarvitse kenenkään sietää.
Muuten hyvä duunipaikka, mutta mut "yllättäen" määrättiin tänne toiseen toimistoon tekeen matkalippuja.
Eli mä oon toisen toimiston palkkalistoilla, fyysisesti istun vaan tääl toisel toimistol.
Onneks toi kusipää ei oo mun pomo!!!!!
Kysyin omaltani, että kai mulla vielä huomenna on työpaikka. Sanoi vaan että "tottakai me pidetään sut. Nyt vaan täytyy miettiä kuinka ne liput kirjotetaan ja kuka ne tekee, ei oo varaa palkata uutta työntekijää"

Vittu kun itkettää ihan koko ajan ku muistaa mitä toi homo sanoi mun pomolle.
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

McJanne kirjoitti:[
Mulla ois sitten siihen toiseen ratkaisumalliin sopiva työväline; kiinalainen wokkikokkiveitsi. Sillä kun hivauttaa niin on turkin mies ihmeissään.
Jos ajattelit sitä mitä luulen ajatelleesi, niin ei taida olla enää laillista. Muuten hyvä ehdotus.
Kid

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä lähden nyt kotiin. Katotaan jaksanko tulla vie avautuu teille vai meenkö nukkuu ja herään vasta huomenna.
Kiitos sympatioista kaikille.
safi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja safi »

Faghag kirjoitti: Surut kuuluvat elämään, ilman niitä ei osaisi erottaa niitä iloisia hetkiä. Ei ole kehitystä olemassa ilman luopumisen tuskaa.
No ihan just näin. Arvasin jo kyllä ennalta, että sulla on terve asenne vastoinkäymisiin. Sietäisivät muutkin ottaa mallia tästä. Tosin tässä näkee hyvin sen eron miten selviää ihminen, joka rakentaa oman onnellisuutensa täysin toisen ihmisen varaan. Ja sitten se toinen, joka vastaa omasta onnellisuudestaan itse ja porskuttaa menemään, vaikka hetkellisesti hammasta purren...
Vastaa Viestiin