Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16671
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Patz kirjoitti:Puuttuuko miehiltä joku pieni nippeli päästä, kun ei tunnu olevan sen vertaa tilannetajua, että jos kerran vuodessa vietetään kansainvälistä naistenpäivää, niin siitäkin pitää narista? Eikö voi vuoden yhtenä päivänä vaikka teeskennellä olevansa iloinen naisista ja naisten yhteiskunnallisen aseman parantumisesta? Onko se sinulta pois jos toivotat työpaikalla/kaupankassalla/kirjastossa/kotona kohtaamillesi naisille hyvää naistenpäivää?
No tässä on nyt menossa sen suuntaista, että mielellänihän minä naisten päivän huomioisin ihan konkreettisestikin, vaan en oikein tiedä miten! Olen toivotellut hyvää naistenpäivää kahvilan kauniille neidolle sekä tapaamilleni naiskollegoille, mutta ilmeistään päätellen pitivät minua lähinnä imelänä mielistelijänä. Sitä paitsi olen samaa mieltä sen viestin kanssa, jota olen lukevinani Patzin rivien välistä: Eiköhän *kansainvälisessä* naistenpäivässä ideana ole jotenkin tarkoituksena ajatella naisten yhteiskunnallista asemaa globaalissa perspektiivissä pikemminkin kuin tehdä päivästä toista amerikkalaista ystävänpäivää? Siis sen sijaan, että vain entistä enemmän huomioisi naisia kauniina objekteina reflektoisi vaikka sellaista hassua faktaa, että toistuvasti kuulee kummeksuntaa siitä, että 80% maailman varallisuudesta on 20% eliitin hallussa, mutta on hyvin vaikea löytää mitään tutkimustietoa siitä, mikä osa maailman varallisuudesta on miesten hallussa. Arviot ovat kuitenkin aika huimia - naisten hallussa oleva varallisuus on aika pientä. Toisin sanoen, vinkkejä naistenpäivän asiapitoiseen huomioimiseen kaivataan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
hebuli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Patz kirjoitti:Ilmaisin itseäni ilmeisen huonosti, sillä tällä avautumisellahan ei ollut mitään tekemistä Dumarin tai edes tämän palstan kanssa. Usko tai älä, minulla on elämää muuallakin!
Aaa, no siinä tapauksessa otan osaa(***). Yhdistin tämän toiseen viestiisi toisessa keskustelussa jossa kovistelit Dumaria "valittamisesta".

(***)En siitä että sinulla on elämää IRL.
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Pyöräytin koneen kokonaan uusiksi. Säästin vain yhden kuva kansion ja kirjoituksia. Oli jo sellainen virus-shou menossa, että ei jaksanut katsella sellaista.

Onkohan minulla jossakin näytönohjainlevyke? :?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekisi mieli tehdä jotain aivan muuta. Tarttis vain kehitellä ajatus mitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Miksi vittanissa pankista jaksavat soitella, kun tilillä on rahaa makaamassa. :lol: Muija kyseli kaikenlaista, että otatko lainaa, säästätkö? Hyvä kun ei kysynyt, että vedätkö viikonloppuna viinaa. Kaikki vain pelkästään viiden tonnin tähden, mikä on maannut siellä useammin kuukauden. Vastasin vain, että hyödynnän sen muutaman kuukauden sisään. 8) Ja samaten sovittiin, että ei tarvitse soitella, kun kerroin, että tiedän ihan tarpeeksi itsekin niistä laina-asioista..
Patz

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

hebuli kirjoitti:Aaa, no siinä tapauksessa otan osaa(***). Yhdistin tämän toiseen viestiisi toisessa keskustelussa jossa kovistelit Dumaria "valittamisesta".

(***)En siitä että sinulla on elämää IRL.
Eipä yhdistellä ennen kun tipahtaa!

Jotta enemmiltä väärinkäsityksiltä vältyttäisiin, valotanpa hieman taustaa:
Saapuessani työpaikalleni kahden tulppaaninipun kanssa (NAISassarilleni), sain kuulla eräältä mieskolleegalta että "Onpas typerä päivä joku naistenpäivä, ihan kun ne ei sais huomiota muutenkin! Tekemällä tehty ja ihan turha kapistus! Eikös just ollut joku saaskutin ystävänpäivä, taasko niitä kukkia pitää kantaa".

No voinette arvata että palkokasvihan siinä nekkuun lipsahti, joskin kiltisti hymyillen kerroin päivän tarkoituksen olevan ihan muualla kun naisten hemmottelussa, joskaan ei pienestä huomioimisesta mitään haittaakaan ole. Tarkoituksenahan on muistella vuosikausia kestänyttä taistelua tasa-arvon, oikeudenmukaisuuden, rauhan ja kehityksen puolesta.

Eli eikö voi vaan pitää mölyjään mahassa ja toivottaa vaikka hammasta purren iloista naistenpäivää? Pitääkö tästäkin tehdä numero negatiivisessa mielessä?
Ehdotankin perustettavaksi miestenpäivää (esim. 6.9) jolloin naisetkin saavat tasa-arvon nimissä aukoa niitä ovia, ostella kukkia ja pikku paketteja. Ja satavarmasti tulee se päivällinen pöytään, ihan kuten kaikkina muinakin kolmenasatanakuutenakymmenenäneljänä päivänä.

:h:
safi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

On tää päätösten tekeminen hemmentin vaikeaa, kun vaihtoehtoja on nykyään liian paljon. Olen hankkimassa uutta hevostraikkua, kun vanha alkaa olla jo meikäläisen käytössä aikansa palvelut. Olen tutustunut jo usemman päivän eri vaihtoehtoihin ja karsinut niistä sitten kaksi, joita harkitsen vakavasti.
Ennen oli vain muutama malli ja mitään extraa ei ollut. Nyt on mahdollisuus valita tavallisen ja alumiinista tehdyn pohjan välillä, turvakaaria, ikkunoita enemmän tai vähemmän, kattoluukku, blaa, blaa, blaa. Nyt ei vaan äkkiseltään osaa sanoa, mikä näistä lisävarusteista on todella maksamisen arvoisia juttuja vai tyydynkö vain traikkujen karvalakki mallistoon...

Oikeastaan suurin ongelma on se, että onko tuo alumiinipohja todellakin niin paljon kestävämpi verrattuna perinteiseen vaneripohjaan, että siitä kannattaa maksaa 500e lisähintaa. 15v. takuun ainakin antavat tuolle, kun perinteiselle vain 3v.

Nim. Nähnyt painajaisia , että hevosen jalat menevät lattiasta läpi kesken matkan.
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Voi, mulkkusen kulkunen. Heti löytyi spyware scannausohjelmalla yksi "vihulainen" :P ?????????????
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:
Pitäkööt naiset päivänsä. Itse olen absolyyttisesti vapautunut heidän vaikutuspiiristään. Ei kutita minun pallejani. Ei miesten päivää tarvita, kun aina paitsi tänään on miesten päivä... 8)
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Patz kirjoitti:Tarkoituksenahan on muistella vuosikausia kestänyttä taistelua tasa-arvon, oikeudenmukaisuuden, rauhan ja kehityksen puolesta.

Eli eikö voi vaan pitää mölyjään mahassa ja toivottaa vaikka hammasta purren iloista naistenpäivää? Pitääkö tästäkin tehdä numero negatiivisessa mielessä?
Nainen puhuu asiaa, tuota kerroinkin miettineeni toisessa ketjussa ja sitten tajusin ettei kyseessä välttämättä olekaan nirppanokkien yleinen valituspäivä, my bad. Kyllähän tuo iloinen ilme ja ovien avaaminen onnistuu ilman naistenpäivääkin ja on onnistunutkin :)
Patz kirjoitti: Ehdotankin perustettavaksi miestenpäivää
Ja ei hitossa perusteta mitään miestenpäivää. Muuten tässä tulee hulluksi, kun pitää kytätä kalenteria nimi, syntymä, vuosi, naisten, ystävän, isän, äidin -jne päivien takia.

edit: Ja vielä Hepuli, arvostan kyllä eforttiasi siinä toisessa ketjussa, mutta jätetään puis viittaukset oikeeseen elämään. Tämän sanon hyvällä :D
Viimeksi muokannut Dumari, 08.03.2006 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Voi heevetti! Nyt jo ärsyttää mennä töihin. Sain vapaapäivieni aikana kehiteltyä itselleni aika hyvän motivaatiopulan... No mutta, kai se taas jostain löytyy, ja aina voin ajatella, että avioliittoni pankin kanssa on riittävä motivaatio työn tekemiselle.

Jotenkin on vaan sellainen kelluva olo, odotan jotain, vaikka en edes oikein tiedä mitä. Ihmettä tapahtuvaksi? Kai. Kurjaa, on niin kaunis päivä, ja mikään ei oikein kiinnosta. Plääh!

Kylläpä tympiikin. Odottelen sitten vaikka viikonloppua, josko silloin tulisi tehtyä typeryyksiä. Ikävä ajaisi minua jotenkin istumaan autoon, ja katoamaan kartalta taas viikonlopun ajaksi. Se ei ole oikeasti järkevä vaihtoehto, mutta... Minkäs teet? Et mitään. Typerä typerä typerä.

Kerpele! Litroittain kahvia ja itsensä ruoskimista.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voisiko joku tehdä minulle sellaisen uskonnollista suoramainintaa vastustavan kyltin? Malli löytyy Volkkari1976:n galleriasta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hieno juttu, työpäivä on ohi. Tänään sain myös erään esitelmän valmiiksi koulussa ja esitinkin se jo ennen kymmentä. On kerrankin sellainen fiilis, että olisin saanut jotain aikaiseksi.

Toivottavasti saisin myös kotona jotain aikaiseksi, tai oikeastaan jos saisin itseäni pidettyä niskasta kiinni ja luettua lauantain tenttiin. No enköhän mää onnistu.

Nyt lähden vipeltämään ratikalla ja dösällä himaan.

Hyvää Naistenpäivää muuten kaikille naisille :h:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lolita kirjoitti:Voisiko joku tehdä minulle sellaisen uskonnollista suoramainintaa vastustavan kyltin? Malli löytyy Volkkari1976:n galleriasta.
Kaverin ovessa on sellainen, jossa lukee jotain tyyliin: "Kaupustelu, kerjääminen ja Jehovantodistaminen kielletty". Hurmaava kerrassaan.


Toi sun avatar on muuten myös kerrassaan hurmaava, näyttää ihan minulta, ja suosikkivärinihän on violetti :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
sinkkumatti

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:Voisiko joku tehdä minulle sellaisen uskonnollista suoramainintaa vastustavan kyltin?
Käykö tämä?

Kuva
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Sinkkumatti!!

Tuo on ihan PARHAUTTA!!! Taidan printata tuon oveeni :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

...ja taas muistui mieleeni, joskus "hurjina" teinigoottivuosinani istuskelin kotona täydessä paraativarustuksessa niin synkeän näköisenä kun ovikello soi. Nappasin mustan kissani syliini, ja menin ovelle. Taustalla pauhasi joku itsemurhaprogemetallimeteli, kun oven avasin, ja siellähän oli herttaisia tätijehovaihmisiä kaksin kappalein. Katsoin heitä hetken vakavana, ja suljin oven hitaasti. He eivät sanoneet mitään, ja en minäkään. Eivät palanneet takaisin.

Mutta nykyään (lähes kaljuna kääpiörekkislepakkolookissani) olen liian herttaisen näköinen pelotellakseni sielunpelastajia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Jehova... pitäisköhän syödä...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Meidän officella oli kuulkaas tänään ties montako kukkalähettiä ja itse tj:kin tuli henkilökohtaisesti jokaiselle työntekijälle toivottamaan hyvää naistenpäivää!

Safi Böckistäkö harkitsit, vaiko mitä merkkiä? Mulla ei itselläni ole edes pikku e:tä, pitäs varmaan käydä ajamassa. Rakas isukki päätti nimittäin vaihtaa auton sellaseen kivaan vetoautoon :h:
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Angita kirjoitti: Vanhalle tai todennäkösemmin tutimaan. Yksinäinen olo, mut jostain se riemu on revittävä.
No, yksinäinen olohan helpottuu Vanhalla! Ja varmaan pientä hymyäkin sieltä ainakin hetkeksi irtoaa. Mä tulen sinne noin seitsemäksi, suoraan balettitunnilta. Lolitakin lienee tulossa? Ja Nexie? Ja Faghag? Miehetkin sopinevat kyllä sekaan. Ja kaikki naiset!

Kohta pitää lähteä kaupungille toista kertaa tänään. Mutta sitä ennen pitää muun muassa löytää katu-uskottava H&M-niittilaukkuni, jota en ole itse asiassa nähnyt kertaakaan tässä asunnossa.
Viimeksi muokannut Edith, 08.03.2006 14:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:Masennus ja ahdistus jatkuu. Heräsin keskellä yötä enkä saanut enää unta. Onneksi on tämä palsta, jonne voi käydä valittamassa. Ehkä ilahtuisin jos minua ystävänään pitävä ihminen soittaisi ja kysyisi, miten menee.
Jos ei pelata shakkia lauantaina, niin voitais sitten vaikka muuten vaan vaihtaa kuulumisia? Mulla on silloin vaikka koko päivä aikaa, kun tanskakin saadaa yhdeltä osin varmasti loppuun jo perjantaina. Vahva etäsymppaus nyt tältä päivältä!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jos vaikka inspiroituis sinne Vanhalle...
Mut en kyllä ehtis ennenku terapian jälkeen, joka taas loppuu kello 20.00, onkohan siel sit enää niiqu ketää.... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

sinkkumatti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Voisiko joku tehdä minulle sellaisen uskonnollista suoramainintaa vastustavan kyltin?
Käykö tämä
Kyllä kiitos käy. Hieman hidasälyisenä tajusin voivani itsekin printata sen Volkkarin kyltin ja nyt printtasin tämänkin. Toinen menee oveen samantien, kun kotiin pääsen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Melkein tekisi mieli käydä kippaamassa yksi olut jossain vaiheessa. Anyone?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

LillyMunster kirjoitti:...ja taas muistui mieleeni, joskus "hurjina" teinigoottivuosinani istuskelin kotona täydessä paraativarustuksessa niin synkeän näköisenä kun ovikello soi. Nappasin mustan kissani syliini, ja menin ovelle. Taustalla pauhasi joku itsemurhaprogemetallimeteli, kun oven avasin, ja siellähän oli herttaisia tätijehovaihmisiä kaksin kappalein. Katsoin heitä hetken vakavana, ja suljin oven hitaasti. He eivät sanoneet mitään, ja en minäkään. Eivät palanneet takaisin.
Minä harkitsin joskus ottavani lemmikiksi vaikka iguaanin ihan vaan jehovien ja TV-lupatarkastajien iloksi. :piru:

"-Musti! Tulepas sanomaan vieraille päivää!
-*hissshissssHISSSSSSSS...*
-Tuota, jospa me tästä lähdemmekin..."
Vastaa Viestiin