OMG WTF it's Tuesday!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ulkona tuoksuu kevät!!!
Tää pakkaa pojan nyt vällyihin ja vaunuihin ja lähtee ulos ihmettelemään!!
Kid

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä olen pihalla ku lumiukko... Ja tänään on palverikin vie duunin jälkeen. Höh, oisin halunnu kotiin testaa sänkyä.
slam

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja slam »

Hieno päivä ulkona.

Peugeottin 405;seen laitettiin kaasarin ilmaruuvi Ruuvikiristeellä/ruuviliimalla kiinni, kun se vaikutti heiluvan kovasti ja säädöt eivät pysyneet koneessa kohdillaan. Kone kävi todella hienosti, kun siellä oli oikeat säädöt. Täytyy nyt lähteä testaamaan, kuinka kone toimii pidemmällä matkalla, ja pysyvätkö säädöt aisoissa. Melkolailla millipeliä niidenkin säätöruuvien asennot on...

Rinteeseen mättään settiä!
tonttu

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Eipä mitään uutta taivaan alla. Töihin taas ja sitä rataa, toivottavasti tämä flunssa antaa myöden. Toisaalta, nostais kuumeen niin ei tarttisi lähteä puolikuntoisena töihin. Tulee ihan lusmu-olo, jos vaan nuhan ja kurkkukivun takia jää töistä pois. :tiistai:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja cardic »

kiinnostaa, ei juuri mikaan
vituttaa, lahes kaikki
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pieni askel ihmiskunnalle, suuri askel minulle otettu. Ulkomaailma oli kylmä ja karu. Itseasiassa se oli niin hyinen, että rajoitin asiointini posti- ja kauppareissuun vain, ja sitten äkkiä takaisin kotiin. Poissa on sentään se jätekasa tuosta eteisestä lojumasta nyt, ja muutenkin täällä on siistiä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuukauden paperivuori selvitetty. Ei ole meikäläisestä sihteeriksi, on nuo hommat niin hermoja repiviä. Nyt täytyy lähteä rautaa heiluttelemaan mielialan tasapainottamiseksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kaveri soitti, kävin hakemassa hänet junalta, ja ajelutin suorittamassa tavaranhakureissuja ja muita asioita. Odotellessani häntä autossa päätin huvikseni kokeilla sitä mankkaa joka hajosi sunnuntai-illan ajomatkalla Heinolasta kotiin ja jätti minut uuvuttavaan hiljaisuuteen. Ja kas kas; se toimi!!!!1!!!111! Perhana, rassasin sitä pitkin matkaa, ja ei pihaustakaan, ja nyt, nyt se hittolainen toimii taas!!

Tuolla autolla on ollut tapana korjata itsensä kun se hajoaa, ja mankkakin näköjään kuuluu samaan sarjaan. Tai sitten nämä ovat vain merkkejä armaan kärttyisen autovanhukseni sairaasta huumorintajusta ja vittumaisesta luonteesta. Tullut omistajaansa.

Viideksi töihin, ei paljon nappaa. Tosin ehkä tästä tulee ihan kiva työviikko; hullu kiire kun on hiihtoloma, ja uusia työntekijöitäkin tulossa, sopivasti nyt, kun heille ei välttämättä ole aikaa... Ruuhka, kiire ja huono organisaatio- erinomaisia tapoja parantaa työmotivaatiotani. Hmph.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
safi

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja safi »

cardic kirjoitti:kiinnostaa, ei juuri mikaan
vituttaa, lahes kaikki
Samoilla fiiliksillä myös täällä. Viikko vielä kalenteri täynnä kaikenlaista touhua ja kiirettä ja sitten viikon loma. Reissuun ajattelin lähteä, mutta ei vielä oikein ajatusta että minne sitä suuntaisi. Noh tuskin paikan valinnassa mitän suurempia ongelmia ilmenee, kun vain edes hetkeksi ehtisi pysähtyä muilta kiireiltään.

IA! Minusta on aivan käsittämättömän surullista lukea miten päiviäsi kulutat. Viikon kohokohta taitaa sinulle olla vkl ja juopottelu. Loppuviikon olet neljän seinän sisällä tekemättä mitään elämisen arvoista. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni, hommaat töitä ja ryhdistäydyt muutenkin. Joku sieltä Oulun-jaostosta saisi potkia sinua persauksille, että pääsisit taas tukevasti kintuillesi...ettäs tiedät, nih!

Ja tietty hempalle onnitelut uudesta torpasta. Nyt pääset sitten remppaamaan ja sisustamaan oikein elämäsi innolla..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vitsi, taas päivä mennyt, pelastettu koko osasto.
miksei sitä valokaapelia voi saada koneeseensa suoraan..
Ehkä sitten rempan jälkeen jos vielä täällä töitä..
Onneks voi jättää tekemättä lähes inkä tahansa asian jos ei hotsita..
No okei töissä ei ihan niin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

safi kirjoitti:IA! Minusta on aivan käsittämättömän surullista lukea miten päiviäsi kulutat. Viikon kohokohta taitaa sinulle olla vkl ja juopottelu. Loppuviikon olet neljän seinän sisällä tekemättä mitään elämisen arvoista. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni, hommaat töitä ja ryhdistäydyt muutenkin. Joku sieltä Oulun-jaostosta saisi potkia sinua persauksille, että pääsisit taas tukevasti kintuillesi...ettäs tiedät, nih!
Kiitän huolenpidostasi <3 Tämä on poikkeustilanne. Ei mulla i i i h a n joka viikko ole tämmöstä kankkusta ollut.. (eikä juopottelua!) Nyt sattui vaan niin, että meni ihan koko viikonloppu juhliessa mun asunnonostoa. Kohta on kädet täynnä työtä remontti- ja muuttohommissa.. :)
ninnithequeen

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti: Tämä on poikkeustilanne. Ei mulla i i i h a n joka viikko ole tämmöstä kankkusta ollut.. (eikä juopottelua!) Nyt sattui vaan niin, että meni ihan koko viikonloppu juhliessa mun asunnonostoa. Kohta on kädet täynnä työtä remontti- ja muuttohommissa.. :)
Juurikin näin, nyt nautit vapaa-ajastasi ihan täysin siemauksin. Kohta loppuu aika kesken kun asuntoa alat laittamaan.
Angita

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Angita »

Vaola kirjoitti:Puol vuotta sitten pähkäilin punaisen tukan värjäämistä, nyt pähkäilen tukan värjäämistä takaisin tummaksi. Tai jotain raitojakin ehkä... kenties?

Laitoin tosi huonon kuvan galleriaani, mistä käy ilmi tukan nykyinen väri. Kertokaapa mielipiteenne, miten teen? :D
No ehotetaanpa. Laitapa vaikka jotain tommosta: http://www.iltalehti.fi/osastot/helmi/3412691_he.jpg
Ei olis liian radikaali muutos.
ninnithequeen

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Puol vuotta sitten pähkäilin punaisen tukan värjäämistä, nyt pähkäilen tukan värjäämistä takaisin tummaksi. Tai jotain raitojakin ehkä... kenties?

Laitoin tosi huonon kuvan galleriaani, mistä käy ilmi tukan nykyinen väri. Kertokaapa mielipiteenne, miten teen? :D
Miusta tuo on just nyt aivan loistavan ihanan upean värinen. *tahtoo kans*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Tämä on poikkeustilanne. Ei mulla i i i h a n joka viikko ole tämmöstä kankkusta ollut.. (eikä juopottelua!) Nyt sattui vaan niin, että meni ihan koko viikonloppu juhliessa mun asunnonostoa. Kohta on kädet täynnä työtä remontti- ja muuttohommissa.. :)
Juurikin näin, nyt nautit vapaa-ajastasi ihan täysin siemauksin. Kohta loppuu aika kesken kun asuntoa alat laittamaan.
Välillä on kauheen huono omatunto muuten, kun nautin tästä vapaudesta. Yritän sitten ajatella, että mulla on vielä lähes neljäkymmentä vuotta :shock: tehokasta työntekoaikaa jäljellä, kyllä kai mä voin hetkisen olla nyt rauhassa, kun kerran taloudellisestikin pärjäisin ihan hyvin vielä vaikka ainakin sen 400pv..

Kun ei olisi noita muita sotkuja mieltä painamassa, niin kaikki olis oikein kivasti. Mutta aina kai sitä jtn on.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 07.03.2006 15:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
millivanilli

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mä simahdin kuin pieni lapsi äsken sohvalle, eli ei, en ole saanut vielä mitään järkevää tehtyä.. hitsi.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Viimeyön unet meni sitte vituiks, joten siirsin ne sit aamuun.
Aamun luennot koulussa siirsin pois päiväjärjestyksestä.
Opettaja soittelikin siittä, jotta olisi ollut suotavaa olla läsnä.
Työmaalle kuitenki kävelin puoliks eksyen, 45min. meni tässä pakkasessa.
Helvetin bussilakko. Mistäs muusta valittais... ei jaksa.
Mut hei, mua kehuttiin just äsken kauniiks. :shock: Et jos sentää jotai hyvää.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt riisikupin katastukseen. Sitten kamppiin pyörimään ja pällistelemään. Saas nähä onko aamulla töitä, hiukan kentältä kuului huhuja.
nypari

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Loppupäivä menikin sutjakkaasti mielenkiintoisten aiheiden siivittämänä. Erityisesti luento epäillyn profiloinnista sai aikaan halun lukea aiheesta lisää, kunhan kotia pääsee. Nyt syömään... joo ei täällä laihtuun pääse. Tältä päivältä jää kyllä liikkumiset väliin, paikat, etenkin kintut, on ihan jumissa liiasta rasituksesta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Terska vaan teille kaikille. Poikkesin nopeasti koneelle, kun tulin käymään töissä. Vapaaherrattaren elämä on sujunut hyvin, olen ollut kovin energinen. Sunnuntaiaamunakin heräsin kello seitsemän! Menin punttikselle ja uimaan ennen puolta kymmentä. Jotain ihmeellistä on tekeillä... Tänään heräsin kyllä vasta yhdeksältä ja menin uimaan sitten. Uimahallissa näin karvaisen selän ja sen kun yksi mummo ärjäisi papalle, joka meinasi uida sen päälle.

Nyt lähden noutamaan brasilialaista vierasta. Saas nähdä, miten löydän Tallinkin terminaaliin. Tai että tuleeko se yleensä tänään, vain kolme päivää myöhässä.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihanaa. Oon soitellu asiakkaille ja kertonu et heidän lento on peruttu...Mä oikeesti tykkään tästä duunista. Voitteko kuvitella kun en ees valehtele!!!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Basic-tiistai. Ei tunnu taas olevan helppoa tää elämä, ilmeisesti kellään. Nyt pääsin sentään vihdoin ja viimein Kityyn, jotain hauskaa tässäkin työpäivässä.
Superplääh!
Pitäisköhän täs lähtee lenkille tai tehä jotain muuta EXTREMEÄ, et vähän piristyis?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Perkules.. meinasin melkein unohtaa hehkutaa...

Rakkautta ollut ilmassa jo 11kk :h:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kid kirjoitti:Perkules.. meinasin melkein unohtaa hehkutaa...

Rakkautta ollut ilmassa jo 11kk :h:
Haa! Sen takia siis on kiire himaan testailee sänkyä..?? 8)
Nojoo, mut onneaonneaonnea kovasti teille kyyhkyläisille!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: OMG WTF it's Tuesday!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hah... logistiikka on hieno laji.

Heti ku alkaa lakko, tulee tavaraa niin paljon et hyvä jos kerkiää rekat edes purkamaan. Noh, kai se siitä rauhoittuu kunhan satamat menee tukilakkoon ja terminaalit tyhjenee.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin