Muanantae.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Depeche Moden keikkaan varustauduttu oikeaoppisesti korvatulpilla. Joku toki voi olla sitä mieltä, että kyseisen setäretkueen konsertoinnin seuraaminen edellyttäisi totaalista kuuloaistin tukkimista, mutta minä olen positiivisella mielialalla. Vaikkakin kiertuehistorialliset tiedot valitettavasti viittaavat siihen, että soitanta keskittyy uusimpaan levyyn. Mikä taas on aika neutraalinmukavantylsä. Menköön. On se kiva, että sedät jaksaa heilua.
Don't Panic!
Avatar
Avaruuskatti
Kitinäaddikti
Viestit: 63
Liittynyt: 03.02.2006 11:48
Paikkakunta: Kissamuorin suuri pyökki

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Avaruuskatti »

slam kirjoitti:5,3mosta karhua!
Ei näin voi kirjoittaa. Tämä on yksi ärsyttävimmistä virheistä, mitä voi tekstimuodossa nähdä. 2kosta, 4losta, 3mosta, 20kymppiä!
Avaruuskatti näkee tulevaisuuteen.
hebuli

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

irmelianneli kirjoitti:Perkeleissön, ku tämmösessä tilassa ei voi ees yhtään mitään musiikkia kuunnella, ku kaikki rupee ahistaan ja itkettään, ihan sama onko Manowaria vai Meiju Suvasta. Ja noi hiton seinät..
Se kyllä vituttaa jos on just ostanut kämpän, ja tuntuu että seinät alkavat ahdistaa joka suunnalta ja tulla kohti. Tuntuu että kämpän koko ja arvo senkus vähenevät.

Ps. Perkeleen välittäjä ei ole vieläkään soittanut. Vieläkö se odottaa viimeisiä kilpailevia tarjouksia, vai joko on mennyt? En mä tiedä harmittaisiko oikeastaan, on tuolla muitakin vielä tarjolla. Jos ostaisi sitten samantien isomman kämpän, vaikka taas varoiteltiin radiossa ihmisten ylivelkaantumisesta ja liian korkeasta lainanotosta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hyi ku oli raskasta laittaa pyykit narulle, never again. Sitäpaitsi mulla ei oo ruokaa. Olis kiva kuitenkin jotain syödäkin henkensä pitimiksi.
Runkkis

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kylläpäs väsyttää... Onkohan tämä nyt kevätväsymystä vai mitä? Liikunnan vai romanssin puutetta? Pieni kevätromanssi tekisi tosiaan terää.. Mistäs semmoisen löytäisi?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Ann »

Runkkis kirjoitti:Pieni kevätromanssi tekisi tosiaan terää.. Mistäs semmoisen löytäisi?
Sulavan lumen alta paljastuu kaikennäköstä..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

hebuli kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Perkeleissön, ku tämmösessä tilassa ei voi ees yhtään mitään musiikkia kuunnella, ku kaikki rupee ahistaan ja itkettään, ihan sama onko Manowaria vai Meiju Suvasta. Ja noi hiton seinät..
Se kyllä vituttaa jos on just ostanut kämpän, ja tuntuu että seinät alkavat ahdistaa joka suunnalta ja tulla kohti. Tuntuu että kämpän koko ja arvo senkus vähenevät.
Heh. Juu. Onneksi ne on vielä tän vanhan kopin seinät jotka mua ahdistelee.
hebuli kirjoitti:Ps. Perkeleen välittäjä ei ole vieläkään soittanut. Vieläkö se odottaa viimeisiä kilpailevia tarjouksia, vai joko on mennyt? En mä tiedä harmittaisiko oikeastaan, on tuolla muitakin vielä tarjolla. Jos ostaisi sitten samantien isomman kämpän, vaikka taas varoiteltiin radiossa ihmisten ylivelkaantumisesta ja liian korkeasta lainanotosta.
Soita! Ja samahan se on isompi ostaa, jos lainaa saa tarpeeksi. Ei kai ne ny sentään pankitkaan ihan mitä vaan sitä anna, jos katsovat ettei ole maksukykyä..?
hebuli

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

sipsi kirjoitti:Tää ei ilmeisesti ole tarkoitettu vittuiluksi, ainakaan hymiöstä päätellen. Oon vaan niin vainoharhasella tuulella, et siks tekis mieli käsittää se niin.
...
Ei mulla sitäpaitsi mikään hätä ole, tai pitäis olla. Kiukuttaa vaan tää oma ristiriitasuus..tai siis kiltteys..ku ei haluis loukata ketään, mut sit just loukkaakin, ku ei osaa sanoa toiselle suoraa "eitä".
Joo, älä ota ittees, läppää heitin vaan tuon monikon takia. Sähän olet sellainen kiltti ilopilleri.

Ehdotan joka-aamuista EI-harjoittelua peilin edessä 5 min. Kokeile erilaisia äänenpainoja ja ilmeitä, kädet uhmakkaasti lantiolla tai ristikkäin edessä jne. Ennenkuin huomaatkaan, sinua aletaan pelätä aina lähikaupan kassaa myöten.
sanctus

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Mulla on iPodissa Toolia ja Tukevasti Ilmassa -uusintoja. Enköhän pärjää. Toivottavasti kuulen jotain.
Otan pienet kiikarini mukaan.
Eksyn ehkä vessasta keskioluelle.
Lupaan käyttäytyä ja olla innostunut.
nexie kirjoitti:Depeche Moden keikkaan varustauduttu oikeaoppisesti korvatulpilla.
hebuli

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

irmelianneli kirjoitti:Soita! Ja samahan se on isompi ostaa, jos lainaa saa tarpeeksi. Ei kai ne ny sentään pankitkaan ihan mitä vaan sitä anna, jos katsovat ettei ole maksukykyä..?
Duoda duoda... se vähä mitä muistan 80-luvun lopun tai 90-luvun alun lamasta ja ns. kahden asunnon loukuista (isosiskoni jäi miehensä kanssa sellaiseen, ei kiva), en ole yhtään vakuuttunut että pankinjohtajat ovat kovin paljoa noilta ajoilta viisastuneet. Ainakaan ei vaikuta siltä, kun telkkarissakin jonkun pankin edustaja totesi uusimpaan koronnostopäätökseen jotain tyyliin "Oletamme että ihmiset ovat itse tajunneet varautua mahdollisiin koronnostoihin ja suhteuttaneet lainansa niidenkin varalta...".

Nyt on oikeasti aika huono aika ostaa asunto: koronnostopaineita on, ja asuntojen hinnat ovat piikittäneet. Korkoja nostettiin jotta se hillitsisi hintojen nousua, mutta minusta tuntuu että se vaikuttaa esim. asunnonostajiin juuri päinvastoin: "Nyt tuli kiire! Pakko saada lainaa ja se asunto ennenkuin korot pompsahtavat oikein kunnolla!" (tietenkin jos ottaa markkinakorkoista lainaa, tuo on kovin vaarallinen ajattelutapa). Vasta jos korko nousee oikein kunnolla (kävikös se silloin lama-aikana jossain 15% yläpuolella? Miettikääpäs sitä.), alkaa se vaikuttaa ihmisten ostohaluihin yksinkertaisesti sen takia koska enää sitä lainaa ei pysty eikä kannata niin paljoa ottaakaan. Onneksi tuota pesämunaa on jonnin verran päässyt kertymään, tarkoitus olikin osaltani minimoida lainan määrä.

Mutta toisaalta, asunnon ostaa silloin kun sitä tarvitsee. Sijoittajat ovat sitten erikseen.
Mulli75

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ahneus iskenyt taas kun ylitöitä tulee tehtyä. Lisää varmaan huomenna.

Pientä purtavaa ja sitten treeneihin tappelemaan.

Luulisi että uni tulee paremmin kuin eilen illalla.
Kid

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dodiin ja uusimmat.
Olin jo lähtemässä duunista ja sanoin turkkilaiselle et jutellaan huomenna, mä lähen nyt himaan. Ihan nätisti ja ystävällisesti.
Se "pakotti" mut takahuoneeseen jutteleen ja puhumaan MUN käytöksestä.
Sanoi myös näin "ollaan tässä juteltu, että sä olet ollut jotenkin hermostunut ja ajateltiin että sulla on jotain ongelmia kotona. Sä olet todella epäkunnioittava minua kohtaan ja sun pitää pyytää anteeksi". Leuka tippu lattialle tässä vaiheessa. WTF, ongelmia kotona???!!!
Siihen änkyttämään että en oo tahallani tai tahtomattani ollut epäkunnioittava ja että ei mulla kyllä kotona oo mitään ongelmia.
Kaikki alkoi siitä, kun sanoin sille hymyillen ja kauniisti (kun se puhui mun pomon kanssa puhelimessa) että älä nyt höpötä.

Tässä vaiheessa olin ihan pihalla ja ajattelin että mä olen mennyt sekasin.
Kävin puhumassa ja itkemässä mun pomollekkin ja sanon että sinne toiseen toimistoon en enää mene. Duunikamukin sano et hän ei suostu tän turkkilaisen kans ees puhuu puhelimessa ku se aina vaan raivoo ja huutaa.

Mua hävettää et itkin mun pomolle. Mä olen niin saatanan heikko. Mut vaikka oon nyt kotona ollut ja rauhottunut, niin mä tiedän että mä en sanonut tai tehnyt mitään väärää. Mä en vaan käsitä mistä noi kaikki sen turkkilaisen jutut johtuu. Tuli mulle ku salama kirkkaalta taivaalta..

Ihan sekavaa taas mut niin on mielikin..
Nimitz

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

millivanilli kirjoitti:Ihan kumma olo.. lauantaina raju paniikkikohtaus ja (lähes)pyörtyminen tuntuisivat kummittelevan kehossa.
Häh? :shock: Paniikkikohtaus? :(
millivanilli kirjoitti: Voisin kohta alkaa selvittää saanko tänään kyydin kotiin, vai lähdenkö seikkailemaan julksilla.
Kulkeeko siellä joku linja? :?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kid kirjoitti:Dodiin ja uusimmat..
Voe perkele etten paremmin sano! Hulluja niitä on aina olemassa, ja luultavasti sillä karvakädellä on itellä kotona asiat kussu! Se pomos kuitenkin vaikuttaa normaalilta, niin että eiköhän tuo suttaannu. Toivotaan! Tsemiä. Ja se että itkahdit, on musta vaan hyvä asia, huomasipahan että olit ihan vilpitön ja pahoillas tuosta episodista ja sen yhen kakkanaaman käytöksestä.
Nimitz

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Kid kirjoitti: Muuten hyvä duunipaikka, mutta mut "yllättäen" määrättiin tänne toiseen toimistoon tekeen matkalippuja.
Eli mä oon toisen toimiston palkkalistoilla, fyysisesti istun vaan tääl toisel toimistol.
Onneks toi kusipää ei oo mun pomo!!!!!
Kysyin omaltani, että kai mulla vielä huomenna on työpaikka. Sanoi vaan että "tottakai me pidetään sut. Nyt vaan täytyy miettiä kuinka ne liput kirjotetaan ja kuka ne tekee, ei oo varaa palkata uutta työntekijää"

Vittu kun itkettää ihan koko ajan ku muistaa mitä toi homo sanoi mun pomolle.
:( Voimia. :paijaa:
Kid

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti: Voe perkele etten paremmin sano! Hulluja niitä on aina olemassa, ja luultavasti sillä karvakädellä on itellä kotona asiat kussu! Se pomos kuitenkin vaikuttaa normaalilta, niin että eiköhän tuo suttaannu. Toivotaan! Tsemiä. Ja se että itkahdit, on musta vaan hyvä asia, huomasipahan että olit ihan vilpitön ja pahoillas tuosta episodista ja sen yhen kakkanaaman käytöksestä.
Sitä vaan rupee epäilee itteään. Että teinkö tai sanoinko mä jotain väärin?
Yks duunikamu nimittäin sano mulle et älä ota sitä henkilökohtasesti!!!
Miten mä voin olla tunteeton ja olla kun en oliskaan, jos yhtäkkiä mulle tullaan sanoon et mulla on jotain ongelmia kotona??? Sitä mä ihmettelen niin kamalasti. Se tuli nimittäin niin puun takaa että..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

hebuli kirjoitti:Duoda duoda... se vähä mitä muistan 80-luvun lopun tai 90-luvun alun lamasta ja ns. kahden asunnon loukuista (isosiskoni jäi miehensä kanssa sellaiseen, ei kiva), en ole yhtään vakuuttunut että pankinjohtajat ovat kovin paljoa noilta ajoilta viisastuneet.
Tä? No eikä! Mä olen kyllä käsittänyt että niitten aikojen kaltaiset tilanteet eivät edes enää olisi käytännössä juuri mitenkään mahdollisia! Pankit on muuttaneet käytäntöjäänkin etc.
hebuli kirjoitti:Mutta toisaalta, asunnon ostaa silloin kun sitä tarvitsee. Sijoittajat ovat sitten erikseen.


Näin juuri.
Nimitz

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Kid kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Voe perkele etten paremmin sano! Hulluja niitä on aina olemassa, ja luultavasti sillä karvakädellä on itellä kotona asiat kussu! Se pomos kuitenkin vaikuttaa normaalilta, niin että eiköhän tuo suttaannu. Toivotaan! Tsemiä. Ja se että itkahdit, on musta vaan hyvä asia, huomasipahan että olit ihan vilpitön ja pahoillas tuosta episodista ja sen yhen kakkanaaman käytöksestä.
Sitä vaan rupee epäilee itteään. Että teinkö tai sanoinko mä jotain väärin?
Yks duunikamu nimittäin sano mulle et älä ota sitä henkilökohtasesti!!!
Miten mä voin olla tunteeton ja olla kun en oliskaan, jos yhtäkkiä mulle tullaan sanoon et mulla on jotain ongelmia kotona??? Sitä mä ihmettelen niin kamalasti. Se tuli nimittäin niin puun takaa että..
Saa vetää se turkkilainen sikaniska v**** päähän! :9mm:
Onneksi tää pomo (se sun oikea tjsp.) vaikuttaa ihan järkevältä. :)
Jaksuja, äläkä sitä huomista liikaa murehdi. :roll:
nypari

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Iltaa, eka kurssipäivä takana, yhdeksän edessä. Urheiltukin on, joten nyt voi vaan syöpötellä koko illan. Ja jos pk-seudun runkkarit on menossa nyt parin viikon aikana säheltämään rock-henkisten virvokkeiden avulla, olen varteen- ja huomioonotettava kylkiäinen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kid kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Voe perkele etten paremmin sano! Hulluja niitä on aina olemassa, ja luultavasti sillä karvakädellä on itellä kotona asiat kussu! Se pomos kuitenkin vaikuttaa normaalilta, niin että eiköhän tuo suttaannu. Toivotaan! Tsemiä. Ja se että itkahdit, on musta vaan hyvä asia, huomasipahan että olit ihan vilpitön ja pahoillas tuosta episodista ja sen yhen kakkanaaman käytöksestä.
Sitä vaan rupee epäilee itteään. Että teinkö tai sanoinko mä jotain väärin?
Yks duunikamu nimittäin sano mulle et älä ota sitä henkilökohtasesti!!!
Miten mä voin olla tunteeton ja olla kun en oliskaan, jos yhtäkkiä mulle tullaan sanoon et mulla on jotain ongelmia kotona??? Sitä mä ihmettelen niin kamalasti. Se tuli nimittäin niin puun takaa että..
Niin. Voihan se olla että sanoitkin jotain 'väärin'.. hänen mielestään. Mut eihän sitä voi alkaa sillain elämään että miettii jatkuvasti ja on varuillaan että mitä voi sanoa ja puhua. Kyllähän normaali-ihmisen pitää pystyä ottamaan vähän niitä 'vääriäkin' sanoja vastaan, suuttumatta ja nieleskellä välillä kaikenlaista kakkaa. Joillekin ihmisille joku voi olla kettuilua, mitä itse pitää vaan ihan normaalina puheena.
Kid

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti: Niin. Voihan se olla että sanoitkin jotain 'väärin'.. hänen mielestään. Mut eihän sitä voi alkaa sillain elämään että miettii jatkuvasti ja on varuillaan että mitä voi sanoa ja puhua. Kyllähän normaali-ihmisen pitää pystyä ottamaan vähän niitä 'vääriäkin' sanoja vastaan, suuttumatta ja nieleskellä välillä kaikenlaista kakkaa. Joillekin ihmisille joku voi olla kettuilua, mitä itse pitää vaan ihan normaalina puheena.
Tottahan tuo. Pitäs vaan yrittää olla ajattelematta koko asiaa. Sen tiiän et tää turkkilainen on menos huomen mun pomon juttusille ihan muusta syystä kun tästä. Mutta taatusti mun pomo ottaa asian puheeks. Saas nähä mikä on turkkilaisen versio tapahtuneesta.

Ei tässä muuta mut pomo sano et nyt hän ei tiiä kuka ne liput nyt tekee ja uutta ihmistä ei oo varaa palkata...

Mikä jottei mä voin ne liput käydä tekee, siihen menee ehkä se 15min päivästä. Mut sen kauempaa mä en siellä suostuis oleen.
Toiv. ne ei ny mua potkase pellolle "tarpeettomana"

Tässä vielä juttua mitä kirjotin tänään meilissä mun pomolle ennen koko episodia: Mä sanoin *nimi* torstaina, että mä olen ihminen joka haluaa tehdä töitä
ja on vähän turhauttavaa vaan istua..
Mä en valita siitä missä mä istun, mutta töitä haluan tehdä, koska työmoraali on kova.

Et silleen. Mun mielestä tossa viestissäkään ei valiteta mistään muusta ku työn puutteesta...ei mun ja turkkilaisen väleistä tai muusta...*huoh*
ElanorRaven

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Höh, ostin uuden lävistyskorun, mutta en saa sitä vanhaa irti. Prkl. On niin saakelin tiukkaan kierretty!

Huomenna on pakko hilautua sitten kouluunkin taas... Onneksi täältä kulkee sentään jokunen bussi, muuten olisi iiiisoja onkelmia edessä. Sata sivua kirjastakin lukematta, pitäisi huomenna olla luettuna.

Viekää mut pois.
1108

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ok!

Taidan kuunnella liikaa heviä, näyttää rumalta tai haista pahalta.

Kävin palauttaan leffan ärrälle ja rapussa tuli vastaan naapurin tyttö.
Sanoin "moro" (ajattelin että on korrektia käytöstä)

Likka vastas "Iik!" ja hivuttautui seinänviertä pitkin ylöspäin.

Öööö... Mitä tästä pitäis päätellä?
ElanorRaven

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Itkettää.

Lähden nukkumaan tai jotain.
Kid

Re: Muanantae.

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti:Itkettää.

Lähden nukkumaan tai jotain.
Itketään yhdessä!
Vastaa Viestiin