Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: O-ou, pikkuveli täyttää tänään 18, nyt siitä tulee ihan juåppå... :roll:
Ihan totta???!!

Mun pikkubroidi täyttää kans 18 tänään. Mut se on kyl jo nyt täys juåppå :lol:

Ja huomenia. Kahvia ja töihin. Klo 19 pääsee pilettää pikkuveljen kans oujee.
Kyl yleesä ekat känniit veetään viimestään 15-16v
nykyään 10-11v tod. näk.
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jeps, me saatiin tänne omaan työpisteeseemme kanssa "hyvää naistenpäivää"-toivotus, vaikka ne lehmät tietää tasan tarkkaan että täällä ei ole yhtään naista töissä :D
AarneAnkka

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bluntly kirjoitti:Huomenta möllit.
Onko niitä useampiakin? :shock:
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Jeps, me saatiin tänne omaan työpisteeseemme kanssa "hyvää naistenpäivää"-toivotus, vaikka ne lehmät tietää tasan tarkkaan että täällä ei ole yhtään naista töissä :D
Oisit laittanu sen peruukkis päähän. Oisit ehkä saanu kukkia.
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Jeps, me saatiin tänne omaan työpisteeseemme kanssa "hyvää naistenpäivää"-toivotus, vaikka ne lehmät tietää tasan tarkkaan että täällä ei ole yhtään naista töissä :D
Oisit laittanu sen peruukkis päähän. Oisit ehkä saanu kukkia.
Peruukki on vieläkin ihan solmussa Sauna-open-airin jäljiltä :D
Joku naenen sais tulla tiskaamaan sen, ei mulla ole kokemuksia pitkien hiuksien hoitamisesta, saatika että mulla olis mitään harjaa himassa (hyvä jos kamman löydän).

np: CoB -In your face :wink:
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai niin....KAAKKIII!!!!

Jos nyt satut olemaan kuulolla ni mie oon duunipaikallani klo 12-19 ainakin. En ole varma jäädäänkö sinne juhlii synttäreitä vai mennäänkö johonki Kivenlahteen peräti. Soita.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AarneAnkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Huomenta möllit.
Onko niitä useampiakin? :shock:
Möllejä myö oomma kaikki kun elämöö oikee kahtotaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
millivanilli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

X tpk.

Mulle yritti joku nainen äsken kaupata mulle antiikkikirjoja. Yritin kohteliaasti sanoa, ettei kiinnosta. Nainen jatkoi jankuttamista, että antiikki on kyllä tulevaisuuden juttu. Mä sanoin, että joo ajankohtainen minulle ehkä 50 vuoden kuluttua (sitten kun oon eläkkeellä).
Patz

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

[avautuminen]
Puuttuuko miehiltä joku pieni nippeli päästä, kun ei tunnu olevan sen vertaa tilannetajua, että jos kerran vuodessa vietetään kansainvälistä naistenpäivää, niin siitäkin pitää narista? Eikö voi vuoden yhtenä päivänä vaikka teeskennellä olevansa iloinen naisista ja naisten yhteiskunnallisen aseman parantumisesta? Onko se sinulta pois jos toivotat työpaikalla/kaupankassalla/kirjastossa/kotona kohtaamillesi naisille hyvää naistenpäivää? Ei tässä kukaan mitään kuumailmapallolennätyksiä odota, mutta onko jotenkin vaikeaa olla valittamatta jostain yhdestä päivästä vuodessa ja huomioisa niitä lähipiirin naisia ihan vaan vaikka oven avaamalla?
Olisitte iloisia että meille naisille on varattu vain yksi päivä vuodesta kun ne loput 364 päivää teille!
[/avautuminen]
Kid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti: Kiva tuo melkein sänkyyn... :D Roiskahtiko ne vähän ohi?

(Ihana tapa aloittaa päivä kuuraamalla puuroo aamutohveleista)
Kah, mä kerkesin jo nousta ennen nussua. Sohvalle se sit aamiaisen tarjoili :lol:
Turbohaltija

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Masennus ja ahdistus jatkuu. Heräsin keskellä yötä enkä saanut enää unta. Onneksi on tämä palsta, jonne voi käydä valittamassa. Ehkä ilahtuisin jos minua ystävänään pitävä ihminen soittaisi ja kysyisi, miten menee.
Exsat

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

McJanne kirjoitti: Kiitos telaketjuväen, miesten oikeudet on poljettu maan tasalle ja vielä lisää pitäisi saada! On se niin väärin!
Joo, onhan se tietty kamalaa, kun omaa vaimoakaan ei saa nykyään hakata tai raiskata miten tahtoo, kun siitä voi joutua syytteeseen tai jotain. Mitä muita miesten "oikeuksia" olikaan poljettu?

Naistenpäivää vaan joo. :wink:
hebuli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Patz kirjoitti:Puuttuuko miehiltä joku pieni nippeli päästä, kun ei tunnu olevan sen vertaa tilannetajua, että jos kerran vuodessa vietetään kansainvälistä naistenpäivää, niin siitäkin pitää narista?
Kukas nyt on narissut? Käsitin Dumiksen viestin silleen ettei hän tykkäisi nähdä viikonpäiväketjun täyttyvän pelkistä päivän toivotuksista, kuten kävi Ystävänpäivänä (silloinhan Dumis taisi myös valittaa). En usko että takana olisi Dumiksen naisvihamielisyys, vai miten on Dumis? :wink:

Kiitokset kaikille ihanille naisille, varsinkin teille joita olen elämäni aikana kohdannut ja joita tulen kohtaamaan. Ilman teitä elämäni olisi ainaskin puolet tylsempää.
Feiz

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Patz kirjoitti:[avautuminen]
Puuttuuko miehiltä joku pieni nippeli päästä, kun ei tunnu olevan sen vertaa tilannetajua, että jos kerran vuodessa vietetään kansainvälistä naistenpäivää, niin siitäkin pitää narista? Eikö voi vuoden yhtenä päivänä vaikka teeskennellä olevansa iloinen naisista ja naisten yhteiskunnallisen aseman parantumisesta? Onko se sinulta pois jos toivotat työpaikalla/kaupankassalla/kirjastossa/kotona kohtaamillesi naisille hyvää naistenpäivää? Ei tässä kukaan mitään kuumailmapallolennätyksiä odota, mutta onko jotenkin vaikeaa olla valittamatta jostain yhdestä päivästä vuodessa ja huomioisa niitä lähipiirin naisia ihan vaan vaikka oven avaamalla?
Olisitte iloisia että meille naisille on varattu vain yksi päivä vuodesta kun ne loput 364 päivää teille!
[/avautuminen]
Älä päts jauha tommosta shaittia.
http://foshata.com/?fsh=DTS
AarneAnkka

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:[avautuminen][/avautuminen]
*hieroo Patzin kipeitä jalkoja* Nonnonno. Eiköhän tänkin päivän lopuksi saldo oo plussan puolella.

Mulla on kyllä ollut viime päivinä kyllä semmoinen olo että pisteeni vain laskevat laskemistaan kaikkien silmissä. *tuntee itsensä syylliseksi ali-ihmiseksi*
Patz

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

hebuli kirjoitti:Kukas nyt on narissut? Käsitin Dumiksen viestin silleen ettei hän tykkäisi nähdä viikonpäiväketjun täyttyvän pelkistä päivän toivotuksista, kuten kävi Ystävänpäivänä (silloinhan Dumis taisi myös valittaa). En usko että takana olisi Dumiksen naisvihamielisyys, vai miten on Dumis? :wink:
Ilmaisin itseäni ilmeisen huonosti, sillä tällä avautumisellahan ei ollut mitään tekemistä Dumarin tai edes tämän palstan kanssa. Usko tai älä, minulla on elämää muuallakin!
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

hebuli kirjoitti:Kukas nyt on narissut? Käsitin Dumiksen viestin silleen ettei hän tykkäisi nähdä viikonpäiväketjun täyttyvän pelkistä päivän toivotuksista, kuten kävi Ystävänpäivänä (silloinhan Dumis taisi myös valittaa). En usko että takana olisi Dumiksen naisvihamielisyys, vai miten on Dumis? :wink:
Aaa, nyt ilmeisesti viitattiin mun yölliseen viestiin. En muistanutkaan kirjoittaneeni sitä :D
Johan sanoin jo itse viestissä että se oli vitsi. Olin ostanut uudet veittet kotiin ja niillä tuli leikittyä siinä koneen ääressä, ei mitään takaa-ajatuksia ollut viestilläni.
Eikä ole mitään naisvihaa miulla.

Patzille naistenpäivä pusu :gee:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuka pentele on pöllinyt meikäläisen mopin? Kaksi niitä pitäisi olla, mutta nyt ei löydy kumpaakaan. Kerrankin kun olisi intoa luututa lattiat.


Patsille kevyt läimäys kankulle naistenpäivän kunniaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Feiz kirjoitti:Älä päts jauha tommosta shaittia.
http://foshata.com/?fsh=DTS
Hei beibs, mä jo tuolla jossain ehdotin että muuttaisin sen sun exän tilalle. Olis sullekin satavarmasti aina se päivällinen valmiina!
AarneAnkka

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hyvää naistenpäivää myös naistörmäystestinukeille!

http://www.vti.se/templates/Page____5041.aspx

Hmm, olen aina kuvitellut että törmäystestinuket ovat neutreja, mutta eivät näköjään.
tonttu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Tää jäi sitten sairaslomalle täksi päiväksi. Mitään järkeä lähteä yskimään, niistämään nenää ja palelemaan töihin. Yritän kumminkin olla vloppuna työkunnossa.
Lomaan ois vielä viikko. Kuumaa mehua kurkusta alas, eiköhän se tästä helepotu.
Angita

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Angita »

Huomenta! Miks ihmeessä mä nykyään joko valvon yöt tai nukun vaihtoehtosesti 12 tuntia? Naistenpäivän kunniaksi olen järjestäny ittelleni kivaa ohjelmaa. Kohtapuoliin lähen Design museoon Naisen muoto -näyttelyyn, viideltä illallinen yhdelle Ravintola Saagassa (Lapin Akkojen menu), sit terapiaan ja ehkä sinne Vanhalle tai todennäkösemmin tutimaan. Yksinäinen olo, mut jostain se riemu on revittävä.
RolloTomasi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Angita kirjoitti:Huomenta! Miks ihmeessä mä nykyään joko valvon yöt tai nukun vaihtoehtosesti 12 tuntia?
ehkä siksi, että mieltäsi painaa jokin asia tai kärsit masennuksesta. joka tapauksessa mielesi ei ole tasapainossa ja se aiheuttaa unettomuutta. pitkien yöunien nukkuminen puolestaan on elimistön reaktio mielen aiheuttamaan valvomiseen.
Elukka

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

log^e(x^2+c) :s TPK.
Hyvää naistenpäivää täältäkin päin käsin. :)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Naistenpäivää! Ei mua kyl kukaan oo ainakaan toistaseks muistanu.. Eiku joo, toivottelihan toi joku äijä tos äsken jotain.
Nonni, oli miten oli..tänään ei välttämättä silti oo mikään vuoden paras päivä. Suurimmaksi syyksi sanon silmän kipeytymisen. Hemmetin piilolasit. Sitäpaitsi rahat on niin finaalissa, etten pääse ees naistenpäivän sidukalle. Ihan tyhmää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin