Päivetysperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hebuli

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

No jos nyt sitten kokeilin itse yhdellä Kabuki-miittikuvalla, jossa edestä päin selvästi näkyvinä hahmoina olivat minä, Kabukin kolmikymppinen brunetti naistarjoilija (neiti X), sekä Kiekaus.

Minä olin kuulemma Mark Owen (laulaja? juoksija? mikä häh?):

Kuva

Neiti X eli se brunetti naistarjoilija oli Leos Janacek (just joo):

Kuva

Kuvassa ollutta Keikauksen naamaa ohjelma ei puolestaan tunnistanut ollenkaan ihmisnaamaksi. :D No okei myönnettäkään että hänellä oli silmät kiinni ja pää kallellaan, ehkä se vähän vaikutti (seli seli).
Viimeksi muokannut hebuli, 10.03.2006 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tonttu

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

ElanorRaven kirjoitti:Ei jumalauta.
Mulle tuli vaan jotain kuvottavia miehenkuvatuksia, jotta mitähän siitä pitäisi päätellä? :shock:
Ne ei edes olleet mitään tunnettuja enkä varmana postaa niitä tänne. *ittu!!!!!!!1 :9mm:
Kid

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Höh, mäkin haluisin kattoo keneltä näytän. Ei vaan oo semmosta kuvaa et voisin heti testaa.

Tää on ollut aivan ihan päivä. Ja ihanuus ei näytä loppuvan ainakaan viikonlopun aikana. Musta tuntuu et mä oon tullut takas..
sinkkumatti

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Kyllä huomaa että kevät tulee. Panettaa, kiimattaa, jörnityttää ja mielessä ei pyöri kuin alastomat naiset. Kivaa!
Kid

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

sinkkumatti kirjoitti:Kyllä huomaa että kevät tulee. Panettaa, kiimattaa, jörnityttää ja mielessä ei pyöri kuin alastomat naiset. Kivaa!
Samma här, paitti mielessä miehet. No ehkä joskus naisetkin.
slam

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Sopivasti unta ja vielä ehtii mäjelle ennen iltapakkasia.
millivanilli

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dodich, nyt toimii jo töissä kity.. peljästyin jo, että ovatko ne huomanneet minun tekevän muutakin kuin töitä työajalla.

Jaa, luulevat pieksevänsä mut tänään. HA HA HA (no ei oikeesti, oon keilannut neljä kertaa... *varaa nessuja laukkuun*)
ElanorRaven

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

hebuli kirjoitti:
Minä olin kuulemma Mark Owen (laulaja? juoksija? mikä häh?):

Kuva
Eikös tuo ole jossain Take Thatissa tai vastaavassa joskus äänijänteitään venytellyt?
hebuli

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kid kirjoitti:Höh, mäkin haluisin kattoo keneltä näytän. Ei vaan oo semmosta kuvaa et voisin heti testaa.
Muistutat Pink:iä.

Eleanor, joo niin taisi olla, selvisi kun painoin sitä info-nappulaa. Mulle tulee Mark Owenista lähinnä joku entisaikojen juoksijakuuluisuus mieleen.
ElanorRaven

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Suvinen kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: Eikös tuo ole jossain Take Thatissa tai vastaavassa joskus äänijänteitään venytellyt?
Haa, kärähdit!!! Siinäpä hyvinkin. Nyt meni katu-uskottavuus.
Take That on mulle tuttu siksi, kun äiti on/oli suuri Robbie Williams -fani. Minun luurankojani en teille tunnusta :D
Kid

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

hebuli kirjoitti:
Kid kirjoitti:Höh, mäkin haluisin kattoo keneltä näytän. Ei vaan oo semmosta kuvaa et voisin heti testaa.
Muistutat Pink:iä.
Jos mä trimmaisin kropan ja ottaisin tommosen "kauniin" rusketuksen ja katsoja ois todella kännissä, niin yhtäläisyyksiä ehkä löytyis :lol:
nypari

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

irmelianneli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Molemmilla on nyt ollut tää tauti, vieläkin niistetään kilpaa ja pidetään toisiamme valveilla yöt ja päivät yskien; eikö tää koskaan lopu?
Voe hyvän tähen, toivottavasti loppuu! Mulla jatkunut kolmatta päivää, ja oon aika hermoraunio jo! Yöllä ei oikein saa hengitettyäkään kunnolla. Viimeksi aika tasan vuosi sitten sairastin tämmöstä, siis mun kohdalla voidaan puhua jo kierteestä :)
Hei, me ollaan samixii. Tai no, mulla on ollut koko viikon poskiontelon tulehduksen oireet ja tänään sain antibiootit. Lähdin sit kotiin kesken kurssipäivn saikkulapun kanssa. Olo on kuin olis sukeltamassa tjsp.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

nypari kirjoitti:Hei, me ollaan samixii. Tai no, mulla on ollut koko viikon poskiontelon tulehduksen oireet ja tänään sain antibiootit. Lähdin sit kotiin kesken kurssipäivn saikkulapun kanssa. Olo on kuin olis sukeltamassa tjsp.
Juu, sukeltamassa todellakin. Pää paineessa. Mä en jaksa mennä lääkäriin, ku ei oo kuumettakaan. Eikä oo varaa lääkkeisiin :)

(oot aika jälkeenjäänyt tätä nykyä muuten... hopihopi ;))
nypari

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

irmelianneli kirjoitti:
nypari kirjoitti:Hei, me ollaan samixii. Tai no, mulla on ollut koko viikon poskiontelon tulehduksen oireet ja tänään sain antibiootit. Lähdin sit kotiin kesken kurssipäivn saikkulapun kanssa. Olo on kuin olis sukeltamassa tjsp.
Juu, sukeltamassa todellakin. Pää paineessa. Mä en jaksa mennä lääkäriin, ku ei oo kuumettakaan. Eikä oo varaa lääkkeisiin :)

(oot aika jälkeenjäänyt tätä nykyä muuten... hopihopi ;))
Mulla on paha "tapa", etten saa kuumetta koskaan, joten lääkärille meno on usein ei-niin-mustavalkoista. Kuume on on aina hyvä ja pitävä todiste. Vaikka antibiootit ovat kalliita, niin komennan ystävällisesti menemään lekurille. Ei tartte sitäkään sitten enää miettiä, ettei tullut mitään tehtyä olonsa paranemiseksi.

EDIT: alkuviikko lähes mitätöntä kityilyä, ja katso, olet päräyttänyt ohitseni :D
Dumari

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Savun nouseminen loppui. Tuli taas 13.30-15.30 aika tehokkaasti putkeen työskenneltyä, parit savut kerkesin ottaa terassilla mut muuten oon hakannut tilauksia koneelle liukuhihnalta :x

Kohta kotia ja sitten illan viettoon :D
Kid

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Se on iltapäiväpuuron aika! Siitä saa kuitua ja tähän on lisätty myös kalciumia. Tervellistä ja hyvää.
Illalla saakin sitten taas mässyttää herkkuja, ettei pääse vaan laihtuu.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

nypari kirjoitti:Mulla on paha "tapa", etten saa kuumetta koskaan, joten lääkärille meno on usein ei-niin-mustavalkoista. Kuume on on aina hyvä ja pitävä todiste. Vaikka antibiootit ovat kalliita, niin komennan ystävällisesti menemään lekurille. Ei tartte sitäkään sitten enää miettiä, ettei tullut mitään tehtyä olonsa paranemiseksi.
Mulla on paha "tapa", etten sairasta koskaan, joten jaksan mä kai täsä sitä kuumettakin odotella. On nää ennenkin ohi menny ilman antilooppeja... mitä ny viimeks jouduin sairaalaan tiputukseen munuaistulehduksen ja keuhkokuumeen kourissa :D
ninnithequeen

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me saatiin uusi auto äsken :h:
Kirppua tulee kyllä ikävä :cry:
Toivottavasti pikkuveli pitää hyvää huolta vanhasta rakkaastamme.

Ja Elppa: olen tääl Espoos, duunis ollu aamulla, sori etten muistannu vastata tekstariin.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jahas. Lupasin sitte työkaverille, että hän vetää tän viikonlopun lonkkaa ja parantaa itsensä, ni mä teen sen työvuorot.
Ehkä tämä kuitenkin juopottelua parempi vaihtoehto.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No voe perkule, etten paremmin sano! Just ku pääsin kehumasta, ni eikös oo lämmöt noussu :x Ei tosin enempää kuin 37,1ast ny mut ku normihan mulla on vähän päälle 36ast niin onhan tuo selvää nousua. Olen siis hottis. Vittu. Ja nestettäkin on menny tänään varmasti jo sen kuus litraa kurkusta alas.
ninnithequeen

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti: Onneksi olkoon vaan! On se muuten kumma, miten naisihmiset kiintyy autoihinsa.
Itsekin melkein itkua väänsin, kun Honda jäi vaihdossa Tampereelle sinne lumiselle pihalle kököttämään.. ihan yksin... :cry:
Mutta toivuin nopeasti, kun pääsin ensi kertaa moottoritielle uuden auton kanssa. Heh.
Totta, jännä homma miten autoon kiintyy. Onneksi jää perheeseen. Pikkubroidi lupasi vaihtaa Kirpun nimeksi "Täi" tai "satiainen" :rofl:
Mies on ihan onnessaan uudesta autosta, ja lähti sitä juuri esittelemään veljelleen :D
Itse olen Kirppua ajanut vain muutaman kerran, viime kesänä landella hiekkateillä. Kas kun mulla ei ole ajokorttia ;)
AarneAnkka

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Me saatiin uusi auto äsken :h:
Millainen? :D

Mullekin tulee luultavasti haikea olo kun Twingoni menee vaihtoon... sehän on/oli sentään ensimmäinen autoni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minulla ei enää ole ikävä romuttamolle luultavasti joutunutta autoani ensimmäistä..
Kun kotiin pääsee niin avantoon mutta mitä sen jälkeen?
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mustaenkeli kirjoitti:Ehkä tämä kuitenkin juopottelua parempi vaihtoehto.
Lupasin korjata firman auton v-loppuna, menee siis juopotteluksi. Mies ei autoa korjaa selvinpäin tai on homo.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Päivetysperjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

1108 kirjoitti: Mies ei autoa korjaa selvinpäin tai on homo.
*reps* :P

Tää tilas just autokyydin töistä kotio! Enää kakspuoltuntia.
Tommoset huristimien omaavat kaiffarit ei kyl oo hassumpia.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin