Torjantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Täällä duunissa tää Kity pelittää ihan moitteettomasti, ei hidastele yhtään. Hmm... mielenkiintoista. Mulla on joku vakava vamma päässä, kun tänään ei vituta yhtään olla töissä. Kääk! :kontrolli:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Patz kirjoitti:Aurinko paistaa ja minä lähden Selloon shoppaamaan NYT! :cheer:
Höh, olisi voitu pitää Coffee House miitti kun kerrankin joku eksyy tähän korpeenkin. Tosin selkätreenin jälkeen puolikkaidenkin lauseiden saaminen irti on aikas vaikeaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihanaa, pian kaupan kautta kotiin. Teki mieli herkkuja päivällä ja olin ostanut Dragster namipussin. Ja nyt vasta muistin sen. Dah! Äkkiäkös mä ton pikkupussin vetäsen naamariin, eihän sitä ny huomiselle voi jättää..
hebuli

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

sipsi kirjoitti:Sitäpaitsi mä maksan huomenna ne rahat takaisin kassaan. Muistan muistan.
Kantsis olla vähän varovainen tuollaisen kanssa, ties mitä vielä keksivät jos saavat tietää, ja piipaa auto tulee.

Minähän en siis NRJ:tä kuuntele koskaan (Radio City & Radio Helsinki is my thing), mutta nyt oli vähän pakko kun salilla joku huudatti kyseistä kanavaa. Ihan hauska juttu sinänsä kun mikälie yksinkertaisen oloinen miespuolinen juontaja luki saamansa viestin, jossa häntä pyydettiin aamiaiselle Rölli-muroille ja mitä vielä.

Jälkiruoaksi luvattiin "piparia", eikä juontajaparka tajunnut ollenkaan mistä oli kyse. Totesi vaan että onpa erikoinen aamiainen kun jälkkäriksikin on piparia mutta onhan se ihan hyvää tjsp. Mahtoi joillakin olla hauskaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aika vihoviimeistä hommaa laittaa ilmasulkupaperia välikattoon. Jos olisin tiennyt tätä tekeväni, olisin harjoitellut pitämällä käsiä ylhäällä koko edellisen viikon.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Reilun puolen vuoden työttömyyden jälkeen työtä oli yhtäkkiä tarjolla kahdesta paikasta. Joskin toisessa yrityksessä aikailtiin sen verran työsopimuksen solmimisessa, että oli helppo tehdä valinta noiden kahden paikan välillä. Tosin oon tehnyt - ja teen - töitä myös siinä toisessakin paikassa mahdollisuuksien mukaan viikonloppuisin... ainakin vielä ens lauantain.

Nyt oon sitten erään helsinkiläisen mainostoimiston palveluksessa. Kiva toimisto ja mukavia ihmisiä, joten kyllä ny kelepaa. Vielä pitäis mukava asunto löytää, jottei tarttis kovin pitkään loisia pk-seudulla asuvan äitini luo majoittuneena.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hallusinaatio kirjoitti:Reilun puolen vuoden työttömyyden jälkeen työtä oli yhtäkkiä tarjolla kahdesta paikasta. Joskin toisessa yrityksessä aikailtiin sen verran työsopimuksen solmimisessa, että oli helppo tehdä valinta noiden kahden paikan välillä. Tosin oon tehnyt - ja teen - töitä myös siinä toisessakin paikassa mahdollisuuksien mukaan viikonloppuisin... ainakin vielä ens lauantain.

Nyt oon sitten erään helsinkiläisen mainostoimiston palveluksessa. Kiva toimisto ja mukavia ihmisiä, joten kyllä ny kelepaa. Vielä pitäis mukava asunto löytää, jottei tarttis kovin pitkään loisia pk-seudulla asuvan äitini luo majoittuneena.
Onnittelut!! :)
Enthu

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Päivätyössä potkitaan koko ajan päähän...kele..tana..ttu eikä helpota yhtään että on nipo naispuolinen reilun vuoden vanhempi akka lähimpänä
duunikaverina.Kiirepäivinä stressaa ihan liikaa.Tunnen olevani täysin väärässä paikassa eikä siitä työvalmentajastakaan ole mtn hyötyä,
ei käytännössä tue lainkaan kunhan vain päivittelee "voivoi"...

Työttömyysturvalla en elä nyt, aloitan reilun vkon piästä pienessä matkatoimistossa keskustassa aluksi toimiston tukitehtävissä,ehkä
kouluttavat vähän myöhemmin matkatstovirkailijaksi.Tosin osa-aikaisuuden
ajalta toukokuun puoliväliin palkka ois vain 100€ kk,ettei Kelan tuet lähde kävelee.Hommia ois tiedossa joka toinen lauantai. Wanhasta Satamastakin
kyseli tilannetta Messuavustajan paikan suhteen.Jouduin jo kieltäytyy ko
työpaikasta,kun kevät buukattu täyteen töitä.Palailen syksyllä asiaan sinne,
kun tiedän reaali-aikaisen tilanteen.

Jos ei mikään onnaa kesään mennessä,hankkiudun työkyvyttömyyseläkkeelle,sanokoot ihmiset mitä hyvänsä :!:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Enthu kirjoitti:Päivätyössä potkitaan koko ajan päähän...kele..tana..ttu eikä helpota yhtään että on nipo naispuolinen reilun vuoden vanhempi akka lähimpänä duunikaverina. Kiirepäivinä stressaa ihan liikaa. Tunnen olevani täysin väärässä paikassa eikä siitä työvalmentajastakaan ole mtn hyötyä, ei käytännössä tue lainkaan kunhan vain päivittelee "voivoi"...
Tämmöistä se on aina uudessa työpaikassa. Alussa on tosi mukavaa ja kaikki sujuu ja motivaatiota tuntuu löytyvän. Sitten tulee se takaisku, kaikki menee päin peetä, työkaverit alkaa tuntua ilkeiltä ja rasittavilta. Tekisi mieli lähteä kävelemään.

Mutta mutta, se kääntyy kyllä taas paremmaksi, joten pure hammasta. Vähitellen arki asettuu kohdalleen ja kaikki alkaa sujua reippaalla rutiinilla eikä stressikään enää vaivaa. Ei saa luovuttaa, se työpaikkaan sopeutuminen ja joukkoon kuuluminen vie aikaa. Koita löytää työlle jotain kivaa vastapainoa vapaa-ajalla, vaikka sitä salilla käyntiä tai näyttelyissä tai... Ihan mitä tahansa, jotta työstressistä ei pääse tulemaan liian isoa asiaa. Viikonloput otat ekstrarennosti.

Nyt et anna periks, kun vihdoin olet löytänyt just toiveitten mukaisen työpaikan! Tsemppiä!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Lähtis töihin. Hyvää yötä. :krooh:
Patz

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Bluntly kirjoitti:Höh, olisi voitu pitää Coffee House miitti
Olisit muru soittanut! Töpöttelin ympäri ostoshelvettiä n. 4h, olis paussi tehny terää.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti: Vielä pitäis mukava asunto löytää, jottei tarttis kovin pitkään loisia pk-seudulla asuvan äitini luo majoittuneena.
Joku lähikeke kuulemma ois vuokraamassa alivuokralle huonetta lähimaastosta *wink wink*
Hahaa! Vien leivän sun suusta ja laitan Hallusinaatiolle ihan oikeista asunnoista ilmoituksia huomenna :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

McJanne kirjoitti: lähimaastosta
lähimaasto=lande

En diggaa pitkistä työmatkoista... eiku siis duunimatkoista. - Oon opetellut puhumaan jo vähän helsinkiä... tarkoitan stadia.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Patz kirjoitti:Olisit muru soittanut! Töpöttelin ympäri ostoshelvettiä n. 4h, olis paussi tehny terää.
Luultavasti samoihin aikoihin makoilin kyseisessä ostoshelvetissä saunanlauteilla nauttien löylyn parantavasta vaikutuksesta treenatuille...öööh...anyway.

Ehtiikö keskivertonainen ostamaan neljässä tunnissa yhtään mitään, varsinkin jos on vaatteista kysymys? Lähipiirin naiset eivät saa tuossa ajassa edes päätettyä mihin niistä kymmenestä jo käydystä liikkeestä he menisivät takaisin katsomaan niitä vaatteita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

McJanne kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti:
McJanne kirjoitti: lähimaastosta
lähimaasto=lande

En diggaa pitkistä työmatkoista... eiku siis duunimatkoista. - Oon opetellut puhumaan jo vähän helsinkiä... tarkoitan stadia.
30min = lyhyt ;)
Ethän nää ees tiijä misä päin Helsinkiä mun työpaikka on.

Enkä halua alamaisvuokralaiseksi vaan tahon ihan ihka oman vuokra-asunnon.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

irmelianneli kirjoitti: Onnittelut!! :)
Kiitos, kiitos.

Johan tuota työttömyyttä tulikin ihan tarpeeksi podettua. Olin jopa pitempään työttömänä kuin metsästäessäni ensimmäistä työpaikkaani. Lisäksi viime kesästä aina vuoden vaihteeseen oli todella hiljaista aikaa, kun ei tullut työhaastattelukutsuja. Sitten helmikuun paikkeilla alkoi taas puhelin päristä ja melko lyhyen ajan sisään humpsahti kutsut kolmeen haastatteluun.
"I want you to get excited about your life."
Starflare

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Ninjas vs. Pirates?
Asiasta viidenteen.

Moi. Mii laik juu M. :h:
Hei! Olen tapani mukaan alkulähteillä. Mii laik juu tuu N. :h:
Kid

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Enthu kirjoitti: Työttömyysturvalla en elä nyt, aloitan reilun vkon piästä pienessä matkatoimistossa keskustassa aluksi toimiston tukitehtävissä,ehkä
kouluttavat vähän myöhemmin matkatstovirkailijaksi.
Kerro mulle missä. Laita vaikka privana. Itsekkin nimittäin matkatoimistossa duunissa ja oon hemmetin utelias :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Moi!

Pääsin kuin pääsinkin koneelle! Uudessa työpaikassa kaikki loistavasti. Pomo lähti äsken kotio (varaslähtö), vaikka kone Roomaan lähtee vasta illalla, piti kuulemma mennä pakkaamaan. Pikkuhiljaa alkaa putiikki hiljentyä kun jengi palloilee "vahingossa" pukuhuoneisiin ;)

Työt on tehty, huomenna töitä on vielä vähemmän. Ensi viikolla pitäisi tulla vähän kiirusta, toivottavasti.

Paljon terkkuja kaikille ja nähdään taas joku päivä. Mulle saa soitella edelleen jos jotain on meneillään; vaikken täällä pääse käymään kun vain silloin tällöin.

*puspus*
Nyt mä oon down Äippä! mä en oo tietäny tästä mitn.. yhyyyy..(crying baby, not laughing)
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin