Päivetysperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hop. TPK MK VI. :yo:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Päivee!

Töissä istutaan akkalauman kanssa ja puhutaan paskaa. Hiljaista on, aamun työt kun on tehty eikä iltapäiväksi jäänytkään mitään. Plääh.. kolme on jo lähtenyt kotia kohti, yksi ei tullut edes töihin. Tätä se pomon poissaolo teettää..Mikäs siinä, kunhan työt ei kärsi.

Mitäköhän sitä tekis tänään? Yksin kotona klo 21 asti, mies menee aamusta taas töihin, joten periaatteessa vois lähteä johonkin parille, mutta seura uupuu. Pinkki pantteri katsotaan miehen kanssa ensi viikolla, joten se ei tule kysymykseen. Onko ketään tänään liikenteessä?

Molemmilla on nyt ollut tää tauti, vieläkin niistetään kilpaa ja pidetään toisiamme valveilla yöt ja päivät yskien; eikö tää koskaan lopu?

Hyvää viikonloppua vaan kaikille! :h:
Viimeksi muokannut Elppis, 10.03.2006 11:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Elppis! Mä näen että sä olet läsnä! :h:
Yes! :h: Tiistaina, same place same time? ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elppis kirjoitti:Molemmilla on nyt ollut tää tauti, vieläkin niistetään kilpaa ja pidetään toisiamme valveilla yöt ja päivät yskien; eikö tää koskaan lopu?
Voe hyvän tähen, toivottavasti loppuu! Mulla jatkunut kolmatta päivää, ja oon aika hermoraunio jo! Yöllä ei oikein saa hengitettyäkään kunnolla. Viimeksi aika tasan vuosi sitten sairastin tämmöstä, siis mun kohdalla voidaan puhua jo kierteestä :)
slam

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Näyttö väreilee saamari ja on ihan hämyinen alareunasta. Voi, helvetti. Kauppakirja on ilmeisesti roskapöntössä. Ei keitä, ei hiljaa...

vitun lcd; paska. Nyt kun tarvis rahaa säästää, niin paskaa sataa niskaan. Korjautuisi edes jotenkin... Kuuluukohan tässä saakelin toosassa olla näytönohjaimen ajureita... :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Elppis! Mä näen että sä olet läsnä! :h:
Yes! :h: Tiistaina, same place same time? ;)
Yes. Tällä viikolla päätin, että oltiin liian sairaita.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Noni, nyt se on sovittu. Mä lähden illalla pieksämään paria ihQusta Vantaalle :P Kiitos vaan kutsusta. M'olen otettu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:Noni, nyt se on sovittu. Mä lähden illalla pieksämään paria ihQusta Vantaalle :P Kiitos vaan kutsusta. M'olen otettu.
Ei saa sit ikkasta kun häviää :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:Näyttö väreilee saamari ja on ihan hämyinen alareunasta. Voi, helvetti. Kauppakirja on ilmeisesti roskapöntössä. Ei keitä, ei hiljaa...
Kyllä niitten kuuluu se vaihtaa, jos se rikki on, oli asiakkaalla kuitit tallessa eli ei. Onhan niillä itellä tallessa ne! Menet nyt sen toosan kanssa sinne mistä ostit sen!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:Hih
Mwahahaha! Päivän piristys.

Tajusin vasta että mä joudun lähtemään julkisilla toiselle puolelle pk-seutua perjantai-iltana, ja takaisin. Äh.. mutta kaikki on onneksi sovittavissa.

Joo mut nyt tupakille, taas.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Missä se Hallusinaatio kuppaa? Asunnonvälityspalveluni kaipaa vastauksia. Entäs Turbo, tarviiko ilmoituksia vai meinaakkona yrittää jäädä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Kohta kaupungille tuhlaamaan varallisuutta. Voisi ostaa myöhässä naistenpäivän lahjan itselleen.
Kaunis ilma ulkona, vois kyllä olla hivenen lämpimämpää.
slam

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
slam kirjoitti:Näyttö väreilee saamari ja on ihan hämyinen alareunasta. Voi, helvetti. Kauppakirja on ilmeisesti roskapöntössä. Ei keitä, ei hiljaa...
Kyllä niitten kuuluu se vaihtaa, jos se rikki on, oli asiakkaalla kuitit tallessa eli ei. Onhan niillä itellä tallessa ne! Menet nyt sen toosan kanssa sinne mistä ostit sen!
Pus, pus... Kait sitä jotakin tarvitsee yrittää. Irroitin näyttötoosan koneesta, ja totesin samalla epäilykset oikeiksi. Näyttö on pa... :P

Näyttö hämärtyy ja viikonloppu ilman konetta saattaa olla edessä. Kuinka pärjään? :shock: Vittan huomanna olisi jotkut häätkin. En varmaankaan jaksa mennä...

Kylläpäs ramasoo tuo ateria. Tovin voisi melkein lepäillä...
Kid

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihanaa. Enpä sitten vietäkkään iltaa yssikseni vaan nussu lähteekin vasta huomenna. Noh, saapi nähdä mut taas parhaimmillani eli kasvonaamiossa, tukka tehohoidossa ja pumpulit varpaan väleissä.

Wittu ku tää Kity tökkii ja pahasti.
hebuli

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Joo sori kaikille että Kity tökkii, olen varmaan vienyt kaiken tehon. Loggaudun ulos jotta muutkin pääsette Kityyn. (mulla on toiminut ihan ok)

Pitäis yhdelle naiselle keksiä projektissa hommia. Mielessä oli jo jotain sopivaa (ei liity mitenkään minuun), mutta sitten kuulin että hänen esimiehensä on varannut sitä varten vain 1pvä/vko. Onpas suuri apu.
Viimeksi muokannut hebuli, 10.03.2006 12:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:Iltaseura löytyi. Kiäh.
Mitäh!? Annaks sä nyt mulle pakkasta? Ja mä just laitoin sulle yv:tä. Tässäkö kiitos?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ElanorRaven

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

1108 kirjoitti:Voi vittu
:rofl::rofl::rofl:
Jos se yhtään lohduttaa, niin minä en kyllä nähnyt minkäänlaista yhdennäköisyyttä :D

Minä tein sen! Minä tein sen! Ostin ei-mustan vaatekappaleen x3!!!!!
sinkkumatti

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

No Shit Sherlock?

Kuva
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

Elppis kirjoitti:Noni, nyt se on sovittu. Mä lähden illalla pieksämään paria ihQusta Vantaalle :P Kiitos vaan kutsusta. M'olen otettu.
holmo!
oisit tutkinu tuota miitti puolta ajoissa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä melkein tekisi mieli itkua vääntää, kun tuota palkkalappua katselee. Veroprosentin olen painanut niin alas kuin mahdollista ja henkilökohtaisen lisän niin ylös kuin mahdollista, mutta silti tuo loppusumma on mitätön ja muistaakseni ollut suurin piirtein saman verran niin kauan kuin muistan. Elämä maksaa ihan perusmallina ilman huvituksia ja ekstraakin, mutta kovin kauaa tuo palkka ei sitä pysty maksamaan. Voi vittu!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joo, sit salille. Illemmalla voisin olla käytettävissä laskemaan paikan tasoa jossain spurgulandiassa.

Toisaalta joku huono leffa, puolitehoinen sauna ja muutama olut(TOP) voisi olla tarjolla meikäläisen kämpillä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Huh. Onneks työviikko alkaa olla loppusuoralla.
Kamalaa yrittää olla luova kun väsyttää ja vituttaa eikä mikään huvita. Mutta ei auta, maanantai-aamuna pitää esitellä tuotoksiaan arvovaltaiselle raadille eikä siinä auta selitellä että "kyllä tää mun päässäni on mutten saa sitä paperille"...
hebuli

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Dumari kirjoitti:!
Joo-o, on ihan itte Ezran näköinen lampunjalka tai mikä lie siellä seinällä... Aika hauskasti tuo "kasvontunnistus" tuntuu toimivan.
Vastaa Viestiin