OMG WTF it's Tuesday!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kimmen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Mistä sais lämpimän tallin vuokrattua?
Meillä saattais olla tilaa yhdelle...
Kiitos, mutta itse asiassa löytyy jo yksi talli lohjalta (pieni). Ongelma onkin että pitäisi mahtua kaksi jettiä trailereineen. Ja siellä pitäisi pystyä ruuvaamaan tarvittaessa öitä myöten.
Tää oliskin keravalla, ja iso, ja saa vaikka nukkuakin tallissa, suihku, kahvinkeitin ja mikro vakiovarusteina :)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Bliss kirjoitti:Tää oliskin keravalla, ja iso, ja saa vaikka nukkuakin tallissa, suihku, kahvinkeitin ja mikro vakiovarusteina :)
Oooo... :jee:
Laitatko vaikka YV:nä minkälaista vuokraa tuosta pitäisi maksaa kuussa ja mitä muita hemmoja/laitteita siellä majailee?
Dumari

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bliss kirjoitti:Tää oliskin keravalla, ja iso, ja saa vaikka nukkuakin tallissa, suihku, kahvinkeitin ja mikro vakiovarusteina :)
Saattais olla kanssa kiinnostusta, veli harrastaa autoja (ja niiden ruuvailua) joten jos kiinnostaa vuokrailla automekaanikolle, niin...

Pitäskin just tänään viedä oma riisikuppi leimalle, että siitä pääsee eroon ennenkuin ostan uuden kiesin :think:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vielähän tuo oli viime yö aika ahdistava ja masentunut ja surullinen ja paleleva ja hikoiluttava. Hämmennystä ja ahdistusta lisäsi illalla saamani sekunnin kontakti 'menetettyyn' ystävään. (Eikä myöskään ole kovin kiva nähdä lempimisunia pikkusisaren 19-vuotiaasta poikaystävästä...)

Nyt täytyy tahdin kyllä muuttua. Tänään aion mennä ulos, ja kauppaan, ja ehkä Kelaan, liikkua vähän.. Olis kai se kauheeta, jos olis töissä.. Pitäis mennä naama turvoksissa, sekunnin nukkuneena, itkuisena johonkin asiakaspalveluun palvelemaan asiakkaita. Miten sitä kykenisi herran tähden. *yrittää vissiin tsempata itteään, ja etsiä hyviä [?] puolia työttömyydestä...*

Kämppäkin olisi suurinpiirtein imurointia vaille kondiksessa, imurikin pötköttää jo tuossa lattialla valmiiksi. Piru vaan kun täällä on niin kylmäkin, ulkona melkein parikyt pakkasta. Sisälläkin saa olla shaali niskassa. Millonkohan viimeks joku elävä olis lämmittäny mua.. Mahtaa olla vuosituhansia.
nypari

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Moorning, moorning, vittu mä nukahdan just noille oppitunneille, julkisuuslakia neljä tuntia. Ja vittu toi mun puolijuoppo, lantavarvas huonekaveri haisee rotalle ja kuorsaa kuin virtahepo... kuorsaako muuten virtahevot? *avautuu* Mutta aurinkoiset huomenet palstalaisille!
killkill

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Puolet yöstä tuli valvottua, syytä en tiedä. Herätys kuuden jälkeen, kaahaus stadiin ja koko päivä atk-kouluttajan leikkimistä. Mahtaa olla illalla ukko virtaa täynnä... ei!

Valehtelivat radiossa, ei ainakaan Kehä-III:lla mitään normaalista poikkeavaa aamuruuhkaa ollut, lakko tai ei.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo lakko ei vaikuta mitenkään vielä onneks HKL on ulkona lakosta..
Jos taipumisia ei tapahdu, niin ensi viikolla voi olla piru merrassa, ne kun siellä syvällä asustelevat..
Pyyhin Netikettiin..
Patz

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kerrankin heräsin aamulla ajoissa ollekseni ihmisten aikoihin työpaikallakin, niin johan se Murphy heristelee sormeaan että äläpäs tyttö nuolaise ennen kun tipahtaa. Nimittäin yllättäen kävikin niin, että eilen 60t huollossa olleen autoni mittaristo vilkkui kuin joulukuusi. No ei muuta kun soitto huoltoon, auto sinne ja odottelua liki tunnin verran. Oli sitten asentajapojalta unohtunut eilen joku pistoke irti... Stana!

Mutta hei, eipä ollut ruuhkaa teillä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tää oliskin keravalla, ja iso, ja saa vaikka nukkuakin tallissa, suihku, kahvinkeitin ja mikro vakiovarusteina :)
Saattais olla kanssa kiinnostusta, veli harrastaa autoja (ja niiden ruuvailua) joten jos kiinnostaa vuokrailla automekaanikolle, niin...

Pitäskin just tänään viedä oma riisikuppi leimalle, että siitä pääsee eroon ennenkuin ostan uuden kiesin :think:
Perustakaa autotallikeskustelu?
Mulla on yks "kaveri" joka vuokraa kalliossa talleja..
En kuitenkaan suosittele tuota tamperelähtöistä jack-assia..
Pyyhin Netikettiin..
AarneAnkka

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Angita kirjoitti:Nyt olen ollut jonossa Soneran tekniseen asiakaspalveluun jo vartin - kauankohan vielä... Hetki vielä ole hyvä.
Uutisissa oli taannoin juttu että puhelinyhtiöiden nykyinen hintakilpailu halpalinjojen (Kolumbus, Tele Finland, jne) kanssa on pakottanut yhtiöt potkimaan väkeä pihalle koska alas painetut hinnat eivät tuo tarpeeksi rahaa palkollisten pitämiseen. Ja mistäs muualtakaan väki potkitaan ensiksi kuin asiakaspalvelusta...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja cardic »

nain se lakko nakyy taallakin, ei oo komponentteja ku kukaan ei niita tuo
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
RolloTomasi

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

jaksua ja voimia elämän kolhimille ja muille huonosti voiville. :paijaa: :boohoo:

hyvää tiistaita.
Kid

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vanhalla toimistolla :h:
ainakin tää viikko. Katotaan sit mitä tapahtuu vai jäänkö pois omasta vai pomon tahdosta. Nyt kuitenkin hyvä mieli, piparia ja kahvia nenän edessä.
Ja tänään tulee uus ihana iso pehmee sänky!!!
ninnithequeen

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenet. Täällä pyörii jo pyykkikone ja odottelen juuri kahvia tippuvaksi. Ohjelmassa siivousta, ihan oikeesti kunnolla...niin ja lopun pyykkivuoren purku ja ruoanlaittoa.
Huomenna töihin ja sitten illalla ne broidin synttärit. Äh. Mitä sille keksisi lahjaksi? Varsinkin kun oon ihan PA...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja cardic »

nalka!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
RolloTomasi

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Edith kirjoitti:Ja onks hei muka muuten Crash todella parempi elokuva kuin Brokeback Mountain? Mä en siis niiku tajuu noit amerikkalaisii.
en kyllä valitettavasti ymmärrä, vaikka aina voin spekuloida. harvemmin oscarit sille elokuvalle menevät, jota itse pidän jonain vuoden parhaista. crashia en muuten ole nähnyt, joten en tiedä, onko se parempi.

jotain ihmeellistä äänestäjien mielesä liikkuu: ei oscaria hitchcockille (mutta ron howardille kyllä) ja oscareiden mukaan kubrickin suurin saavutus oli avaruusseikkailun erikoisefektit. joitain viime vuosien uskomattomia valintoja: forrest gump parempi kuin pulp fiction, titanic parempi kuin l.a. confidential, rakastunut shakespeare parempi kuin veteen piirretty viiva ja kaunis mieli parempi kuin a.i. akatemian mielestä. :D
RolloTomasi

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kid kirjoitti:Vanhalla toimistolla :h:
:cheer:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Niba kirjoitti:Perustakaa autotallikeskustelu?
Mulla on yks "kaveri" joka vuokraa kalliossa talleja..
Enpä usko että tuohon keskusteluun olisi montakaan osallistujaa. Kalliossa nuo tallit tuuppaavat olemaan sen verran kalliita, että saa yksiön samalla hinnalla. Kun ei kuitenkaan tällaisella pulliaisella ole varaa maksaa pelkästä tilasta montaa sataa kuukaudessa.

Nimim. "Varakas spons... emäntä hakusessa" :jouden:
Edith

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kyllä se nyt on mentävä tenttiin. Luettu vain lähinnä suurin osa kirjan jonkun edellisen lukijan tekemistä alleviivauksista. Kityilyyn ja ympyrässä pyörimiseen mennyt taas tämäkin aamupäivä.
Kid

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Kid »

voih, täällä on niin hyvä ja lämmin olla. Mä en haluu muualle!!!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nyt on kämppä imuroitu, ja meikkiäkin sutasin vähän väkisellä naamaan. Ei tuo silti vielä ihan kai ihmisnaamalta näytä.. Kieltämättä kammottaa vähän vielä mennä tuonne ihmisten keskuuteen. Haluaisin pysyä turvassa ja lämpimässä vaan vielä. Yksin ollessa vaan meinaa hulluus hiipiä. Mä taidan kyllä jättää ne virastoasioinnit suosiolla loppuviikkoon, maallistahan ne on vaan nuo raha-asiatkin.
ninnithequeen

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pölyt pyyhitty ja kolmas koneellinen pyykkiä pyörimässä. Imurointia vailla tämä kämppä. Kun vaan olis niitä pölypusseja :tiistai: No, ukko läks hakemaan. Nyt voi siis hetkisen rauhassa kityillä ja hörppiä kahvia. Jeh.
Elukka

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK nro X.
Nyt kun noi härpäkkeet on viimeinkin toimintakunnossa, niin pitäisi intoutua koodaamaan vallan vimmatusti, mutta kun väsyttää ku pientä eläintä... :swirl:
millivanilli

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

KOTONA :cheer:

hitsi, tuossa kotimatkassa meni tunti, nyt sitten äkkiä tekemään supertehokkaasti esitelmää, yhden sainkin jo koulussa valmiiksi.
ninnithequeen

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:h: Mun miäs toi miulle kukkia! :h:

Huomenna kun on naistenpäivä, nii ei ehitä nähdä, ko mamma on töissä ja sitten veljen pileissä. IhQua.
Vastaa Viestiin