Muanantae.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja slam »

Holy shit, että viina maistuu paukussa, vaikka en laittanut kuin vähän mukin pohjalle alkoholia ja loput maitoa...
1108

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Loistava työpäivä.

Piti olla palaveri klo 11.00. Ei ollu, hätäännyin ja mietin mitä tehdä. menin himaan ottaan tunnin nokoset. Heräsin ja menin palaveriin, huomasin että paperit jäi himaan. Pietään huomenna palaveri uudelleen. mietin mitä tehdä ja hippasin äiteelle mässyttään hirveä ja kiskoon pottumuusia.
Nih, ja välissä muistin tehdä ihan oikeesti jotain palkkani eteenkin.
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

McJanne kirjoitti: Mihin tämä maailma on menossa :C
Huonompaan suuntaan, pahoin pelkään.
slam

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
Uih, kuinka kovin tuhmaa kiitos vain :)
Uuh, nästyä!

ps. Amerikkalainen huumoriroolihahmo ei ehkä sovellu naisen metsästykseen. Täytyy vaihtaa styleä... 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä en tiedä mikä muhun meni, mut aloinpa sit pesemään pyykkiä.. Oonkohan mä vielä hieman hutikassa tjtn.. (tai sit mä vaan yritän todistella itelleni että oon ihan kunnon ihminen) Tuolla tuo kone nyt hyrskyttää. Ja löysin vielä ihan hyvän pitsanpalan likapyykkikorista. En tiiä kyllä miten se sinne on menny.
hebuli

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

sipsi kirjoitti:Viikonloppu ei ollu jees. Ei sikäli, että mitään pahaakaan olisi tapahtunu..kuhan nyt vaan yleisesti ottaen ahdistaa. Ihmissuhteet on täynnä sellasta ratkaisematonta sekasotkua, enkä tiedä mitä taas pitäis tehdä millekin asialle.
Hei mulla on hyvä idis! Hoida yksi ihmissuhde kerrallaan loppuun asti. :wink: Ihmissuhteet ovat kuin lankakeriä: jos niitä jättää lattialle useita avonaisiksi sikin sokin, niillä on tapana sotkeentua yhteen, ja milläs sitten neulot ne villasukat, hä?

Jos nyt lähtis taas salille, menee taas vähän iltatöiksi kuitenniin.
Viimeksi muokannut hebuli, 06.03.2006 15:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
slam

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja slam »

[quote="irmelianneli"][/quote]

Baarivaatteet pesukoneessa, oletko ryypännyt pitkäänkin?
Edith

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mua hämmästyttää kovasti, etten ole tänään lainkaan masentunut, en ole itse asiassa ollut usempaan päivään. :paijaa: kuitenkin tarvitseville täältä.

Kielitieteen peruskurssin tenttikin oli ihan luvattoman helppo. Toivon samaa linjaa huomiseen kielihistoriaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Baarivaatteet pesukoneessa, oletko ryypännyt pitkäänkin?
Seitsemisentoista vuotta.

Pari päivää nyt viime kerralla. Baarivaatteet lähti tosiaan pyykkiin, ja parit tyynyliinat sun muuta sotkua.

Yks jua viinaa siellä?? Ookkonää hullu?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kidille ooooiiikein iso hali *rutistus*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Perkeleissön, ku tämmösessä tilassa ei voi ees yhtään mitään musiikkia kuunnella, ku kaikki rupee ahistaan ja itkettään, ihan sama onko Manowaria vai Meiju Suvasta. Ja noi hiton seinät..
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Think »

irmelianneli kirjoitti:...kuunnella......Meiju Suvasta.
Tämä aiheuttaa minussakin suuren myötätunnon puuskan... :boohoo:
Ovela kuin orgasmi
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

hebuli kirjoitti: Hei mulla on hyvä idis! Hoida yksi ihmissuhde kerrallaan loppuun asti. :wink: Ihmissuhteet ovat kuin lankakeriä: jos niitä jättää lattialle useita avonaisiksi sikin sokin, niillä on tapana sotkeentua yhteen, ja milläs sitten neulot ne villasukat, hä?
Tää ei ilmeisesti ole tarkoitettu vittuiluksi, ainakaan hymiöstä päätellen. Oon vaan niin vainoharhasella tuulella, et siks tekis mieli käsittää se niin.
Joo, siis tottakai hoidan ihmissuhteet yks kerrallaan loppuun, jos on kyse ns.romanttisista suhteista. Sit taas..onhan sitä nyt esimerkiks ystävyyssuhteitakin, mitkä voi mennä solmuun.
Nojaa, alunperin oli kyllä kyse ihan yhdestä ainoasta suhteesta, kirjotin vaan jotenkin sekavasti monikossa sen lauseen. En tiedä miksi.
Ei mulla sitäpaitsi mikään hätä ole, tai pitäis olla. Kiukuttaa vaan tää oma ristiriitasuus..tai siis kiltteys..ku ei haluis loukata ketään, mut sit just loukkaakin, ku ei osaa sanoa toiselle suoraa "eitä".
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tänään ei tunnu kenelläkään menevän hyvin.
(kun muistaisi, milloin viimeksi itsellä olisi....)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Enthu

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Muah... taas meni duunissa kaikki putkeen,alan olee jo melko varma et ne haluu pitää mut siellä (kuulin ihan vahingossa pe huhun et mua oltais palkkaamassa taloon ehkä jo ennen maagista 19.5 pvämäärää)...
Vaikka kyllähän se mulle käy eikä ole sitä mtn vastaan :)

Ainoa asia mikä vituttaa on henk.koht työvalmentaja joka hyppää alvariinsa,
viime ti ei riittänyt,kävi tänään kiusaamassa ja tulee ens ma:kin vielä...
pitäiskö ihan piruuttakin sanoa ens ma "eikö sulla oo kiireellisempiä
työllistettäviä tapauksia kuin käydä kyyläämässä mun tekemisiä?" :P

Joo,se työkuvioista tällä erää... nyt iltasella taas opiskelee Englantia,
vähiin käy ennen kuin loppuu kokonaan tän pvän oppituntien jälkeen
enää 5 kertaa jäljellä...suunnilleen reilun kk päästä toivon mukaan
ole enää lunta,mutta kevät keikkuen tulevi vai miten se meni :!:
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

mustaenkeli kirjoitti: (kun muistaisi, milloin viimeksi itsellä olisi....)
musta tuntuu, että muistan hämärästi omalla kohdallani. vuonna 1996. jaksamista sullekin.
Edith

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ja onks hei muka muuten Crash todella parempi elokuva kuin Brokeback Mountain? Mä en siis niiku tajuu noit amerikkalaisii.

Ja tota opiskelumotivaatioo sais kans panna lähteen tänne päin.
RolloTomasi

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Edith kirjoitti:Ja onks hei muka muuten Crash todella parempi elokuva kuin Brokeback Mountain? Mä en siis niiku tajuu noit amerikkalaisii.
mäkään en tajuu amerikkalaisia. ne on ihan outoja enkä mä vaan ymmärrä. eikä sil oo mitää tekemistä Brokebackin tai Crashin kaa.
Edith

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Edith »

RolloTomasi kirjoitti:
Edith kirjoitti:Ja onks hei muka muuten Crash todella parempi elokuva kuin Brokeback Mountain? Mä en siis niiku tajuu noit amerikkalaisii.
mäkään en tajuu amerikkalaisia. ne on ihan outoja enkä mä vaan ymmärrä. eikä sil oo mitää tekemistä Brokebackin tai Crashin kaa.
Mut mä aattelin, et vaiks sä oisit osannu selittää mulle.
1108

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mustaenkeli kirjoitti:Tänään ei tunnu kenelläkään menevän hyvin.
(kun muistaisi, milloin viimeksi itsellä olisi....)
Meneepäs!!!
Mulla kulkee loistavasti!

Eli kun teillä muilla menee perseelleen niin minulla menee hyvin!

Maailma on jälleen kerran tasapainossa. Olo on kuin James Bondilla kun tasapainotin maailman!!! Olen sankari ilman sukkahuosuja!

Ou mish moneyhpenny, can you suck my dickh? (lausutaan irkkuaksentilla)
slam

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja slam »

Kävin lielahdessa katselemassa laskuhanskoja, mutta eipä jaksanut ostaa... Eipä kait tuosa lautaillessa tarvitte hienoja hanskoja... Onneksi ei tarvinnut ajaa autolla, kun kuskikin löytyy. Humalassa en nouse auton rattiin, kun en edes selvinpäin jaksa sitä paskaduunia

Lakko kestäköön pitkään! :lol:
slam

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
Seitsemisentoista vuotta.
Pitkä viinoittelutaival...

ps. nyt Maitoa ja viinaa... ja kohta 5,3mosta karhua!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

1108 kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Tänään ei tunnu kenelläkään menevän hyvin.
Meneepäs!!!
Mulla kulkee loistavasti!
Kuin myös. Kaikki ennätykset paukkui salilla, linnapaisti porisee ja huomasin olevani zombie.

Pientä ketutusta aiheutti järjettömät autojonot, mutta Sentenced auttoi. Kuin myös vastaan tulleiden mummojen kauhistuneet ilmeet hortoillessani jälkipoltot päällä ja epämääräistä lientä tuttipullosta imien.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Starflare

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti: Meneepäs!!!
Mulla kulkee loistavasti!

Eli kun teillä muilla menee perseelleen niin minulla menee hyvin!

Maailma on jälleen kerran tasapainossa. Olo on kuin James Bondilla kun tasapainotin maailman!!! Olen sankari ilman sukkahuosuja!

Ou mish moneyhpenny, can you suck my dickh? (lausutaan irkkuaksentilla)
Skottiaksentillapas!1!!1!!1 Mullakin menee hyvin, puolisko on tulossa illalla tänne ja olokin on jo parantunut hillitöntä päänsärkyä lukuunottamatta.
slam

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja slam »

Starflare kirjoitti:
Skottiaksentillapas!1!!1!!1 Mullakin menee hyvin, puolisko on tulossa illalla tänne ja olokin on jo parantunut hillitöntä päänsärkyä lukuunottamatta.
burana
Vastaa Viestiin