Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Lolita kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Voisiko joku tehdä minulle sellaisen uskonnollista suoramainintaa vastustavan kyltin?
Käykö tämä
Kyllä kiitos käy. Hieman hidasälyisenä tajusin voivani itsekin printata sen Volkkarin kyltin ja nyt printtasin tämänkin. Toinen menee oveen samantien, kun kotiin pääsen.
Tuo avatar siihen vielä lisämausteeksi... 8)
Enthu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

PERKELE... moon ihan totally unohtanu pankkikortin tunnusluvun... pitää yrittää kaivaa jostain Nordean papereista tai tilata uus ja odottaa viikko :shock:
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Enthu kirjoitti:PERKELE... moon ihan totally unohtanu pankkikortin tunnusluvun... pitää yrittää kaivaa jostain Nordean papereista tai tilata uus ja odottaa viikko :shock:
Randomilla kokeileen
Enthu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

slam kirjoitti:
Enthu kirjoitti:PERKELE... moon ihan totally unohtanu pankkikortin tunnusluvun... pitää yrittää kaivaa jostain Nordean papereista tai tilata uus ja odottaa viikko :shock:
Randomilla kokeileen
kokeiltu on eikä oikee tuu mieleen
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mukavia nuo KELA-asioinnit.. ei tarvinnut jonottaa kuin hetki, kerrankin k a i k k i tarvittavat asiapaperit (n. 1kg) mukana heti laakista, osaava ja ystävällinen henkilökunta ja törmäsin vielä Ginaankin siellä! Ehdittiin rupatella tovi, ennenkuin kutsu kävi. Ainoo tietty vaan, ett riistivät multa asumistuet.. mut noinniinku muuten. Kansaneläkelaitos rules ok.

Miksihän mää muuten vasta nyt tajusin nuo nettiradiot hyvänen jestas..?! Mä oon joku tampio. Aivan huippua! Genre -metal- Huippupoppia paukkuu. Jes.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Mukavia nuo KELA-asioinnit.. ei tarvinnut jonottaa kuin hetki, kerrankin k a i k k i tarvittavat asiapaperit (n. 1kg) mukana heti laakista, osaava ja ystävällinen henkilökunta ja törmäsin vielä Ginaankin siellä! Ehdittiin rupatella tovi, ennenkuin kutsu kävi. Ainoo tietty vaan, ett riistivät multa asumistuet.. mut noinniinku muuten. Kansaneläkelaitos rules ok.
Rahaa aikoivat mullekin antaa. Tosi lyhyt jonotus kun meni sairaspuolelle!
Mä en mene tänä iltana enkä huomenna aamulla töihin... Ihanaa! :h:
Käytiin hessun kans raxin pizzapuffetissa, pikkasen on ähky, öh.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Saarenmaakin loppui... ja viinaa tekisi taas mieli.
tonttu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

:shock:
Voi vitalis kun tuli nukuttua päikkärit. Nyt se vasta puustapudonnut olo onkin. Äkkiä kauppaan ja jotain murua rinnan alle.
On muuten tukka ihan sekasin.
Kid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Uaah, kun on ollu kiire päivä. Ihanaaihanaaihanaa!!! Tämmösiä lisää ja just tällä toimistolla, kiitos!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa! Oon mahtavan super-uranainen. ;) Hoidin niin hienosti äsken yhen työjutun, et heti tuli hyvälle tuulelle. Voisinki kustantaa itselleni tästä hyvästä siiderin, mut vasta tunnin päästä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

johan on aikoihin eletty, meikalainen oksens just asiallisen aiheen palstalle. taytyyki heti menna lepaamaan, oli se niin suuri henkisia voimavaroja vaatinut ponnistelu.... samalla vois tutkia oonko ihan terve...

alla-alla-aaa...multa seko paa.... whahhahAA
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

jaha... taidan lähteä viinoittelemaan ja saunomaan viereiseen rappuun...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kolmosen ruuhkaratikassa oli mukava tunnelma. Kuselle haiseva spurguX2, joista toinen katsoi minua silmiin, hymyili ja veteli autuaasti käteensä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Aito_Johanna

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tää lähtee tänään Kiasmaan. Kustantamo tarjoaa Ars 06 -esittelyn, illallisen ja vinkkejä uuden oppikirjan käyttöön.
Turbohaltija

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Bluntly kirjoitti:Tekisi mieli tehdä jotain aivan muuta. Tarttis vain kehitellä ajatus mitä.
Voit liittyä mun mielenosoitukseen jos haluat. Aion kirjoittaa ruman sanan isoon plakaattiin ja marssia eduskunnan edessä edestakaisin oikosulunomaisia iskulauseita hihkuen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Aito_Johanna kirjoitti:Kustantamo tarjoaa Ars 06 -esittelyn, illallisen ja vinkkejä uuden oppikirjan käyttöön.
Ja sitten ne väittää lääkäreitä lahjottavan..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Turbohaltija kirjoitti:Voit liittyä mun mielenosoitukseen jos haluat. Aion kirjoittaa ruman sanan isoon plakaattiin ja marssia eduskunnan edessä edestakaisin oikosulunomaisia iskulauseita hihkuen.
Ei kiitos, pakkasessa urheileminen ei sovellu kropalleni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Enthu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kid kirjoitti:Uaah, kun on ollu kiire päivä. Ihanaaihanaaihanaa!!! Tämmösiä lisää ja just tällä toimistolla, kiitos!
Päivät kiinni Pitäjänmäellä tod.näk vajaan 2 vkon sisään aloitan aluksi osa-aikaisen toimistorotan hommat Aikalomat Oy:ssä keskustassa,
tekisin vain lauantaisin,kjeh onpahan olemassa ns varapaikka jos
nykyinen työpaikka ei mua huoli toukokuussa.Ainoa vaan että
Kelan markkinatuki muuttuisi sovitelluksi päivärahaksi - 3€

Paljonkohan sitä uskaltais palkkaa pyytää... 100€ kk toistaiseksi,
matkailualan tuntipalkasta taas olen ihan ulalla :apuva:

Tänään oli iltapäivällä rauhallista sai keksiä tikusta asiaa että sai ajan kulumaan... (Tpk:ssa siis)...

Viimeiset reilu kaksi vkoa vatsa ollut sekaisin,välillä ummettaa,toisena päivänä liiankin löysällä... pitäisiköhän tarkastaa ruokavalio tms

Muuten olen zombie päivät ja illalla väsymys tulee aina vaan aikaisemmin...eilenkin illalla meinasin nukahtaa koneelle 18-19.30
välillä,sellaista ajoittaista pilkkimistä... lurps lurps...

JEI ekan kerran pelkät työasiat ei pyöri päässä vähään aikaan

Kohta vois mennä salille hetkeksi,vähän kurkkaa josko kukaan ois pelaa bilistä ja lukee lehdet (jos joku saatu sinne vapaaehtoiseksi)

Huomenna pyykkipäivä,puhtaat alkaa olla jo kortilla.

Kääk karsee lumimyrsky taas ulkona,mitäs peliä tää tällänen on, tänään piti stadissa paistaa arska täydeltä terältä,grrr loppuis jo talvi :twisted:
hebuli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Heh, työpaikalta tuli tiukka meili jotta olen nähtävästi harjoittanut oikeuttani myydä optioni, mutta en ole ilmoittanut asiasta heille, kuten kuulemma olisi pitänyt. No enhän mä kaikkea voi muistaa, koko optiohässäkkä oli alunperinkin harvinaisen sekava ja käytäntö vaihteli vuosittain, eikä siitä edes jäänyt paljon mitään käteenkään. Noh, kai sitä pitänee tänään täyttää pari kaavaketta, kun jollain intranetin sivustoilla uhkailtiin jopa korvausvaatimuksilla jos ilmoittamatta jättämisestä koituu jotain harmia firmalle. Oho, käyvät mulle?

Osa optioista (kaikkein vanhimmat) on edelleen myymättä vaikka laitoin myyntihinnaksi 0,01 euroa per optio, syystä että niiden arvo ainakin vielä eilen oli aika tasan tarkkaan 0.00 euroa. :lol: Haluisko joku kityläinen itselleen optioita ilmaiseksi? Pääsee ainakin kertomaan kavereilleen että omistaa sellaisia. Perskutarallaa kun en pääse vielä sulkemaan arvo-osuustiliä noiden takia.

Ps. Just kelasin kuinka möllimäiseltä kuulostan. Ai niin mutta sehän kuulemma tekikin niillä osakkeillaan rahaa, ainakin omasta mielestään.

Mutta nyt kaupan kautta kotiin.
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolitan hyllyvän löllyvä avatar on ehana :h:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Enthu kirjoitti:
Paljonkohan sitä uskaltais palkkaa pyytää... 100€ kk toistaiseksi,
matkailualan tuntipalkasta taas olen ihan ulalla :apuva:
Matkatoimistojen TES:n mukaan liksa http://www.finlex.fi/pdf/tes/stes342-PT ... im0502.pdf
AarneAnkka

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:Lolitan hyllyvän löllyvä avatar on ehana :h:
Kerrankin avatar joka ei loukkaa ja alista naisia edustamalla epärealistisia kauneusihanteita. Ja vielä näin naistenpäivänä, hyvähyvä! :jee:

(hmm, olinkohan hieman sarkastinen tuossa?)
AarneAnkka

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:Mulla on kyllä ollut viime päivinä kyllä semmoinen olo että pisteeni vain laskevat laskemistaan kaikkien silmissä. *tuntee itsensä syylliseksi ali-ihmiseksi*
Eiku hetkinen. Kyllä toi on tapahtunut puhtaasti mun kovien välissä. *koputtaa puuta siltä varalta että pisteet ovat kuin ovatkin laskeneet kaikkien silmissä* Vasta äsken äkkäsin että inha masennus on salakavalasti hiipinyt kimppuuni viimeisen kolmen päivän ajan. Nyt pitää kekata jotain millä saan ton poikki. Auttaisko päikkärit? Mäkikuisma?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ann kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Kustantamo tarjoaa Ars 06 -esittelyn, illallisen ja vinkkejä uuden oppikirjan käyttöön.
Ja sitten ne väittää lääkäreitä lahjottavan..
Juu. Tämä on kyllä hävytöntä. Ehdotan, että kollektiivisesti edellytämme AJ:lta ikään kuin moraalisena maksuna lapsosten rahoilla hummailusta kattavaa raporttia kulttuurialueen "Kävin näyttelyssä" -ketjuun, joka on nykyisellään surullisen tyhjä näky. Ei sillä, toki AJ modena varmasti tuntisi vastuunsa ja kirjoittaisi ketjuun jokatapauksessa - vallan hävettää, miten satunnainen Kity-vierailija pitää meitä kulttuurimoukkina kun Sannun ketjuun ei vain tule kontribuutioita.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
slam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Ouh shit olen aivan umpi tunnelissa... seitsemän litran sammioon kaadettiin litra leijonaa ja sitten hieman vähemmän 15% omena viinaa ja loput lidlin limsoja... kohosi päähän... röyh* :lol:
Vastaa Viestiin