Torjantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Dumari kirjoitti:EI JEESAA! mä nukun aina kyljelläni ja kunnian arvoisa Bluntly voi kyllä teille kertoa että kuorsaanko minä :D
Toisaalta; voinen viedä tämän diagnoosin myös yksityiselle joka varmasti ronkkii ilolla kitarisojani kunhan vaan vilautan vakuutuslappua. :)
RolloTomasi

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

jaksamista ja voimia väsyneille ja elämän kolhimille. :paijaa: & :boohoo:

hyvää torstaita.
Dumari

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

AarneAnkka kirjoitti:
Dumari kirjoitti:EI JEESAA! mä nukun aina kyljelläni ja kunnian arvoisa Bluntly voi kyllä teille kertoa että kuorsaanko minä :D
Toisaalta; voinen viedä tämän diagnoosin myös yksityiselle joka varmasti ronkkii ilolla kitarisojani kunhan vaan vilautan vakuutuslappua. :)
Äh, ole mies ja kuorsaa kuten kuuluukin :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Minullako muka flunssainen ja karhea ja aivastutteleva ja tööt olo. No vierähtihän tuosta edelliskerrasta vuosi. Miten mä näin olen ruvennu muka sairastelemaan? Sitä ennen meni kuus vuotta. Ja nyt oon sentään alottanu 'terveen' ja liikunnallisen elämän. Hö. Sen täytyy olla joku kissainfluenssa..

Nyt vaan askarruttaa kun menin hitto varaamaan eilen pacen klo 11:ksi, että jättäiskö väliin, vai olisko se vaan tekosyyn nojalla lintsaamista.. Kun ei oo kuumettakaan. Hitto ku ärsyttää. On se kyllä melkonen rääkkitunti, ett jos kävis vaan kävelemässä, kevyellä aamulenkillä.. Emminätiiä!
Angita

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Angita »

Huomenta huomenta! Heräsin ei-niin-kivaan-puhelinsoittoon, joka palautti mieleen taas, miksi olen luopunut alkomaholista. Kännimokailuiden seuraukset on nyt vaan kestettävä niin kuin nainen ja ajateltava ettei koskaan enää. *tsemppaa itseään kyynelten lomasta*
safi

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja safi »

Kid kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Ooksä kipee kun oot nuin positiivinen??? :shock:
Kuka toi on ja mitä se on tehny sille oikealle numballe? :shock:
Pöh, se vaan vittuilee kuten yleensä.
Pöh ja höh..vain yksi asia saa miehen noin aurinkoiselle mielelle. Se on varmasti saanut viime yönä. :twisted:

Ulkona on ihanan aurinkoinen ilma ja pakkasta vielä hetki sitten -15.
Nyt tämä täti lähtee kohti punttisalia ja tämän vuoden ensimmäistä kertaa solariumin lämmössä. Ei siitä pääse mihinkään, että hieman ruskettunut iho on paljon kauniimpi, kuin vitivalkoinen pitkän talven jäljiltä. *on turhamainen*
Exsat

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Angita kirjoitti: *tsemppaa itseään kyynelten lomasta*
:paijaa:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Angita kirjoitti:Huomenta huomenta! Heräsin ei-niin-kivaan-puhelinsoittoon, joka palautti mieleen taas, miksi olen luopunut alkomaholista. Kännimokailuiden seuraukset on nyt vaan kestettävä niin kuin nainen ja ajateltava ettei koskaan enää. *tsemppaa itseään kyynelten lomasta*
Jokainen selvä päivä parantaa oloa ja jättää ne mokailut kauemmas taakse. Tsemppiä!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Heräsin keskellä yötä siihen että huusin suoraa huutoa. Ei ole ihan selvää mihin painajainen liittyi, mutta jotenkin tuntuu että "Vaarallisiin Harrastuksiin".

Hyi helvetti! Vieläkin puistattaa.
AarneAnkka

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Angita kirjoitti:*tsemppaa itseään kyynelten lomasta*
:boohoo: Tsemppiä ja pärjäilyä sulle.
Patz

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Onko mulla mennyt jotain ohi vai olenko havaitseviani palstalla liudan katkenneita parisuhteita? Ei sillä että se nyt minulle mitenkään kuuluisi.

Systeri soitti äsken ja kertoi koiran kalunneen kämppäni seinää oikeen urakalla, illalla siis ostoshelvetistä kotiin päästyäni edessä kurinpalautusta. Perse, tää tästä vielä puuttuikin.
millivanilli

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

X tpk.

Kaffeetta nassuun ja papereiden kimppuun.
Elukka

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

y TPK :cheer:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Moi!

Pääsin kuin pääsinkin koneelle! Uudessa työpaikassa kaikki loistavasti. Pomo lähti äsken kotio (varaslähtö), vaikka kone Roomaan lähtee vasta illalla, piti kuulemma mennä pakkaamaan. Pikkuhiljaa alkaa putiikki hiljentyä kun jengi palloilee "vahingossa" pukuhuoneisiin ;)

Työt on tehty, huomenna töitä on vielä vähemmän. Ensi viikolla pitäisi tulla vähän kiirusta, toivottavasti.

Paljon terkkuja kaikille ja nähdään taas joku päivä. Mulle saa soitella edelleen jos jotain on meneillään; vaikken täällä pääse käymään kun vain silloin tällöin.

*puspus*
The great club outshines the individual, always and forever.
hebuli

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Patz kirjoitti:Systeri soitti äsken ja kertoi koiran kalunneen kämppäni seinää oikeen urakalla, illalla siis ostoshelvetistä kotiin päästyäni edessä kurinpalautusta.
Tsaijaijai. Jopa koiraa omistamattomana tiedän ettei viivästytetty kurinpalautus toimi, koska koira ei enää tajua mistä häntä kuritetaan. Anna sille mieluummin jotain hyvää, vaikka puolen kilon levy maitosuklaata tai iso paketti Xylitol-purukumia.

Töitä piisaa ihan kivasti, mutta ainahan sitä välillä ehtii kityäkin vilkaista. Iltapäivällä taas salille, viime torstaina taisikin jostain syystä jäädä väliin. Maanantaina sali oli tupaten täynnä uusia jotka aikovat päästä kesäkuntoon. Ai niin mun piti muistaa soittaa vielä pankkiin ja selvittää yks juttu... ja lounaallakin pitäis käydä.
Patz

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

hebuli kirjoitti:Anna sille mieluummin jotain hyvää, vaikka puolen kilon levy maitosuklaata tai iso paketti Xylitol-purukumia.
Hei joo , hyvä idea! Sunkin kannattais varmaan yrittää kasvattaa habaa punttitreenin sijaan vaikka arsenikilla!
AarneAnkka

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Dumari kirjoitti:Äh, ole mies ja kuorsaa kuten kuuluukin :)
No nyt ainakin voin, kun se ei herätä ketään (paitsi ehkä naapurit)... :oops:
Dumari

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

*Troopperi soi taas päässä* Tänään fixaamaan händäriä töiden jälkeen ja sitten toivottavasti pääsen leimaamaan ruoskani. Nytten soitto autorahoitukseen ja maksu lopuista eristä, ensi viikolla alan sitten oikeasti myymään autoani pois, koska mistää autoliikkeestä ei löytynyt oikeaa autoa minulle.

Huomenna töiden jälkeen nöyryytän keilauksella erästä tyttöä, toivottavasti osaa ottaa tappion kuin nainen :twisted: Lauantaina töitä ja sitten ehkä pientä hörppyä kaverin synttäripileissä. Sunnuntai vietetään autoa meikatessa ja chillailen.

Eipä tässä kai tarvi enää elämää elää, kun se on tarkkaan suunniteltu jo muutamiksi päiviksi eteenpäin :vihelt:
Elukka

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Anna sille mieluummin jotain hyvää, vaikka puolen kilon levy maitosuklaata tai iso paketti Xylitol-purukumia.
Hei joo , hyvä idea! Sunkin kannattais varmaan yrittää kasvattaa habaa punttitreenin sijaan vaikka arsenikilla!
Eikun varfariini toimii paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tylsä päivä. Sheivaisi vaikka pään ja lähtisi punttikselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olipas mukava herätys. Säpsähdin siihen, kun suussa maistui vatsahappo ja sylkirauhaset puskivat kuolaa suuhun. Ja eikun oksentamaan! Aika yllättävä vatsatauti sinänsä, aiemmin nuo ovat alkaneet pienestä vatsan nipistelystä ja olo on hiljalleen tunti tunnilta pahentunut.

Van nopeasti tuo toisaalta ohikin oli, käppäilin töihin pari tuntia sitten. Hiki tuli matkalla, aurinko lämmitti jo liiankin mukavasti.
Exsat

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:Olipas mukava herätys. Säpsähdin siihen, kun suussa maistui vatsahappo ja sylkirauhaset puskivat kuolaa suuhun. Ja eikun oksentamaan! Aika yllättävä vatsatauti sinänsä, aiemmin nuo ovat alkaneet pienestä vatsan nipistelystä ja olo on hiljalleen tunti tunnilta pahentunut.
Sulla on aamupahoinvointia! Pitäiskö tehdä varulta raskaustesti?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kohtalaisen kiva päivä. Saatiin ryhmätyö valmiiks. Pari tuntia luppoaikaa, ehkä vois tehä lisää hommia, masu ruokittu ja näyteltyä tuli niin, että aikas huimia roolivaihtoja sai tehä. Virkistävää!
Sama meno jatkuu kuin eilenkin: olen kuulemma tosi hyvä jätkä. Jeppa jee. Hyvä, että ees jossain on hyvä.... :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
millivanilli

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti: Huomenna töiden jälkeen nöyryytän keilauksella erästä tyttöä, toivottavasti osaa ottaa tappion kuin nainen :twisted:
aika pahoja harhoja sulla...
Kid

Re: Torjantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hepskukkuu.. Tuli ihan hiki kun jouduin käymään siellä surullisen kuuluisalla toimistolla äsken. Onneks tää turkkilainen puhu puhelimessa koko käynnin ajan ja sain hoitaa hommat alta pois ihan rauhassa. Ujosti hymyillen astuin sisään ja tää tyttö oli yhtä hymyä kun lähti pois. Vilkutin vielä reippaasti mennessäni.
Helvetin hyvä fiilis!
Vastaa Viestiin