Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

slam kirjoitti:Ouh shit olen aivan umpi tunnelissa... seitsemän litran sammioon kaadettiin litra leijonaa ja sitten hieman vähemmän 15% omena viinaa ja loput lidlin limsoja... kohosi päähän... röyh* :lol:
Ja tämä kaikki ajalla 16.30 - 18.49, aika kovaLUU!
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Rakas mieheni tuli töistä ja toi tullessaan VALTAVAN puskan ruusuja :h: :h: :h: :h: :h:
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:Rakas mieheni tuli töistä ja toi tullessaan VALTAVAN puskan ruusuja :h: :h: :h: :h: :h:
Omatunto kolkuttaa kun oli käynyt polkaseen ruokkiksella siivoojaa vessassa.
Kittys

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Naistenpäivää! Tänää ollu tooosi hyvä päivä. Mut vietiin ulos syömään ja sain vielä uudet kengätkin :h: .

Sauna viel houkuttas. Kääpiö on erihjyvä saunakaveri :D
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Rakas mieheni tuli töistä ja toi tullessaan VALTAVAN puskan ruusuja :h: :h: :h: :h: :h:
Omatunto kolkuttaa kun oli käynyt polkaseen ruokkiksella siivoojaa vessassa.
Ei voinut, eksää lukenut että se siivojaa listittiin
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:Ei voinut, eksää lukenut että se siivojaa listittiin
Jep, tähän tarvii kyllä jo TODELLA ison kukkakimpun että syyllisyyden tunne katoaa.
Kittys

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Jeppajee! Tokihan ku sain saunan päälle.. ja sopivasti rentouduttua.. sieltä päätti hajota laNppu! Kyllä, ja vielä lauteiden alta. Hah, hitto, joudun viel ite mönkimään ja vaihtamaan sen. Pitäsköhän kastella kädet eka? :roll:
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuike »

Hyvää naistenpäivää vaan.
Perhana, jouduin viemään itseni ulos (mäkkäriin) syömään ja kaverille pullakahville, kun ei tosta äijänketaleesta ole aktiivisista vihjailuistani huolimatta mihinkään.
Jäi tänäkin vuonna ne ruusut saamatta...
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jee. Mä sain ekan naistenpäiväntoivotuksen äsken.

On jotenkin niin umpiväsy ja tukkoinen ja pistelevä olo, että vois mennä sänkyyn jo.
Aito_Johanna

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mulla alkaa huomenna työt kahdeksalta. Inhotus. Inhotus.
hebuli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Mulla on kyllä ollut viime päivinä kyllä semmoinen olo että pisteeni vain laskevat laskemistaan kaikkien silmissä. *tuntee itsensä syylliseksi ali-ihmiseksi*
Eiku hetkinen. Kyllä toi on tapahtunut puhtaasti mun kovien välissä.
Huomasin typon, ja oikeasti luulin ensin sun tarkoittaneen "...mun koipien välissä...". Ilmeisesti kuitenkin "...korvien...".

Mutta sitten vakavampiin asioihin. Häntä pystyyn vaan, muutokset ovat osa elämää, vaikka ne voivat hetkellisesti saada olon turvattomaksi. Älä liikaa mieti mitä muut ajattelevat sinusta, keskity ensin siihen mitä itse ajattelet itsestäsi. Vaikka ystävät ovatkin tärkeitä, loppupeleissä sulla on kuitenkin vain itsesi, ja kaikista ihmistä sun pitäisi pystyä luottamaan eniten itseesi. Ei tarkoita kuitenkaan sitä etteikö koskaan saisi olla myös heikko ja tarvittaessa turvautua muihin, mutta sekin on taitolaji, eikä sitä korttia tulisi käyttää liikaa.

Siinä oli se lennokas osuus. Mutta ehkä meidän pitäis vihdoinkin mennä joku päivä koittamaan sitä kiipeilyä tai ammuskelua, jotta saat muutakin ajateltavaa.
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Kylläpäs, tuo jellona viina nukuttaa... nukkusin kaverin tykönä sohvalla jo pitkään. Sama vaikka nukkuisi pois...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ötyä!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sellast se on, Arsenal tiputti Realin. Vuoden naurettavin tuuletus bongattu, miekkonen laittoi tutin suuhun :roll:

edit: olipas kiva naisten päivä.
AarneAnkka

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Siinä oli se lennokas osuus. Mutta ehkä meidän pitäis vihdoinkin mennä joku päivä koittamaan sitä kiipeilyä tai ammuskelua, jotta saat muutakin ajateltavaa.
Kiitän lennokkuudesta. Ja näin tehkäämme. Ammuskeluporukkaa saamme odottaa keväämmälle, mutta nyt on kyllä sellainen olo että tekisi mieli kiipeillä seinille.

Mutta nyt koisaamaan. Öit!
Kid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Enthu kirjoitti: matkailualan tuntipalkasta taas olen ihan ulalla :apuva:
Pst. mä olen saanut aikoinaan tuntipalkkalaisena 10€/tunti. Eihän se päätä huimaa, mut ihan ok.
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aito_Johanna kirjoitti:Mulla alkaa huomenna työt kahdeksalta. Inhotus. Inhotus.
Tuo on kyllä aivan hävyttömän aikaista, kuinka sä kestät?
Vastaa Viestiin