Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja slam »

Jos heittäisit henkesi huomenna? mitä tekisit.

Rehellisesti voisin sanoa, että vetäisin perseet. Sen jälkeen soittelisin ihmiset läpitte ja sanoisin, että koittakaa jaksaa elämäänne eli hyvästit. En ehkä 90;senä jaksaisi enää, mutta nyt voisin käydä vielä heittämässä muutaman ranin streetillä ja pipessä. Sitten vain leijonaa niin vittanasti naamariin. Ketään en suukkottelisi, en halua, että minua kuollessa kaivattaisiin yhtään sen enempää kuin elämän aikanakaan...

Noh, elämä jatkuu, mutta onhan se poistuminenkin pian edessä. Just rok :)
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Tappaa vitusti porukkaa ne jotka mulle olleet paskamaisia ja/tai vittumaisia ja sitten vielä kiduttaisin niiden sukulaiset, lapset ja lemmikit henkiltä kaupan pääälle. Sen jälkeen voisi kuolla väkivaltaisesti. Taivaan portilla jumalat nyökyttävät päätänsä tyytyväisinä.
Kingi I
Dumari

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

mölli kirjoitti:Tappaa vitusti porukkaa ne jotka mulle olleet paskamaisia ja/tai vittumaisia ja sitten vielä kiduttaisin niiden sukulaiset, lapset ja lemmikit henkiltä kaupan pääälle. Sen jälkeen voisi kuolla väkivaltaisesti. Taivaan portilla jumalat nyökyttävät päätänsä tyytyväisinä.
Ja seuraavaksi sanot että tämä oli provo.

Asiasta: eipä ole tullut mietittyä miten sitä lähtisi, luultavasti pitäisin läksiäiset kaikille kavereille.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Söisin mansikoita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
hebuli

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Miettisin mitä en ainakaan tekisi seuraavana päivänä, jos eläisin.
Leilah

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Bluntly kirjoitti:Söisin mansikoita.
Lisäksi lettuja ja jäätelöä. Sitten kutsuisin muutaman tyypin lettukesteille.
Exsat

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Etsisin linnuille uuden kodin, hyvästelisin läheiset, kirjaisin hautajaistoiveet ylös, nimeäisin tietyt tavarat tietyille ihmisille, söisin jotain hyvää ja tappaisin itseni, kun en malttaisi odottaa h-hetkeä.
eps

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja eps »

Eläisin kuten tähänkin asti. Jaa, lemmikeille pitäisi hommata koti.

Miksi ihmeessä viimeisenä elinpäivänä pitäisi elää jotenkin toisin kuin muina? Onnen salaisuus on elää jokainen päivä täysillä. Aikaa ei oikeasti ole tuhlattavaksi.

e.
hebuli

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

eps kirjoitti:Onnen salaisuus on elää jokainen päivä täysillä.
Ei jaksa. Tulee hiki. Välillä ihan vaan lusmuilen telkkarin ääressä.
eps

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja eps »

hebuli kirjoitti:
eps kirjoitti:Onnen salaisuus on elää jokainen päivä täysillä.
Ei jaksa. Tulee hiki. Välillä ihan vaan lusmuilen telkkarin ääressä.
Sekin on täysillä elämistä. :)

e.
slam

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja slam »

mölli kirjoitti:Tappaa vitusti porukkaa ne jotka mulle olleet paskamaisia ja/tai vittumaisia ja sitten vielä kiduttaisin niiden sukulaiset, lapset ja lemmikit henkiltä kaupan pääälle. Sen jälkeen voisi kuolla väkivaltaisesti. Taivaan portilla jumalat nyökyttävät päätänsä tyytyväisinä.
Monilla nuorilla miehillä oli moiset aatteet myös, kun joskus aiheesta keskusteltiin vuosia sitten. Mitä lienee patoutumia, jotka saattavat muodostaa hankalaa käytöstä yhteisössä myöhemmässäkin ikävaiheessa... :roll: En pystyisi puuttumaan luonnonkiertokulkuun noin radikaalisti ja en myöskään haluaisi tehdä sitä tai en kokenut sitä mielekkääksi nuorena kapinallisenakaan.

Mitä viisaampi olento, sen enemmän se mielestäni "imee" itseensä ympäristöstä tietoa eli ihminen on tiedon kerääjä, käsittelijä ja muokkaaja? Ympäristönsä ja geeniensä tulos. Hänelle voidaan tarjota parempaa ympäristöä, jossa hänen geeninsä toimivat myös mahdollisesti paremmin.... njoo.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja mölli »

slam kirjoitti:
mölli kirjoitti:Tappaa vitusti porukkaa ne jotka mulle olleet paskamaisia ja/tai vittumaisia ja sitten vielä kiduttaisin niiden sukulaiset, lapset ja lemmikit henkiltä kaupan pääälle. Sen jälkeen voisi kuolla väkivaltaisesti. Taivaan portilla jumalat nyökyttävät päätänsä tyytyväisinä.
Monilla nuorilla miehillä oli moiset aatteet myös, kun joskus aiheesta keskusteltiin vuosia sitten. Mitä lienee patoutumia, jotka saattavat muodostaa hankalaa käytöstä yhteisössä myöhemmässäkin ikävaiheessa... :roll: En pystyisi puuttumaan luonnonkiertokulkuun noin radikaalisti ja en myöskään haluaisi tehdä sitä tai en kokenut sitä mielekkääksi nuorena kapinallisenakaan.

Mitä viisaampi olento, sen enemmän se mielestäni "imee" itseensä ympäristöstä tietoa eli ihminen on tiedon kerääjä, käsittelijä ja muokkaaja? Ympäristönsä ja geeniensä tulos. Hänelle voidaan tarjota parempaa ympäristöä, jossa hänen geeninsä toimivat myös mahdollisesti paremmin.... njoo.
No sää oletkin nössykkä ja se ei ole mikään mies jolla ei ole mitään väkivalta fantasioita ja eikä pysty niitä toteuttaan. Nöyryyttetynä elettiin ja äärikunnialla lähdettiin.
Kingi I
slam

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja slam »

eps kirjoitti:
hebuli kirjoitti:
eps kirjoitti:Onnen salaisuus on elää jokainen päivä täysillä.
Ei jaksa. Tulee hiki. Välillä ihan vaan lusmuilen telkkarin ääressä.
Sekin on täysillä elämistä. :)

e.
Onnen salaisuus on mielestäni niissä mukavissa asioissa, joiden eteen joutuu joskus hieman tekemään tuskallisiakin ratkaisuja.
eps

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja eps »

McJanne kirjoitti: Jossei se satu, ei maksa vaivaa
Taidat puhua viinasta.

e.
slam

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja slam »

mölli kirjoitti:
No sää oletkin nössykkä ja se ei ole mikään mies jolla ei ole mitään väkivalta fantasioita ja eikä pysty niitä toteuttaan. Nöyryyttetynä elettiin ja äärikunnialla lähdettiin.
Ei minulla ole mitään tarvetta "toteuttaa itseäni väkivaltaisesti." Miksi ihmeessä? En myöskään fantasioi kenenkään lyömisestä. Romanttinen komedia taitaa olla tv;een parasta antia.

Hyökkäävä seksuaalisuuteni aiheuttaa mielitekoja naaraiden suuntaan, mutta niiden mielitekojen toteuttaminen ei ole yhteisöllisesti hyväksyttävää ja ymmärrän sen myös itsekkin, että takapuolen yllättävä hierominen tuskin on heistä kovin mielekästä laskettelurinteessä. :lol:

En ole taisteleva metso ja siksi varmasti lähes ojennankin naisen pois sitä enemmän haluavalle, jos nainen ei itse luokseni tahdo jäädä. Olen vain hippi ja sivari + kuolen sodassa oman kansan tappamana. Elämä se on tämäkin :)
slam

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:
slam kirjoitti: Onnen salaisuus on mielestäni niissä mukavissa asioissa, joiden eteen joutuu joskus hieman tekemään tuskallisiakin ratkaisuja.
:komp: Jossei se satu, ei maksa vaivaa
Viina on maksan tuhooja. Ei hauskoa.

Mukavat harrastukset rokkaavat ja monista muistakin asoista voi olla iloinen... kuten elämästäkin... :) Must on tullu sou gei! 8)
PerttiMakimaa

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Elää.
Patz

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Elää.

EDIT: Voi hitto, Pertti ehti ekaks! :shock:
Elukka

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

YUP taisi lyrikoida jokseenkin näin:
"...ja jos tahdot elää, mikset ala heti elämään?"
PerttiMakimaa

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Patz kirjoitti:EDIT: Voi hitto, Pertti ehti ekaks! :shock:
Ehdin elää ennen sinua? No, sanotaanhan vain nopeimpien elävän. TJSP... :D
Turbohaltija

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

slam kirjoitti:Jos heittäisit henkesi huomenna? mitä tekisit.
No saunan ainakin vois lämmittää. Niin ja koiran kanssa metsässä käydä kävelyllä. Illalla vois katsoa vaikka telkkaa.
hanneriina

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja hanneriina »

PerttiMakimaa kirjoitti:Elää.
Patz kirjoitti:Elää.

EDIT: Voi hitto, Pertti ehti ekaks! :shock:
:komp: Patz, mä olin vielä hitaampi... :)
pajazzo

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Koiralle pitäisi ainakin etsiä uusi hyvä koti. Ehkä järkkäisin kaikkein rakkaimmat tyypit kasaan ja järjestäisin vuosisadan partyt. Eipä tarttis ainakaan seuraavana päivänä kärsiä krapulaa... :lol:
obah
Kitinäaddikti
Viestit: 57
Liittynyt: 13.10.2005 0:36

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja obah »

Jos menis vaikka käymään baarissa.
"Saanko ilmasen bissen, mä kuuuuuaalen huomenna"
... klugklugklg...

"Hei sinä siinä, mä heitän huomenna lusikan nurkkaan, arvaa miltää tuntuu, siis tajuuksä *kyynel* (hihhih, nyt tuo joutuu kuuntelemaan tätä säälittävää lässytystä, kun luulee että olen kovinkin suruinen ja allapäin. Ehkä tarjoaa jopa oluen, jos oikein yritän)"

Sitten kotiin, oveen lappu "Paskassa tarpominen on nyt loppu, sisällä makaa maailman onnellisin mies. Ole sinäkin" ja siitä unilääkkeiden kanssa nukkumaan.
vittu mä tähän mitään laita
Elukka

Re: Mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ottaisin silmittömän ison henkivakuutuksen, menisin naimisiin haniseni kanssa ja koettaisin muutenkin järjestää asiat mahd. turvattuun malliin. Tekisin talletuksen spermapankkiin. Lopun ajan käyttäisin läheisten hyvästelemiseen ja kahdenkeskiseen hanitteluun. Siinä kai ne olennaiset. :think:
Vastaa Viestiin