Muanantae.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Runkkis

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Ann kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Pieni kevätromanssi tekisi tosiaan terää.. Mistäs semmoisen löytäisi?
Sulavan lumen alta paljastuu kaikennäköstä..
Sellaiset pienet tummat ja tuoksuvat taitavat olla enemmän Keikauksen mieleen...
Edith

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Voi Jösses. Mikäli EU on jossain välissä käynyt selkäni takana solmimassa päätöksen, jonka mukaan oppikirjojen on oltava tylsiä, niin tuo nyt matelevassa luennassa oleva kyllä täyttää kaikki säännökset ihan viimisen päälle. *huokailee*
hebuli

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ostotarjous hyväksytty. En järjestä tupareita, ainakaan ennenkuin olen saanut kämpän puulattian hiottua ja lakattua, ja vähän tapetteja vaihdettua. Eli palataan asiaan joskun vuoden 2012 paikkeilla.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

hebuli kirjoitti:Ostotarjous hyväksytty. En järjestä tupareita, ainakaan ennenkuin olen saanut kämpän puulattian hiottua ja lakattua, ja vähän tapetteja vaihdettua. Eli palataan asiaan joskun vuoden 2012 paikkeilla.
Ohops! :D Onnea!

(minä kyllä järjestän, yritän palata siihen asiaan noin kesällä tai jotain, kun parketit on hiottu ja lakattu :))
Kid

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kid »

hebuli kirjoitti:Ostotarjous hyväksytty. En järjestä tupareita, ainakaan ennenkuin olen saanut kämpän puulattian hiottua ja lakattua, ja vähän tapetteja vaihdettua. Eli palataan asiaan joskun vuoden 2012 paikkeilla.
Onnea uuteen kotiin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vahingossa tuli tehtyä aivan liian hyvää ruokaa, tuli meinaan ahmittua liikaa. Nyt on masu pallona eikä varpaita näy, mutta elämä pyörii ja meikäläinen sen alla rusinana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Onnea uudesta asunnosta, onnea pahoinpitelylausunnosta ja lohdutukset työpaikkakiusatulle.

Mä olen ihan loppu ja poikki. Taasko se alkaa ja kohtako itkettää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja cardic »

meen pois
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elekäähän kaikki itkekö kun mua rupee itkettää jos joku itkee.

Ei oo kyl mikään onnellinen ja tasapainoinen olo, vaikka jostain syystä täällä joku on napsahdellut ja olen sittenkin kasannut tuon vuodesohvan tuosta vihdoin, imuroinut sen, vaihtanut lakanat sänkyyni, ja nyt keittelen kananmunia. Joku viiraa, ja pahasti. Ahistaa. Murehdituttaa.
nypari

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mä oon tässä jo 500 kirjoitetun viestini jälkeen seurannut IA:n viestimäärää, koska olemme pysyneet lähes aivan samoissa, mut mä koko ajan hieman edellä. Tämä viesti toimikoot puskurina johdolleni. :D
killkill

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja killkill »

PÄÄSIN KURSSILLE!

17. huhtikuuta alkaa kuoppailu oikein toden teolla..
Kid

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Olo helpottaa! Oon sisäistäny tän saatanan paskan ja uskon, että oon huomenna vahva ja jos tarve, osaan keskustella pomon kanssa tästä vielä järkevästi. Mä tiedän, että mä en tehnyt enkä sanonut mitään väärää. Näin on!
Ja koska mua huvittaa, niin oon laittanu hakemuksia jo meneen työpaikoista.
Jääkaapista löytyy kaks kaljaa ja nussu lupas tuoda mulle hampurilaisen. Nii ja telkkarista tulee täydelliset naiset!
slam

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja slam »

Tuparit voisi pitää joskus kesän saavuttua... Noh, kait sinne kaksioon mahtuu polkupyörä ja tietokone. Lähes keskelle Tamperetta muutan ilmeisesti. Hmm. pitäisköhän hommata työpaikka? Työ haisee, :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slam kirjoitti:Tuparit voisi pitää joskus kesän saavuttua... Noh, kait sinne kaksioon mahtuu polkupyörä ja tietokone. Lähes keskelle Tamperetta muutan ilmeisesti. Hmm. pitäisköhän hommata työpaikka? Työ haisee, :P
Sä muutat? Onnea sullekin uudesta asunnosta. Hienoa. Kyllähän se työ on aika näppärä, kun siitä saa rahaa, millä maksaa vuokrat ja ruuat ynnä muut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:
Öööö... Mitä tästä pitäis päätellä?
Sinä olet peloittava.
1108

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Sinä olet peloittava.
Nyt kun sitä tarkemmin ajatteleen niin kyllä siinä tilanteessa se naapurin lehmä oli peloittava. Juu-u, avohoito on hieno asia.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

nypari kirjoitti:Mä oon tässä jo 500 kirjoitetun viestini jälkeen seurannut IA:n viestimäärää, koska olemme pysyneet lähes aivan samoissa, mut mä koko ajan hieman edellä. Tämä viesti toimikoot puskurina johdolleni. :D
Kas, jäänyt hoksaamatta. Kiintoisa kuriositeetti :D Nyt ei voi olla vahtaamatta varmaan. Pitää laittaa vipinää kinttuihin, eiku.. Ei passaa ikinä jäädä jälkeen.
tonttu

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Sinä olet peloittava.
Nyt kun sitä tarkemmin ajatteleen niin kyllä siinä tilanteessa se naapurin lehmä oli peloittava. Juu-u, avohoito on hieno asia.
Samoin suljettu osasto.
slam

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja slam »

Lolita kirjoitti:
slam kirjoitti:Tuparit voisi pitää joskus kesän saavuttua... Noh, kait sinne kaksioon mahtuu polkupyörä ja tietokone. Lähes keskelle Tamperetta muutan ilmeisesti. Hmm. pitäisköhän hommata työpaikka? Työ haisee, :P
Sä muutat? Onnea sullekin uudesta asunnosta. Hienoa. Kyllähän se työ on aika näppärä, kun siitä saa rahaa, millä maksaa vuokrat ja ruuat ynnä muut.
En minä ihan vielä. Onneksi. Löytäisi vain mielekkään työn, mutta kaikki kait ne on lähes samaa shaisea...

Vois hommata vuokralaisen olohuoneeseen, makuuhuoneeseen ja itse voisi asua eteisessä tai saunassa :lol:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:Tuparit voisi pitää joskus kesän saavuttua... Noh, kait sinne kaksioon mahtuu polkupyörä ja tietokone. Lähes keskelle Tamperetta muutan ilmeisesti. Hmm. pitäisköhän hommata työpaikka? Työ haisee, :P
Kappas! Onnea sitten sinullekin! Toivottavasti onnistuu. Sähän pidät heti sit jotkut Kityilyt, ku majoituskin näämmä on jo järjestetty, keskelle Tamperetta!? :)

Edit: Hei, mitä sitä työpaikalla, pöh :)
AarneAnkka

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Päätin maistaa, mutta on pakko todeta: hyi saatana Unicum -likööri on pahaa. Alkumaku on vielä siedettävä (muistuttaa yskänlääkettä) mutta siitä jää kamalan katkera jälkimaku joka ei lähde millään pois. :barf: Tämä pullo tulee kestämään kauan.
slam

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Edit: Hei, mitä sitä työpaikalla, pöh :)
Kait tämä juttu nyt tällä kertaa on ainakin noin 97% varma :) En mie mitään julkisia pippaloita varmaan jaksa pitää, mutta saat tulla kylään jos jaksat... :lol:

Voin keittää kahveeta ja juottaa humalaan...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AarneAnkka kirjoitti:Päätin maistaa, mutta on pakko todeta: hyi saatana Unicum -likööri on pahaa. Alkumaku on vielä siedettävä (muistuttaa yskänlääkettä) mutta siitä jää kamalan katkera jälkimaku joka ei lähde millään pois. :barf: Tämä pullo tulee kestämään kauan.
Pari vuotta ollut puteli kaapissa, kolme tai neljä ruokalusikallista kulunut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Unicum
Noista joko tykkää tai sitten niitä vihaa. Ainoa krogikatkero/yrttilikööri josta pidän Jmeisterin lisäksi on sardinialainen paikallinen erikoisuus Mierto. Vähän jegun tyyppistä mutta paljon parempaa!
ninnithequeen

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haha, koko ilta mennyt makoillessa ja televisiota katsellessa. Mikäs sen ihanampaa. Eiku takas pötkölleen :dream:
Vastaa Viestiin